Humalainen ajoi poliisin yli Kälviällä

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Make_
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 1:26 am

Viesti Kirjoittaja Make_ »

Mitähän siitä saa jos juoksee poliisia pakoon ja perässä kirmaava konstaapeli kaatuu ja lyö päänsä jäähän ja kuolee. Olen ihan rehellisesti monta kertaa miettinyt tälläistä skenaarioa. Kuolemantuottamus? Eikai perhana...

loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Kuva

Bling bling poika. Lusi tuomios ja ota pääkallo- ja tribaalitatska ja ystävysty linnassa. Olethan eräänlainen sankari alamaailmassa, aiheutit poliisin kuoleman.

Hieno homma että tuomio koveni ja saa nyt edes jonkunlaisen kakun lusittavaksi. Tyypillisen rikkaan penskan näköinen. Varmaan ollut irc-galleriassa digattu Bemari-sankari. Pointsit jupille kuitenkin pärstän näyttämisestä.
Paavo Arhinmäki on äijä!

otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

loneliness kirjoitti: Tyypillisen rikkaan penskan näköinen.varmaan ollut irc-galleriassa digattu Bemari-sankari. Pointsit jupille kuitenkin pärstän näyttämisestä.
Vai, että on tuon näköinen tyypillinen rikkaan perheen penska.., Tämä onkin erittäin hyvä minunkin tietää tulevan arjen varalle.. , kiitos Lone, että jaat näin vuolaasti suurta ja laajaa elämäviisauttasi..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..

Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Make_ kirjoitti:Mitähän siitä saa jos juoksee poliisia pakoon ja perässä kirmaava konstaapeli kaatuu ja lyö päänsä jäähän ja kuolee. Olen ihan rehellisesti monta kertaa miettinyt tälläistä skenaarioa. Kuolemantuottamus? Eikai perhana...
Entäs jos juokset pakoon ja kädessäsi oleva ase laukeaa luodin osuen poliisia keskelle otsaa tappaen hänet välittömästi... Tapaturma?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe

Make_
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 1:26 am

Viesti Kirjoittaja Make_ »

Mike Manner kirjoitti:
Make_ kirjoitti:Mitähän siitä saa jos juoksee poliisia pakoon ja perässä kirmaava konstaapeli kaatuu ja lyö päänsä jäähän ja kuolee. Olen ihan rehellisesti monta kertaa miettinyt tälläistä skenaarioa. Kuolemantuottamus? Eikai perhana...
Entäs jos juokset pakoon ja kädessäsi oleva ase laukeaa luodin osuen poliisia keskelle otsaa tappaen hänet välittömästi... Tapaturma?
Mun oikeustajulla kyllä. 8)

Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Make_ kirjoitti:
Mike Manner kirjoitti:
Make_ kirjoitti:Mitähän siitä saa jos juoksee poliisia pakoon ja perässä kirmaava konstaapeli kaatuu ja lyö päänsä jäähän ja kuolee. Olen ihan rehellisesti monta kertaa miettinyt tälläistä skenaarioa. Kuolemantuottamus? Eikai perhana...
Entäs jos juokset pakoon ja kädessäsi oleva ase laukeaa luodin osuen poliisia keskelle otsaa tappaen hänet välittömästi... Tapaturma?
Mun oikeustajulla kyllä. 8)
Ja murha silloin, kun se poliisin kädessä oleva ase laukeaa vahingossa luodin iskeytyessä sinun kalloosi?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe

DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

loneliness kirjoitti:Tyypillisen rikkaan penskan näköinen..
tavallinen nuori hupparissaan.

ja bemarikaan ei ollut rikkan kakaran bemu vaan vanhaa mallia,vähän tuunattu kuten normaaleilla nuorilla.

loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

DollariExpress kirjoitti:
loneliness kirjoitti:Tyypillisen rikkaan penskan näköinen..
tavallinen nuori hupparissaan.

ja bemarikaan ei ollut rikkan kakaran bemu vaan vanhaa mallia,vähän tuunattu kuten normaaleilla nuorilla.
Joo ehkä vähän typerä heitto, mutta vituttaa vaan sällin teko ja sitä mukaa lookki ja viritetyt amikset. Ei siinä mitään jos korisarjasta diggaa, mutta miksi noita vanhoja paskabemuja pitää tehokkaammiksi laittaa, veikkaan ettei ihan 70 heppanen nuha ollut.
Paavo Arhinmäki on äijä!

Strigidae
Scooby-Doo
Viestit: 28
Liittynyt: Su Heinä 27, 2008 6:23 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Strigidae »

10 vuotta lisää niin alkaa olemaan tuomio kohdallaan.
"Though I Fly Through the Valley of Death I Shall Fear No Evil - For I am at 80,000 Feet and Climbing"

Make_
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 1:26 am

Viesti Kirjoittaja Make_ »

Strigidae kirjoitti:10 vuotta lisää niin alkaa olemaan tuomio kohdallaan.
Haha, viitsitkö vielä perustella?

Strigidae
Scooby-Doo
Viestit: 28
Liittynyt: Su Heinä 27, 2008 6:23 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Strigidae »

Ilman muuta. Tappo on tahallisen kuoleman tuottaminen toiselle ihmiselle.

Suomen Rikoslain 21 luvun mukaan:

Joka tappaa toisen, on tuomittava taposta vankeuteen määräajaksi, vähintään kahdeksaksi vuodeksi. Yritys on rangaistava.

Tämä on vain minun mielipiteeni. =)
"Though I Fly Through the Valley of Death I Shall Fear No Evil - For I am at 80,000 Feet and Climbing"

MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

^Ja maksimirangaistus taposta on 15vuotta, joten kevyesti se 10vuotta olisi voitu lätkästä lisää varsinkin, kun poliisin tappo tulisi käsitellä murhana.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-

Spider
Olivia Benson
Viestit: 723
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 5:31 pm

Viesti Kirjoittaja Spider »

Millä perusteella tuo teko oli tahallinen?
Oikeuskin katsoi sen kuolemantuottamukseksi..
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)

MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

^Niinpä niin.
Jos sama teko olisi tehty vahingossa aseella oltaisiin montaa eri mieltä.
Näin se väline vaikuttaa, vaikka ei mielestäni pitäisi. Autolijalta kun ei ikinä voida vaatia sitä ymmärrystä, että tuhat+ kiloa painava kasa terästä liikkumassa 30+ m/s voisi mitenkään olla tappava ase.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-

Make_
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 1:26 am

Viesti Kirjoittaja Make_ »

Vai että tosta olis pitäny vielä antaa 5+10v. Onneksi sentään käräjäoikeudella on edes joskus oikeustaju kohdallaan kun kansalla ei tunnu olevan mitään järkeä näissä hommissa.

Vastaa Viestiin