Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman, hovi tuomitsi murhasta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Kummisetä
Jessica Fletcher
Viestit: 3249
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2019 4:52 pm

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

Kalle-Ville kirjoitti: To Heinä 16, 2020 7:46 pm
Kummisetä kirjoitti: To Heinä 16, 2020 5:58 pm Pikainen lakimuutos saatava, ruumiin hävittäminen rinnastettava murhaan = automaattisesti ek
Voin sanoa suoraan, ettei mitään pikaista lakimuutosta ole tulossa, kun minkäänlaista lakimuutosta esittäneen poliisi-kansanedustajan oikeustieteilijät tyrmäsivät täysin. Erityisesti tuota ruumiin hävittämistä ei varmasti tulla koskaan lainsäädännössä rinnastamaan murhaan, sillä lainoppineille ruumis ei ole enää minkäänlainen oikeussubjekti eli taho, jolla voisi olla enää oikeuksia sen enempää kuin velvollisuuksiakaan.
Sano vaan.
Silti sellainen on saatava.
qurqo kirjoitti: To Loka 26, 2023 9:01 pm Ei renkaat mustaa piirrä, kuin lukkiutuneena.
:mrgreen:
Rinu
Poliisikoira Rex
Viestit: 268
Liittynyt: Su Tammi 12, 2020 11:48 pm

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja Rinu »

Piti oikeen käydä haistelemassa siel Rantsulla mut mun nokkaan ei haissu muu kuin paskahuussi.
portman
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: La Kesä 06, 2020 11:24 pm

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja portman »

Uhri itse on kaverinsa ja kaveripiirinsä valinnut.
Uhri on itse halunnut olla tekemisissä tekijän kanssa vaikka on voinut itse siihen täysin vaikuttaa.Uhri on myös pyrkinyt tapaamaan tekijää salassa,miksi?
Kukaan ei lähde salassa tapailemaan entisiään saati väkivaltaisuudestaan tunnettua vai?

Kyllä pidän edelleen uhria itseään osittain täysin syyllisenä tapahtumiin.
Jos ruumis on poltettu mikä täysin mahdollista sitä ei tulla löytämään ikinä.
Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6458
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Sellainen laki olisi saatava, että ruumiin hävittämisestä saisi elinkautista ilman mitään kevennystä.
piipertäjä
Martin Riggs
Viestit: 643
Liittynyt: Ti Kesä 09, 2020 12:13 pm

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja piipertäjä »

Jotkut mielipiteet voitaisiin pitää siellä omassa päässä jotta ei tarvitse näyttää tyhmältä joka laukoo mitä oudompi sammakoita. En minäkään kaikkea täällä sano ääneen. Paitsi että tänään Klo 12.oo jälkeen on mun hack.teosto.net virtuaaliin kohdistunut outo piikki liikenteen osalta. Toivon että kellään täällä keskustelussa olevalla ei ole mitään osuutta asiaan.
piipertäjä
Martin Riggs
Viestit: 643
Liittynyt: Ti Kesä 09, 2020 12:13 pm

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja piipertäjä »

Tuntuu jollakin olevan hukassa asiat mitä on viisasta sanoa ääneen tämmösen tapauksen aikana. Et sä voi tuolla ulkosalla huudella jollekkin kuka on kärsinyt parisuhdeväkivallasta että oma vika. Etkä myöskään netissä. Järki hoi!
portman
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: La Kesä 06, 2020 11:24 pm

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja portman »

piipertäjä kirjoitti: To Heinä 16, 2020 10:21 pm Jotkut mielipiteet voitaisiin pitää siellä omassa päässä jotta ei tarvitse näyttää tyhmältä joka laukoo mitä oudompi sammakoita. En minäkään kaikkea täällä sano ääneen. Paitsi että tänään Klo 12.oo jälkeen on mun hack.teosto.net virtuaaliin kohdistunut outo piikki liikenteen osalta. Toivon että kellään täällä keskustelussa olevalla ei ole mitään osuutta asiaan.
Ei liity asiaan
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

portman kirjoitti: To Heinä 16, 2020 10:15 pm Uhri itse on kaverinsa ja kaveripiirinsä valinnut.
Uhri on itse halunnut olla tekemisissä tekijän kanssa vaikka on voinut itse siihen täysin vaikuttaa.Uhri on myös pyrkinyt tapaamaan tekijää salassa,miksi?
Kukaan ei lähde salassa tapailemaan entisiään saati väkivaltaisuudestaan tunnettua vai?

Kyllä pidän edelleen uhria itseään osittain täysin syyllisenä tapahtumiin.
Jos ruumis on poltettu mikä täysin mahdollista sitä ei tulla löytämään ikinä.
Jos tolle linjalle mennään, niin melkein kaikki henkirikoksen uhrit Suomessa ovat osittain syyllisiä kuolemaansa. Ihan promilleluokkaa sellaiset henkirikokset jossa uhri ei tuntenut tekijää ja joutui jonkun ihan randomin hyökkäyksen kohteeksi.
"Those who want respect, give respect."
portman
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: La Kesä 06, 2020 11:24 pm

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja portman »

jepulis82 kirjoitti: To Heinä 16, 2020 10:31 pm
portman kirjoitti: To Heinä 16, 2020 10:15 pm Uhri itse on kaverinsa ja kaveripiirinsä valinnut.
Uhri on itse halunnut olla tekemisissä tekijän kanssa vaikka on voinut itse siihen täysin vaikuttaa.Uhri on myös pyrkinyt tapaamaan tekijää salassa,miksi?
Kukaan ei lähde salassa tapailemaan entisiään saati väkivaltaisuudestaan tunnettua vai?

Kyllä pidän edelleen uhria itseään osittain täysin syyllisenä tapahtumiin.
Jos ruumis on poltettu mikä täysin mahdollista sitä ei tulla löytämään ikinä.
Jos tolle linjalle mennään, niin melkein kaikki henkirikoksen uhrit Suomessa ovat osittain syyllisiä kuolemaansa. Ihan promilleluokkaa sellaiset henkirikokset jossa uhri ei tuntenut tekijää ja joutui jonkun ihan randomin hyökkäyksen kohteeksi.
Henkirikokset ja niihin johtaneet syyt ja seuraukset ovat niin moninaiset ja niihin liittyy paljon pieniä yksityiskohtia ettei yksikään henkirikos ole samanlainen.
Mustasurma

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja Mustasurma »

portman kirjoitti: To Heinä 16, 2020 10:41 pm Henkirikokset ja niihin johtaneet syyt ja seuraukset ovat niin moninaiset ja niihin liittyy paljon pieniä yksityiskohtia ettei yksikään henkirikos ole samanlainen.
Nimenomaan. Tässä tapauksessa on ollut klassinen raha ja ahneus motiivi ilmeisesti ykkönen. Varmaan mustasukkaisuuttakin, kun Milla ollut intissä missä tavannut oikeita miehenalkuja. Yleensä nämä salimasat ovat täysin pienimunaisia vässyköitä, siitä se harrastusinto kumpuaa, että saa jollain itsetuntoa nostaa. Oksettava tapaus. Klassinen esimerkki siitä, kun syytön kärsii reppanan vuoksi. Pahimmalla mahdollisella tavalla. Sen tiedon valossa mikä meille on annettu, niin tämä alkaa olla selvä motiivi.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Mustasurma kirjoitti: To Heinä 16, 2020 10:55 pm
portman kirjoitti: To Heinä 16, 2020 10:41 pm Henkirikokset ja niihin johtaneet syyt ja seuraukset ovat niin moninaiset ja niihin liittyy paljon pieniä yksityiskohtia ettei yksikään henkirikos ole samanlainen.
Nimenomaan. Tässä tapauksessa on ollut klassinen raha ja ahneus motiivi ilmeisesti ykkönen. Varmaan mustasukkaisuuttakin, kun Milla ollut intissä missä tavannut oikeita miehenalkuja. Yleensä nämä salimasat ovat täysin pienimunaisia vässyköitä, siitä se harrastusinto kumpuaa, että saa jollain itsetuntoa nostaa. Oksettava tapaus. Klassinen esimerkki siitä, kun syytön kärsii reppanan vuoksi. Pahimmalla mahdollisella tavalla. Sen tiedon valossa mikä meille on annettu, niin tämä alkaa olla selvä motiivi.
Aineilla kohotetaan hetkellisesti paskaa itsentuntoa. Ne juurisyyt huonoon itsetuntoon ei tosin minnekään häviä, vaan yleensä pahenevat heti kun lopettaa kuurin. Ei ihme että naiset kaikkoavat. Ihan samanlaisia naisten alistajia nämä ovat kuin musulmaanitkin. Luulevat vielä olevansa koviakin miehiä kun kurittavat naisiaan.
"Those who want respect, give respect."
portman
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: La Kesä 06, 2020 11:24 pm

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja portman »

Surullinen tapaus toki kaikenkaikkiaan.

Tekijä toki ansaitsee rangaistuksensa olkoon se sitten mikä tahansa ja läheiset rakkaansa haudan lepoon asiaan kuuluvalla tavalla.

Tässä tapauksessa se lain suoma porsaanreikä näyttää olevan hyödyksi tekijän kannalta porsaanreikä jonka ensisijainen tarkoitus oli aikanaan palvella saatanan palvojia ei niinkään henkirikoksen tekijöitä.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

portman kirjoitti: To Heinä 16, 2020 11:11 pm Surullinen tapaus toki kaikenkaikkiaan.

Tekijä toki ansaitsee rangaistuksensa olkoon se sitten mikä tahansa ja läheiset rakkaansa haudan lepoon asiaan kuuluvalla tavalla.

Tässä tapauksessa se lain suoma porsaanreikä näyttää olevan hyödyksi tekijän kannalta porsaanreikä jonka ensisijainen tarkoitus oli aikanaan palvella saatanan palvojia ei niinkään henkirikoksen tekijöitä.
Porsaanreikiä nyt on koko laki täynnä. Ihan vaan muutamana esimerkkinä: ensikertalaisuus joka uusiutuu kolmen vuoden välein, jätät palaamatta vankilalomalta niin et saa sekuntiakaan lisää kakkua joten miksipä ei porukka sitä tekisi sekä kaikki paljousalennukset ja se että aikaisempi tuomio voi pienetää uutta tuomiota.

Kunnon hyysäystä ja sitten taas uhrit saavat toki pärjätä enimmäkseen yksinään. Ei ole ketään uhrin päätä paijaamassa ja auttamassa uuteen arkeen.
"Those who want respect, give respect."
Pinkku
Nikke Knakkertton
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 24, 2019 8:53 pm

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja Pinkku »

portman kirjoitti: To Heinä 16, 2020 10:15 pm Uhri itse on kaverinsa ja kaveripiirinsä valinnut.
Uhri on itse halunnut olla tekemisissä tekijän kanssa vaikka on voinut itse siihen täysin vaikuttaa.Uhri on myös pyrkinyt tapaamaan tekijää salassa,miksi?
Kukaan ei lähde salassa tapailemaan entisiään saati väkivaltaisuudestaan tunnettua vai?

Kyllä pidän edelleen uhria itseään osittain täysin syyllisenä tapahtumiin.
Jos ruumis on poltettu mikä täysin mahdollista sitä ei tulla löytämään ikinä.
Osittain vai täysin.*poistettu lautamiestekstiä*t:mode Etkö oo jo ihan tarpeeks jankuttanut tota yhtä ja samaa. Uhri ei koskaan ole itse syyllinen. Mikään teko ei oikeuta toisen hengen riistoon.

*poistettu lautamiestekstiä ja nimimerkki pienelle jäähylle*t:mode
Jos me tuhat jalkaa alas tästä mahduttaisiin matkustamaan, niin me emme estyis löytämästä väkeä tuon puoleisen maan - YUP-
piipertäjä
Martin Riggs
Viestit: 643
Liittynyt: Ti Kesä 09, 2020 12:13 pm

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja piipertäjä »

Koska joku ei halua välittää siitä että parisuhdeväkivallan tai miksikä kutsua haluaa uhria mollataan. joillekkin asia on näköjään helvetin okei. Mulla ei vaan riitä asiaan ymmärrys kyllä yhtään.
Vastaa Viestiin