Pariskunnan murha Oulussa 1.1.1996

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
suometar
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Loka 06, 2014 10:08 am

Re: Pariskunnan murha oulussa 1.1.1996

Viesti Kirjoittaja suometar »

Colicco kirjoitti:
suometar kirjoitti:Tämä Kämäräinen on kuollut...
Mihinkä hän kuoli?
Olisikohan huumeet aiheuttanu kuoleman?
Colicco
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2014 6:14 pm

Re: Pariskunnan murha oulussa 1.1.1996

Viesti Kirjoittaja Colicco »

suometar kirjoitti:
Colicco kirjoitti:
suometar kirjoitti:Tämä Kämäräinen on kuollut...
Mihinkä hän kuoli?
Olisikohan huumeet aiheuttanu kuoleman?
Vaikea sanoa,on monia muitakin kuolintapoja rikollisilla.

Älä sano noin jos et ole ihan varma,mutu tiedolla ei ole mitään painoarvoa foorumeilla.
Inhorealisti

Re: Pariskunnan murha oulussa 1.1.1996

Viesti Kirjoittaja Inhorealisti »

Colicco kirjoitti:
Älä sano noin jos et ole ihan varma,mutu tiedolla ei ole mitään painoarvoa foorumeilla.
Niin, sinullahan itselläsi onkin valtavasti faktaa, joilla kumota suomettaren tiedon... :roll:

Suhteellisen epäolennainen tieto. Kuollut mikä kuollut.
Colicco
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2014 6:14 pm

Re: Pariskunnan murha oulussa 1.1.1996

Viesti Kirjoittaja Colicco »

Inhorealisti kirjoitti:Niin, sinullahan itselläsi onkin valtavasti faktaa, joilla kumota suomettaren tiedon... :roll:

Suhteellisen epäolennainen tieto. Kuollut mikä kuollut.
Niin,minä olen Akille sukua,se että miten läheltä niin sitä en tule koskaan kertomaan. Ja mitähän tämä asia yleensä edes sinulle kuuluu,tulet huutelemaan ohimennen kahden ihmnisen väliseen asiaan? Saatko ulkona paljonkin nenääsi tuollaisella käytöksellä?
Inhorealisti

Re: Pariskunnan murha oulussa 1.1.1996

Viesti Kirjoittaja Inhorealisti »

Colicco kirjoitti: Niin,minä olen Akille sukua,se että miten läheltä niin sitä en tule koskaan kertomaan. Ja mitähän tämä asia yleensä edes sinulle kuuluu,tulet huutelemaan ohimennen kahden ihmnisen väliseen asiaan? Saatko ulkona paljonkin nenääsi tuollaisella käytöksellä?
Huutelemaan? Kahden ihmisen välinen asia?

Kaveri, tämä on avoin keskustelupalsta netissä. Sinun ja minun jokainen viesti on julkinen kaikille keskusteltavaksi. Täällä ei ole toimintoa, jolla saa valita henkilöt kommentoimaan viesteihin. Viimeisen tiedon mukaan minulla on oikeus kommentoida jokaista viestiä, jonka näen. Annoit epäreilua kommentointia suomettarelle, siihen tartuin.

Nenäni on kunnossa samoin kuin käytökseni, mutta jos nahkasi on noin ohut, sinun kannattaa tehdä asialle jotain. Kahdenkeskiset asiat hoida sitten jatkossa YV:nä, ettei herneet räjäytä nenääsi... :roll:
YAERJHAE
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Su Loka 19, 2008 11:17 pm

Re:

Viesti Kirjoittaja YAERJHAE »

rapier kirjoitti:Maahisentie 2.
Tarkemmin, kumpi 2-talo, ja mikä rappu? Asuin tuolloin vielä tuolla, tai ainakin isäukko asui.
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja rapier »

YAERJHAE kirjoitti:
rapier kirjoitti:Maahisentie 2.
Tarkemmin, kumpi 2-talo, ja mikä rappu? Asuin tuolloin vielä tuolla, tai ainakin isäukko asui.
Maahisentie 2 i a
Paskanen tukka
YAERJHAE
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Su Loka 19, 2008 11:17 pm

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja YAERJHAE »

rapier kirjoitti:
YAERJHAE kirjoitti:
rapier kirjoitti:Maahisentie 2.
Tarkemmin, kumpi 2-talo, ja mikä rappu? Asuin tuolloin vielä tuolla, tai ainakin isäukko asui.
Maahisentie 2 i a
Ok, meidän rappu oli 2 K B
kriffe
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Maalis 03, 2009 4:15 am

Re: Pariskunnan murha oulussa 1.1.1996

Viesti Kirjoittaja kriffe »

mummolassa..en muista en, 14.8.93 oon syntyny. ja onneksi kuvat antaa niitä hyviä muistoja..
YAERJHAE
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Su Loka 19, 2008 11:17 pm

Re: Pariskunnan murha oulussa 1.1.1996

Viesti Kirjoittaja YAERJHAE »

Katsottuani tapausta taas uudelleen minulle selvisi, että tunsin tuon Tarjan kauan sitten. Seurusteli erään kaverini kanssa.
YAERJHAE
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Su Loka 19, 2008 11:17 pm

Re: Pariskunnan murha oulussa 1.1.1996

Viesti Kirjoittaja YAERJHAE »

kriffe kirjoitti:mummolassa..en muista en, 14.8.93 oon syntyny. ja onneksi kuvat antaa niitä hyviä muistoja..
Osanottoni, ja paljon voimia sinulle.
YAERJHAE
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Su Loka 19, 2008 11:17 pm

Re:

Viesti Kirjoittaja YAERJHAE »

Aizerbaidzan kirjoitti:.

Elinkautiseen teosta tuomittiin aviopari Risto ja Tarja Nehvonen sekä Reino Kämäräinen. Oikeus katsoi, että herra Nehvonen syyllistyi Antti Sumenin kohdalla murhaan ja Seija Sumenin kohdalla tappoon. Rouva Nehvosen ja Kämäräisen elinkautinen tuli Antti Sumenin murhasta.
Tieto on että tuomittiin kolme elinkautista, mutta toisaalla sanotaan että kaikki neljä tuomittiin elinkautisiin kahdesta murhasta. Kumpi on oikeaa tietoa, ja kuka se neljäs oli?
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8247
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Pariskunnan murha oulussa 1.1.1996

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Toivottavasti et, Kriffe, astu koskaan siihen maailmaan missä vanhempasi olivat. Siinä maailmassa ei ole mitään tavoittelemisen arvoista, vaan se on silkkaa paskaa.

Kolme sai elinkautiset niskoilleen, ansaitusti. Vain Antin kuolema katsottiin murhaksi ja rouvan kuolema tapoksi, joten ei ollut kaksoismurhaa. Tietämäni mukaan Antti oli antanut pirpää rouva Nehvoselle muutaman korvatillikan, ja ehkä sanonut häntä jollakin vähemmän mairittelevalla nimelläkin.
Se kuitenkin oli vain viimeinen tapahtuma, erimielisyyksiä oli jo aikasemminkin ollut monesta asiasta, kuten näillä piireissä usein on.

Kriffe, tämä jätä lukematta.

Sumenit olivat piripää öykkäreitä jotka luulivat että he ovat Valmerin kurkoja. Vaikka murhan lähtökohdat olivat mitättömät, niin tavallaan ennalta arvattava tapahtuma. Jokaiselle hevoselle löytyy suitset, ja niin löytyi Antillekkin.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
mielikki
Martin Beck
Viestit: 760
Liittynyt: To Helmi 07, 2013 10:55 pm
Paikkakunta: mars

Re:

Viesti Kirjoittaja mielikki »

Elinkautiseen teosta tuomittiin aviopari Risto ja Tarja Nehvonen sekä Reino Kämäräinen. Oikeus katsoi, että herra Nehvonen syyllistyi Antti Sumenin kohdalla murhaan ja Seija Sumenin kohdalla tappoon. Rouva Nehvosen ja Kämäräisen elinkautinen tuli Antti Sumenin murhasta.

Kyseessä ei todellakaan ollut aviopari Nehvonen vaan sisko ja sen veli.Tarja Nehvonen meni vankilassa naimisiin jonkun murhaajan kanssa ja karkasivat yhdessä sieltä yhteisestä tapaamisesta.Pako oli esillä lehdissä kuvien kera.Pian kuitenkin jäivät kiinni lapista.
YAERJHAE
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Su Loka 19, 2008 11:17 pm

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja YAERJHAE »

mielikki kirjoitti:Kyseessä ei todellakaan ollut aviopari Nehvonen vaan sisko ja sen veli.Tarja Nehvonen meni vankilassa naimisiin jonkun murhaajan kanssa ja karkasivat yhdessä sieltä yhteisestä tapaamisesta.Pako oli esillä lehdissä kuvien kera.Pian kuitenkin jäivät kiinni lapista.
Kyllä olivat aviopari Nehvonen.
Vastaa Viestiin