Oulun soramonttusurma 7.10.2018 - uhri löytyi 7.5.2019

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.

Valvojat: Raid, Moderaattorit

Toimintaterapia
Aloitteleva besserwisser

Re: Oulun soramonttusurma 7.10.2018 - uhri löytyi 7.5.2019

Viesti Kirjoittaja Toimintaterapia » To Syys 19, 2019 11:55 am

MissJustice kirjoitti:
Pe Elo 30, 2019 3:55 pm
Komppaan kyl edellistä viestiä. Kuka ihminen tappaa oman perheenjäsenen ja sen jälkeen kuukausia pitää tätä kaikkea omana tietona, kun vanhemmat ja muut etsivät lastaan huolissaan. Sekä paikalla olleet kaverit on varmasti ollu tietosia mitä soramontuilla on tapahtunu ja kukaan ei oo hiiskunu sanaakaan. Jotain mätää näiden kaikkien päässä on ja pahasti.
Minun käsityksen mukaan huumepiireissä tiedettiin aika nopeasti mitä on tapahtunut. Minun tietolähteeni väitti tietäneensä tapahtumasta jo viikko tekopäivän jälkeen, ja tietolähteeni ei kuulu aivan osallisten henkilöiden lähipiiriin. Siis kuulin tämän jälkeenpäin, lähteeni kertoi tämän minulle paljon myöhemmin. Viranomaisille ja/tai vanhemmille tätä ei varmaankaan noin nopeasti vuodettu. Enkä toki tiedä että kuinka tarkkaa tietoa kaveripiireissä liikkui esimerkiksi siitä että kuka oli paikalla tai kuka liipasinta painoi.

Luulen kuitenkin että kun ammutun pojan äiti teki katoamisilmoituksen, niin hän saattoi kyllä olla vihillä siitä että poika on ammuttu. Eikös pidätykset tehty varsin nopeasti katoamisilmoituksen jälkeen, reilu kuukausi tekopäivän jälkeen.
Finlands sak är vår!

MissJustice
Aloitteleva besserwisser

Viesti Kirjoittaja MissJustice » La Syys 21, 2019 8:46 am

Eikö aiemmin ketjussa jo tullu ilmi, että tekijät olivat teolla kehuskelleet ja sanoneet "ette ruumista löydä" tms.. Uskon kyllä, että tieto on levinnyt huumepiireissä, ehkä jopa tekijöiden toimesta? Sen verran yksinkertasilta ihmisiltä vaikuttavat.

Toimintaterapia
Aloitteleva besserwisser

Viesti Kirjoittaja Toimintaterapia » La Syys 21, 2019 12:24 pm

Aiemmin tässä ketjussa mainittiin että tuomiosta on valitettu hovioikeuteen, mutta tarkempaa tietoa ei siitä ollut. Kuulin juuri että tuomiosta olisi valittaneet sekä syyttäjä että kaikki kolme päätekijää. Syyttäjä luultavimmin edelleenkin elinkautisten toivossa.
Finlands sak är vår!

Toimintaterapia
Aloitteleva besserwisser

Viesti Kirjoittaja Toimintaterapia » Ma Loka 07, 2019 9:35 am

Vuosipäivä. Omaiset ja ystävät sytyttävät kynttilöitä liian lyhyeksi jääneen elämän muistoksi.
Finlands sak är vår!

Vastaa Viestiin