Mies ampui kaksi lastaan ja itsensä (Pertteli, lokakuu 1990)

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
MariaH
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Marras 20, 2013 11:49 am

Re: Mies ampui kaksi lastaan ja itsensä (Pertteli, lokakuu 1

Viesti Kirjoittaja MariaH »

Sama tyttö kummankin nimimerkin takana, tekaisin tuon ensimmäisen nimimerkin hätäisesti kun halusin korjata nopeasti paria kohtaa ensimmäisistä kirjoituksista.
En ole täällä sen koommin vieraillut ja nyt kun kuulin että täällä on oikeen kuvalla varustettu kirjoitus olin jo unohtanut vanhan salasanan joten tein uuden nimimerkin.

Ja kyllä minulla kävi tuuri :)

Aivar; sinulle tiedoksi että silloin oli syysloma, siksi me lapset olimme kotona.
NancyDrew
Christopher Lorenzo
Viestit: 1580
Liittynyt: Ti Elo 10, 2010 8:02 am

Re: Mies ampui kaksi lastaan ja itsensä (Pertteli, lokakuu 1

Viesti Kirjoittaja NancyDrew »

Palasin vasta nyt tähän viestiketjuun.

Pahoittelut! :oops: Tarkoitukseni ei ollut aiheuttaa mielipahaa. Onhan se niinkin, että jos tällaisia asioita ei halua liitettävän sukuunsa, niin silloin niistä ei pitäisi keskustella netissä ollenkaan. Tarkoitan sitä, että jos joku googlettaa tietoja Perttelissä vaikuttavasta Jensenin suvusta tietämättä mitään tällaisista tapahtumista, niin silloin tämä viestiketju pomppaa ihan varmasti esiin. Hans-Peder Jenseniä hakemalla tämä on heti ensimmäisenä hakuvaihtoehtona. Tuskin ajattelit, että ilman aiempaa viestiäni tämä viestiketju olisi säilynyt jotenkin anonyymimpänä? Vasikoin sen kuitenkin ylläpidolle, joka varmaan putsaa sitä tai poistaa sen kokonaan.
Avatar
Xalpel
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Su Maalis 08, 2020 12:27 am

Re: Mies ampui kaksi lastaan ja itsensä (Pertteli, lokakuu 1

Viesti Kirjoittaja Xalpel »

NancyDrew kirjoitti: La Loka 19, 2013 9:01 pm Kaivelin vähän tätä juttua. Kyseessähän taitaa olla vähän parempiosainen suku. Hans-Peder Jensenin isä kauppaneuvos Åke Jensen on mainittu täällä talouselämän vaikuttajana. Samassa jutussa hänen mainitaan omistaneen Perttelissä sijaitsevan Inkeren kartanon, joka näyttää olevan kaikesta päätellen edelleen suvun omistuksessa.

Kuva

En sitten tiedä, että miten korrektia on tonkia tähän henkilöitä, jotka eivät ole osallisia tähän henkirikokseen, mutta ajattelin kuitenkin vähän valottaa taustoja.
Mielenkiintoinen sattuma, tuolla Inkeren kartanolla tapahtui v.1963 15-vuotiaan Risto Heinosen amok-juoksu
The minister said God is a square shooter.
KellokoskenPrinsessa
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Loka 07, 2022 9:05 pm

Re: Mies ampui kaksi lastaan ja itsensä (Pertteli, lokakuu 1990)

Viesti Kirjoittaja KellokoskenPrinsessa »

https://youtu.be/8soONyMO6n4?si=yMOu9UDgz-oOJNdC

Ilmeisesti tämä henkiinjäänyt tyttö kertoo asiasta.

Itsellä särähtää korviin alku, että olisi rakkauden vuoksi tehnyt näin. Itse sanoisin ennemminkin, että kyseessä ollut itsekkyys ja pelkuruus. Toisaalta jos hänen helpompi käsitellä asiaa ja uskoa tuohon, niin parempi hänelle.
KellokoskenPrinsessa
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Loka 07, 2022 9:05 pm

Re: Mies ampui kaksi lastaan ja itsensä (Pertteli, lokakuu 1990)

Viesti Kirjoittaja KellokoskenPrinsessa »

Poistettu ltmtxt-lainaus
-NILS-


Tämä nainen on myös itse tullut julki asian kanssa ja hyvin oletettavaa on, että herättää mielipiteitä puolin ja toisin. Hän myös itse tuo julki, ettei muistikuvia hänellä hirveästi ole ja toisen käden tietoa suurin osa.
Vastaa Viestiin