Hannu Leinon surma Forssassa 2009

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Ainoska
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 12:35 pm

Viesti Kirjoittaja Ainoska »

Ihmetyttää vaan ettei tälläisessä Forssan kokoisessa kylässä oo mitään juoruja liikkunu.
japevi
Armas Tammelin
Viestit: 80
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 6:33 pm
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja japevi »

Jep, ihmettelen kans samaa, sen pidätys viestin kuulin sen mun kaverin kautta, mutta ihmettelen kun ketään ei osaa edes sanoa tämän epäillyn nimeä täällä Forresterissa..
japevi
Armas Tammelin
Viestit: 80
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 6:33 pm
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja japevi »

Jep, jep ny tiedetään ketä on pidätettynä.
jepjep123
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: La Tammi 31, 2009 9:39 pm
Paikkakunta: forssa

Viesti Kirjoittaja jepjep123 »

on aikas ymmärrettävää ettei epäillyn nimeä mainita hirveemmin..
tunnen itse epäillyn, hänen tyttöystävän ja perheen..
vaikeeta aikaa heille kaikille!
todella vaikea uskoa todeksi.
Mutta kaikki ei ole varmaa vieläkään...
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Kertokaa nyt enemmin, kun kuitenkin tiedätte.. vai eikö huhuista uskalla puhua? , niin noh nehän voi olla huonoimmassa tapauksessa vaikka Kakcelsbergiä..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Neiti Etsivä
Frank Drebin
Viestit: 385
Liittynyt: Pe Elo 15, 2008 2:02 pm
Paikkakunta: Ihmemaassa

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

jepjep123 kirjoitti:on aikas ymmärrettävää ettei epäillyn nimeä mainita hirveemmin..
??????
Kait voisit jotain kertoa, kun nimeä ei ole julkistettu. Ja ainahan sitä voi spekuloida :D

Epäreilua kertoa tietävänsä, mutta pimittää sitten tietonsa. Sadisti :mrgreen: Täällä kun ei tunnetusti ole juurikaan uteliasta ja asioista kiinnostunutta porukkaa :lol:
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
19736
Frank Drebin
Viestit: 388
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 1:19 pm

Viesti Kirjoittaja 19736 »

Aika ihmeelliseltä tuntuu että surma tapahtuu aika hyvämaineisessa talossa. Yleensähän tällaiset tapaukset sattuvat jossain kaupungin vuokrataloissa
Ihraponnari
Frank Drebin
Viestit: 399
Liittynyt: Pe Syys 21, 2007 8:09 pm

Viesti Kirjoittaja Ihraponnari »

Epäiltyon siis julkisuuden henkilö..... Näin voi tulkita ed. viesteistä. KUKA ?
Ainoska
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 12:35 pm

Viesti Kirjoittaja Ainoska »

No ei tekijän nimi kyllä mulle mitään sanonu. Et ehkä jossain toisissa piireissä forssassa on "julkkis".

Kuulin myös tarinan tähän liittyen että uhrilta olisi hävinnyt omaisuutta ja että asunnossa olisi ollut kolmaskin henkilö. No mut tiedä näistä sitten... Ja et tekijä olis käyttäny huumeita, hormoneja tms... Mut kuten mainitsin, tämä on TARINA jonka kuulin. Todenperäisyydestä ei mitään tietoa.
japevi
Armas Tammelin
Viestit: 80
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 6:33 pm
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja japevi »

Ei se mikään julkkis ole, samat huhut olen kuullut kun ainoskakin..
-firetribe-
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: To Helmi 12, 2009 10:58 pm

Re: Hannu Leinon surma

Viesti Kirjoittaja -firetribe- »

Ei kellään sattuisi olemaan varmaa tietoa asiasta?

Olen kuullut ketä on tekijä ja kiinnostaisi saada lisää tietoa.
Matula
Jack Bauer
Viestit: 970
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 6:31 pm

Re: Hannu Leinon surma

Viesti Kirjoittaja Matula »

Pyydät itse tietoa, mutta et itsekään ole kertomassa mitään. Kerro nyt vaikka ensin itse kuulemasi huhu.
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
Neiti Etsivä
Frank Drebin
Viestit: 385
Liittynyt: Pe Elo 15, 2008 2:02 pm
Paikkakunta: Ihmemaassa

Re: Hannu Leinon surma

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

On kyllä merkillinen tapaus, kun suomi24kin vaikenee kuin muuri tapauksesta. Edes päättömiä juoruja ei surmaan liittyen löydy. Osa täälläkin kirjoitelleista tietää jotain, mutta vaikenee :roll: Miksi kukaan ei uskalla kertoa mitään? Nimiähän ei tarvitse paljastaa, mutta jotain henkilöiden taustoista ja mahdollisista surman motiiveista nyt voisi kertoa kerran on vaivautunut ylipäätään kommentoimaan ketjuun, että tietää jotain.
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
-firetribe-
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: To Helmi 12, 2009 10:58 pm

Re: Hannu Leinon surma

Viesti Kirjoittaja -firetribe- »

En viitsisi enempää hirveästi kertoa kun kyseinen henkilö on melko läheinen minulle.

Huhua olen kuullut sen verran että tekijöitä olisi ollut kaksi. Ja että jonkinlaisia aineita ovat molemmat käyttäneet.

Olen itse sitten saanut omia johtopäätöksiä siihen asti että melko varmasti tekijä on hermostunut uhrille ja sitten vain... No... Niin no. Loput voitte päätellä itse.

Sen verran hyvin tiedän tekijän, että tätä "tappoa" hän ei ole suunnitellut.
-firetribe-
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: To Helmi 12, 2009 10:58 pm

Re: Hannu Leinon surma

Viesti Kirjoittaja -firetribe- »

Eikä tekijä kyllä mikään "julkkis" ole. Joissakin piireissä kyllä, mutta ei voi julkkikseksi sanoa. Kyllähän hän melko tunnetuissa piireissä kulkee, mutta silti ei voi sanoa julkkikseksi.
Vastaa Viestiin