Neljän kuukauden ikäinen tyttövauva surmattu Oripäässä

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Maanasukas
Lauri Hanhivaara
Viestit: 121
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2021 10:15 pm

Re: Neljän kuukauden ikäinen tyttövauva surmattu Oripäässä

Viesti Kirjoittaja Maanasukas »

Se että toivotin äidille kaikkea hyvää, ei tarkoita että itse ajattelisin äidinkään toimineen oikein, tai ainakaan tavalla miten normaalisti olosuhteissa toimitaan. En olisi itse antanut noin pientä lasta yöksi pois, edes isälleen. Lastenvalvojatkaan ei tätä suosittele eikä alle vuoden ikäisen kanssa käsittääkseni edes kirjoiteta tapaamissopimuksia. Ne tapaamiset olisi äidin pitänyt hoitaa päivisin ilman että noin pieni erotetaan vielä yöksi, saatika viikonlopuksi. Myöskään uusi parisuhde ei tulisi kuulonkaan, en haluaisi lapsille lisää uusia asioita käsiteltäviksi. Ajattelisin lapsia, hekin ovat menettäneet siskonsa, keskittyisin heihin täysillä. Uusi ihmissuhde ei asiaa ainakaan parantaisi. Siltikään ei ole minun asiani ketään tuomita, ja toivon äidille hyvää ihan jo lasten takia. Hän kantaa taakkaa koko loppuelämänsä varmasti valinnoistaan.

TaMa
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Ma Joulu 03, 2018 2:54 pm

Re: Neljän kuukauden ikäinen tyttövauva surmattu Oripäässä

Viesti Kirjoittaja TaMa »

Kuolleen vauvan sisko on tehnyt tiktok videoita, muistelee sisarustaan ja ikävöi :(

sarah6719
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ti Tammi 22, 2019 3:48 pm

Re: Neljän kuukauden ikäinen tyttövauva surmattu Oripäässä

Viesti Kirjoittaja sarah6719 »

jep kaukaa ehkä haen mutta olisko ollut ns kosto äidille erosta. Eikös nainen jättänyt miehen ? äitienpv aattona ....voi olla nyt mielikuvituksen liitoa mutta... uudemmat kuvat osoittaa että elämä jatkuu kuitenkin. Pieni enkelivauva ..surullista.

Vastaa Viestiin