Kanaali-Koskinen

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Agathon
Harjunpää
Viestit: 312
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 2:10 am

Viesti Kirjoittaja Agathon »

Mun veikkaus on, että KK on maksimissaan kuukauden ulkona. Ellei siinä ajassa pääse takasin istumaan, niin jonkun uutisjutun arvoisen tempauksen tekee. KK on kyllä outo mies, en tunne, mutta juttujen perusteella. Mitäs sekavia se höpötti siellä terassilla?
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

no, missä on koskinen??? onko mies muka parantanut tapansa vai onko itse joutunut tekojensa kohteeksi?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Tikkewtz
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2008 11:21 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tikkewtz »

Jos Koskisen kanssa joutuisin tekemisiin, niin kyllä pitäisin suuni kiinni ja nyökyttelisin. Sen verran kovat näytöt on kaverilla, ettei jää epäselväksi mihin hän kykenee. Itse veikkaan, että max 3 kuukautta vapaalla ja sitten tapahtuu jotain. Eksyy johonkin ryyppyremmiin ja pistää yhden tai pari kylmäksi.
Agathon
Harjunpää
Viestit: 312
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 2:10 am

Viesti Kirjoittaja Agathon »

Mä luulen, että toi skenaario on se miten tulee käymään. Äijä vaikuttaa kyllä erittäin arvaamattomalta. Huvittaisi kyllä keskustella sen kanssa, kiinnostaisi sen maailmankuva. Pitäis varman itellä olla muutama turvamies tai KK jossain pleksikopissa. Vaikka ukko ei ole lihaksikas tai mitään, niin epäilen, että raivon saatuaan sitä on aika vaikea pysäyttää.
Tikkewtz
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2008 11:21 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tikkewtz »

Agathon kirjoitti:Mä luulen, että toi skenaario on se miten tulee käymään. Äijä vaikuttaa kyllä erittäin arvaamattomalta. Huvittaisi kyllä keskustella sen kanssa, kiinnostaisi sen maailmankuva. Pitäis varman itellä olla muutama turvamies tai KK jossain pleksikopissa. Vaikka ukko ei ole lihaksikas tai mitään, niin epäilen, että raivon saatuaan sitä on aika vaikea pysäyttää.

Joo sehän se onkin kun se on niin vahva vielä kuulemma. Häiriköi jossain junassa ja poliiseja oli useita sen kimpussa asemalaiturilla ennenkuin mies saatiin rautoihin. Mitähän siitä jutustelusta oikein tulis, taitaa vaan laukoa sen verran levottomia, ettei pysyis kärryillä.

Kaiken kaikkiaan Koskisen toilailut tulevat toimimaan esimerkkeinä kun puhe kääntyy lepsuihin vankeusrangaistuksiin ja joviaaliin vankeinhoitoon. Syksyllä Koskisen edesottamuksia tullaan puimaan valtakunnallisesti. Sen verran on ollut näitä läheltä piti tilanteita.
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

nonih, nyt on kanaali-koskinen ollu sit joutsassa. oli puhunut että aikoo muuttaa sinne pidemmäksikin aikaa, oli nyt vaan terveyskeskuksessa käymässä. hoitajat ei uskaltanu koskea sen tavaroihin, vaan kutsu vartijat paikalle. vartijat soitti sit poliisille et voiko olla totta et tyyppi on vapaalla jalalla. poliisit vastas että joo, vapaalla on. ei koskista kukaan vienyt minnekään, sinne jäi osastolle lomailemaan. ylempää tullu kuulemma hoitsuille ohjeet et teette vaan kaiken mitä se pyytää ettei tuu hankaluuksia.

joutopäivät alkoi ja koskinen lähti itse terveyskeskuksesta ulos. ei aiemmista kehotuksista huolimatta ollut suostunut poistumaan. jossain se huiteli päivän ja palasi sitten kännissä takasin osastolle. mitään vikaa siitä ei kuulemma ole löydetty, on vaan tyytyväinen kun saa ruokaa ja pedin. jyväskylän keskussairaala ei suostunut ottamaan koskista vastaan, vaikka sitä joutsasta muualle yritettiin siirtää. sanoi itsekin viihtyvänsä paremmin joutsassa koska hänellä on siellä kuulemma vakituinen petipaikka osastolla :shock:

hoitajat ja henkilökunta on ihan kauhuissaan, mitään vartijaa/ovimiestä tuolla terveyskeskuksessa ei ole. poliisit eivät tee mitään ennenku koskinen käy jonkun kimppuun. mä en voi tajuta tämmöstä. eikös humalaiset yleensä viedä putkaan eikä edes oteta osastolle sisään? miksei kukaan ees takavarikoi sen tavaroita kun se on siellä? potilaiden kamppeet yleensä siirretään lukolliseen kaappiin ulos sairaalahuoneesta. kauanko ne sitä siellä katselee jos ei äijällä kerran ole mitään vikaa missään?

sinne se jäi osastolle makoilemaan ku itse poistuin joutsasta tänään, mahtaa siellä iltavelliä vedellä peiton alla tällä hetkellä :evil:
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1585
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

^ Perinteistä hamppien touhua, ajelevat ambulanssilla ja pomppaavat pediltä kun ovat perillä. Jotkut tietty käyttää hyväkseen kaikki "hotellipalvelut". Jos sillä Vatajalla ei oo mitään diagnoosia, niiin pitäs olla lääkärillä munaa potkia se pois. Ja jos ei muuten lähde, niin poliisit heittämään vittuuun se
jätekasa makaamasta sieltä pediltä.
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

^niinpä! en tajua miksei kukaan toimi mitenkään. voi toki olla et odottelevat jotakin sopivaa hetkeä tai jotakin.. hoitsujen puolesta oon huolissani. koskinen oli kuulemma itse rauhoitellu ettei tapa naisia eikä lapsia, mut mistäs tollasista väkivaltaisista ja arvaamattomista ihmisistä koskaan tietää.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1585
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

esmes- kirjoitti:^niinpä! en tajua miksei kukaan toimi mitenkään. voi toki olla et odottelevat jotakin sopivaa hetkeä tai jotakin.. hoitsujen puolesta oon huolissani. koskinen oli kuulemma itse rauhoitellu ettei tapa naisia eikä lapsia, mut mistäs tollasista väkivaltaisista ja arvaamattomista ihmisistä koskaan tietää.
Se Kanaali-Vataja on saanut ne hoitsut "kauhun tasapainoon". No ei kyllä mikään ihme, mutta pitäshän tollanen ukko saada ojennukseen. Mikä Joutsan poliisia vaivaa?
chaostar
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: La Syys 22, 2007 10:10 pm
Paikkakunta: wEsTcoAST

Viesti Kirjoittaja chaostar »

Kanaali on muutenkin hurja tapaus...linnois kuulee aina juttua tästä kanaalin shakinpeluu harrastuksesta..jos häviät sille ni se vetää perseeseen...eikä oo nimittäin mitään "legendaa"..:D
Sitra Ahra
V.V.82
Remington Steele
Viestit: 233
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2007 3:48 pm
Paikkakunta: Naantali

Viesti Kirjoittaja V.V.82 »

Ihemetyttää vaa miten ikääntyvä puliukko voi olla niin hurjan pelottava ettei kukaan tunnu uskaltavan tehdä mitään? taitaa kanaali olla penkistä 200kg nostava taistelujajien hallitseva mestari? :)
tt84
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: La Marras 24, 2007 5:40 pm

Viesti Kirjoittaja tt84 »

V.V.82 kirjoitti:Ihemetyttää vaa miten ikääntyvä puliukko voi olla niin hurjan pelottava ettei kukaan tunnu uskaltavan tehdä mitään? taitaa kanaali olla penkistä 200kg nostava taistelujajien hallitseva mestari? :)
tätä olen itsekin miettinyt..vaikka on tappanutkin neljä ihmistä niin eikai kaikki nyt sitä silti vankilassa kumartele..
chaostar
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: La Syys 22, 2007 10:10 pm
Paikkakunta: wEsTcoAST

Viesti Kirjoittaja chaostar »

...linnassa ei paljo kanaali silmille hyppele,kyl siellä on vähän eri miehet ketkä sen menon määrää :)..ONNEKSI..paljon helpompi lusia kun ei tollaset Koskiset pääse hilluun.
Sitra Ahra
chaostar
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: La Syys 22, 2007 10:10 pm
Paikkakunta: wEsTcoAST

Viesti Kirjoittaja chaostar »

..siitä on joku vuosi aikaa kun Kanaali oli Hämeenlinnassa lusimassa,2 päivää oli siviiliin aikaa ja tuli naapurisellin kaverin kans pientä kinaa pillereistä niin Kanaalihan koitti vielä kuristaa hengiltä tän naapurin niinku siviilin kunniaks..:)..Et sellane kaveri..
Sitra Ahra
chaostar
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: La Syys 22, 2007 10:10 pm
Paikkakunta: wEsTcoAST

Viesti Kirjoittaja chaostar »

Niin ja Janhusen Jessellä meni hermot siihen kun Kanaali asu sen yläpuolella ja se sit jumppasi siellä omassa sellissään illalla ja tömisteli helvetisti..Janhunen varoitti monta kertaa et jos ei kohta ala loppua ni hän lopettaa sen..Eihän se Kanaali sitä tajunnu ja Janhunen väsäs sitten pommin ja pukkas sen sinne putkistoon ja sen ois pitäny räjähtää niin että kun Kanaali istuu paskalla niin se jysähtää siellä perseen alla...HEH ..:)
Sitra Ahra
Vastaa Viestiin