Mari Vaittisen surma Helsingissä 2005

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
valopäällikkö
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Marras 03, 2014 11:14 pm

Re: Suomalainen elinkautisvanki räppäsi musiikkivideon

Viesti Kirjoittaja valopäällikkö »

Kalistinpää kirjoitti:Vmp, eli vittu mitä paskaa.
Onko kyse kenties tästä ravimiehestä jonka loistelias gangstaura kiteytyy teinitytön tappoon ja ruumiin viiltelyyn? Kai suku sentään laittaa lökäpöksyn kuosiin, puuttui videolla lipoveri ja nahkasaappaat.

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=2&t=2556
Olihan siinä videolla lipovereita ja nahkasaappaita, vain Kela-kortti ja hevonen puuttuivat.

taukki
Harjunpää
Viestit: 309
Liittynyt: Ti Huhti 30, 2013 2:32 pm

Re: Suomalainen elinkautisvanki räppäsi musiikkivideon

Viesti Kirjoittaja taukki »

On siinä vissiin muutaman kerran vaihdettu "taiteilijanimeä" :D http://i.imgur.com/XvPbScx.png

Ei oo vissiin manne vielä saanu puukkoa peppuun.

Porin

Re: Suomalainen elinkautisvanki räppäsi musiikkivideon

Viesti Kirjoittaja Porin »

Mitä sä pelle jauhat paskaa siinä, tiedätkö mistä puhut vitun apina??!! Vaarallista jauhaa tollast paskaa
Vitun homo. Sano kuka oot. Ootko paha itestäs vitun paskanjauhaja
Tuollaiset kommentit siellä oli ollut, nyt poistettu.

Dominquez
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ma Loka 20, 2014 9:33 pm

Re: Suomalainen elinkautisvanki räppäsi musiikkivideon

Viesti Kirjoittaja Dominquez »

Ja ei kyllä muusikkona mitään kovin mahtavia lahjoja ole siunaantunut tälle. Paska biisi kaikenkaikkiaan! :D

PetriUusitalo
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Marras 11, 2014 10:49 am

Re: Suomalainen elinkautisvanki räppäsi musiikkivideon

Viesti Kirjoittaja PetriUusitalo »

Täällä sitä anonyymeinä ollaan niin tuomareita ym.
Näin sun kommenttisi kyllä ja tän hepun vastauksen (jos hän itse edes vastasi). Tietäen jotain tapauksesta niin on eroa sillä mitä jakaa,olit kuitenkin virheellisesti kertonut hänen rikoshistoriastaan ja sellaisesta tulee helposti nokka kipeäksi. Tänne on kokoontunut se herrasväki aina arvostelemaan ja haukkumaan ihmisiä ja sen vertaa teillä ei ole pokkaa,että seisoisitte oman nimen takana.
Itse tuohon manneen mistä puhuitte ja hänen mahdollisesta musiikistaan (jos hän on linkitetty räppäri) en kommentoi sen enempää kun en tunne kyseistä tapausta, mutta yleisellä tasolla sanon teille,että annatte kyllä säälittävän kuvan itsestänne.
Jatkakaa samaan malliin saatanan juoruakat ja kusihousut nimimerkeillänne bobo,probe ym.
Säälittävää

Real Talk
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: Ke Touko 07, 2014 1:58 pm

Re: Suomalainen elinkautisvanki räppäsi musiikkivideon

Viesti Kirjoittaja Real Talk »

Mielestäni oma kommentointini nyt lähinnä koski musikillisia seikkoja. Ja kai sitä saa arvostella jos kerran musiikillaan julkisuuteen tulee. Yleensä tälläinen kritiikki on muusikolle kullanarvoista. Mikäli nyt uusitalon kommentti oli edes osoitettu minulle. Kannustaisin edelleenkin tekemään tiedostavampia sanoituksia kuin pelkästään tyyliin "mä ja mun posse ollaan niin gangstoja että WHOA!". Ei näin! Englanninkieliset kliseet kaikenlisäksi tuo erittäin hölmön vaikutelman. En usko että rikosten uhriksi joutuneet ottavat tälläistä rehvastelua kovin hyvin vastaan, joten siinäkin mielessä hyvin mautonta.

Puhelinkortti
Jack Bauer
Viestit: 954
Liittynyt: Ma Helmi 15, 2010 3:09 pm

Re: Suomalainen elinkautisvanki räppäsi musiikkivideon

Viesti Kirjoittaja Puhelinkortti »

Eiköhän tämäkin Sonny ole sukunsa hylkäämä nistimanne, jonka kanssa järjissään olevat romanit eivät halua olla missään tekemisissä. Muistan taloista näitä äärimmäisen raukkamaisiin
tekoihin syyllistyneitä manneja, joille jopa oma isä käänsi selkänsä. Yliannostus lienee tällekin Sonnylle kaikkein luontevin loppu.

Porin

Re: Suomalainen elinkautisvanki räppäsi musiikkivideon

Viesti Kirjoittaja Porin »

PetriUusitalo kirjoitti:Täällä sitä anonyymeinä ollaan niin tuomareita ym.
Näin sun kommenttisi kyllä ja tän hepun vastauksen (jos hän itse edes vastasi). Tietäen jotain tapauksesta niin on eroa sillä mitä jakaa,olit kuitenkin virheellisesti kertonut hänen rikoshistoriastaan ja sellaisesta tulee helposti nokka kipeäksi.
Itsehän en tuonne kommentoinut mitään, koska ei tuollainen musiikki puhuttele sekuntiakaan.
Joten sikäli uliset väärälle ihmiselle. Ja vieläpä anonyyminä.

PetriUusitalo
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Marras 11, 2014 10:49 am

Re: Suomalainen elinkautisvanki räppäsi musiikkivideon

Viesti Kirjoittaja PetriUusitalo »

Käsittääkseni "biisis" ei laulettu ihan siihen tyyliin kun annoit ymmärtää. Ne sanat pitäis saada syynii nii vois ymmärtää tarkemmin, pitää etsiä. Aiemmin kirjoitit gangsta systeemistä niin gangsteri tarkoittaa rikollista.

Kaikki asiat on tietysti suhteellisia. Asiat voi ymmärtää monella eri tapaa.

Avatar
Anti-Bini Laden
Jack Bauer
Viestit: 937
Liittynyt: Pe Kesä 07, 2013 8:49 pm
Paikkakunta: Pakistan
Viesti:

Re: Suomalainen elinkautisvanki räppäsi musiikkivideon

Viesti Kirjoittaja Anti-Bini Laden »

Aivan hirveetä sontaa, hyi vittu.
Jos esim vertaa muuhun materialiin mitä on tullut linnasta, niin ei voi puhua samassa lauseessa.

Joku vitun manne ja ns. gangsta räppi. HAHAHAH ! :twisted:

ps: tämä herra sentän toteutti asiansa vankilan sisäpuolella, tosin mikäs täälläkin joskus hääri parillakin nimimerkillä ja sanoi kirjoittavansa kirjaa.
Ei oo kaverista kuulunut sen jälkeen. Nimimerkki taisi olla joku tasoa tapout tai vastaava "isojen" pikkupoikien vaatemerkki.
" Paha asettaa tekijän mytologiseen narratiiviin joka on
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "

Romminen
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: La Marras 01, 2014 4:48 am

Re: Suomalainen elinkautisvanki räppäsi musiikkivideon

Viesti Kirjoittaja Romminen »

Kovasti tuntuu räppäävän "gansteriporukastaan", siitä miten on ollut ja on kiven sisällä ja joo, ei kovinkaan paljoa sisältöä sitte ollu sanoituksissa, ainakaan semmosta mitä ei kovin montaa kertaa ois kappaleen aikana toisteltu. Ihan kiva idea, mutta tämmöset toimis paremmin ainakin mun kohalle jos a) esittämiskieli olisi se oma äidinkieli vaikkapa, ja b) jos tehään "gangstaräppiiii" ja musavideoita niihin niin koittais edes saada vähän "kovemman" meiningin kuin 20 mustalaista seisoskelemassa auton eessä jossain parkkihallissa.. Varmasti pienellä mielikuvituksen tuhlauksella ja panostuksella, ehkä pienellä "käsikirjoittamisella" olisi video ollut kateltava, itse kappale taas... Noh, ei paljoa jaksanut yli puolenvälin kuunnella.. "laif pihaind pars.." artikulaatio ei toimi,

Hyvä yritys, mutta ei jatkoon. Ehkä ens kerral, uudel nimellä ja meiningillä.

vempele
Martin Riggs
Viestit: 645
Liittynyt: To Marras 24, 2011 7:21 pm

Re: Suomalainen elinkautisvanki räppäsi musiikkivideon

Viesti Kirjoittaja vempele »

likanen ja lahjaton nisti kyseessä vittu mikä pelle
oon sisältä kuollu ja risti mun naamassa merkkaa sitä

Rappa
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: La Elo 20, 2011 2:48 pm

Re: Suomalainen elinkautisvanki räppäsi musiikkivideon

Viesti Kirjoittaja Rappa »

On toi kyl surkuhupasa musa genre :lol: ! Tosin kyllähän räppi naurattaa kaikkine kliseineen ja uhoamisineen, mikäli sitä myötähäpetään pystyy kattoo huumorilla.. Karmeaa kerrassaan

Nunis
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 10:12 am

Re: Mari Vaittisen surma Helsingissä 2005

Viesti Kirjoittaja Nunis »

Onko jollain tietoa, onko ttyppi vapaalla? Voisin melkein vannoa nähneeni tänään Itiksessä.

humulus
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2013 9:19 am

Re: Mari Vaittisen surma Helsingissä 2005

Viesti Kirjoittaja humulus »

http://mvlehti.net/2015/05/16/kovassa-n ... vaittisen/

Kovassa nosteessa olevan D.S.G:n rappari surmasi 19-vuotiaan Mari Vaittisen

Tuotu esiin uutisen otsikko linkin takaa
-NILS-

Vastaa Viestiin