Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman, hovi tuomitsi murhasta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
FlowerPower30
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 110
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 9:27 am

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja FlowerPower30 »

piipertäjä kirjoitti: Ti Heinä 28, 2020 11:40 am Niinpä...mökkijutut sen osottaa et tuskin on tavat muuttunut. Väärältä tuntuu kaikenkaikkiaan nähdä tämä pelle vapaalla. Toi kuva saattaa olla vanha tai ainakin toivon niin.
Näin siinä käy, kun pahoista teoista ei rangaista. Jätkä pääsee kuin koira veräjästä ja jatkaa ihan samalla linjalla, koska voi. Sit kun pamahtaa kunnolla istumista, niin ehkä loppuu tuokin perseily.
piipertäjä
Martin Riggs
Viestit: 643
Liittynyt: Ti Kesä 09, 2020 12:13 pm

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja piipertäjä »

Tekijä poistaa seuraajia... voi voi kun ei se auta. Häivy somesta niin kaikki on jees.
portman
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: La Kesä 06, 2020 11:24 pm

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja portman »

piipertäjä kirjoitti: Ti Heinä 28, 2020 1:42 pm Tekijä poistaa seuraajia... voi voi kun ei se auta. Häivy somesta niin kaikki on jees.
Mikä motivaatio tai mielenyhtymä on tekijää kohtaan? Seuraat tekijää tavalla joka alkaa täyttämään rikoksen tunnusmerkistön vainoamisesta.
piipertäjä
Martin Riggs
Viestit: 643
Liittynyt: Ti Kesä 09, 2020 12:13 pm

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja piipertäjä »

Poliisi vainoaa myös tekijää ja useat kansalaiset. Tekijä itse valinnut tekonsa niinkuin tämä mökki säätö. Tuleeko sekin vainoamisen piikkiin kun kansalaiset ilmottaa rattijuopoista? Haloo?
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

portman kirjoitti: Ti Heinä 28, 2020 2:47 pm
piipertäjä kirjoitti: Ti Heinä 28, 2020 1:42 pm Tekijä poistaa seuraajia... voi voi kun ei se auta. Häivy somesta niin kaikki on jees.
Mikä motivaatio tai mielenyhtymä on tekijää kohtaan? Seuraat tekijää tavalla joka alkaa täyttämään rikoksen tunnusmerkistön vainoamisesta.
Älä nyt naurata. Ei se ole mitään vainoamista jos seurailee mitä kyseinen hemmo ihan itse nettiin suoltaa. Voi sua portman raukkaa. :lol:
"Those who want respect, give respect."
Avatar
Elpram
Neuvoja-Jack
Viestit: 511
Liittynyt: Su Syys 20, 2015 10:12 am

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja Elpram »

portman kirjoitti: Ti Heinä 28, 2020 2:47 pm
piipertäjä kirjoitti: Ti Heinä 28, 2020 1:42 pm Tekijä poistaa seuraajia... voi voi kun ei se auta. Häivy somesta niin kaikki on jees.
Mikä motivaatio tai mielenyhtymä on tekijää kohtaan? Seuraat tekijää tavalla joka alkaa täyttämään rikoksen tunnusmerkistön vainoamisesta.
Entäs sun motivaatio portman? Osallistut keskusteluun ja kerrot täällä hänestä tietoja. Et ehkä ymmärräkään, kuinka paljon paljastat asioita. Astut miinaan kerta toisen jälkeen. Tällä palstalla keskustellaan Milla Arosen surmasta ja tekijä on aika oleellinen osa tarinaa, sillä hän on varmuudella ainoa, joka tietää satavarmasti mitä Millalle on tapahtunut. Me muut vain odotellaan, että pakka hajoaa ja totuus tulee ilmi. Hän on aivan itse teoillaan valinnut rikollisen ja säälittävän ihmispaskan tien, joten tulee olemaan silmätikkuna ainiaan ja seuraukset ovat myös sen mukaisia. Sit voi lauleskella: "I always feel like, somebody is watching me...", ja arvailla, että kukas se oikeastaan vainoaa. Vastaus saattaa löytyä lähempää kuin arvaakaan.
Rationaalinen tieto nojautuu luonnonlakeihin, mutta intuitiivinen tieto antaa selityksen sille, mihin luonnonlait lopulta perustuvat.
Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6473
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Eipä tässä muuta voi, kun odotella hovia tai löyhästi rakennetun pakan hajoamista.
piipertäjä
Martin Riggs
Viestit: 643
Liittynyt: Ti Kesä 09, 2020 12:13 pm

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja piipertäjä »

Odotellaan ihmeessä mutta keneltäkään ei tarvitse jatkossa päästä järjettömän kylmiä syyttelevii kommenttei Millaa kohtaan. Se ei paranna tekijän asemaa yhtään. Joku luultavasti elää sellasessa pilvilinnassa että parantaisi. Mutta sellaset henkilöt eivät ole terveitä jotka näin ajattelee.
portman
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: La Kesä 06, 2020 11:24 pm

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja portman »

Jokainen tekee itse valintansa ja uhri on valinnut valitettavasti oman tiensä joka johti nyt tiedossa olleisiin tapahtumiin.
Myös tekijä on itse valinnut tiensä.

Jokainen tekee itse valintansa.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

portman kirjoitti: Ti Heinä 28, 2020 7:51 pm Jokainen tekee itse valintansa ja uhri on valinnut valitettavasti oman tiensä joka johti nyt tiedossa olleisiin tapahtumiin.
Myös tekijä on itse valinnut tiensä.

Jokainen tekee itse valintansa.
Ei näin. Tekijä valitsi tiensä. Milla teki varmaan virheitä elämässään niin kuin me kaikki muutkin, mutta se ei poista yhtään tekijän vastuuta. Ei sitten yhtään.
"Those who want respect, give respect."
Avatar
Elpram
Neuvoja-Jack
Viestit: 511
Liittynyt: Su Syys 20, 2015 10:12 am

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja Elpram »

portman kirjoitti: Ti Heinä 28, 2020 7:51 pm Jokainen tekee itse valintansa ja uhri on valinnut valitettavasti oman tiensä joka johti nyt tiedossa olleisiin tapahtumiin.
Myös tekijä on itse valinnut tiensä.

Jokainen tekee itse valintansa.
Milla valitsi, että haluaa elää. Jyri riisti sen valinnan.
Rationaalinen tieto nojautuu luonnonlakeihin, mutta intuitiivinen tieto antaa selityksen sille, mihin luonnonlait lopulta perustuvat.
piipertäjä
Martin Riggs
Viestit: 643
Liittynyt: Ti Kesä 09, 2020 12:13 pm

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja piipertäjä »

Riisti sen koska raha. Eikö asioita olisi voinut toisella tavalla hoitaa. Tavat ei muutu kun petoksia yrittämällä jatkuu tämäkin vuosi. Toista uhria odotellessa ja se näyttää huolestuttavan mahdolliselta vaihtoehdolta. Tekijällä olisi ollut mahdollisuus muullakin keinoin korjata oma tilanteensa. Tällä hetkellä tilanne näyttää sen verran surullliselta että pohjaan ollaan menossa ja lujaa.
portman
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: La Kesä 06, 2020 11:24 pm

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja portman »

Toisaalta myös uhri olisi itse voinut valita toisin.
piipertäjä
Martin Riggs
Viestit: 643
Liittynyt: Ti Kesä 09, 2020 12:13 pm

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja piipertäjä »

Kerroppa ihmeessä syvällinen analyysi asiasta kun ei se ole vielkään selvinnyt kaikille. Kieron pellen lähellä kun on varmasti sun mielestä helppoa olla.
Osotappa asioita missä tekijä teki oiken. Osotappa asioita jossa tekijä on tehnyt kunnioitettavasti omaisia kohtaan. Osoitappa missä tekijä on hyvä. Kerro ihmeessä me tarvitsemme tätä tietoa. Vaikka kuinka syylistät uhria niin kyllä se suurin kuorma tekijän suuntaan menee joten lopeta tämä jauhaminen sillä et saa mitään hyvää. Eikä tekijäkään nykytouhullaan kaivaa kuoppaa syvemmälle ja syvemmälle. Tekijä jopa saattaa nykymenollaan aiheuttaa itselle terveydellisii ongelmii aineiden käytöllä mutta toivotaan että vain itselleen eikä kellekkään muulle.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9177
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

portman kirjoitti: Ti Heinä 28, 2020 11:26 pm Toisaalta myös uhri olisi itse voinut valita toisin.
Ei taida jälkiviisaus enää tuoda uhria takaisin. Kaikki me teemme elämässämme valintoja päivittäin ja moni olisi ehkä tehnyt toisenlaisia valintoja, jos olisi pysynyt näkemään tulevaisuuteen. Millan tapaus on erittäin surullinen ja ilmeisesti hänen henkensä riistänyt ihminen ei ole ymmärtänyt tekonsa vakavuutta ja sen peruuttamattomia seurauksia. Toivottavasti hän edes ymmärtää kertoa totuuden ruumiin hävitystavasta, jotta saataisiin piste spekulaatioille.
Vastaa Viestiin