Helsinki, Koskela: 16-vuotias poika murhattiin raa´asti

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
TheFirstFate1
Harjunpää
Viestit: 324
Liittynyt: Ti Maalis 16, 2021 11:25 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Helsinki, Koskela: 16-vuotias poika murhattiin raa´asti

Viesti Kirjoittaja TheFirstFate1 »

Onkohan tekijät saaneet vuosipäivän johdosta postia vankilaan?
Mikäs pahan tappais...?

lukutoukka
Christopher Lorenzo
Viestit: 1522
Liittynyt: Ma Huhti 06, 2009 3:02 pm

Re: Helsinki, Koskela: 16-vuotias poika murhattiin raa´asti

Viesti Kirjoittaja lukutoukka »

Mitä kylvää, sitä niittää.

jekkumaisteri
Neuvoja-Jack
Viestit: 589
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 10:55 am

Re: Helsinki, Koskela: 16-vuotias poika murhattiin raa´asti

Viesti Kirjoittaja jekkumaisteri »

lukutoukka kirjoitti:
La Tammi 01, 2022 9:08 pm
Mitä kylvää, sitä niittää.
Edelleen olen sitä mieltä että tälläiset raakalaiset tulee perheistä joissa ei äidit ja isät välitä mitään lapsistaan. Vanhemmat ei kasvata lapsiaan siihen mikä on oikea ja mikä on väärä.

Vanhemmilla on itsellään roppakaupalla ongelmia alkoholismia,huumeita ja lapset on heittellä milloin missäkin ja vanhemmat hakkaavat ja pahoinpitelevät heitä ja siitä tulee oppi että väkivalta on normaalia.

TooToo
Sofia Karppi
Viestit: 441
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Stadi

Re: Helsinki, Koskela: 16-vuotias poika murhattiin raa´asti

Viesti Kirjoittaja TooToo »

Eilen rikosraporttia katsellessa tuli mieleen, että eikö jumalauta kukaan kuullut mitään ääniä tästäkään tapahtumasta, vai eikö viitsineet puuttua? Edelleen toivon tekijöille ja heidän perheilleen pelkkää paskaa.

Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5039
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Helsinki, Koskela: 16-vuotias poika murhattiin raa´asti

Viesti Kirjoittaja Hermione »

TooToo kirjoitti:
To Maalis 24, 2022 6:05 pm
Eilen rikosraporttia katsellessa tuli mieleen, että eikö jumalauta kukaan kuullut mitään ääniä tästäkään tapahtumasta, vai eikö viitsineet puuttua? Edelleen toivon tekijöille ja heidän perheilleen pelkkää paskaa.
Miltähän mahtaa tuntua siitä ohikulkijasta joka näki poikien touhun mutta ei puuttunut tai ilmoittanut asiasta hätäkeskukseen.

Voi kun ihmiset oppisivat puuttumaan tai edes ilmoittamaan huolta aiheuttavasti toiminnasta häkeen. Varsinkin lasten ja nuorten kohdalla olisi syytä huolestua kohtuullisen matalalla kynnyksellä.

Never
Sofia Karppi
Viestit: 425
Liittynyt: La Joulu 28, 2019 8:06 pm

Re: Helsinki, Koskela: 16-vuotias poika murhattiin raa´asti

Viesti Kirjoittaja Never »

jekkumaisteri kirjoitti:
To Maalis 24, 2022 5:17 pm
lukutoukka kirjoitti:
La Tammi 01, 2022 9:08 pm
Mitä kylvää, sitä niittää.
Edelleen olen sitä mieltä että tälläiset raakalaiset tulee perheistä joissa ei äidit ja isät välitä mitään lapsistaan. Vanhemmat ei kasvata lapsiaan siihen mikä on oikea ja mikä on väärä.

Vanhemmilla on itsellään roppakaupalla ongelmia alkoholismia,huumeita ja lapset on heittellä milloin missäkin ja vanhemmat hakkaavat ja pahoinpitelevät heitä ja siitä tulee oppi että väkivalta on normaalia.
En tiedä tämän Veetin enkä tämän kolmannen kundin tilanteesta mutta tämä Heikki on kyllä pumpulissa kasvatettu ja saanut kaiken mitä on ymmärtänyt pyytää eikä ole kundia kasvatettu kuin minä minä minä tyylillä.Kuria ei ole ollut puhumattakaan pahoinpitelystä.Vanhemmilla ei ole alko-ongelmaa eikä huumeet myöskään kuulu eläntapoihin.Läheiseni asui Koskelantiellä Heikin perheen naapurustossa ja tietää ja tuntee nämä mulkerot.Lisäksi hyvin koulutettua väkeä hyväpalkkaisessa duuneissa.

jekkumaisteri
Neuvoja-Jack
Viestit: 589
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 10:55 am

Re: Helsinki, Koskela: 16-vuotias poika murhattiin raa´asti

Viesti Kirjoittaja jekkumaisteri »

Never kirjoitti:
To Maalis 24, 2022 7:08 pm
jekkumaisteri kirjoitti:
To Maalis 24, 2022 5:17 pm
lukutoukka kirjoitti:
La Tammi 01, 2022 9:08 pm
Mitä kylvää, sitä niittää.
Edelleen olen sitä mieltä että tälläiset raakalaiset tulee perheistä joissa ei äidit ja isät välitä mitään lapsistaan. Vanhemmat ei kasvata lapsiaan siihen mikä on oikea ja mikä on väärä.

Vanhemmilla on itsellään roppakaupalla ongelmia alkoholismia,huumeita ja lapset on heittellä milloin missäkin ja vanhemmat hakkaavat ja pahoinpitelevät heitä ja siitä tulee oppi että väkivalta on normaalia.
En tiedä tämän Veetin enkä tämän kolmannen kundin tilanteesta mutta tämä Heikki on kyllä pumpulissa kasvatettu ja saanut kaiken mitä on ymmärtänyt pyytää eikä ole kundia kasvatettu kuin minä minä minä tyylillä.

Lisäksi hyvin koulutettua väkeä hyväpalkkaisessa duuneissa.
Tässä sen näkee että vanhemmat oikein kermaperseitä jotka syntyneet se kuuluisa kultalusikka persesilmässä.

Juuri tuollaiset ei välitä mistään mitään ja hemmotellaan pennut rahalla piloille kun ei ole aikaa olla vanhempana läsnä lapselle kun rahan perässä juostaan persesuolet pitkällä ja lapset on heitteillä hyvä jos koko päivänä näkee näitä uraputki perseläpi vanhempia ja eikä ne edes osata kasvattaa kunnolla.

Näille koko porukan vanhemmille pitäisi myös olla vaikka julkinen lista että nämä on murhaajien siittäjät ja synnyttäjät näistä henkilöistä sikisi pahuus.

jekkumaisteri
Neuvoja-Jack
Viestit: 589
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 10:55 am

Re: Helsinki, Koskela: 16-vuotias poika murhattiin raa´asti

Viesti Kirjoittaja jekkumaisteri »

Hermione kirjoitti:
To Maalis 24, 2022 6:58 pm
TooToo kirjoitti:
To Maalis 24, 2022 6:05 pm
Eilen rikosraporttia katsellessa tuli mieleen, että eikö jumalauta kukaan kuullut mitään ääniä tästäkään tapahtumasta, vai eikö viitsineet puuttua? Edelleen toivon tekijöille ja heidän perheilleen pelkkää paskaa.
Miltähän mahtaa tuntua siitä ohikulkijasta joka näki poikien touhun mutta ei puuttunut tai ilmoittanut asiasta hätäkeskukseen.

Voi kun ihmiset oppisivat puuttumaan tai edes ilmoittamaan huolta aiheuttavasti toiminnasta häkeen. Varsinkin lasten ja nuorten kohdalla olisi syytä huolestua kohtuullisen matalalla kynnyksellä.
No tässä taas nähtiin sellainen itsekäs minä minä ihminen joka ei välitä mitä ympärillä tapahtuu kun on tärkeämpi se oma fucking lenkkeily askelmittareineen yms hilavitkuttimineen.

Välinpitämätön muija se

Tekijöiden vanhemmat saisi kyllä hävetä millaista jälkikasvua ovat syytäneet maailmaan. Ei normaalista perheestä jossa on arvot kohdallaan tule tuollaisia hirviöitä. Vanhemmat on myös vastuussa lastensa teoista.

Murhablues
Alibin satunnaislukija
Viestit: 59
Liittynyt: To Joulu 10, 2020 1:37 pm

Re: Helsinki, Koskela: 16-vuotias poika murhattiin raa´asti

Viesti Kirjoittaja Murhablues »

Never kirjoitti:
To Maalis 24, 2022 7:08 pm
jekkumaisteri kirjoitti:
To Maalis 24, 2022 5:17 pm
lukutoukka kirjoitti:
La Tammi 01, 2022 9:08 pm
Mitä kylvää, sitä niittää.
Edelleen olen sitä mieltä että tälläiset raakalaiset tulee perheistä joissa ei äidit ja isät välitä mitään lapsistaan. Vanhemmat ei kasvata lapsiaan siihen mikä on oikea ja mikä on väärä.

Vanhemmilla on itsellään roppakaupalla ongelmia alkoholismia,huumeita ja lapset on heittellä milloin missäkin ja vanhemmat hakkaavat ja pahoinpitelevät heitä ja siitä tulee oppi että väkivalta on normaalia.
En tiedä tämän Veetin enkä tämän kolmannen kundin tilanteesta mutta tämä Heikki on kyllä pumpulissa kasvatettu ja saanut kaiken mitä on ymmärtänyt pyytää eikä ole kundia kasvatettu kuin minä minä minä tyylillä.Kuria ei ole ollut puhumattakaan pahoinpitelystä.Vanhemmilla ei ole alko-ongelmaa eikä huumeet myöskään kuulu eläntapoihin.Läheiseni asui Koskelantiellä Heikin perheen naapurustossa ja tietää ja tuntee nämä mulkerot.Lisäksi hyvin koulutettua väkeä hyväpalkkaisessa duuneissa.
Voin allekirjoittaa tämän siltä osin miten Heikkiä ja Veetiä vähän tunsin. Muuten on taustoista vaikea hakea syitä, mutta vapaa kasvatus ja päihteet lienevät syynä että pojat päättivät tässä tapauksessa alkaa leikkiä jumalaa ja murhasivat "kaverinsa" mistään piittaamatta.

jekkumaisteri
Neuvoja-Jack
Viestit: 589
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 10:55 am

Re: Helsinki, Koskela: 16-vuotias poika murhattiin raa´asti

Viesti Kirjoittaja jekkumaisteri »

Murhablues kirjoitti:
Pe Maalis 25, 2022 8:45 am
Never kirjoitti:
To Maalis 24, 2022 7:08 pm
jekkumaisteri kirjoitti:
To Maalis 24, 2022 5:17 pm


Edelleen olen sitä mieltä että tälläiset raakalaiset tulee perheistä joissa ei äidit ja isät välitä mitään lapsistaan. Vanhemmat ei kasvata lapsiaan siihen mikä on oikea ja mikä on väärä.

Vanhemmilla on itsellään roppakaupalla ongelmia alkoholismia,huumeita ja lapset on heittellä milloin missäkin ja vanhemmat hakkaavat ja pahoinpitelevät heitä ja siitä tulee oppi että väkivalta on normaalia.
En tiedä tämän Veetin enkä tämän kolmannen kundin tilanteesta mutta tämä Heikki on kyllä pumpulissa kasvatettu ja saanut kaiken mitä on ymmärtänyt pyytää eikä ole kundia kasvatettu kuin minä minä minä tyylillä.Kuria ei ole ollut puhumattakaan pahoinpitelystä.Vanhemmilla ei ole alko-ongelmaa eikä huumeet myöskään kuulu eläntapoihin.Läheiseni asui Koskelantiellä Heikin perheen naapurustossa ja tietää ja tuntee nämä mulkerot.Lisäksi hyvin koulutettua väkeä hyväpalkkaisessa duuneissa.
Voin allekirjoittaa tämän siltä osin miten Heikkiä ja Veetiä vähän tunsin. Muuten on taustoista vaikea hakea syitä, mutta vapaa kasvatus ja päihteet lienevät syynä että pojat päättivät tässä tapauksessa alkaa leikkiä jumalaa ja murhasivat "kaverinsa" mistään piittaamatta.
Tähän se vapaa kasvatus johtaa. Vanhemmat ei osaa asettaa oikeita rajoja ja eivät opeta oikea/ väärä käsitettä ja lapset on täysin heittellä ja kotona ei ole mitään normaalia rutiinia ja vanhemmat ei anna lapsilleen aikaa eikä rakkautta ja hellyyttä.

Täyttä paskasakkia kaikkien tekijöiden isät ja äidit. Mikä voi mennä noin pieleen kasvatuksessa, no varmaan se että ovat hakanneet lapsiaan kuin vierasta sikaa ja on mallioppimista tämä väkivaltaisuus.

Näille kolmikon vanhemmille pitäisi myös antaa jonkilainen tuomio siitä että kasvattivat hirviöitä ja olivat huonoja vanhempia.

Jos olisin työnantaja niin murhaajan vanhemmat eivät olisi enää päivääkään minulla töissä. Ja en välittäisi yhtään siitä että irtisanominen olisi laiton. He olisivat häpeä pilkku työpaikalle.

matamimimmi
Neuvoja-Jack
Viestit: 530
Liittynyt: To Elo 16, 2018 10:32 am
Paikkakunta: Costa del Crime

Re: Helsinki, Koskela: 16-vuotias poika murhattiin raa´asti

Viesti Kirjoittaja matamimimmi »

Nykyään on liian vapaa kasvatus, lapset saavat tehdä ihan mitä haluaa ja varsinkin sijaishuollossa tai lastenkodeissa ja myös kouluissa , toista se oli minun nuoruudessani 70 luvulla..oli kova kuri kotona ja myös koulussa.
Murhainfolainen 8) 8)

Wickeddy
Frank Drebin
Viestit: 393
Liittynyt: Ti Touko 05, 2015 2:20 pm

Re: Helsinki, Koskela: 16-vuotias poika murhattiin raa´asti

Viesti Kirjoittaja Wickeddy »

matamimimmi kirjoitti:
Pe Maalis 25, 2022 1:34 pm
Nykyään on liian vapaa kasvatus, lapset saavat tehdä ihan mitä haluaa ja varsinkin sijaishuollossa tai lastenkodeissa ja myös kouluissa , toista se oli minun nuoruudessani 70 luvulla..oli kova kuri kotona ja myös koulussa.
Kouluissakin on nykyään hankala pitää kuria.
Häiriköivä oppilas voi poistua pyynnöstä mutta jos ei siihen suostu niin keinot luokasta poistamiseen on aika vähissä.
Jos poistat pikku penan kädestä kiinni pitäen väkisin luokasta pois niin riskosilmoitus tästä toimesta on lähes taattu koska fyysistä ”väkivaltaa” ei saa käyttää.
Aikoinaan oman luokan häirikkö poistui käytävälle rauhoittumaan korvasta kiinni pitäen. Silloin se ei ollut kenellekkään ongelma.
Nykyään taas ei tulisi kuuloonkaan.
Tosin kyllä tuon ikäiset lapset ymmärtävät vastuunsa ja mahdollisen lopputuloksen tuollaisella toiminnalla.
Jenkeissä olisi varmaan tullut 86 vuotta elinkautisia ja siihen vielä 19vuotta päälle.
kunnia meni ,mutta maine jäi.

savolainen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: La Loka 25, 2014 7:47 pm

Re: Helsinki, Koskela: 16-vuotias poika murhattiin raa´asti

Viesti Kirjoittaja savolainen »

Ikäväkseni huomaan miettiväni liian usein uhria ja murhaajia, eikä olo ole yhtään sen parempi mitä vuosi sitten. Jos pitää paikkansa, että ovat Riihimäellä eristyksessä, mietin väkisinkin mitä tuollainen tekee mielenterveydelle, kun siinä oli alunperinkin jo paljon vialla.

weisses fleisch
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: To Loka 20, 2016 5:53 pm

Re: Helsinki, Koskela: 16-vuotias poika murhattiin raa´asti

Viesti Kirjoittaja weisses fleisch »

Hermione kirjoitti:
To Maalis 24, 2022 6:58 pm
Miltähän mahtaa tuntua siitä ohikulkijasta joka näki poikien touhun mutta ei puuttunut tai ilmoittanut asiasta hätäkeskukseen.
Edelleenkin, ei se ohikulkija ole nähnyt, että siellä tapetaan jotakuta. Jos kaikki ilmoittaisivat hätäkeskukseen joka kerta kun näkevät jossain jonkun möykkäävän kännissä, niin jo olisi linjat tukossa. Ja vaikka olisi ilmoittanutkin, niin ei siellä kytät ihan lähitunteina olisi paikalla olleet, josko koskaan. Ohikulkijan syytä tämän tapauksen lopputulos ei ole millään tavalla.

Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1113
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Helsinki, Koskela: 16-vuotias poika murhattiin raa´asti

Viesti Kirjoittaja Knobster »

savolainen kirjoitti:
Ma Huhti 25, 2022 6:58 pm
Ikäväkseni huomaan miettiväni liian usein uhria ja murhaajia, eikä olo ole yhtään sen parempi mitä vuosi sitten. Jos pitää paikkansa, että ovat Riihimäellä eristyksessä, mietin väkisinkin mitä tuollainen tekee mielenterveydelle, kun siinä oli alunperinkin jo paljon vialla.
Toivottavasti sen verran pahaa että flippaavat huolella ja alkavat syödä omaa paskaansa. Eli suljetulle loppuelämäkseen.... mutta turha toivo, tiedän. Ja olisiko tuo sekoaminen sitten osittain jopa katumisesta johtuvaa... sitäkin voi toki pohtia. Noh, näin pienessä maassa ei menneisyyttään voi paeta vaikka kuinka nimeä vaihtaisi. Mitään hyvää näistä tuskin seuraa.

Vastaa Viestiin