Kempele: Nainen puukotti naisen kuoliaaksi – yli yhdeksän vuotta vankeutta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Alpina
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ke Huhti 22, 2020 7:10 pm

Re: Nainen puukotettiin kuoliaaksi Kempeleessä – toinen nainen otettu kiinni taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja Alpina »

Eväs kirjoitti:
Pe Huhti 24, 2020 8:12 am
Calamity Jane kirjoitti:
To Huhti 23, 2020 12:12 am
Dio kirjoitti:
Ke Huhti 22, 2020 6:50 pm
"Yritin sanoa, että ei hän (mies) tule ikinä ottamaan sinusta naista itselleen vaan leikkii sun kanssa", kempeleläisnaisen hengiltä puukottanut oululaisnainen kertoi oikeudessa.

Ei tietty saisi uhria syyllistää, mutta ihmettelen hänen touhujaan. Kahden lapsen äiti ja kämpässä narkattu ja juopoteltu. Ilmeisesti lapset ei kuitenkaan olleet asunnossa tuolloin. Mutta lapset ovat hyviä hoksaamaan asioita. Uhrin miesystävä, juu tämä josta tapeltiin, kuuluu liivijengiin.
Ei kait uhri koskaan ajatellut ottaa sellaista miestä lapsilleen isäpuoleksi? :shock:
Ei ollu näiden muksujen lähihuoltaja tuo uhri, kasvoivat ihan eri paikassa.

Ja tekijä ennenkin seurustellut näiden liivijengiläisten kans, mm. UB.
Kuuluuko uhrin lapsen isä liivijengiin?

Lusinut taposta, taponyrityksestä, törkeistähuumausainerikoksista yms. Parhaillaan suorittamassa kymmenen vuoden tuomiota 1,38 miljoonan euron kokkailuistaan.

Hänellä lienee mielipide tähänkin asiaan

Tiedokas
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Ke Joulu 11, 2019 10:22 pm

Re: Nainen puukotettiin kuoliaaksi Kempeleessä – toinen nainen otettu kiinni taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja Tiedokas »

Eipä taida kuulua, Ja uskosin että mielipide todellakin löytyy, Ansku raukka mitä on odotettavissa.

Juujaa
Olivia Benson
Viestit: 703
Liittynyt: Ke Elo 08, 2012 8:21 am

Re: Nainen puukotettiin kuoliaaksi Kempeleessä – toinen nainen otettu kiinni taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja Juujaa »

Alpina kirjoitti:
Pe Huhti 24, 2020 10:11 am
Kuuluuko uhrin lapsen isä liivijengiin?

Lusinut taposta, taponyrityksestä, törkeistähuumausainerikoksista yms. Parhaillaan suorittamassa kymmenen vuoden tuomiota 1,38 miljoonan euron kokkailuistaan.

Hänellä lienee mielipide tähänkin asiaan
Et viitsisi nimeä laittaa tänne. Tai linkkiä herran rötöksiin? Säästyisi työpäivää työntekoon.

Jaska668
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Ke Joulu 11, 2019 8:58 pm

Re: Nainen puukotettiin kuoliaaksi Kempeleessä – toinen nainen otettu kiinni taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja Jaska668 »

Tiedokas kirjoitti:
Pe Huhti 24, 2020 10:48 am
Eipä taida kuulua, Ja uskosin että mielipide todellakin löytyy, Ansku raukka mitä on odotettavissa.
Mikä raukka? Ansaitsee kaiken mitä tuleman pitää. :D Oppii nämäkin ämmät hieman nöyryyttä. Kuvittelevat olevansa jotakin, kun todellisuudessa edes mustalaiset eivät pidä heitä ihmisinä. Jengi sylkee ku on näistä puhunu, pthyi.

Päälykäinen
Harjunpää
Viestit: 302
Liittynyt: Ke Tammi 16, 2019 3:54 pm

Re: Nainen puukotettiin kuoliaaksi Kempeleessä – toinen nainen otettu kiinni taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja Päälykäinen »

Tuskinpa tekijän lapsen isäkään pitää lapsesta huolta sen enempää kuin äitinsäkään.

Tiedokas
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Ke Joulu 11, 2019 10:22 pm

Re: Nainen puukotettiin kuoliaaksi Kempeleessä – toinen nainen otettu kiinni taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja Tiedokas »

Jaska668 kirjoitti:
Pe Huhti 24, 2020 11:44 am
Tiedokas kirjoitti:
Pe Huhti 24, 2020 10:48 am
Eipä taida kuulua, Ja uskosin että mielipide todellakin löytyy, Ansku raukka mitä on odotettavissa.
Mikä raukka? Ansaitsee kaiken mitä tuleman pitää. :D Oppii nämäkin ämmät hieman nöyryyttä. Kuvittelevat olevansa jotakin, kun todellisuudessa edes mustalaiset eivät pidä heitä ihmisinä. Jengi sylkee ku on näistä puhunu, pthyi.

Tarkoitin juurikin että tuota. Innolla odotan sitä mitä tuleman pitää

sörsse
Rico Tubbs
Viestit: 1258
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2017 1:30 am

Re: Nainen puukotettiin kuoliaaksi Kempeleessä – toinen nainen otettu kiinni taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja sörsse »

..."Jostain viesteistä hän puhui, mitä olisin lähetellyt (uhrille). Kerroin hänelle, että sellainen ei ole mahdollista. Että tiedän kyllä itse, kenen kanssa olen viestitellyt ja kaiken lisäksi minulla oli puhelimessa estot päällä (uhrin numeroon). Tuntui, että (syytetty) ei minua uskonut ja sanoi, että on jotain viestejä.

Sen haluan lisätä, että vaikka murhainfossa lukee mitä, niin minä en ole ikinä pettänyt (syytettyä) sinä aikana, kun olemme yhdessä olleet, mies sanoi kuulustelussa.

Murhainfo on rikosaiheinen keskustelupalsta netissä.

Tapausta käsiteltiin Oulun käräjäoikeudessa 22.4."...

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a221 ... a20b9832de

Alpina
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ke Huhti 22, 2020 7:10 pm

Re: Nainen puukotettiin kuoliaaksi Kempeleessä – toinen nainen otettu kiinni taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja Alpina »

Ansku hoiti mustasukkaisuutta viinalla, bentsoilla ja pirillä

Ansku viihtyi wc-tiloissa siviilissäkin. Sinne hän myös murhasi perhetuttunsa.
Liitteet
wc_hannula.jpg
wc_hannula.jpg (31.32 KiB) Katsottu 6956 kertaa

Tiedokas
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Ke Joulu 11, 2019 10:22 pm

Re: Nainen puukotettiin kuoliaaksi Kempeleessä – toinen nainen otettu kiinni taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja Tiedokas »

Tämä on kyllä niin kusinen huora tämä Ansku kun olla ja voi🤬

Tiedokas
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Ke Joulu 11, 2019 10:22 pm

Re: Nainen puukotettiin kuoliaaksi Kempeleessä – toinen nainen otettu kiinni taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja Tiedokas »

Siellä on Hannulat käyny uhkailemassa paikalla olleita todistajia jonka takia vain yksi on uskaltanut kertoa Anskun uhanneen heitä puukolla jos soittavat apua.

Tatum
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:28 pm

Re: Nainen puukotettiin kuoliaaksi Kempeleessä – toinen nainen otettu kiinni taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja Tatum »

Pettämisepäily johti henkirikokseen, nuori nainen kurvasi keskellä yötä taksilla ”salarakkaan” kotiin – näin tapahtumat etenivät

Esitutkintakertomusten perusteella on Kempeleessä tapahtuneen henkirikoksen taustalla on monimutkainen suhdevyyhti.
Syytetty nainen peitti kasvonsa käräjäoikeudessa.
Kempeleessä joulukuussa tapahtuneen henkirikoksen taustalla on mustasukkaisuusdraama.

Nuori, 23-vuotias nainen meni uhrin asunnolle 8. joulukuuta aamuyön tunteina. Keskustelu ihmissuhteista kärjistyi riitaisaksi ja eteni fyysiseksi tappeluksi, jonka yhteydessä 23-vuotias puukotti toista, 80-luvulla syntynyttä naista keskivartaloon kuolettavin seurauksin. Nainen on myöntänyt aiheuttaneensa vamman, mutta kiistänyt teon tahallisuuden. Naista syytetään oikeudessa taposta.

Uhri oli aiemmin ollut parisuhteessa kyseisen miehen kanssa, mutta näkemykset heidän välisen suhteensa tilasta tapahtuma-aikaan ovat esitutkinnan perusteella ristiriitaisia. Myös syytetyllä oli ollut seurustelusuhde kyseiseen mieheen, mutta esitutkinnasta ei varmuudella selviä, olivatko he tapahtuma-aikaan parisuhteessa.

– Meillä on ollut vähän on-offia ja värikästä lähiaikoina, syytetty itse kuvasi tilannetta kuulusteluissa.

Naisella on sosiaalisen median tietojen perusteella ainakin yksi lapsi.

Poliisin esitutkintapöytäkirjasta ilmenee, että syytetty on kertonut kuulusteluissa saaneensa jo muutama kuukausi ennen tekoa yhteydenoton joltain mieheltä, joka oli väittänyt, että naisen miesystävällä on suhde uhriin. Syytetty oli silloin kysynyt asiasta molemmilta osapuolilta, mutta molemmat olivat kiistäneet asian.

Tapausta käsiteltiin Oulun käräjäoikeudessa 22.4.

Epäily pettämisestä
Taposta syytetyn sisko kertoi kuulusteluissa sanoneensa syytetylle, että uhri oli kuitenkin hänelle puhunut kyseisestä miehestä ja muun muassa sanonut, että mies pitää uhrin kotia kuin omanaan. Syytetty nainen oli siskon mukaan hermostunut tästä todella paljon. Kyseinen keskustelu oli siskon mukaan käyty tapahtuma-iltana, kun siskokset olivat menossa baariin Oulussa. Syytetty ei kuitenkaan päässyt sisään baariin, jossa sisällä oli myös draaman keskiössä ollut mies.

Syytetty kuitenkin päätyi keskustelemaan asiasta miehen kanssa baarin ulkopuolella. Heille tuli riitaa. Baarissa tapahtuneen osalta tapahtumien kulku on melko riidaton, sillä syytetty, hänen siskonsa ja mies ovat kertoneet asiasta yhtenevällä tavalla.

Riideltyään miehen kanssa baarin pihalla syytetty soitti uhrille ja kertoi tulevansa käymään tämän luona. Hän kertoo lähteneensä taksilla naisen luo Kempeleeseen. Hän myönsi kuulusteluissa, että syynä vierailuun oli ”varmaan osittain” pettämisepäilyn selvittäminen. Syytetyn mukaan tapaaminen sujui aluksi rauhallisissa merkeissä. Kun naiset olivat vessassa tupakalla, keskustelu miehestä johti kuitenkin riitaan.

– (Uhrin nimi) alkoi kertomaan, että hänellä on ollut mieheni kanssa suhde melkeinpä vuoden ajan. Hän myös luki minulle heidän väliset tekstiviestit, ja minulla meni hermo.

Yhdessä kuulustelussa syytetty avasi paljastuksen herättämiä tuntoja.

– Niissä viesteissä kävi ilmi, että heillä on ollut suhde koko ajan. (Mies) oli kirjoittanut, että ”ei kerrota (syytetyn nimi)”. Minulle tuli todella huijattu olo ja harmittaa sekin, että kaikki muut ovat ilmeisesti tästä tienneet ennen minua.

Syytetty hermostui uhrin puheista, ja tilanne eskaloitui.

– Sanoin (uhrille) aika rumasti, ja hän läpsäisi minua avokämmenellä.

Tappelu vessassa
Syytetyn mukaan tilanne eteni fyysiseksi tappeluksi.

– Varmaankin siinä kohtaa, kun hän repi minua tukasta ja en päässyt irti, olen ottanut veitsen esille.

Hän kertoo kantaneensa veistä mukana oman turvallisuutensa takia.

Syytetty kertoi kuulusteluissa, ettei hänellä ollut tarkoitusta tappaa naista. Hän oli omien sanojensa mukaan luullut, että puukko on osunut uhria jalkaan. Näin ei kuitenkaan ollut, vaan puukko osui uhria suoraan sydämeen.

– En tiennyt, että (uhri) on kuollut. Laitoin vaatteet päälle ja lähdin vain pois.

– En minä ajatellut, että se on osunut niin pahasti tai siinä mitään niin vakavaa olisi.

Syytetty sanoo ottaneensa paikalta mukaansa myös uhrin puhelimen, koska halusi esitellä miehelleen viestit, jotka syytetyn mukaan todistivat miehen ja uhrin välisen suhteen.

Asunnolla oli tapahtuma-aikaan kolme miestä.

Ainakin osa miehistä on kuulusteluissa kertonut, että syytetty olisi ennen lähtöään uhkaillut heitä puukottamisella, jos he hälyttävät apua ja etsinyt asunnosta rahaa ja lääkkeitä. Syytetty itse kiistää tämän.

Yksi asunnolla olleista sai soitettua paikalta hätäkeskukseen. Uhria ei kuitenkaan ehditty pelastaa.

Syytetty yritti lähtiessään saada ystäviltään kyytiä pois paikalta, mutta poliisit ottivat hänet kiinni melko pian teon jälkeen. Kuulusteluissa nainen kertoi nauttineensa kyseisen illan aikana alkoholia ja bentsoja eli bentsodiatsepiineja sekä mahdollisesti myös amfetamiinia.

Myös uhri oli asunnossa olleiden kertoman mukaan illan aikana nauttinut päihteitä.

Mies kiisti pettämisen
Tutkinnassa kuulusteltiin luonnollisesti myös mustasukkaisuusdraaman keskiössä ollutta miestä. Hän muisti syytetyn naisen soittaneen hänelle yöllä silloin, kun tämä oli käymässä uhrin luona Kempeleessä ja tivanneen suhteesta uhrin kanssa.

– Jostain viesteistä hän puhui, mitä olisin lähetellyt (uhrille). Kerroin hänelle, että sellainen ei ole mahdollista. Että tiedän kyllä itse, kenen kanssa olen viestitellyt ja kaiken lisäksi minulla oli puhelimessa estot päällä (uhrin numeroon). Tuntui, että (syytetty) ei minua uskonut ja sanoi, että on jotain viestejä.

– Sen haluan lisätä, että vaikka murhainfossa lukee mitä, niin minä en ole ikinä pettänyt (syytettyä) sinä aikana, kun olemme yhdessä olleet, mies sanoi kuulustelussa.

Murhainfo on rikosaiheinen keskustelupalsta netissä.

Tapausta käsiteltiin Oulun käräjäoikeudessa 22.4. Oikeus ei ole vielä antanut asiassa tuomiota.

Suluissa olevissa kohdista on poistettu henkilöiden nimet heidän yksityisyytensä suojelemiseksi.
What would Grissom do ?
Television has brought back murder into the home - where it belongs
- Alfred Hitchcock

Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Nainen puukotettiin kuoliaaksi Kempeleessä – toinen nainen otettu kiinni taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

Jo on tarpeeton jätkä, tuo mies, kenen takia tämä koko sotku on tapahtunut.
Ei sitten kykene ottamaan mitään vastuuta, kahden naisen pyörittämisestä, yhtä aikaa.
Näitä on.

Tuollaisen jätkän takia , ei kannattaisi edes hiirtä tappaa. Ennen kaikkea siksi, kun kuuluu rikollisin piireihin. Ei jatkoon.

talonpunkku
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Huhti 27, 2020 5:40 pm

Re: Nainen puukotettiin kuoliaaksi Kempeleessä – toinen nainen otettu kiinni taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja talonpunkku »

Tiedokas kirjoitti:
Ma Huhti 27, 2020 12:21 pm
Siellä on Hannulat käyny uhkailemassa paikalla olleita todistajia jonka takia vain yksi on uskaltanut kertoa Anskun uhanneen heitä puukolla jos soittavat apua.
Uhkaileeko ja pyörittääkö äiti ja tyttö Hannulat 1% liivi-ukkojakin? Olivatko paikalla olijat UB:n porukkaa? :lol: :lol: :lol:

Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Nainen puukotettiin kuoliaaksi Kempeleessä – toinen nainen otettu kiinni taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

talonpunkku kirjoitti:
Ti Huhti 28, 2020 12:20 am
Tiedokas kirjoitti:
Ma Huhti 27, 2020 12:21 pm
Siellä on Hannulat käyny uhkailemassa paikalla olleita todistajia jonka takia vain yksi on uskaltanut kertoa Anskun uhanneen heitä puukolla jos soittavat apua.
Uhkaileeko ja pyörittääkö äiti ja tyttö Hannulat 1% liivi-ukkojakin? Olivatko paikalla olijat UB:n porukkaa? :lol: :lol: :lol:

Tuskin on liiviukkoja nuo. Hannulat näyttää olevan porukkaa josta kuullaan tämän jälkeenkin. Mutta liiviukkoja hekään ei pelottele. Mutta liiviukoilla voivat pelotella hyvinkin. Se voi selittää tuon, etteivät uskaltaneet todistajiksi oikeuteen asti, ne kaverit.

Eväs
Remington Steele
Viestit: 211
Liittynyt: Ti Joulu 11, 2018 6:18 pm
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Nainen puukotettiin kuoliaaksi Kempeleessä – toinen nainen otettu kiinni taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja Eväs »

Calamity Jane kirjoitti:
Ti Huhti 28, 2020 1:21 am
Mutta liiviukoilla voivat pelotella hyvinkin. Se voi selittää tuon, etteivät uskaltaneet todistajiksi oikeuteen asti, ne kaverit.


Mikä kerho noiden eteen laittas tikkua ristiin..? :D :roll:

Vastaa Viestiin