Kanaali-Koskinen

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
dippainssi
Jane Marple
Viestit: 1094
Liittynyt: La Kesä 20, 2020 8:05 pm

Re: Kanaali-Koskinen

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

Itseäkin kiinnostaa että missä tämä elämän häviäjä liikkuu.
Heh, vois käydä bongaamassa.
Allahia ei ole olemassa.

Avatar
Kalle-Ville
Axel Foley
Viestit: 2407
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 5:48 pm

Re: Kanaali-Koskinen

Viesti Kirjoittaja Kalle-Ville »

Allan Kurma kirjoitti:
Pe Tammi 07, 2022 4:42 pm
Kanaalilla ei ole ikinä ollut puolisoa, joten vaikea uskoa olevan nytkään. Eihän niin epäsosiaalinen voi elää kenenkään kanssa. Voiko kukaan ylipäätä olla niin itseensä kyllästynyt, että muuttaa saman katon alle Koskisen kanssa.
Kanaalilla on Wikipedian tietojen mukaan ainakin tällainen vankiavioliitto ollut, josta myös Alibikin kirjoitti aikoinaan.

"Vataja avioitui kesällä 2003 Hämeenlinnan vankilassa Eija Jokisen kanssa, joka on tuomittu 8-vuotiaan Shari-Anna-tyttärensä murhasta elinkautiseen vankeuteen. Pariskunta haastoi Hämeenlinnan vankilan johtajan Tuomo Kärjenmäen ja entisen vartiopäällikkö Juha Erikssonin oikeuteen ja vaati näille rangaistusta virka-aseman väärinkäyttämisestä. Syynä oli se, että vankeinhoitojohtajat olivat evänneet pariskunnalta perhetapaamiset. Lisäksi pariskunta vaati Rikosseuraamusviraston johtajalle rangaistusta virkavelvollisuuden rikkomisesta, koska he eivät olleet valvoneet ja puuttuneet vankilanjohdon heitä koskeviin päätöksiin. Vankeinhoitojohtajat kiistivät syytteet. Heidän mukaansa perhetapaamiset oli evätty sen vuoksi, että Jokisen jäljiltä löydettiin vankisairaalan röntgenhuoneessa 1,5 grammaa hasista ja 0,4 grammaa amfetamiinia. Jokinen kiisti huumeiden kuuluneen hänelle. Hämeenlinnan käräjäoikeus hylkäsi syytteet.

Koskinen vapautui ehdonalaiseen maaliskuussa 2005."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Jarmo_Koskinen_(surmaaja)
Suomen kansalaiset ovat muka tasa-arvoisia ja yhdenvertaisia lain edessä, mutta toisilla meistä tätä tasa-arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta on jostakin syystä kuitenkin enemmän kuin muilla.

Allan Kurma
Jane Marple
Viestit: 1005
Liittynyt: Ma Syys 21, 2020 1:21 pm
Paikkakunta: Fingerpori

Re: Kanaali-Koskinen

Viesti Kirjoittaja Allan Kurma »



No eihän tätä ”avioliitto” pelleilyä voi laskea. Eivät asuneet päivääkään yhdessä. Kuten tuossa lukee, eivät saaneet edes perhetapaamisia. Todennäköisesti jokin kuvio millä olisi saatu aineet liikkumaan toivottuun kohteeseen.

Lainaus korvattu nuoliviittauksella
-NILS-
Yö ja aamu jokainen
jollekin on viimeinen
joka aamu, joka yö
jonkun sydän riemuin lyö
jonkun osa ikiyö

Never
Sofia Karppi
Viestit: 425
Liittynyt: La Joulu 28, 2019 8:06 pm

Re: Kanaali-Koskinen

Viesti Kirjoittaja Never »

Joopa joo,onkos täällä tyyppejä jotka on lusineet Kanaalin kanssa samassa talossa? Itse olen ollut aikoinaan sekä Riksussa että Sörkassa samoilla käytävillä ja voin kyllä sanoa että löysät olisi täällä huutelijoilla housuissa mikäli samaan koppiin laitettaisiin Koskisen/Vatajan kanssa pientä nassikkapainia harrastamaan.Nythän herralla on jo ikääkin eli syntynyt-54 eli voimat varmaan huvenneet.Silti en suosittelisi lähikontaktia.

Puhelinkortti
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Ma Helmi 15, 2010 3:09 pm

Re: Kanaali-Koskinen

Viesti Kirjoittaja Puhelinkortti »

Never kirjoitti:
Ke Touko 11, 2022 7:05 pm
Joopa joo,onkos täällä tyyppejä jotka on lusineet Kanaalin kanssa samassa talossa? Itse olen ollut aikoinaan sekä Riksussa että Sörkassa samoilla käytävillä ja voin kyllä sanoa että löysät olisi täällä huutelijoilla housuissa mikäli samaan koppiin laitettaisiin Koskisen/Vatajan kanssa pientä nassikkapainia harrastamaan.Nythän herralla on jo ikääkin eli syntynyt-54 eli voimat varmaan huvenneet.Silti en suosittelisi lähikontaktia.
80 luvulla olin Riksussa samalla osastolla ns. päiväselleillä. Nuori 18v. vankipoika sijoitettiin kanaalin sellikaveriksi. Kanaali purki kerrossängyn ja teki siitä parisängyn. Poika meni paniikissa vartijoiden luo, jotka naureskellen siirsivät pojan toiseen selliin. Aika sekaisen oloinen herra tämä kanaali mielestäni oli. Toki vaarallinen sellainen.

Never
Sofia Karppi
Viestit: 425
Liittynyt: La Joulu 28, 2019 8:06 pm

Re: Kanaali-Koskinen

Viesti Kirjoittaja Never »

Puhelinkortti kirjoitti:
Ke Touko 11, 2022 8:10 pm
Never kirjoitti:
Ke Touko 11, 2022 7:05 pm
Joopa joo,onkos täällä tyyppejä jotka on lusineet Kanaalin kanssa samassa talossa? Itse olen ollut aikoinaan sekä Riksussa että Sörkassa samoilla käytävillä ja voin kyllä sanoa että löysät olisi täällä huutelijoilla housuissa mikäli samaan koppiin
80 luvulla olin Riksussa samalla osastolla ns. päiväselleillä. Nuori 18v. vankipoika sijoitettiin kanaalin sellikaveriksi. Kanaali purki kerrossängyn ja teki siitä parisängyn. Poika meni paniikissa vartijoiden luo, jotka naureskellen siirsivät pojan toiseen selliin. Aika sekaisen oloinen herra tämä kanaali mielestäni oli. Toki vaarallinen sellainen.
Tämä Puhelinkortin stoori oli kyllä kova.Huh,huh!

Avatar
EricBlair
Axel Foley
Viestit: 2045
Liittynyt: Ke Elo 18, 2021 6:44 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kanaali-Koskinen

Viesti Kirjoittaja EricBlair »

Olen kuullut myös saman tyyppisen jutun, mutta tapahtumapaikkana on Kakola. Eräs kaukaa tuttu, joka alkoi rottailemaan, haki kuuleman mukaan suojelua Kanaalilta. Tarina kertoo, että järjestelyjen jälkeen tämä Txxx muutti samaan selliin, jossa Kanaali olisi tämän raiskannut, eli ottanut tästä sauhut. En tiedä onko tosi, enkä myös kuinka tarina jatkuu..
-Kaikki on nykyään ok-

Varjokirjoittaja
Nikke Knakkertton
Viestit: 163
Liittynyt: Ma Maalis 28, 2022 12:35 pm

Re: Kanaali-Koskinen

Viesti Kirjoittaja Varjokirjoittaja »

Never kirjoitti:
Ke Touko 11, 2022 8:18 pm
Puhelinkortti kirjoitti:
Ke Touko 11, 2022 8:10 pm
Never kirjoitti:
Ke Touko 11, 2022 7:05 pm
Joopa joo,onkos täällä tyyppejä jotka on lusineet Kanaalin kanssa samassa talossa? Itse olen ollut aikoinaan sekä Riksussa että Sörkassa samoilla käytävillä ja voin kyllä sanoa että löysät olisi täällä huutelijoilla housuissa mikäli samaan koppiin
80 luvulla olin Riksussa samalla osastolla ns. päiväselleillä. Nuori 18v. vankipoika sijoitettiin kanaalin sellikaveriksi. Kanaali purki kerrossängyn ja teki siitä parisängyn. Poika meni paniikissa vartijoiden luo, jotka naureskellen siirsivät pojan toiseen selliin. Aika sekaisen oloinen herra tämä kanaali mielestäni oli. Toki vaarallinen sellainen.
Tämä Puhelinkortin stoori oli kyllä kova.Huh,huh!
Oli melkoinen. Pro Finlandia irtoaisi tällä mestariteoksella varmasti. Nykyään ei enää muuten tarvitse vetää paljaalla. Kanttiinista saa kondomeja ja liukkaria nuudelien ja tonnikalan seuraksi. Kyllä vankielämä on hienoa!

Onko otsikon mies muuten voumailija alunperin vai mistä voimat ja kunto on peräisin?

Mopo-Ukko
Lauri Hanhivaara
Viestit: 139
Liittynyt: Ke Joulu 18, 2019 11:52 am

Re: Kanaali-Koskinen

Viesti Kirjoittaja Mopo-Ukko »

Olikos se Kanaali kenet Jesse yritti räjäyttää Kakolassa?

Never
Sofia Karppi
Viestit: 425
Liittynyt: La Joulu 28, 2019 8:06 pm

Re: Kanaali-Koskinen

Viesti Kirjoittaja Never »

Varjokirjoittaja kirjoitti:
Ke Touko 11, 2022 9:32 pm
Oli melkoinen. Pro Finlandia irtoaisi tällä mestariteoksella varmasti. Nykyään ei enää muuten tarvitse vetää paljaalla. Kanttiinista saa kondomeja ja liukkaria nuudelien ja tonnikalan seuraksi. Kyllä vankielämä on hienoa!

Onko otsikon mies muuten voumailija alunperin vai mistä voimat ja kunto on peräisin?
Ei ollut tietojeni mukaan mikään voimailija tai muutakaan ns urheilutaustaa.Nuoruudesta asti Rauman suunnalla pelkkää dokaamista ym.hörhöilyä.Voimat olivat vain”luonnonlahjakkuutta”. Eihän Kanaali mikään varsinainen nyrkkeilijä/ tappelija ollut mutta jos se otteen sai kiinni sitähän ei irroittanut mikään.Käsi-ja puristusvoima aivan älytön. Siis hullunvoimat.
Olen jo aiemmin maininnut että käsistään vahvimmat ukot mitä olen vankiloissa tavannut olivat Kivioja ja Kanaali.
Metsuri ei ollut vielä minun tuttuni,nykyään hän taitaa olla se kingi.

Never
Sofia Karppi
Viestit: 425
Liittynyt: La Joulu 28, 2019 8:06 pm

Re: Kanaali-Koskinen

Viesti Kirjoittaja Never »

Mopo-Ukko kirjoitti:
Ke Touko 11, 2022 9:46 pm
Olikos se Kanaali kenet Jesse yritti räjäyttää Kakolassa?
Oli

DDR
Scooby-Doo
Viestit: 28
Liittynyt: La Loka 12, 2013 2:44 pm

Re: Kanaali-Koskinen

Viesti Kirjoittaja DDR »

Onkohan Anaali vielä hengissä ja missähän vaikuttaa.

Oikeus ennen kaikkea
Sherlock Holmes
Viestit: 7044
Liittynyt: Ti Maalis 30, 2021 2:48 pm

Re: Kanaali-Koskinen

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Kanali on luovuttanut lisänimen miestapon tekijälle. Otsikoihin 1970-luvun lopulla kanalin nosti miestappoja tehnyt Jarmo Koskinen. Hän sai ankarasta syystä liikanimen Kanaali-Koskinen.

Koskinen pahoinpiteli uhriaan toukokuussa 1979 Rauman Jokiranta 5:n kohdalla. Rusikoitu mies yritti paeta matalan jokiuoman yli, mutta vastarannalla odottikin vikkeläliikkeinen Koskinen. Pahoinpitely jatkui, kunnes Koskinen rikoskumppaneineen heitti uhrinsa veden syliin kuolemaan. Toukokuussa 1979 poliisi sai hälytyksen Jokiranta 5:n kohdalle: uomassa oli veden alla miehen ruumis, jolla oli pään alueella runsaasti ruhjevammoja. Hän oli Kanaali-Koskisen eli Jarmo Koskisen tappama uhri, jo toinen lyhyen ajan sisällä. Paikalta löytyi pitkä, verinen lauta ja veriset raahausjäljet. Henkirikos liittyi sekavaan tapahtumasarjaan, johon kuului kännäämistä, kellovarkauksia ja raakaa väkivaltaa. Henkirikosten motiivit eivät hahmottuneet edes oikeudessa. Koskisen kertomus tapahtumista muuttui joustavasti kysymysten mukaan.

Käräjäoikeus tuomitsi syyskuussa 1979 Jarmo Koskisen yli 12 vuoden vankeuteen muun muassa taposta, murhapoltosta, kahdesta pahoinpitelystä ja törkeästä ryöstöstä. Sittemmin hän saanut tuomiot myös kahdesta muusta henkirikoksesta.
Kanaali.jpg
Kanaali.jpg (243.17 KiB) Katsottu 4402 kertaa
Kanaali-Koskinen surmasi Raumanjoen rannalla. Virallisesti kanaliksi puro muuttuu vasta jonkin matkan päässä. Olisiko oikeampi nimi Puro-Koskinen tai Joki-Koskinen?

https://yle.fi/uutiset/3-12511723?origin=rss

Totaldusk
Sabrina Duncan
Viestit: 370
Liittynyt: Ti Heinä 16, 2019 5:32 pm

Re: Kanaali-Koskinen

Viesti Kirjoittaja Totaldusk »

Ziisus kirjoitti:
Ma Loka 25, 2021 10:17 pm
Kuuntelin viikonloppuna äänikirjan "Rikosten Rauma" missä on käsitelty tämä Koskisenkin tarina. Löytyy ainakin Storytellistä. Itseäni kiinnosti tarina kun aikoinaan 2005 tai 2006 tuli sattumoisin istuttua ravintolassa samassa pöydässä kyseisen henkilön kanssa. Onneksi portsari varoitti että ei kannata mitään ihan levotonta läppää pöydässä heittää sillä tuolla jampalla on pistooli mukana eikä hän uskaltanut ottaa pois...
portsari ei uskaltanut ottaa pois eikä soittanut poliisia vaan antoi häiriintyneen ihmisen istua aseen kanssa baarissa tietäen että se saattaa tappaa? joopajoo, nyt tuli kyllä aikamoista legendaa...

Reppu ja reissu
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Ma Kesä 27, 2022 8:34 pm

Re: Kanaali-Koskinen

Viesti Kirjoittaja Reppu ja reissu »

Ääh. höpsisjuttuja.

Niinhän poliisitkin on aina lähteneet kännikaloja karkuun ja varusmiehet on kapiaisia iltalomilla hakanneet jne. :D

Vastaa Viestiin