Mies ammuttiin Kouvolan keskustassa 10/2008

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
GinGurifin
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 10:20 pm
Paikkakunta: Susiraja

Viesti Kirjoittaja GinGurifin »

Itse sain eilen kuulla isosiskoltani syyn, miksi tyyppi ammuttiin. Asko oli ollut kuulemma estänyt yhtä jätkää lyömästä jotain naista (useasti) ja tästä syystä hänet sitten ammuttiin. Isosisko kuuli tämän työtoveriltaan, joka tunsi Askon.

... Ja olen kyllä onneksi päässyt Lehtomäestä pakosalle. Asuin Haukitie 8:ssa :D. Alkoi se meno siellä pännii ja päätin häippästä. Nyt asustelen Torniomäellä, Käpylässä. Meno on jokseenkin rauhallisempaa, vaikka amiskuskit ajelee viikonloppuisin jotain kisaa tässä lähellä ;). Tulee kuitenkin tuolla Lehtomäellä käytyä useasti viikossa ja viikonloppuisin kuokkimassa isosikoni kotona ;D.

Meni taas aiheen vierestä ;d.
Elämä on särkyvää, joten käsittele sitä varoen~
eelu
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Pe Loka 31, 2008 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja eelu »

mikä teitä ihmisiä vaivaa!? askon läheisillä ja ystävillä on muutenkin vaikeaa niin miksi teidän pitää spekuloida asiaa mikä ei ulkopuolisille edes kuulu...
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Johtuisko kenties siitä, että tämä on henki ym.rikoksista keskusteleva palsta? :roll:
Pässi 73
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 3:17 am
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja Pässi 73 »

Tiina kirjoitti:^Johtuisko kenties siitä, että tämä on henki ym.rikoksista keskusteleva palsta? :roll:
Niinpä prikuulleen!
Ja oikeasti:Mullakin pahamieli tapahtuneesta, mutta jos olisin tosi,TOSI läheinen, ei mulle tulisi mieleenikään lukea tätä palstaa!!! Ja kerro kavereillesi, ettei kannata lukea sitten seuraavaa Alibiakaan: Katsos spekulointi jatkuu sitten kovasti ja raadollisempana siellä...
SUPPORT: Woman's MC 1%
"Vaikka oonkin perseestä, oon silti pillusta"
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Pässi 73 kirjoitti:
Tiina kirjoitti:^Johtuisko kenties siitä, että tämä on henki ym.rikoksista keskusteleva palsta? :roll:
Niinpä prikuulleen!
Ja oikeasti:Mullakin pahamieli tapahtuneesta, mutta jos olisin tosi,TOSI läheinen, ei mulle tulisi mieleenikään lukea tätä palstaa!!! Ja kerro kavereillesi, ettei kannata lukea sitten seuraavaa Alibiakaan: Katsos spekulointi jatkuu sitten kovasti ja raadollisempana siellä...
Pässi puhuu taas asiaa..

Vittu mä repesin, sori joo on OT->
Tästähän ei montaa vuotta ole kun juuri ko.talon pihasta lähti joku piripää varastetulla moottoripyörällä kohti Kouvolaa ja kilautti itsensä suoraan siihen liikenneympyrän jakajaan (ei muistaakseni kuollut, mutta kunnon tällin sai....)

]Joskus ihmettelin jollain palstalla, että en oo koskaan nähnyt mannea ajamassa moottoripyörällä. Mulle vinkattiin vain että jätä pyörä avaimilla Voikkaan Esson mittareille ja käy maksamassa sisällä:Ikkunasta voit katsoa kuinka manne ajaa motskaria...
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Rizzo
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Loka 01, 2008 4:24 pm

Viesti Kirjoittaja Rizzo »

Täällä ihmettelin aikasemmin kun kukaan ei osannut kertoo (muistaakseni) kuka se neljäs pidätetty oli...
Oon nyt kaivellut asioita, ja muillekin tiedoksi (jos ette vielä tiedä), että neljäs pidätetty Joksten (ampuja) ja Tohkan veljesten lisäksi oli "M***", joka toimi kuskina, eli ampumisen jälkeen haki nää muut sankarit tapahtumapaikalta. :?

Ja kuullut oon myös semmosta, että tää Asko oli näitte nuorempien jäppien kaveri, kuulemma ovat hengailleet yhdessä joskus. :?:

Viestiä muokattu T. Mode
rotkorakkeli
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Marras 06, 2007 9:27 pm
Paikkakunta: kvl / nääsville

Viesti Kirjoittaja rotkorakkeli »

kuulin huhun et 3 pidätetyistä ois päässy pois, onkos joku muu kuullu/lukenu tämmöstä?
"Siksi suurin osa propagandasta ei ole suunniteltu huijaamaan kriittistä ajattelijaa, vaan ainoastaan antamaan moraalisille pelkureille tekosyy olla ajattelematta lainkaan." — Michael Rivero
Rizzo
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Loka 01, 2008 4:24 pm

Viesti Kirjoittaja Rizzo »

rotkorakkeli kirjoitti:kuulin huhun et 3 pidätetyistä ois päässy pois, onkos joku muu kuullu/lukenu tämmöstä?
En oo kuullu tuota, mutta jos noin on, niin varmaan sitte ainoastaa Jokste on kiikissä?
rotkorakkeli
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Marras 06, 2007 9:27 pm
Paikkakunta: kvl / nääsville

Viesti Kirjoittaja rotkorakkeli »

Rizzo kirjoitti:
rotkorakkeli kirjoitti:kuulin huhun et 3 pidätetyistä ois päässy pois, onkos joku muu kuullu/lukenu tämmöstä?
En oo kuullu tuota, mutta jos noin on, niin varmaan sitte ainoastaa Jokste on kiikissä?

ite kuulin et ampujana olis ollu nuorin tohka, etunimeä en kylläkään muista. eikös tää jokste ollu joku muu? vai meneekö nyt mulla palikat ja pallot sekasin?
"Siksi suurin osa propagandasta ei ole suunniteltu huijaamaan kriittistä ajattelijaa, vaan ainoastaan antamaan moraalisille pelkureille tekosyy olla ajattelematta lainkaan." — Michael Rivero
Vanha Kettu
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ma Elo 27, 2007 7:25 pm
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Viesti Kirjoittaja Vanha Kettu »

Tämän päivän Kouvolan Sanomien mukaan kaksi on vielä pidätettynä.
Rizzo
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Loka 01, 2008 4:24 pm

Viesti Kirjoittaja Rizzo »

rotkorakkeli kirjoitti:
Rizzo kirjoitti:
rotkorakkeli kirjoitti:kuulin huhun et 3 pidätetyistä ois päässy pois, onkos joku muu kuullu/lukenu tämmöstä?
En oo kuullu tuota, mutta jos noin on, niin varmaan sitte ainoastaa Jokste on kiikissä?

ite kuulin et ampujana olis ollu nuorin tohka, etunimeä en kylläkään muista. eikös tää jokste ollu joku muu? vai meneekö nyt mulla palikat ja pallot sekasin?
Tästä sit liikkuu kaikennäköstä... mut ite uskoisin kyl siihen, että Jokste ampu, mutta eiköhän sekin selviä jossain vaiheessa.
Pässi 73
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 3:17 am
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja Pässi 73 »

Rizzo kirjoitti:
rotkorakkeli kirjoitti:
Rizzo kirjoitti: En oo kuullu tuota, mutta jos noin on, niin varmaan sitte ainoastaa Jokste on kiikissä?

ite kuulin et ampujana olis ollu nuorin tohka, etunimeä en kylläkään muista. eikös tää jokste ollu joku muu? vai meneekö nyt mulla palikat ja pallot sekasin?
Tästä sit liikkuu kaikennäköstä... mut ite uskoisin kyl siihen, että Jokste ampu, mutta eiköhän sekin selviä jossain vaiheessa.
Vinhasti veikkaan että Jokste ja toinen Tohkan veljeksistä... Veikkaan vielä nuorempaa... Eli seuraavaan Alibiin menee...
SUPPORT: Woman's MC 1%
"Vaikka oonkin perseestä, oon silti pillusta"
Hc
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 3:10 pm
Paikkakunta: KVL

Viesti Kirjoittaja Hc »

kakojootti kirjoitti:
Rizzo kirjoitti:Täällähän lipsutaan hieman aiheesta, vaikka tokihan nuo muutkin rötöstelyt kuulostaa mielenkiintosilta... Ehkä joku haluaa aloittaa ketjun: "Kouvolan konnat" tai jotain vastaavaa. :lol:

Tosiaan, tuosta tapauksestako ei oo uutta tietoa? Jos neljä pidätettiin, niin kuka se neljäs oli, vai oliko veljeksiä kolme + Jokste?
ei olis ollenkaan huono tuo kouvolan surmat tai konnat ketju. ittelle ei nyt vaan muistu ku pari kolme tapausta kouvolasta.

harmi kun frendi on offlines meses niin olis voinnu kysästä kuka se neljäs jannu oli tässä jutussa. kylhän se kerto mut mulla tuo muisti on mitä on. :?
Neljäs/kuski on yks L**********.. Ei Ville Kuusaalta!

Viestiä muokattu T. Mode
Rizzo
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Loka 01, 2008 4:24 pm

Viesti Kirjoittaja Rizzo »

Hc kirjoitti:
kakojootti kirjoitti:
Rizzo kirjoitti:Täällähän lipsutaan hieman aiheesta, vaikka tokihan nuo muutkin rötöstelyt kuulostaa mielenkiintosilta... Ehkä joku haluaa aloittaa ketjun: "Kouvolan konnat" tai jotain vastaavaa. :lol:

Tosiaan, tuosta tapauksestako ei oo uutta tietoa? Jos neljä pidätettiin, niin kuka se neljäs oli, vai oliko veljeksiä kolme + Jokste?
ei olis ollenkaan huono tuo kouvolan surmat tai konnat ketju. ittelle ei nyt vaan muistu ku pari kolme tapausta kouvolasta.

harmi kun frendi on offlines meses niin olis voinnu kysästä kuka se neljäs jannu oli tässä jutussa. kylhän se kerto mut mulla tuo muisti on mitä on. :?
Neljäs/kuski on yks L**********.. Ei Ville Kuusaalta!
Oliko muuten M**** L**********???? En tullu aatelleekskaan että SE, vaikka kuulinkin, että se oli "M***"... :(

EDIT// Jokste ja M****han on ollu kavereita ainakin jo ala-asteelta lähtien, joten varmaankin samasta tyypistä on kyse.

Viestiä muokattu T. Mode
rotkorakkeli
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Marras 06, 2007 9:27 pm
Paikkakunta: kvl / nääsville

Viesti Kirjoittaja rotkorakkeli »

korjailen omia puheitani: ilmeisesti nyt sitten ollut tämä jokste se ampuja.
"Siksi suurin osa propagandasta ei ole suunniteltu huijaamaan kriittistä ajattelijaa, vaan ainoastaan antamaan moraalisille pelkureille tekosyy olla ajattelematta lainkaan." — Michael Rivero
Vastaa Viestiin