Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
tietäjä69
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Ke Heinä 10, 2019 2:11 pm
Paikkakunta: Kuopio

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja tietäjä69 »

Rantala on siviilissä. Nähty Lappeenrannassa.

Real one!
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: To Marras 10, 2022 9:34 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja Real one! »

Mä en ymmärrä miks ihmiset arvostelee toisia niin hemmetin paljon. Mitä jos kaikki vaa pitäis huolta omista asioista. En tiiä onko kukaan yrittänyt ottaa yhteyttä Pola Rantalaan, ku ihmiset vois hänelle itselleen sanoa asiat suoraan ettei hänen sisarustensa tai sisarusten lapsien tarttis kärsiä ku eihän ne oo mitää pahaa tehny, ei kukaan muu oo syyllinen Pola Rantalan tekemiselle ku hän itse joten, etsikää Polan yhteystiedot tai jotain ja purkakaa paha olonne hänelle, hän on se syyllinen, ei hänen perheensä. 😎 Ei mulla muuta.
Kukaan ei ole täydellinen, kaikki tekee virheitä!!

TooToo
Sofia Karppi
Viestit: 441
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Stadi

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja TooToo »

tietäjä69 kirjoitti:
To Loka 20, 2022 5:40 pm
Rantala on siviilissä. Nähty Lappeenrannassa.
Hyi helvetti. Pitääkin joku päivä tarkistaa eräältä mikä tietää varmuudella voisiko olla edes mahdollista.

Real one!
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: To Marras 10, 2022 9:34 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja Real one! »

Miksei se vois olla mahdollista, sehän sai vaan 13vuoden tuomion, ja hän oli alle 21v tekohetkellä, ja ensikertalainen joten hän istuisi vaan jonku vähä päälle 4vuotta ja tietääkseni koko esitutkinta aika lasketaan istumiseks.

hemmo5
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Loka 26, 2022 10:48 pm

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja hemmo5 »

Pola Ravtala on vapaana ja jatkaa normaalia elämää😨 en millään ymmärrä suomen lakia miten tää on mahdollista ja kuinka monta tän tapaista tyyppiä Ok vapaana 😨🥲

hemmo5
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Loka 26, 2022 10:48 pm

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja hemmo5 »

Doctor Lecter kirjoitti:
Pe Maalis 11, 2022 1:21 pm
Doctor Lecter kirjoitti:
To Kesä 27, 2019 3:47 pm
Lauritsalan takakonttisurman pääkäsittely elokuussa — syytettyjen mielentilatutkimus on valmistunut
esaimaa.fi
26.6.2019 16:45
Tästä kehkeytyy hyvin mielenkiintoinen oikeudenkäynti. Uhri surmattiin erittäin raa´asti ja pitkäkestoisella tavalla.
- Veikkaan, että toinen epäillyistä, Pola Rantala, saa vähintään varttihullun paperit ja selviää muutama vuoden istumisella. Toivottavasti olen kuitenkin väärässä.
Vai niin siinä sitten kävi. Kuten oletinkin.
:

Rantala (kuten Sirkiäkin) ovat vuoden 1998 satoa, tekojen aikaan 19 ja/tai 20-vuotiaita, joten kait tässä nyt mennään jollain 1/3 vankeudella, joten Rantala pääsee vapaaksi lähes saman tien? 13 v jaettuna kolmella on 4 v 4 kk ja murha tehty toukokuussa 2018, joten...
...tämän olettaman mukaan henkilö, jonka pitäisi olla loppuikänsä lukkojen takana vapautuu syyskuussa 2022. Naisalennus?
Pola Ravtala on jo vapaana 😳😨

Lainausta lyhennetty
-NILS-

hemmo5
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Loka 26, 2022 10:48 pm

Re: Lappeenranta; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja hemmo5 »

Dope Boy kirjoitti:
Pe Elo 09, 2019 10:06 pm
originalnightstalker kirjoitti:Aleentuneest syyntakeetontahan ei vissiin elinkautiseen voi tuomita?
Jotenkin näin se on....Kyllä tytteli pääsee vähällä, se on varma.
Joo pola on jo vapaana jatkaa elämäänsä normaalisti , mä en kyllä ymmärrä näitä suomen lakeja, näinkö vähän ihmishenkeä arvostetaan 😨😨

hemmo5
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Loka 26, 2022 10:48 pm

Re: Lappeenranta; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja hemmo5 »

K.O kirjoitti:
Ti Loka 13, 2020 1:12 am
Kalle-Ville kirjoitti:
La Loka 10, 2020 4:10 am
Elinkautinen on noille molemmille sekopäille täysin oikea tuomio. Tosin tuoreen Alibin mukaan Pola Rantala ei näy kestävän vankilaoloja vaan hän on suorittanut suurimman osan vankeusajastaan Niuvanniemessä hoidettavana yhdessä syyntakeettomien kriminaalipotilaiden joukossa, oltuaan sitä ennen vähän aikaa Hämeenlinnan naisvankilassa ja sittemmin Turun vankisairaalassa ennen Niuvanniemeä. Saa nähdä selviääkö tuo sekopää enää milloinkaan elinkautiseltaan ja mielisairaalahoidoiltaan siviiliin, parempi olisi kun ei selviäisi vaan pysyisi koko elämänsä loppuun saakka lukkojen takana.
Pitkiä tuomioita istuttaessa tarvitaan vahva mieli, että kestää. Saattaa tulla jollekin noin jälkikäteen rikoksen tehtyään ylläri pyllärinä ettei nyt vankila ollutkaan mun paikka. Tiili on purrut näköjään tähän rikostovereita for evah pikkuihmiseen. Täytyy kyllä myöntää etten ole kovinkaan pahoillani tuon pikkutritsan psyykkeen leviämisestä. Uhrilla oli varmasti ennen kuolemaansa kestämistä ja tämä ei kestänyt tekojensa seurauksia vaan haki Anneksen kautta Niuvaan piilopaikkaa. Kovasta pikkuritsasta hetkessä heikko MT-potilas.
Mä en ymmärrä suomen lakia, miten tällainen ihminen voi olla jo nyt vapaalla jalalla ? 😨😨

Lainausta korjattu
-NILS-

Real one!
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: To Marras 10, 2022 9:34 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja Real one! »

Siis Rantala on aivan samalla tavalla ihminen kuin te kaikki muutkin täällä. 8)
Tiesitkö että hän varmaan lukee näitä tekstejä täältä ja varmasti naureskelee kuinka tyhmiä ihmiset on koska nii mä tekisin jos oisin hän! XD

Abckissa
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Su Tammi 16, 2022 12:34 pm

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja Abckissa »

Real one! kirjoitti:
Su Marras 27, 2022 6:03 am
Siis Rantala on aivan samalla tavalla ihminen kuin te kaikki muutkin täällä. 8)
Tiesitkö että hän varmaan lukee näitä tekstejä täältä ja varmasti naureskelee kuinka tyhmiä ihmiset on koska nii mä tekisin jos oisin hän! XD
Voi hyvänen aika! Siinähän lukee. Tekonsa on täältä varsin helposti löydettävissä. Naureskelut jättäisin muille tahoille.

JH1985

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja JH1985 »

Real one! kirjoitti:
Su Marras 27, 2022 6:03 am
Siis Rantala on aivan samalla tavalla ihminen kuin te kaikki muutkin täällä. 8)
Tiesitkö että hän varmaan lukee näitä tekstejä täältä ja varmasti naureskelee kuinka tyhmiä ihmiset on koska nii mä tekisin jos oisin hän! XD
En tiedä mitä naurettavaa siinä on että riistää toisen ihmisen hengen todella törkeästi. Se että suomen valtio on luokitellu tämän latvasta lahoksi, ei poista sitä totuttaa, että nyt kyseessä on todella vaarallinen ja sekaisin oleva henkilö.

Toivon että tuollekin latvalaholle jossain kohtaa todellisuus iskee ja ymmärtää kuinka sairaan teon teki.

TooToo
Sofia Karppi
Viestit: 441
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Stadi

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja TooToo »

Real one! kirjoitti:
Su Marras 27, 2022 6:03 am
Siis Rantala on aivan samalla tavalla ihminen kuin te kaikki muutkin täällä. 8)
Tiesitkö että hän varmaan lukee näitä tekstejä täältä ja varmasti naureskelee kuinka tyhmiä ihmiset on koska nii mä tekisin jos oisin hän! XD
On joo. Läjä paskaa ja murhaaja elämänsä loppuun asti. Luotan karmaan.

Avatar
Villeri
Adrian Monk
Viestit: 2998
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Real one! kirjoitti:
Su Marras 27, 2022 6:03 am
Siis Rantala on aivan samalla tavalla ihminen kuin te kaikki muutkin täällä. 8)
Tiesitkö että hän varmaan lukee näitä tekstejä täältä ja varmasti naureskelee kuinka tyhmiä ihmiset on koska nii mä tekisin jos oisin hän! XD
En oikein usko, että me kaikki olemme täysin tunnekylmiä varttihulluja.

Nauruunkaan ei ihan hirveästi ole aihetta, koska valtakunnan julkisuudessa olleet rikolliset tunnistetaan aina, eikä kukaan halua olla tällaisen ihmisen kanssa missään tekemisissä.

Taidat olla kovin läheinen tälle samalla tavalla ihmiselle? Kenties jopa yksi äänistä Polan päässä?

PolaRantala
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2022 5:03 pm

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja PolaRantala »

Hei, tulisitte sanomaan noi kaikki asiat päin naamaa, ootte hemmetin Nössöjä ku kukaan ei uskalla päin naamaa sanoa asioita, kyllä täällä keskustelu palstoilla uskalletaan kirjoitella muttei päin naamaa uskalleta tulla sanomaan yhtään mitään. Mä en pelkää teidän sanoja ja mä mieluusti kuulisin ihan kasvotusten teidän sanovan noita asioita mitä täällä kirjottelette. Ette usko että ihminen voi muuttua, no tulkaa kattomaan oonko muuttunut, oon ollu syyskuun lopusta alkaen siviilissä ja kukaan ei oo kertaakaan tullu päin naamaan sanomaan yhtään mitään tohon rikokseen liittyvää. Mä voin todellakin sanoa ihan kokemuksella että ihminen voi muuttua jos vaan haluaa muuttua, ja kukaan teistä ei edes loppujen lopuksi tiedä miten asiat on menny silloin 2018. T: Pola
P.S. mun numeron saa kysymällä jos haluaa ja uskaltaa tulla sanomaan asiat suoraan mulle!! (Odotan yhteydenottoanne.)

originalnightstalker
Martin Riggs
Viestit: 645
Liittynyt: Ke Huhti 25, 2018 7:10 pm

Re: Lappeenranta 2018; palaneesta autosta löytyi ruumis

Viesti Kirjoittaja originalnightstalker »

PolaRantala kirjoitti:
Ti Joulu 27, 2022 9:23 pm
Hei, tulisitte sanomaan noi kaikki asiat päin naamaa, ootte hemmetin Nössöjä ku kukaan ei uskalla päin naamaa sanoa asioita, kyllä täällä keskustelu palstoilla uskalletaan kirjoitella muttei päin naamaa uskalleta tulla sanomaan yhtään mitään. Mä en pelkää teidän sanoja ja mä mieluusti kuulisin ihan kasvotusten teidän sanovan noita asioita mitä täällä kirjottelette. Ette usko että ihminen voi muuttua, no tulkaa kattomaan oonko muuttunut, oon ollu syyskuun lopusta alkaen siviilissä ja kukaan ei oo kertaakaan tullu päin naamaan sanomaan yhtään mitään tohon rikokseen liittyvää. Mä voin todellakin sanoa ihan kokemuksella että ihminen voi muuttua jos vaan haluaa muuttua, ja kukaan teistä ei edes loppujen lopuksi tiedä miten asiat on menny silloin 2018. T: Pola
P.S. mun numeron saa kysymällä jos haluaa ja uskaltaa tulla sanomaan asiat suoraan mulle!! (Odotan yhteydenottoanne.)
ihan tosissaanko menee tunteisiin ku sua haukutaan kun oot murhannut täysin viattoman miehen? eikös tää uhri ollu vähä jälkeenjäänytkin? en oo ite sua täälä niinkään haukkunut ja et edes asu missään lähistöllä että naamaan eteen en voisi edes tulla haukkumaan. minä kyllä uskon että ihminen voi muuttua mutta en ikinä tule hyväksymään osaksi yhteiskuntaa semmosta ihmistä joka murhaa jonkun ilman mitään hyvää syytä. paljon on minullakin kaveripiirissä ihmisiä jotka on tuomittu väkivalta ja omaisuus-rikoksista ja olen itsekkin niihin syyllistyny mutta ei ikinä tullu mieleenkää pahoinpidellä jotain jälkeenjäänyttä ilman mitään syytä. joka tapauksessa hyvää uutta vuotta, pola ja ihan tosissani toivon ettet enään syyllistyisi tämmöisiin rikoksiin, jos on vielä murhahaluja ni hae apua.

Vastaa Viestiin