Isä puukotti 3v lapsensa kuoliaaksi Porvoossa 13.11.2017

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Marokonsoturi
Javier Pena
Viestit: 1865
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 3:38 pm

Re: Isä puukotti 3v lapsensa kuoliaaksi Porvoossa 13.11.2017

Viesti Kirjoittaja Marokonsoturi »

Rhino kirjoitti: 10-12 vuotta istumista on niin pitkä aika, että siinä n. 30-vuotias tuhoaa oman tulevaisuutensa kohtalaisen tehokkaasti. Siinä saa nelikymppinen entinen linnakundi tehdä aika paljon töitä, että saa keskiluokkaisesta elämäntavasta kiinni.
Tässäkin teossa tekijä on tiennyt, että kiinni jäädään, jos ei itseltä henkeä riistetä sitä ennen. Vai onko tiennyt/tiedostanut? Odotamme mielentilatutkimuksen tuloksia. Mikään ei puhu sen puolesta, että tekijä olisi halunnut peitellä jälkiään.
Niinpä eli yöntimo käytännössä istuu tuomionsa, saa kansalaisuuden 5-vuoden oleskelun perusteella (voi nyt vittu :D) ja jää sosiaalirahaelätiksi loppuelämäkseen Suomeen. Mahdollisesti uusii rikoksensa, tai ainakin sortuu muuhun rikolliseen, koska elämä on pilalla oman lapsensa uskonnollisen rituaalimurhan seurauksena.

Tässä rangaistaan myös siis veronmaksajia. Yöntimo pitäisi karkottaa istumaan tuomiotaan sinne Nigeriaan mistä on tullutkin.
lech
Martin Riggs
Viestit: 633
Liittynyt: La Joulu 01, 2012 9:55 am

Re: Isä puukotti 3v lapsensa kuoliaaksi Porvoossa 13.11.2017

Viesti Kirjoittaja lech »

Marokonsoturi kirjoitti:
Rhino kirjoitti: 10-12 vuotta istumista on niin pitkä aika, että siinä n. 30-vuotias tuhoaa oman tulevaisuutensa kohtalaisen tehokkaasti. Siinä saa nelikymppinen entinen linnakundi tehdä aika paljon töitä, että saa keskiluokkaisesta elämäntavasta kiinni.
Tässäkin teossa tekijä on tiennyt, että kiinni jäädään, jos ei itseltä henkeä riistetä sitä ennen. Vai onko tiennyt/tiedostanut? Odotamme mielentilatutkimuksen tuloksia. Mikään ei puhu sen puolesta, että tekijä olisi halunnut peitellä jälkiään.
Niinpä eli yöntimo käytännössä istuu tuomionsa, saa kansalaisuuden 5-vuoden oleskelun perusteella (voi nyt vittu :D) ja jää sosiaalirahaelätiksi loppuelämäkseen Suomeen. Mahdollisesti uusii rikoksensa, tai ainakin sortuu muuhun rikolliseen, koska elämä on pilalla oman lapsensa uskonnollisen rituaalimurhan seurauksena.

Rikoslaki on Suomessa niin päin persettä kuin olla voi. Puukottaja on kotoisin Guadalupelta ja on suklaanruskea, ei yön timo. Mutta niin sairas juttu kerta kaikkiaan, kunpa saisi vankilassa kärsiä tekemisistään.

Tässä rangaistaan myös siis veronmaksajia. Yöntimo pitäisi karkottaa istumaan tuomiotaan sinne Nigeriaan mistä on tullutkin.
Puukottaja on Guadelupasta, suklaanruskea kaveri. Kunpa saisi tuntea tekonsa linnassa.
Rhino
Scooby-Doo
Viestit: 26
Liittynyt: Ti Heinä 26, 2016 1:28 pm

Re: Isä puukotti 3v lapsensa kuoliaaksi Porvoossa 13.11.2017

Viesti Kirjoittaja Rhino »

Marokonsoturi kirjoitti:Niinpä eli yöntimo käytännössä istuu tuomionsa, saa kansalaisuuden 5-vuoden oleskelun perusteella (voi nyt vittu :D) ja jää sosiaalirahaelätiksi loppuelämäkseen Suomeen.
5 vuoden oleskelun perusteella ei kansalaisuutta. Sitä voi hakea 4-5 vuoden oleskelun jälkeen, mutta rikosrekisterin omaava sitä ei saa. Viranomaisilla on keinot karkotaa tällainen tekele pois Suomesta vaikka Quadeloupe jollakin tasolla EU:hun kuuluukin.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17110
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Isä puukotti 3v lapsensa kuoliaaksi Porvoossa 13.11.2017

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Porvoon 3-vuotiaan puukotus­tapauksen esi­tutkinta valmistui, viranomaisia ei epäillä laimin­lyönneistä

Henkirikosta tutkitaan murhana.

VIIME syksynä Porvoossa puukotetun 3-vuotiaan tapauksen esitutkinta on valmistunut. Henkirikosta tutkitaan murhana. Asiasta kertoi Itä-Uudenmaan poliisilaitos tiedotteessaan.

Henkirikos tapahtui marraskuun puolivälissä Porvoon keskustassa. Miehen epäillään puukottaneen kolmevuotiasta lastaan lyseon leikkipuistossa. Lapsi kuoli myöhemmin sairaalassa.

Rikosasian esitutkinnan yhteydessä selvitettiin mahdollisia puutteita viranomaistoiminnassa perheen asioiden hoidossa. Esitutkinnassa ei poliisin mukaan ilmennyt mitään sellaisia seikkoja, joiden mukaan viranomaisia pitäisi epäillä laiminlyönneistä.

POLIISI on aiemmin kertonut, että mies sieppasi ennen henkirikosta lapsen, kun lapsen äiti oli laittamassa lasta autoon ja käänsi hetkeksi selkänsä. Mies ja lapsen äiti olivat riidelleet lapsen huoltajuudesta.

Nainen lähti seuraamaan miestä ja lasta sekä soitti viranomaisille. Kun ensimmäiset poliisit saapuivat leikkipuistoon, mies oli vahingoittamassa lasta.

Mies on tunnustanut aiheuttaneensa lapsen kuoleman.

Miehen mielentilatutkimus on vielä kesken.


Helsingin Sanomat
4.4. 9:35
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Isä puukotti 3v lapsensa kuoliaaksi Porvoossa 13.11.2017

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Marokonsoturi kirjoitti:
Rhino kirjoitti: 10-12 vuotta istumista on niin pitkä aika, että siinä n. 30-vuotias tuhoaa oman tulevaisuutensa kohtalaisen tehokkaasti. Siinä saa nelikymppinen entinen linnakundi tehdä aika paljon töitä, että saa keskiluokkaisesta elämäntavasta kiinni.
Tässäkin teossa tekijä on tiennyt, että kiinni jäädään, jos ei itseltä henkeä riistetä sitä ennen. Vai onko tiennyt/tiedostanut? Odotamme mielentilatutkimuksen tuloksia. Mikään ei puhu sen puolesta, että tekijä olisi halunnut peitellä jälkiään.
Niinpä eli yöntimo käytännössä istuu tuomionsa, saa kansalaisuuden 5-vuoden oleskelun perusteella (voi nyt vittu :D) ja jää sosiaalirahaelätiksi loppuelämäkseen Suomeen. Mahdollisesti uusii rikoksensa, tai ainakin sortuu muuhun rikolliseen, koska elämä on pilalla oman lapsensa uskonnollisen rituaalimurhan seurauksena.

Tässä rangaistaan myös siis veronmaksajia. Yöntimo pitäisi karkottaa istumaan tuomiotaan sinne Nigeriaan mistä on tullutkin.
Saihan se Tuuli Ikosen murhannut somalikin postimerkin perseeseen.
L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3073
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Isä puukotti 3v lapsensa kuoliaaksi Porvoossa 13.11.2017

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Laku sai paistinpannusta.
porvoon lapsisurmaaja01.jpg
porvoon lapsisurmaaja01.jpg (181.16 KiB) Katsottu 7712 kertaa
porvoon lapsisurmaaja02.jpg
porvoon lapsisurmaaja02.jpg (124.81 KiB) Katsottu 7712 kertaa
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
Topi77
Armas Tammelin
Viestit: 75
Liittynyt: To Loka 10, 2013 1:45 pm

Re: Isä puukotti 3v lapsensa kuoliaaksi Porvoossa 13.11.2017

Viesti Kirjoittaja Topi77 »

Sekopäistä että väkivaltarikoksista tuomittu hakkaa väkivaltarikokseen syyllistyneen, kyllä vähintään yhtä sairas on kuin lapsensurmaajakin. Se on sama kuin pedofiili hakkaisi aikuisen naisen raiskaajan kun molemmat on tuomittu seksuaalirikoksista. Mutta vangithan on sairaita. Kenenkään rikokseen syyllistyneen ei pitäisi toista rikokseen syyllistynyttä pahoinpidellä toisen rikoksen tyypistä johtuen, molempien pitäisi mennä tuijottamaan itseään peilin eteen ja kysyä "miten minulla voi olla näin sairas pää"
Rubiskreebeli
Jack Bauer
Viestit: 969
Liittynyt: Ti Marras 25, 2014 5:53 pm

Re: Isä puukotti 3v lapsensa kuoliaaksi Porvoossa 13.11.2017

Viesti Kirjoittaja Rubiskreebeli »

Topi77 kirjoitti:Sekopäistä että väkivaltarikoksista tuomittu hakkaa väkivaltarikokseen syyllistyneen, kyllä vähintään yhtä sairas on kuin lapsensurmaajakin. Se on sama kuin pedofiili hakkaisi aikuisen naisen raiskaajan kun molemmat on tuomittu seksuaalirikoksista. Mutta vangithan on sairaita. Kenenkään rikokseen syyllistyneen ei pitäisi toista rikokseen syyllistynyttä pahoinpidellä toisen rikoksen tyypistä johtuen, molempien pitäisi mennä tuijottamaan itseään peilin eteen ja kysyä "miten minulla voi olla näin sairas pää"
Kysymys kuuluu mitä väliä.
Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Isä puukotti 3v lapsensa kuoliaaksi Porvoossa 13.11.2017

Viesti Kirjoittaja poikani »

Topi77 kirjoitti:Sekopäistä että väkivaltarikoksista tuomittu hakkaa väkivaltarikokseen syyllistyneen, kyllä vähintään yhtä sairas on kuin lapsensurmaajakin. Se on sama kuin pedofiili hakkaisi aikuisen naisen raiskaajan kun molemmat on tuomittu seksuaalirikoksista.
Entä jos joku "Äiti Teresa" olisi hakannut tämän ali-ihmisen? Olisiko se ollut sinulle OK? Mitä sen on väliä, kuka tätä ääliötä pahoinpitelee? Kysymys on retorinen.
Topi77 kirjoitti: Mutta vangithan on sairaita.
Osa on, osa ei.
????? ?? ??????.
originalnightstalker
Martin Riggs
Viestit: 645
Liittynyt: Ke Huhti 25, 2018 7:10 pm

Re: Isä puukotti 3v lapsensa kuoliaaksi Porvoossa 13.11.2017

Viesti Kirjoittaja originalnightstalker »

Topi77 kirjoitti:Sekopäistä että väkivaltarikoksista tuomittu hakkaa väkivaltarikokseen syyllistyneen, kyllä vähintään yhtä sairas on kuin lapsensurmaajakin. Se on sama kuin pedofiili hakkaisi aikuisen naisen raiskaajan kun molemmat on tuomittu seksuaalirikoksista. Mutta vangithan on sairaita. Kenenkään rikokseen syyllistyneen ei pitäisi toista rikokseen syyllistynyttä pahoinpidellä toisen rikoksen tyypistä johtuen, molempien pitäisi mennä tuijottamaan itseään peilin eteen ja kysyä "miten minulla voi olla näin sairas pää"
Kyllä mun mielestä on pikkasen eri asia jos aikusen miehen pahoinpidellyt/tappanut ku 3 vuotiaan lapsen tappanut. Voin kyllä ihan hyvin olla väkivaltarikollisen kaa tekemisis kuhan se ei oo kphdistunu lapseen tai naiseen ja seksuaalirikollisten kaa en halua olla missään tekemisis myöskään.
Topi77
Armas Tammelin
Viestit: 75
Liittynyt: To Loka 10, 2013 1:45 pm

Re: Isä puukotti 3v lapsensa kuoliaaksi Porvoossa 13.11.2017

Viesti Kirjoittaja Topi77 »

Minulle kaikki rikolliset ovat samanarvoisia, mitäs siitä sanoisitte jos menisin hakkaamaan henkihieveriin 18-vuotiaan naisen joka näpisti parfyymipullon? Ihan yhtäläinen oikeus minulla on se tehdä ja perustella "lapsenmurhaajien kanssa voin olla kyllä tekemisissä mutta näpistelijöitä en voi sietää". Ainoastaan jos perheelleni joku tekisi fyysistä/seksuaalista väkivaltaa ja tapaisin teosta niin silloin saisi tekijä turpasaunan, mutta siinä puolustaisin läheisiä ettei teot loppuisi heti. Oikeus tekee ratkaisut muissa tapauksissa, minua ei liikuta onko Utsjoella tapahtunut lapsensurma vai kaljapullon näpistys. Tuo että puuttuu täysin itselle kuulumattomiin asioihin on samaa tasoa kuin kyttääjät kerrostalossa jolla ei ole parempaa tekemistä kuin toisten asioihin puuttuminen ja häiriköinti.

Mutta summa summarum, jokainen lapsensurma on liikaa niin kuin muutkin rikokset.
Zara
Sabrina Duncan
Viestit: 354
Liittynyt: Ma Elo 08, 2011 11:15 pm

Re: Isä puukotti 3v lapsensa kuoliaaksi Porvoossa 13.11.2017

Viesti Kirjoittaja Zara »

"Kaikki rikokset samanarvoisia"...
Minun oikeustaju ei kyllä millään tavalla pysty verrastamaan hajuveden näpistelijää lapsen tappajaan.
" Toto, I've got a feeling, we're not in Kansas anymore.."
originalnightstalker
Martin Riggs
Viestit: 645
Liittynyt: Ke Huhti 25, 2018 7:10 pm

Re: Isä puukotti 3v lapsensa kuoliaaksi Porvoossa 13.11.2017

Viesti Kirjoittaja originalnightstalker »

Topi77 kirjoitti:Minulle kaikki rikolliset ovat samanarvoisia, mitäs siitä sanoisitte jos menisin hakkaamaan henkihieveriin 18-vuotiaan naisen joka näpisti parfyymipullon? Ihan yhtäläinen oikeus minulla on se tehdä ja perustella "lapsenmurhaajien kanssa voin olla kyllä tekemisissä mutta näpistelijöitä en voi sietää". Ainoastaan jos perheelleni joku tekisi fyysistä/seksuaalista väkivaltaa ja tapaisin teosta niin silloin saisi tekijä turpasaunan, mutta siinä puolustaisin läheisiä ettei teot loppuisi heti. Oikeus tekee ratkaisut muissa tapauksissa, minua ei liikuta onko Utsjoella tapahtunut lapsensurma vai kaljapullon näpistys. Tuo että puuttuu täysin itselle kuulumattomiin asioihin on samaa tasoa kuin kyttääjät kerrostalossa jolla ei ole parempaa tekemistä kuin toisten asioihin puuttuminen ja häiriköinti.

Mutta summa summarum, jokainen lapsensurma on liikaa niin kuin muutkin rikokset.
Ainoa asia mistä oon sun kaa samaa mieltä on että jokanen surma on liikaa mutta kyllä nää lapsensurmaajat ja tämmöset o semmostia saastoi että oon vaa ilonen ku saa turpaan, toivon ihan koko sydämestäni että saa turpaan enemmän. En todellakaan laita tota kusipäätä samalle viivalle esim eikka lehtosaaren kaa, eikalla on palion enemmän ihmisarvoa ku tuolla kusipäällä mun silmissä
Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2734
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Isä puukotti 3v lapsensa kuoliaaksi Porvoossa 13.11.2017

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

Topi77 kirjoitti:Minulle kaikki rikolliset ovat samanarvoisia
Retard alert!
Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Isä puukotti 3v lapsensa kuoliaaksi Porvoossa 13.11.2017

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

originalnightstalker kirjoitti: Ainoa asia mistä oon sun kaa samaa mieltä on että jokanen surma on liikaa mutta kyllä nää lapsensurmaajat ja tämmöset o semmostia saastoi että oon vaa ilonen ku saa turpaan, toivon ihan koko sydämestäni että saa turpaan enemmän. En todellakaan laita tota kusipäätä samalle viivalle esim eikka lehtosaaren kaa, eikalla on palion enemmän ihmisarvoa ku tuolla kusipäällä mun silmissä
Samaa mieltä. Todellinen uroteko olisi päästää tämä paskakasa kokonaan hengiltä. Pienen, puolustuskyvyttömän (tässä tapauksessa vielä oman) lapsen murha on vain jotain sellaista, mitä ei voi hyvittää mitenkään, koskaan.
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
Vastaa Viestiin