60-vuotiaan naisen surma Laihialla

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
SecretUser
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Ti Heinä 10, 2018 4:49 pm

Re: 60-vuotias nainen löydettiin omakotitalosta kuolleena La

Viesti Kirjoittaja SecretUser »

Awave kirjoitti:Laihian taposta epäillyt miehet vangittiin todennäköisin syin – Poliisi: Luonnollista kuolemaa ei ole pystytty sulkemaan pois

Pohjanmaan poliisilaitos on vanginnut kaksi Laihian taposta syytettyä miestä todennäköisin syin.

Toinen vangituista on vaasalainen, 63-vuotias mies. Epäily perustuu siihen, että vaasalaismies oli ollut tapahtuman aikaan asunnossa.

...
Ompa merkillistä... Vangittu nainen sivuutetaan näissä uutisissa jatkuvasti ja yhteen uutiseenkin oli lisätty hänen vangitseminen vasta muokkaamalla jälkeenpäin. Kun taas huhuissa kuulee lähes poikkeuksetta naisen olevan suurimpana osallisena tappamiseen. Paikkakuntalaiset puhuvat, että on ''varmaa tietoa''. Toki kuulopuheita, mutta ei enää tiedä mitä ajatella.
L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3073
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: 60-vuotias nainen löydettiin omakotitalosta kuolleena La

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Hiukan on toimittelijalta ote lipsahdellut tuon jutun kanssa. En ainakaan itse ole aiemmin kuullut että taposta säädetty ankarin rangaistus on vähintään kaksi vuotta vankeutta.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
Muppe
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: Ma Elo 24, 2015 9:35 pm

Re: 60-vuotias nainen löydettiin omakotitalosta kuolleena La

Viesti Kirjoittaja Muppe »

SecretUser kirjoitti:
Awave kirjoitti:Laihian taposta epäillyt miehet vangittiin todennäköisin syin – Poliisi: Luonnollista kuolemaa ei ole pystytty sulkemaan pois

Pohjanmaan poliisilaitos on vanginnut kaksi Laihian taposta syytettyä miestä todennäköisin syin.

Toinen vangituista on vaasalainen, 63-vuotias mies. Epäily perustuu siihen, että vaasalaismies oli ollut tapahtuman aikaan asunnossa.

...
Ompa merkillistä... Vangittu nainen sivuutetaan näissä uutisissa jatkuvasti ja yhteen uutiseenkin oli lisätty hänen vangitseminen vasta muokkaamalla jälkeenpäin. Kun taas huhuissa kuulee lähes poikkeuksetta naisen olevan suurimpana osallisena tappamiseen. Paikkakuntalaiset puhuvat, että on ''varmaa tietoa''. Toki kuulopuheita, mutta ei enää tiedä mitä ajatella.
Sä kun uskot kaiken mitä kuulet niin kysyppä seuraavalta huhuilijalta
että oliko se siellä paikalla..
”En oo ollu mutta luulen niin”
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.
Sterling
Hetty Wainthropp
Viestit: 452
Liittynyt: Su Syys 28, 2008 8:25 pm
Paikkakunta: Vaihtelee

Re: 60-vuotias nainen löydettiin omakotitalosta kuolleena La

Viesti Kirjoittaja Sterling »

Muppe kirjoitti:
SecretUser kirjoitti:
Awave kirjoitti:Laihian taposta epäillyt miehet vangittiin todennäköisin syin – Poliisi: Luonnollista kuolemaa ei ole pystytty sulkemaan pois

Pohjanmaan poliisilaitos on vanginnut kaksi Laihian taposta syytettyä miestä todennäköisin syin.

Toinen vangituista on vaasalainen, 63-vuotias mies. Epäily perustuu siihen, että vaasalaismies oli ollut tapahtuman aikaan asunnossa.

...
Ompa merkillistä... Vangittu nainen sivuutetaan näissä uutisissa jatkuvasti ja yhteen uutiseenkin oli lisätty hänen vangitseminen vasta muokkaamalla jälkeenpäin. Kun taas huhuissa kuulee lähes poikkeuksetta naisen olevan suurimpana osallisena tappamiseen. Paikkakuntalaiset puhuvat, että on ''varmaa tietoa''. Toki kuulopuheita, mutta ei enää tiedä mitä ajatella.
Sä kun uskot kaiken mitä kuulet niin kysyppä seuraavalta huhuilijalta
että oliko se siellä paikalla..
”En oo ollu mutta luulen niin”
Muppe se jaksaa. Ihan tiedoksi et huhuilla yleensä jonkinlainen perä olemassa.Huhun minkä minä kuulin on tähän asti pitänyt paikkaansa.

Luulen et tämäki suunniteltu juttu ei vaan oikein mennyt tuubiin.

Lyön yhä edelleen vetoa et raha joku motiivi. Ero tulossa...ja onko avioehtoa? Taxi liikenne muuttui juuri. Jos mies muka sopi vaimonsa kanssa ettei tule eroa ja kamat jakoon. Tämä ei välttis sopinut exälle vai oliko edes ex. Toinen vaihtoehto, ukko sopi akkansa kanssa tarkoituksena välttää tavarat jakoon homman. Suunnitelmissa kuitenkin eliminoida vaimo. Lopputulos olisi ollut kaikki omaisuus hänelle ja akka pois kuviosta. Olisi jatkanut elämäänsä tämän exän kanssa...mut käry kävi.

Tämä vahvaa spekulointia ja ei välttämättä päätä eikä häntää mutta näin olen tuumaillut.
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.
SecretUser
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Ti Heinä 10, 2018 4:49 pm

Re: 60-vuotias nainen löydettiin omakotitalosta kuolleena La

Viesti Kirjoittaja SecretUser »

Muppe kirjoitti: Sä kun uskot kaiken mitä kuulet niin kysyppä seuraavalta huhuilijalta
että oliko se siellä paikalla..
”En oo ollu mutta luulen niin”
Missähän vaiheessa mä oon sellaista väittänyt? Puhuin siitä, että naisen osallisuus asiaan on aina vähiten otsikoissa, vaikka nimenomaan alusta asti muuta puhuttu. Ja koko ajanhan mä olen huhuista puhunut, en faktoista. Ja siksi itseä kiinnostaa tämä, koska tuo nainen on erittäin tuttu itselle, valitettavasti.
Sterling
Hetty Wainthropp
Viestit: 452
Liittynyt: Su Syys 28, 2008 8:25 pm
Paikkakunta: Vaihtelee

Re: 60-vuotias nainen löydettiin omakotitalosta kuolleena La

Viesti Kirjoittaja Sterling »

SecretUser kirjoitti:
Muppe kirjoitti: Sä kun uskot kaiken mitä kuulet niin kysyppä seuraavalta huhuilijalta
että oliko se siellä paikalla..
”En oo ollu mutta luulen niin”
Missähän vaiheessa mä oon sellaista väittänyt? Puhuin siitä, että naisen osallisuus asiaan on aina vähiten otsikoissa, vaikka nimenomaan alusta asti muuta puhuttu. Ja koko ajanhan mä olen huhuista puhunut, en faktoista. Ja siksi itseä kiinnostaa tämä, koska tuo nainen on erittäin tuttu itselle, valitettavasti.
Epäilystä naisesta kyllä infoa ihmeen vähän. Olisi kiva tietää miksi näin?
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.
SecretUser
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Ti Heinä 10, 2018 4:49 pm

Re: 60-vuotias nainen löydettiin omakotitalosta kuolleena La

Viesti Kirjoittaja SecretUser »

Sterling kirjoitti: Epäilystä naisesta kyllä infoa ihmeen vähän. Olisi kiva tietää miksi näin?
Nimenomaan! Tämä mua ihmetyttää. Miehistä tehty lehdistön puolesta "enemmän syyllisiä", vaikka eihän se välttämättä ole tosiaankaan totuus.
Turmionenkeli
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Su Kesä 17, 2018 4:57 pm

Re: 60-vuotias nainen löydettiin omakotitalosta kuolleena La

Viesti Kirjoittaja Turmionenkeli »

Siis ihan mielenkiinnosta että onko tämä tekijä joku laitapuolen kulkija vaikka jossain oli että suurperheen äiti? Jos nyt oikeaa facebook-profiilia selasin niin kasvot on kyllä eläneen näköiset mutta sitten taas poika kuollut pari vuotta sitten niin kyllä se surukin vanhentaa. En toki en ole varma oonko oikeas tyypis edes.

Muoks. Epäilty nainen
Viimeksi muokannut Turmionenkeli, Ke Heinä 11, 2018 8:40 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sterling
Hetty Wainthropp
Viestit: 452
Liittynyt: Su Syys 28, 2008 8:25 pm
Paikkakunta: Vaihtelee

Re: 60-vuotias nainen löydettiin omakotitalosta kuolleena La

Viesti Kirjoittaja Sterling »

Turmionenkeli kirjoitti:Siis ihan mielenkiinnosta että onko tämä tekijä joku laitapuolen kulkija vaikka jossain oli että suurperheen äiti? Jos nyt oikeaa facebook-profiilia selasin niin kasvot on kyllä eläneen näköiset mutta sitten taas poika kuollut pari vuotta sitten niin kyllä se surukin vanhentaa. En toki en ole varma oonko oikeas tyypis edes.
Eiköhän oikea profiili ole . Tuota minäkin selailin. Tosin ei mitään tietoa kyseisestä ihmisestä. Mitä täältä lukenut, ei hyvältä vaikuta. Mutta ei voi tietää.
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.
Peppilotta
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Ke Loka 04, 2017 5:16 pm

Re: 60-vuotias nainen löydettiin omakotitalosta kuolleena La

Viesti Kirjoittaja Peppilotta »

Kuullun perusteella ei mikään pullantuoksuinen äiti. Suku ja perhe vissiin sitä lajia että kannattaa pysyä väleissä.
Turmionenkeli
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Su Kesä 17, 2018 4:57 pm

Re: 60-vuotias nainen löydettiin omakotitalosta kuolleena La

Viesti Kirjoittaja Turmionenkeli »

Niinpä.. tulee mieleen vain just että suunniteltu porukalla myrkytys tms. Muka luonnollisesti nukkuessa kuollu ja tosiaan hyvien vakuutusrahojen perässä oltu/tai sitten uus nainen vain mustasukkaisuutta halunnut eroon ja suunniteltu muka "hyvä tapa". Miksi muuten olisi pidätetty kaksi tyyppiä aviomiehen lisäksi jos ei olisi syytä epäillä jotain..
Peppilotta
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Ke Loka 04, 2017 5:16 pm

Re: 60-vuotias nainen löydettiin omakotitalosta kuolleena La

Viesti Kirjoittaja Peppilotta »

Mikähän onkaan kuolinsyy? Voikohan insuliinin yliannostuksen jäljittää jos neulan reikää ei löydy..
SecretUser
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Ti Heinä 10, 2018 4:49 pm

Re: 60-vuotias nainen löydettiin omakotitalosta kuolleena La

Viesti Kirjoittaja SecretUser »

Sterling kirjoitti:
Turmionenkeli kirjoitti:Siis ihan mielenkiinnosta että onko tämä tekijä joku laitapuolen kulkija vaikka jossain oli että suurperheen äiti? Jos nyt oikeaa facebook-profiilia selasin niin kasvot on kyllä eläneen näköiset mutta sitten taas poika kuollut pari vuotta sitten niin kyllä se surukin vanhentaa. En toki en ole varma oonko oikeas tyypis edes.
Eiköhän oikea profiili ole . Tuota minäkin selailin. Tosin ei mitään tietoa kyseisestä ihmisestä. Mitä täältä lukenut, ei hyvältä vaikuta. Mutta ei voi tietää.
Ei ole ns. laitapuolen kulkija, vaan totta tosiaan suurperheen äiti. Ihan ''kunnollisen oloinen'', jos ei tunne. Mutta kun läpi elämäsi olet tuntenut tai tiennyt tämän perheen, tiedät todellisen luonteen. Muu perhe on oikein kunnollista porukkaa kokemusteni perusteella. Mutta kyllä, tekemisissä kannattaa pysyä, muuten kuulet kylältä kuinka oot ''pilannut'' jonkin perheenjäsenen elämän tämän naisen mielestä ja levittää perätöntä juorua jokaisesta, joka vähänkään on katsonutkaan heitä pahasti. En viitsi tänne tämän enempää kirjoittaa, vaikka sanottavaa olisi romaaniksi asti.

Muoks// Tuossa ylempänä joku kommentoi koko perhettä huonoon sävyyn. Tuota en allekirjoita ollenkaan. Ei sotketa heitä tähän yhtään enempää, jookos? He ovat täysin tähän syyttömiä ja häpeissään ihan varmasti.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: 60-vuotias nainen löydettiin omakotitalosta kuolleena La

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Insuliinin yliannostuksen pystyy löytämään ruumiista vain noin 48h kuolinhetkestä. Jos kuolinhetki - näytteenotto ruumiista kestää yli tuon 48h, ollaan vaikeassa tilanteessa insuliinin suhteen. Tarkemmin sanottuna kukaan lääkäri/tutkija ei tuon jälkeen jälkiä löydä.

Muistan tämän oikein hyvin jenkkitapauksesta, missä hoitsun epäiltiin tappavan vanhuksia.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Turmionenkeli
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Su Kesä 17, 2018 4:57 pm

Re: 60-vuotias nainen löydettiin omakotitalosta kuolleena La

Viesti Kirjoittaja Turmionenkeli »

Hmm.. :shock:
Niin olisiko uhrilla ollut sokeritauti ja he sen avulla yrittänyt saada luonnollisen kuoleman piikkiin...?
Vastaa Viestiin