Pyhäjärvi: Mies tappoi exänsä julmasti Jokikylässä

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Pyhäjärvi: Miehen epäillään surmanneen vaimonsa Jokikylässä

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

Monipuolinen kaveri,siinä menee isät ja äiti,tapetaan akka ohimennen.

Ja laulu soi.
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.
Avatar
AutumnForever
Martin Beck
Viestit: 757
Liittynyt: Su Touko 09, 2010 5:14 pm
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Pyhäjärvi: Miehen epäillään surmanneen vaimonsa Jokikylässä

Viesti Kirjoittaja AutumnForever »

Näin uhrin sisko kirjoittanut tekijän FB-sivulla kommentteihin (laitan tähän kun kaikilla ei fb:tä ja sieltä voi poistua kommentit/profiili joskus):

Itsekäs,sydämetön,julma paska. Meillä oli menetettävää. Mialla oli menetettävää. Sillä oli syytä iloon ja elämän muutokseen, parempaan elämään ilman sua ja sun synkkyyttä. Mutta tollanen kusipää ei voinu kestää et toinen olisi onnellinen ja lähtis elämään parempaa elämää, kun itse on tollanen synkkä, elämää vihaava turha paska kasa.
Meillä muilla oli paljon menetettävää. Emmalla ja Nicolla oli ihana rakas pikku äiti menetettävänä. Mun äitillä ja isillä oli paljon rakastettu tytär menetettävänä. Mulla ja Julialla oli meidän ihana hassu sisko ja paras kaveri menettettävänä. Pikku Milolla oli höpsö lämpöinen mummu menettettävänä, ja hän myös menetti mahdollisuuden ikinä tavata mummuansa. Kaikilla Mian sedillä ja tädeillä oli menetettävää. Serkuilla oli menetettävää. Mian kaikilla kavereilla oli menetettävää. Mia oli rakas ja tärkeä niin monelle ihmisille ettet voi ymmärtää...etkä välittäis muutenkaan, et välitä mistään muusta kun itsestäsi. Tuhosit sellaista mitä kadehdit etkä itse ole.
Olet läpi mätä ihmis saasta, sydän täynnä tyhjää synkkyyttä, pää täynnä katkeruutta, julmuutta, inhoa ja vihaa. Sinunlainen ihminen ei ole ikinä rakastanut mitään eikä ketään, et sitä osaa. Tuhoat sitten sen ainoan ihmisen koko maailmassa joka sinulle rakkautta antoi vaikket sitä ansainnut. Ainut ihminen joka sinusta välitti, vaikket itse välitä mistään tai kenestäkään. Ainut ihminen ketä sinua puolusti kun muut näki läpi että oot läpi mätä saasta paska.
Meillä kaikilla muilla oli menetettävää, tällä maailmalla oli menetettävää. Sulla ei ollu mitään oikeutta ryöstää Miaa meiltä, se oli meidän rakas, ihana Mia. Sinä olet turha ihminen ja teit niin turhan teon. Katoa tästä maailmasta pois, kukaan ei sua tänne halua levittämään synkkyyttä ja surua ympärillesi. Kukaan ei jää kaipaamaan sua, katoa pois.


Mia ei menny jouluksi kotiin koska "en mä viitti Mikaa jättää yksin jouluksi". Haista Mika Wäinämö Abraham Ruth paska, sä et ikinä sitä ja sen rakkautta ja välittämistä ansainnut, et IKINÄ! Kaikki sua inhos alusta asti, näki mikä läpimätä julma sydämetön paska oot. Säälistä se Mia sun kanssa oli, kun oot niin vitun säälittävä, ja Mia sääli aina kaikkia. Ruma, iljettävä, ilkeä, manipuloiva, väkivaltainen julma murhaaja paska. KATOA. POIS. IKUISESTI.


Uhrilla (Mia) siis ilmeisesti ollut lapsia ja lapsenlapsia. Liekö aikonut erota tästä Mikasta, mutta sehän ei Mikalle sopinut :x
On päiviä, joina ei huomaa, että
vuoret ovat yhä pystyssä.
On tunteja joina kaikki on pelkkää mustien
rantojen roskaa.
Hetkiä joina ei tunne ketään.
Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Pyhäjärvi: Miehen epäillään surmanneen exänsä Jokikylässä

Viesti Kirjoittaja poikani »

Kylläpä tekijällä oli omituinen nimirimpsu. Liekö itse vaihtanut nimiään joskus vai ovatko jo vanhemmat olleet vähän erikoisempaa sorttia?
????? ?? ??????.
canis lupus
Javier Pena
Viestit: 1889
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2020 11:35 pm

Re: Pyhäjärvi: Miehen epäillään surmanneen exänsä Jokikylässä

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

poikani kirjoitti: To Tammi 16, 2020 7:27 pm Kylläpä tekijällä oli omituinen nimirimpsu. Liekö itse vaihtanut nimiään joskus vai ovatko jo vanhemmat olleet vähän erikoisempaa sorttia?
Siinä naapurissa riianneena, voin sanoa että olivat vähän erikoisempaa sorttia. Harvoin olen ilmaisista juomista kieltäytynyt, mutta sekin tuli tehtyä, siinä uimahiekkakuopan äärellä.
Mens malus in corpore sano
Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6659
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Re: Pyhäjärvi: Miehen epäillään surmanneen exänsä Jokikylässä

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

MTV kirjoitti:https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyh ... en/7807272

Pyhäjärven surmasta nostettu syyte: Viisikymppisen miehen epäillään tappaneen avopuolisonsa – tragedia paljastui tuntien piirityksen jälkeen

JULKAISTU 7 TUNTIA SITTEN

Syyttäjä on nostanut syytteen joulukuun lopulla Pyhäjärvellä tehdystä taposta.

Vuonna 1970 syntyneen miehen epäillään tappaneen avopuolisonsa yksityisasunnossa 30.12.2019.

Epäiltynä oleva mies on myöntänyt esitutkinnassa teon.

Jutun käsittely järjestetään 15. toukokuuta.

Tragedia paljastui piirityksen jälkeen

Poliisi piiritti pariskunnan taloa usean tunnin ajan uudenvuoden aatonaattona, kunnes aamukahden aikoihin poliisit pääsivät sisälle.

Talosta löytyi kuollut nainen ja väkivallanteosta epäilty mies, jolla oli poliisin mukaan sairaalahoitoa vaativia vammoja.

Poliisin mukaan päihteillä oli osuutta. Tapahtumiin tai väkivallantekoon ei ollut käytetty ampuma-asetta.
jasso
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Ke Huhti 29, 2020 7:29 am

Re: Pyhäjärvi: Miehen epäillään surmanneen vaimonsa Jokikylässä

Viesti Kirjoittaja jasso »

ukkoäijä kirjoitti: Ke Tammi 15, 2020 2:29 pm Tällä tekijällä julkinen facebook ja tuntus tosiaan olevan sangen epätasapainoinen tyyppi... pienen selaamisen jälkeen löytyy uhrikin melko helposti.
No ei noiden kuvien perusteella tuosta mitään ruudinkeksijää kyllä saa, murhaajan kylläkin.
tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Pyhäjärvi: Miehen epäillään surmanneen vaimonsa Jokikylässä

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

jasso kirjoitti: Pe Touko 01, 2020 11:40 amNo ei noiden kuvien perusteella tuosta mitään ruudinkeksijää kyllä saa, murhaajan kylläkin.
Onko joku sanonut kaveria fiksuksi,"ruudinkeksijäksi"?

Ei tuo Tia Reinikka ole myöskään mikään fiksu,kertoo paljon naisesta joka jauhaa tuolla päämärkänä. Kyllä hävettäs olla tuollasen akan mies jonka elämän tehtävä on kuunnella mörkörokkia ja huudella facessa ihmisten seinillä mitä sattuu kun toinen ei voi vastata.Sittenkö tämä tekijä aikoinaan kävelee tuota Tia Reinikkaa vastaan niin akka on hiljaa.Semmosta se nykyään on että somessa idiootitkin pääsee näyttämään tyhmyytensä koko potentiaalin ja aina huudellaan niillä seinillä mihin asianomistaja ei voi vastata,siellä esitetään hurjaa ja pelottavaa.
Joskus sitten kannattaa miettiä että elinkautisestakin vapautuu jo 12-14 vuodella,lomat alkaa 8-9 vuoden kohdalla,ei se ole niin pitkä aika ja tällaiset vajakit saattaa tulla pimpottaan sitten ovikelloa, "mitä kirjoitit mun seinälle 12 vuotta sitten.." tiedän monia kavereita jotka on ollu kiinni 5-10 vuotta ja vapautuessaan muistavat kirkkaasti mihin jäätiin ja kuka jatkoi suun soittoa vielä kun oli kiinni.Linnassako aika pysähtyy siihen hetkeen missä se oli kiinni jäätyään,se on ainoa muisto,linnassa kun niitä uusia muistoja ja kokemuksia ei varsinaisesti synny,on vaan se siviili elämä joka jää ikäänkuin "pauselle" muistiin.

Itse kostin aikoinaan 22 vuotta vanhan kiusaamisen ku olin ollu pikkupoika ja jouduin kärsimään jatkuvasta suunsoitosta .Oli kaveri ihmeissään ku olin kasvanu mieheksi joka olikin tuplasti isompi ja vielä pahapäinenki humalassa, "vanha asia,anna olla jo,ollaan kavereita.."

Koko sakki idiootteja,niin tekijä kuin uhrin kaveritkin näköjään.
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.
tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Pyhäjärvi: Miehen epäillään surmanneen exänsä Jokikylässä

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

Ja en siis tarkoittanu tuolla postilla mitään "puolustella",ukkohan on vitun hullu,hakkaa vanhemmat ja murhaa naisenki,tarkotin ettei ehkä kannata sillä omalla nimellä mennä huuteleen tuonne julkiseen faceen asenteella että eipä se voi tehdä mitään,saa elinkautisen ehkä...Ehkä..Tai tulee pois 5 vuoden päästä...se ei ole pitkä aika kun joutuu vastaamaan huuteluihinsa jonku kahelin kans.Ja tätä kaveria ei varmaan kiinnosta onko se huutelija ollut nainen,päinvastoin innostuu vielä ku heikompi kuin mies...

No,jokainen tyylillänsä ja usein huuteluihinsa joutuu vastamaan vaikka siihen voi aikaa mennäkin.
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Pyhäjärvi: Miehen epäillään surmanneen exänsä Jokikylässä

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Kurkistin tuon fb-julkaisuja ja jotenkin paistaa sellainen säälinkerjuu ja "voi mua raukkaa" -meno läpi. Jotain herkkää runosieluakin kovasti yrittää olla läheisten murjonnan ja murhailun välissä ja tämä näytti olleen viimeinen postaus ennen kun haettiin pois.
Mik Wäinämö Abraham Ruth 28122019.png
Mik Wäinämö Abraham Ruth 28122019.png (73.31 KiB) Katsottu 4258 kertaa
Melko vastenmielinen tyyppi, harvinaisenkin.

PS. Millaiset porukat nimeää lapsensa Mika Wäinämö Abrahamiksi, jostain jutkulastako tuo oikein on?
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Diipadaapaaa89
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Ma Touko 11, 2020 10:38 pm

Re: Pyhäjärvi: Miehen epäillään surmanneen exänsä Jokikylässä

Viesti Kirjoittaja Diipadaapaaa89 »

On Anoi Kaa kirjoitti: Pe Touko 01, 2020 12:46 pm Kurkistin tuon fb-julkaisuja ja jotenkin paistaa sellainen säälinkerjuu ja "voi mua raukkaa" -meno läpi. Jotain herkkää runosieluakin kovasti yrittää olla läheisten murjonnan ja murhailun välissä ja tämä näytti olleen viimeinen postaus ennen kun haettiin pois.
Mik Wäinämö Abraham Ruth 28122019.png
Melko vastenmielinen tyyppi, harvinaisenkin.

PS. Millaiset porukat nimeää lapsensa Mika Wäinämö Abrahamiksi, jostain jutkulastako tuo oikein on?
On Anoi Kaa kirjoitti: Pe Touko 01, 2020 12:46 pm Kurkistin tuon fb-julkaisuja ja jotenkin paistaa sellainen säälinkerjuu ja "voi mua raukkaa" -meno läpi. Jotain herkkää runosieluakin kovasti yrittää olla läheisten murjonnan ja murhailun välissä ja tämä näytti olleen viimeinen postaus ennen kun haettiin pois.

Mik Wäinämö Abraham Ruth 28122019.png
Melko vastenmielinen tyyppi, harvinaisenkin.

PS. Millaiset porukat nimeää lapsensa Mika Wäinämö Abrahamiksi, jostain jutkulastako tuo oikein on?
Ei ole edelleenkään oikea nimi! Kuka idiootti edes luulee niin! Mutta te idiootit täällä jotka ette edes tiedä asiasta mitään! Vedätte omia johtopäätöksiä asiasta!! Kattokaa oikeesti peiliin. Tää foorumi on OKSETTAVA paikka!! Toivon kovasti että joudutte kokemaan joskus samaa! Täälä anonyymisti jutellaan. Säälittävää!!!
Diipadaapaaa89
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Ma Touko 11, 2020 10:38 pm

Re: Pyhäjärvi: Miehen epäillään surmanneen vaimonsa Jokikylässä

Viesti Kirjoittaja Diipadaapaaa89 »

tokkaukko kirjoitti: Pe Touko 01, 2020 12:02 pm
jasso kirjoitti: Pe Touko 01, 2020 11:40 amNo ei noiden kuvien perusteella tuosta mitään ruudinkeksijää kyllä saa, murhaajan kylläkin.
Onko joku sanonut kaveria fiksuksi,"ruudinkeksijäksi"?

Ei tuo Tia Reinikka ole myöskään mikään fiksu,kertoo paljon naisesta joka jauhaa tuolla päämärkänä. Kyllä hävettäs olla tuollasen akan mies jonka elämän tehtävä on kuunnella mörkörokkia ja huudella facessa ihmisten seinillä mitä sattuu kun toinen ei voi vastata.Sittenkö tämä tekijä aikoinaan kävelee tuota Tia Reinikkaa vastaan niin akka on hiljaa.Semmosta se nykyään on että somessa idiootitkin pääsee näyttämään tyhmyytensä koko potentiaalin ja aina huudellaan niillä seinillä mihin asianomistaja ei voi vastata,siellä esitetään hurjaa ja pelottavaa.
Joskus sitten kannattaa miettiä että elinkautisestakin vapautuu jo 12-14 vuodella,lomat alkaa 8-9 vuoden kohdalla,ei se ole niin pitkä aika ja tällaiset vajakit saattaa tulla pimpottaan sitten ovikelloa, "mitä kirjoitit mun seinälle 12 vuotta sitten.." tiedän monia kavereita jotka on ollu kiinni 5-10 vuotta ja vapautuessaan muistavat kirkkaasti mihin jäätiin ja kuka jatkoi suun soittoa vielä kun oli kiinni.Linnassako aika pysähtyy siihen hetkeen missä se oli kiinni jäätyään,se on ainoa muisto,linnassa kun niitä uusia muistoja ja kokemuksia ei varsinaisesti synny,on vaan se siviili elämä joka jää ikäänkuin "pauselle" muistiin.

Itse kostin aikoinaan 22 vuotta vanhan kiusaamisen ku olin ollu pikkupoika ja jouduin kärsimään jatkuvasta suunsoitosta .Oli kaveri ihmeissään ku olin kasvanu mieheksi joka olikin tuplasti isompi ja vielä pahapäinenki humalassa, "vanha asia,anna olla jo,ollaan kavereita.."

Koko sakki idiootteja,niin tekijä kuin uhrin kaveritkin näköjään.
Sä olet säälittävä!! Et varmasti IKINÄ ole joutunut menettämään ketään! Täällä huudellaan anonyymina paskaa! Ja sä se idiootti säälittävä paska kasa olet!! Miksi käyt lukemassa näitä juttuja jos sun mielipide on tuo?! Sä oot varmasti joku säälittävå mamman poika joka asuu vanhemmillaan vielä, eikä saa elämässään mitään aikaseksi!! Olet SÄÄLITTÄVÄ idiootti!!

Toivottavasti sulle tapahtuu jotain pahaa!!
ns_
Sofia Karppi
Viestit: 430
Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 1:27 pm
Paikkakunta: hki

Re: Pyhäjärvi: Miehen epäillään surmanneen exänsä Jokikylässä

Viesti Kirjoittaja ns_ »

Diipadaapaaa89 kirjoitti: Ti Touko 12, 2020 10:29 am
On Anoi Kaa kirjoitti: Pe Touko 01, 2020 12:46 pm Kurkistin tuon fb-julkaisuja ja jotenkin paistaa sellainen säälinkerjuu ja "voi mua raukkaa" -meno läpi. Jotain herkkää runosieluakin kovasti yrittää olla läheisten murjonnan ja murhailun välissä ja tämä näytti olleen viimeinen postaus ennen kun haettiin pois.

Mik Wäinämö Abraham Ruth 28122019.png
Melko vastenmielinen tyyppi, harvinaisenkin.

PS. Millaiset porukat nimeää lapsensa Mika Wäinämö Abrahamiksi, jostain jutkulastako tuo oikein on?
On Anoi Kaa kirjoitti: Pe Touko 01, 2020 12:46 pm Kurkistin tuon fb-julkaisuja ja jotenkin paistaa sellainen säälinkerjuu ja "voi mua raukkaa" -meno läpi. Jotain herkkää runosieluakin kovasti yrittää olla läheisten murjonnan ja murhailun välissä ja tämä näytti olleen viimeinen postaus ennen kun haettiin pois.

Mik Wäinämö Abraham Ruth 28122019.png
Melko vastenmielinen tyyppi, harvinaisenkin.

PS. Millaiset porukat nimeää lapsensa Mika Wäinämö Abrahamiksi, jostain jutkulastako tuo oikein on?
Ei ole edelleenkään oikea nimi! Kuka idiootti edes luulee niin! Mutta te idiootit täällä jotka ette edes tiedä asiasta mitään! Vedätte omia johtopäätöksiä asiasta!! Kattokaa oikeesti peiliin. Tää foorumi on OKSETTAVA paikka!! Toivon kovasti että joudutte kokemaan joskus samaa! Täälä anonyymisti jutellaan. Säälittävää!!!
Niin. Tuolla facessa oli kuvissaan tällainen:

27332520_431060580683840_4549574434048046815_n.jpg
27332520_431060580683840_4549574434048046815_n.jpg (91.05 KiB) Katsottu 3557 kertaa
...lieneekö tässä sitten oikea nimi? :wink:

Kuvan kokoa kohtuullistettu
-NILS-
Miki77
Nikke Knakkertton
Viestit: 194
Liittynyt: Ti Touko 05, 2020 8:32 pm

Re: Pyhäjärvi: Miehen epäillään surmanneen exänsä Jokikylässä

Viesti Kirjoittaja Miki77 »

Toivottavasti menee murhana läpi ja napsahtaa ek. Muuta ei tästä tapauksesta voi sanoa.
tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Pyhäjärvi: Miehen epäillään surmanneen vaimonsa Jokikylässä

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

Diipadaapaaa89 kirjoitti: Ti Touko 12, 2020 10:38 amSä olet säälittävä!! Et varmasti IKINÄ ole joutunut menettämään ketään! Täällä huudellaan anonyymina paskaa! Ja sä se idiootti säälittävä paska kasa olet!! Miksi käyt lukemassa näitä juttuja jos sun mielipide on tuo?! Sä oot varmasti joku säälittävå mamman poika joka asuu vanhemmillaan vielä, eikä saa elämässään mitään aikaseksi!! Olet SÄÄLITTÄVÄ idiootti!!

Toivottavasti sulle tapahtuu jotain pahaa!!
Hei Tiia,kiva että löysit tänne foorumillekin meuhkaamaan,oletko jo pitkin internettiä reuhannut,haukut muita että kirjoitellaan anonyyminä koska oot sitten itse vaihtanut nimeksi diidaapaa89.Hieno nimi.Uniikki.
Minusta on kiva että sinä toivot minulle pahaa.Sinunkin paha on vasta tulossa ja tiedät sen itsekin.

Huuda lisää,se helpottaa mutta ei auta mitään siltikään.Opit sen aikuistuttuasi.Tai et jos olet tarpeeksi tyhmä.Kenties pian poistelet huutelujasi kun tulet järkii?

Eläkä nyt sure,ota euron Koff ja kääri sentin sätkä.
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.
taukki
Harjunpää
Viestit: 309
Liittynyt: Ti Huhti 30, 2013 2:32 pm

Re: Pyhäjärvi: Miehen epäillään surmanneen exänsä Jokikylässä

Viesti Kirjoittaja taukki »

Voi voi sentähren, 10 vuotta linnassa menee nopiaa. Mutta täytys tuo jannun nuppi saada siinä ajas kuntoon, näytti vähä huterasti seilaavalta purjelaivalta mitä kattoon tuota facebookia. Ehkä saattais olla hassuja päivityksiä jos hassu kaveri olis ollu...mutta eipä ollut. Eikö oikeasti näitä saada hoitoon aioos...eikö kukaan viitti vierestä ilmoittaa mitään. Jos koko suku tietää niin ei vaan uskalleta, koska ei kukaan tee mitään ennekö tapahtuu. Ilmoituksen jälkeen kyllä tapahtuu. Oisko näin käyny tässä tapauksessa? Päivää ennen tullu ilmoitus ja poliisit käyny vähä kyselemäs kuulumisia ja sitte facebookiin kirjoitus että ei täs oo enää mitää menetettävää...
Vastaa Viestiin