Reijo Hammar - Antti Eljaalan surma 1986 ja pakokaverin surma 1988

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Kurpa
Nikke Knakkertton
Viestit: 164
Liittynyt: Ti Helmi 02, 2021 12:37 pm

Re: Reijo Hammar

Viesti Kirjoittaja Kurpa »

Sivustamulkoilija kirjoitti: Ti Syys 29, 2020 8:18 pm
RL11/6 kirjoitti: Ti Syys 29, 2020 4:10 pm
Fuzzface kirjoitti: Ke Marras 04, 2009 2:39 am Tässäkin voi ihan kiltisti todeta että joka jätkä tässä topikissa häviää pystypainissa Rekalle heti jos joutuu vastaamaa huutoon lärvit vastakkain. Tunnen Rekankin sen verran hyvin että tiedän miten se vetää leukoja myötä ja vasta otteella, hyppää narua ja hakkaa säkkiä vaikka alkaa olla jo vanha guppe.

Reka on pohjimmiltaan fiksu ja herkkä tyyppi, Tenhunen oli psykopaatti ja Orajärvi pankkiryöstäjä. Koko kolmikko ja allekirjoittanut edustamme 50-60 luvun nuorisokasvatusta, puoliorpoja kasvatuslaitosten ja nuorisovankiloiden ja ojennuslaitosten profiloituneita kasvatteja. Onneksi yhteiskunnassa on sentään opittu jotakin tähän päivään mennessä.
Yksi isku tämän väkäleukaan ja ukko makaa täysin rentona. Tehnyt kaikki teot aseilla ja raukkamaisesti. Viime tuomiokin tuli selkään puukottamisesta. Tyhmähän tämä ukko on kuin aivokuollut. Alkoholisti ja mitä todennäköisemmin lääke- ja pirinarkki. Todellinen sankari. Ollut töissä ehkä viikon elämässään.
Ottamatta kantaa Hammarin tekoihin tai tapoihin,lukuun ottamatta tapaa missä lyödään selkään,niin tunnen hyvinkin yhden vähän vanhemman äijän joka on lusinut aikanaan samalla kongilla Reijon kanssa ja tämä on kelannut,että tämä oli aikanaan talon "kovimpia" kurkoja ja oli talon kovimpia vääntäjiä ja löikin oikeesti lujaa ja nopeesti.mutta niistä ajoista on aikaa. Ja tämä on kuultua "tietoa",ei siis ihan välttämättä ehdoton totuus,mutta itse en epäile että miksi näin ei olisi asiat ollut.
Reksan mahdollisista töistä en tiedä,mutta sitä epäilen että jos on tehnyt,niin ei ainakaan verokortillisia :lol: Päihteistä en tiedä,mutta epäilen että kyllä maistuu.
Ihan takuulla,jos "löysään" leukaan pääsee vetään,niin tippuu laakista.tosin niin tippuu lähes kaikki muutkin "kovat" ukot.
Eli kovasti on epäilyjä :lol:
:mrgreen:
Joo-o, kyllä se totuus on että tää äijä heittelis keskivertoja murha.infon liikuntarajoitteisia macho-wannabeita ku klapeja kasaan jos tarve tulis. Mutta eipä taida olla tulossa. Toisin kuin on tässä topikissa vähän maalailtu kuvaa hieman tyhmästä ja arvaamattomasta reppana-rikollisesta, Hammar on itseasiassa ihan fiksu ja rauhallinen mies. En tiedä onko mukavakin kun en tunne. Ja joo, lähtisin vaikka ottamaan kuppia kanssaan. Homma kun on silleen, arvon tavikset, että kaikkea ei kirjoiteta lehtiin. Avaamatta lähdettäni ja aivoitustani sen tarkemmin, tyydyn vain toteamaan että tämä mies on yksi sellaisista monista joka on tehnyt vähintään yhden murhan ja saanut sen menemään oikeudessa läpi tappona. Miksi nämä murhat on tehty, onkin sitten kysymys jonka vastaus on vain muutaman ihmisen tiedossa, eikä varmasti tule koskaan selviämään. Ellei Hammar teetä vanhoilla päivillään eeerittäin avoimia muistelmiaan ;)

Ja joo, sanoin "vanhoilla päivillään", vaikka miehellä ikää jo onkin. Mutta ihan tarkoituksella sanoin, nimittäin nuorekkaassa kunnossa on herra säilynyt. Oisko linnavuosia käytetty fysiikan ylläpitoon sitten. Voin vahvistaa tässäkin topikissa mainitut seikat, että tää on sellainen korsto että itsekin harkitsisin matsin ottamista nakkikiskan jonossa pari kertaa: isokokoinen, lihaksikas (mutta ei turvotettu), hyvä ulottuvuus, ketterä. Ja vielä tossa iässä. Respect, sanon minä. Leveesti kävelee kun tuolla menee. Syy miksi en sano tarkemmin missä menee, on kunnioitus herraa kohtaan. On nimittäin ottanut lunkisti viimeisen tuomionsa jälkeen ja sitä kunnioitan. Kun puhutaan miehestä tuolla historialla ja UB:n jäsenyydellä, ympäröivän yhteiskunnan sopii toivoa että jatkaakin eläkepäiviään. Vaikkakin - toistonkin uhalla - sanoisin ettei tämä herra ole sivullisille vaarallinen. Työkeikkoja noi on ollut.
Homie I'm the one with the shotgun in the closet
Next to the glad bags full of chronic
Hurjimus
Axel Foley
Viestit: 2172
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 10:41 pm

Re: Reijo Hammar - Antti Eljaalan surma 1986 ja pakokaverin surma 1988

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

Ei se nyt ihan lunkisti oo ottanut, tainnut kaveri vielä ottaa eriä kadulla. Vai kuuluneeko vaan kuvioon näillä herroilla ?
Kurpa
Nikke Knakkertton
Viestit: 164
Liittynyt: Ti Helmi 02, 2021 12:37 pm

Re: Reijo Hammar - Antti Eljaalan surma 1986 ja pakokaverin surma 1988

Viesti Kirjoittaja Kurpa »

Hurjimus kirjoitti: Ke Heinä 20, 2022 9:01 pm Ei se nyt ihan lunkisti oo ottanut, tainnut kaveri vielä ottaa eriä kadulla. Vai kuuluneeko vaan kuvioon näillä herroilla ?
No joo, asiathan ovat suhteellisia. Ei ole tiettävästi lisää raatoja tullut niin siinä mielessä lunkisti.
Homie I'm the one with the shotgun in the closet
Next to the glad bags full of chronic
Punkk_ari
Alibin satunnaislukija
Viestit: 54
Liittynyt: Ti Touko 24, 2022 4:36 pm

Re: Reijo Hammar - Antti Eljaalan surma 1986 ja pakokaverin surma 1988

Viesti Kirjoittaja Punkk_ari »

Tämä Eljaalan ryöstäminen ja puukottaminen on ollut todella alhainen teko. Lompakkovaras, murhamies ja ryöstöukkohan tämä on. Ei tämmöistä voi kunnioittaa muut kuin vankilapersoonat. Tuossa aikaisemmin kun oli puhetta leuanvedosta ja säkkitreenistä niin nehän on ihan perusohjelmaa tavalliselle kuntoilijalle. Moni treenaa 4-5 krt viikossa punttia. Ilmeisesti vankilamaailmassa arvostetaan paljain jaloin kävelyä ja sitä että tekee punnerruksia ja perushaarahyppyä : D D
Hurjimus
Axel Foley
Viestit: 2172
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 10:41 pm

Re: Reijo Hammar - Antti Eljaalan surma 1986 ja pakokaverin surma 1988

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

Eikä tämä viimeinen puukotus kyllä kaverin statusta nosta. Ilman mitään riitaa ja aihetta istuvaa miestä puukolla selkään. Molempien onni oli, ettei henki lähtenyt.
JH1985

Re: Reijo Hammar - Antti Eljaalan surma 1986 ja pakokaverin surma 1988

Viesti Kirjoittaja JH1985 »

En tajua ketä voi ihailla tai arvostaa tällaisia henkilöitä, tai ylipäätänsä rikollisia. Täysin hyödyttömiä tapauksia jokainen.

Se että osaa tapella ei ole mikään meriitti, tai ehkä jossain kallupiireissä.
Punkk_ari
Alibin satunnaislukija
Viestit: 54
Liittynyt: Ti Touko 24, 2022 4:36 pm

Re: Reijo Hammar - Antti Eljaalan surma 1986 ja pakokaverin surma 1988

Viesti Kirjoittaja Punkk_ari »

JH1985 kirjoitti: Ma Heinä 25, 2022 12:04 pm En tajua ketä voi ihailla tai arvostaa tällaisia henkilöitä, tai ylipäätänsä rikollisia. Täysin hyödyttömiä tapauksia jokainen.

Se että osaa tapella ei ole mikään meriitti, tai ehkä jossain kallupiireissä.
Tosiaan. Maailma on niin sairas, tai Suomi ainakin, että meidän Puolustusvoimissa selkään puukolla lyömistä kutsutaan taistelutaidoksi. Pohjois-Amerikan intiaaneilla, aasialaiskansoilla ja monilla Afrikan heimoilla on veitsen käsittelyyn oma tapansa. Vain Suomessa puukolla selkään lyömistä kutsutaan tappeluksi. Kun otettaisiin se 80-luvun Hammar aikakoneella ja laitettaisiin mies miestä vastaan jonkun samankokoisen ja laatuisen Kallion puliukko-Reiskan kanssa, ei se näytös miellyttäisi näitä tämän luopion faneja. Saati, jos vastassa olisi joku taistelulajifanaatikko, tai nyrkkeilysali-Jarno.
Kurpa
Nikke Knakkertton
Viestit: 164
Liittynyt: Ti Helmi 02, 2021 12:37 pm

Re: Reijo Hammar - Antti Eljaalan surma 1986 ja pakokaverin surma 1988

Viesti Kirjoittaja Kurpa »

Punkk_ari kirjoitti: Ma Heinä 25, 2022 3:18 pm näitä tämän luopion faneja
Heh, no en tiedä ihan kehen viittaat, mutta ainakin oma "fanitukseni" on sellaisella pohjalla, että arvostan sitä kun kyseinen ääliö on lopettanut toisten hengen riistämisen, ja lisäksi itsekin kuntoilevana ihmisenä kunnioitan jossain määrin sitä että on pitänyt huolta fysiikastaan. Ihan vaan jos tämä jäi epäselväksi, kirjoitin kyllä saman jo kertaalleen.
Homie I'm the one with the shotgun in the closet
Next to the glad bags full of chronic
Punkk_ari
Alibin satunnaislukija
Viestit: 54
Liittynyt: Ti Touko 24, 2022 4:36 pm

Re: Reijo Hammar - Antti Eljaalan surma 1986 ja pakokaverin surma 1988

Viesti Kirjoittaja Punkk_ari »

Kurpa kirjoitti: Ti Heinä 26, 2022 10:10 am on pitänyt huolta fysiikastaan.
Laitoselämä on tehnyt sen hänen puolestaan. Ikäisekseen saattaa olla hyvässä kuosissa juuri em syistä johtuen, kun ei ole tarvinnut työelämässä itseään kuluttaa. Viimeksi mitä häntä näin, niin poltti ketjussa tupakkaa ja ryysti kaljaa. Aivan tavallinen suomi-Jorma. Linna toi lisää elinvuosia aivan varmasti.
Porukan petturi
Hetty Wainthropp
Viestit: 487
Liittynyt: Pe Marras 05, 2021 11:59 am

Re:

Viesti Kirjoittaja Porukan petturi »

EuroJR kirjoitti: Ma Syys 24, 2007 8:40 pm Hymy 12/2006 (vapaasti lyhennetty)

Minulla on rakastava isä

Reijo Hammarin 30-vuotias tytär Maria Hammar kertoo:

"Olen asunut viimeiset kaksi vuotta Espanjan Torreviejassa. Olen ammatiltani ulkoasuntototeuttaja ja teen töitä mainosten suunnittelun ja kiinteistökaupan alalla. Minulla on kaksi lasta, 8-vuotias poika ja 6-vuotias tyttö. Perheeseen kuuluu nyt myös marokkolainen poikaystävä.

Olin 9-vuotias, kun isäni syyllistyi ensimmäiseen henkirikokseensa. Asuin Turussa äidin kanssa ja muistan, kuinka minua siirreltiin ympäri Suomea, jotta saisin olla julkisuudelta rauhassa. Sopeuduin asiaan yllättävän mutkattomasti.

Asuimme Tuusniemellä, kun isä karkasi Kakolan vankilasta ja pakomatka kulki halki Suomen. Jälkeenpäin selvisi, että karkurijoukko oli mennyt aivan kotimme läheltä. Ei ollut todellakaan mukavaa seurata lehtien otsikoista isän liikkeitä ja pakomatkan aikana tapahtunut toinen henkirikos oli tietenkin järkytys.

Lapsena sopeuduin asioihin yllättäen hyvin, murrosikä oli sitten hyvin vaikeaa aikaa ja syyllistyin itsekin rikoksiin, tosin vain sakkoja tuoneisiin näpistyksiin. Ikä kuitenkin rauhoitti ja nyt sitä on jo pitkään eletty normaalia perheenäidin arkea iloineen ja murheineen.

Olemme olleet isän kanssa tiukasti yhteydessä koko elämäni. Ensimmäisen kerran kävin katsomassa häntä pidätyssellissä silloin, kun isä oli otettu kiinni Ruotsissa. Kun hänet siirrettiin Turun Kakolaan kärsimään elinkautista, menimme äidin kanssa heti isää katsomaan. Kirjoittelimme kaikki pitkät vuodet säännöllisesti ja kun isää siirreltiin eri vankiloihin ympäri Suomea, kävin tapaamassa häntä säännöllisesti pitkistä matkoista huolimatta. Voin rehellisessti sanoa, että minulla on ollut hyvä ja rakastava isä. Hän on tehnyt paljon pahaa, kamalia asioita, mutta minua kohtaan isä on ollut aina kiltti ja huomaavainen.

Isää vihattiin, sen sain lukuisia kertoja kokea. Usein kuulin kun ympärilläni supistiin ja kuiskuteltiin. Minulla oli silloin toinen sukunimi ja silti minut tunnistettiin jatkuvasti. Päätin, että ollaan sitten reilusti Hammareita ja muutin sukunimeni nelisen vuotta sitten. Eipähän tarvitse enää kenenkään selän takana kuiskutella.

Isäni teoissa oli kyllä sulateltavaa. Ne olivat kammottavia, eikä niitä missään nimessä voi ymmärtää. Fakta on kuitenkin se, että tehtyä ei saa tekemättömäksi. Isä on tuomionsa suorittanut ja maksanut velkansa yhteiskunnalle sillä tavalla kuin Suomen laki edellyttää. Nyt hän on vapaa ja mielestäni hän saa nauttia siviilistä niin kuin kuka tahansa muukin ihminen.

Olemme puhuneet isän kanssa menneistä asioista paljon ja tiedän, että hän katuu tekojaan syvästi. Ei hän sitä tunnetta kovin helposti näytä, suomalainen miehen jurrikka kun on, mutta juuri sillä tavalla asia on.

Olen jo hieman lapsilleni vihjaillut asioista. Odotan, että vielä vanhenevat ja sitten tietysti kerron asiat niin kuin ne aikoinaan menivät. Minä en halua luurankoja vaatekaappeihini. Lapset tykkäävät kovasti ukista ja tunne näyttää olevan molemminpuolinen. Minulla on erinomaiset suhteet isän nykyiseen vaimoon ja heidän pieneen poikaansa, joka on lähes ikätoveri poikani kanssa. Nyt tietysti pitkä välimatka rajoittaa tapaamisia, mutta aina kun käyn Suomessa, Vuosaari on ensimmäisten vierailukohteiden joukossa."
Näköjään se tyhmyys kulkee suvussa! Käytön kirjoitus,käytön kirjoittaja.
Vasikoin kaiken sekä kaikki
Sivustamulkoilija
Jack Bauer
Viestit: 967
Liittynyt: To Kesä 21, 2018 1:57 pm

Re: Reijo Hammar - Antti Eljaalan surma 1986 ja pakokaverin surma 1988

Viesti Kirjoittaja Sivustamulkoilija »

JH1985 kirjoitti: Ma Heinä 25, 2022 12:04 pm En tajua ketä voi ihailla tai arvostaa tällaisia henkilöitä, tai ylipäätänsä rikollisia. Täysin hyödyttömiä tapauksia jokainen.

Se että osaa tapella ei ole mikään meriitti, tai ehkä jossain kallupiireissä.
En itse todella ihaile ketään joka on henkirikoksen/muitakaan rikollisia. Ja voi kuulostaa ja varmasti kuulostaakin överiltä,kun sanon että ihminen jolla on kaato tuomio kontollaan,niin on ystävällinen/mukava/yms. Tunnen ihmisiä joilla on murha/tappo tuomio ja näistä muutama on itselleni asiallinen ja plaaplaa. Sehän on selvä,että näitä uhreja kohtaan näin ei ole ollut. Ja se on myös selvä asia,että ihminen joka tappaa toisen,tavalla tai toisella,niin ei ole täysin järjissään. En helvetissäkään ihaile/yms.näitä tyyppejä,mutta tosiasia on se,et mitä itse olen ollut tekemisissä näiden kanssa,niin käyttäytyminen itseäni kohtaa/monia muuta kohtaan on täysin normaalia.
Ja jos/kun on ihmisiä jotka ihailee näitä tyyppejä,ni se on niiden oma asia. Tämän foorumin nimi on juuri minfo,joten saattaa olla että täälä kirjoittelee ex-rikollisia/rikollisia,niin on erittäin tod.näk.,et osa myös tuntee rikollisia,eikä se tarkoita sitä et niitä fanittais millään tasolla.
Ja vielä,et henkirikoksia ja niihin johtaneita syitä on helvetisti ja tarvii sanoa,että kaikkia tuntemiani tekijöitä en tuomitse. Niitä kaatoon johtaineita syitä kun on niin monia. Eihän mikään oikeuta tappaa toista,mutta silti en kaikkia tuomitse. :mrgreen:
123mmm
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: La Loka 06, 2012 12:06 pm

Re: Reijo Hammar - Antti Eljaalan surma 1986 ja pakokaverin surma 1988

Viesti Kirjoittaja 123mmm »

Reka Hanmar radio Dei tiistaina 26.3 klo 22.04 Laten ja Alin haastatelussa...ex-criminnals. Tubessa löytyy viikolla ...

Screenshot_20240324_133027_Facebook.jpg
Screenshot_20240324_133027_Facebook.jpg (205.6 KiB) Katsottu 1229 kertaa
Kuvan kokoa kohtuullistettu
-NILS-
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2180
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Reijo Hammar - Antti Eljaalan surma 1986 ja pakokaverin surma 1988

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

10 minuuttia Aurajoen pohjassa. Puoli tuntia liian vähän oli hän siellä. Tyhmempää yksilöä ei varmaankaan ole edes olemassa. Jotenkin jo pelkkä kallon rakenne antaa osviittaa siitä, että on henkisesti jälkeenjäänyt. Tämä on juuri semmoinen typerys, jota voi surutta verrata Aku Ankan karhukoplan tyhmimpään yksilöön.
Veikkohopee
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Su Kesä 12, 2022 7:49 am

Re: Reijo Hammar - Antti Eljaalan surma 1986 ja pakokaverin surma 1988

Viesti Kirjoittaja Veikkohopee »

Porukan petturi kirjoitti: Ti Heinä 26, 2022 9:33 pm
EuroJR kirjoitti: Ma Syys 24, 2007 8:40 pm Hymy 12/2006 (vapaasti lyhennetty)

Minulla on rakastava isä

Reijo Hammarin 30-vuotias tytär Maria Hammar kertoo:

"Olen asunut viimeiset kaksi vuotta Espanjan Torreviejassa. Olen ammatiltani ulkoasuntototeuttaja ja teen töitä mainosten suunnittelun ja kiinteistökaupan alalla. Minulla on kaksi lasta, 8-vuotias poika ja 6-vuotias tyttö. Perheeseen kuuluu nyt myös marokkolainen poikaystävä.

Olin 9-vuotias, kun isäni syyllistyi ensimmäiseen henkirikokseensa. Asuin Turussa äidin kanssa ja muistan, kuinka minua siirreltiin ympäri Suomea, jotta saisin olla julkisuudelta rauhassa. Sopeuduin asiaan yllättävän mutkattomasti.

Asuimme Tuusniemellä, kun isä karkasi Kakolan vankilasta ja pakomatka kulki halki Suomen. Jälkeenpäin selvisi, että karkurijoukko oli mennyt aivan kotimme läheltä. Ei ollut todellakaan mukavaa seurata lehtien otsikoista isän liikkeitä ja pakomatkan aikana tapahtunut toinen henkirikos oli tietenkin järkytys.

Lapsena sopeuduin asioihin yllättäen hyvin, murrosikä oli sitten hyvin vaikeaa aikaa ja syyllistyin itsekin rikoksiin, tosin vain sakkoja tuoneisiin näpistyksiin. Ikä kuitenkin rauhoitti ja nyt sitä on jo pitkään eletty normaalia perheenäidin arkea iloineen ja murheineen.

Olemme olleet isän kanssa tiukasti yhteydessä koko elämäni. Ensimmäisen kerran kävin katsomassa häntä pidätyssellissä silloin, kun isä oli otettu kiinni Ruotsissa. Kun hänet siirrettiin Turun Kakolaan kärsimään elinkautista, menimme äidin kanssa heti isää katsomaan. Kirjoittelimme kaikki pitkät vuodet säännöllisesti ja kun isää siirreltiin eri vankiloihin ympäri Suomea, kävin tapaamassa häntä säännöllisesti pitkistä matkoista huolimatta. Voin rehellisessti sanoa, että minulla on ollut hyvä ja rakastava isä. Hän on tehnyt paljon pahaa, kamalia asioita, mutta minua kohtaan isä on ollut aina kiltti ja huomaavainen.

Isää vihattiin, sen sain lukuisia kertoja kokea. Usein kuulin kun ympärilläni supistiin ja kuiskuteltiin. Minulla oli silloin toinen sukunimi ja silti minut tunnistettiin jatkuvasti. Päätin, että ollaan sitten reilusti Hammareita ja muutin sukunimeni nelisen vuotta sitten. Eipähän tarvitse enää kenenkään selän takana kuiskutella.

Isäni teoissa oli kyllä sulateltavaa. Ne olivat kammottavia, eikä niitä missään nimessä voi ymmärtää. Fakta on kuitenkin se, että tehtyä ei saa tekemättömäksi. Isä on tuomionsa suorittanut ja maksanut velkansa yhteiskunnalle sillä tavalla kuin Suomen laki edellyttää. Nyt hän on vapaa ja mielestäni hän saa nauttia siviilistä niin kuin kuka tahansa muukin ihminen.

Olemme puhuneet isän kanssa menneistä asioista paljon ja tiedän, että hän katuu tekojaan syvästi. Ei hän sitä tunnetta kovin helposti näytä, suomalainen miehen jurrikka kun on, mutta juuri sillä tavalla asia on.

Olen jo hieman lapsilleni vihjaillut asioista. Odotan, että vielä vanhenevat ja sitten tietysti kerron asiat niin kuin ne aikoinaan menivät. Minä en halua luurankoja vaatekaappeihini. Lapset tykkäävät kovasti ukista ja tunne näyttää olevan molemminpuolinen. Minulla on erinomaiset suhteet isän nykyiseen vaimoon ja heidän pieneen poikaansa, joka on lähes ikätoveri poikani kanssa. Nyt tietysti pitkä välimatka rajoittaa tapaamisia, mutta aina kun käyn Suomessa, Vuosaari on ensimmäisten vierailukohteiden joukossa."
Näköjään se tyhmyys kulkee suvussa! Käytön kirjoitus,käytön kirjoittaja.
Tyttäreltään hyvä ja avoin kirjoitus isästään 👍 nämä jotka pitävät tyhmänä yms niin kyllä kannattaa peiliin itseään katsoa ! Tämä on erikoinen palsta kun näitä tuomareita löytyy nimimerkkien takaa ! Kukin tavallaan mutta todellakin Hammari on tekonsa suorittanut kuten kaikki muutkin jotka vapaana kulkevat 👍
123mmm
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: La Loka 06, 2012 12:06 pm

Re: Reijo Hammar - Antti Eljaalan surma 1986 ja pakokaverin surma 1988

Viesti Kirjoittaja 123mmm »

Vastaa Viestiin