Hienostorouva surmasi miehensä v. 2006

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
finnbar87
Sofia Karppi
Viestit: 425
Liittynyt: Su Huhti 27, 2014 9:29 pm

Re: Hienostorouva surmasi miehensä v. 2006

Viesti Kirjoittaja finnbar87 »

Aatami kirjoitti:
Pe Kesä 24, 2022 12:56 pm
Aizerbaidzan kirjoitti:
Su Maalis 21, 2010 8:06 pm
haki kylpyhuoneesta mineraalitärpättipullon, heitti sisällön wc:ssä seisoneen kolme vuotta vanhemman miehensä päälle ja sytytti tämän tupakansytyttimellä palamaan. Aviomies menehtyi toukokuussa tajuihinsa tulematta.
Indrid Cold kirjoitti:
Pe Kesä 18, 2010 2:56 pm
Mies oli sen näköinen, että hänen ei olisi pitänyt olla elossa, mutta hän puhui selkeästi ja käveli itse ambulanssiin.
Oli tajuton mutta puhui ja käveli.
Mennyt tajuttomaksi pahojen palovammojen takia ambulanssissa tai sairaalassa, mutta pystynyt vielä viimeiset sanansa puhumaan ensihoitajille ennen kuin mennyt tajuttomaksi ja ei enää herännyt?

Pegasos
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Ke Touko 26, 2021 1:08 pm

Re: Hienostorouva surmasi miehensä v. 2006

Viesti Kirjoittaja Pegasos »

Sukulaiseni oli tekijän kanssa samalla työpaikalla aikoinaan. Tuli suurena yllätyksenä ja shokkina kaikille, että kykeni tuollaiseen tekoon.

Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5039
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Hienostorouva surmasi miehensä v. 2006

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Aatami kirjoitti:
Pe Kesä 24, 2022 12:56 pm
Aizerbaidzan kirjoitti:
Su Maalis 21, 2010 8:06 pm
haki kylpyhuoneesta mineraalitärpättipullon, heitti sisällön wc:ssä seisoneen kolme vuotta vanhemman miehensä päälle ja sytytti tämän tupakansytyttimellä palamaan. Aviomies menehtyi toukokuussa tajuihinsa tulematta.
Indrid Cold kirjoitti:
Pe Kesä 18, 2010 2:56 pm
Mies oli sen näköinen, että hänen ei olisi pitänyt olla elossa, mutta hän puhui selkeästi ja käveli itse ambulanssiin.
Oli tajuton mutta puhui ja käveli.
Oletettavasti vakavasti palanut uhri on vaivutettu koomaan sillä palovammat itsessään ovat kammottavan tuskallisia kuten myös niiden hoito.

tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Hienostorouva surmasi miehensä v. 2006

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

Aatami kirjoitti:
Pe Kesä 24, 2022 12:56 pm
Oli tajuton mutta puhui ja käveli.
Ei jurrissa ymmärtäny omaa tilaansa.
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.

Tiukkameno
Hetty Wainthropp
Viestit: 484
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 3:39 pm

Re: Hienostorouva surmasi miehensä v. 2006

Viesti Kirjoittaja Tiukkameno »

Oisko ollu shokissa?

Mila82
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Syys 14, 2022 11:43 pm

Re: Hienostorouva surmasi miehensä v. 2006

Viesti Kirjoittaja Mila82 »

L.Salander kirjoitti:
Ke Kesä 15, 2022 10:47 pm
Mitähän tälle hienostorouvalle kuuluu?
Tämä "hienostorouva" on pari metriä maan alla ollut jo jokusen vuoden..

Tämä tapaus siis koskee mun enoa, joten siitä tiedän tuonkin, että on manan majoilla tuo rouva... Ei tuu ikävä!

L.Salander
Nikke Knakkertton
Viestit: 195
Liittynyt: Ke Elo 05, 2020 1:23 pm

Re: Hienostorouva surmasi miehensä v. 2006

Viesti Kirjoittaja L.Salander »

Mila82 kirjoitti:
Ke Joulu 14, 2022 12:13 am
L.Salander kirjoitti:
Ke Kesä 15, 2022 10:47 pm
Mitähän tälle hienostorouvalle kuuluu?
Tämä "hienostorouva" on pari metriä maan alla ollut jo jokusen vuoden..

Tämä tapaus siis koskee mun enoa, joten siitä tiedän tuonkin, että on manan majoilla tuo rouva... Ei tuu ikävä!
Karmea tapaus!
Millainen rouva oli persoonana näin yleisesti ottaen? Olitteko tekemisissä pariskunnan kanssa?

Yhtähyvä
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Pe Joulu 02, 2022 5:07 pm

Re: Hienostorouva surmasi miehensä v. 2006

Viesti Kirjoittaja Yhtähyvä »

Inhorealisti kirjoitti:
Pe Elo 02, 2013 1:40 pm
Hieman ironinen otsikko. Ymmärrän kyllä, että otit sen suoraan tuolta Ilta-Sanomista. Jotenkin kuulen sanassa vanhan maailman, sääty-yhteiskunnan, kaikuja. Eipä tuossa naisessa loppujen lopuksi vaikuta olevan paljon hienoa. Suhteellisen julma tapa pistää toinen kärsimään ja loppujen lopuksi tappaa. Ei tuollainen teko voi tulla kuin täysin sairaan ihmisen mieleen. Makuasia, pitääkö tekoa murhana vai tappona. Toivottavasti on ymmärtänyt pitää matalaa profiilia tapauksen jälkeen ja olla sivussa ns. "hienostopiireistä".

Älyttömyyden huippu todellakin olisi, mikäli tämä ihmistahra kuittaisi tapauksesta vielä leskeneläkettä...
yleisesti ajatelleen paremmin : HUONOSTOROUVA :mrgreen:

Mila82
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Syys 14, 2022 11:43 pm

Re: Hienostorouva surmasi miehensä v. 2006

Viesti Kirjoittaja Mila82 »

L.Salander kirjoitti:
Pe Joulu 16, 2022 12:31 am
Mila82 kirjoitti:
Ke Joulu 14, 2022 12:13 am
L.Salander kirjoitti:
Ke Kesä 15, 2022 10:47 pm
Mitähän tälle hienostorouvalle kuuluu?
Tämä "hienostorouva" on pari metriä maan alla ollut jo jokusen vuoden..

Tämä tapaus siis koskee mun enoa, joten siitä tiedän tuonkin, että on manan majoilla tuo rouva... Ei tuu ikävä!
Karmea tapaus!
Millainen rouva oli persoonana näin yleisesti ottaen? Olitteko tekemisissä pariskunnan kanssa?
Kyllä oltiin tekemisissä. Meidän kesäpaikat olivat samalla tontilla. (Nykyään heidän kesäpaikan omistaa joku, jonka he tunsivat silloin (oisko ollut samassa rapussa asuva pariskunta tms.))Käytiin myös heillä kylässä Helsingissä silloin tällöin. Rouva oli aina todella lujatahtoinen, mutta ainakin meitä kohtaan ihan mukava. Toki hänellä oli tapana tehdä välillä asioita, joista mun äiti ei oikein tykännyt. Hän oli erittäin taitava tekemään kaikenlaisia lasitöitä yms. Myöhemmin kyllä alkoi tulla kuvioon mun mielestä vähän oudotkin jutut, kuten se, että he rakensivat kesäpaikalleen toisen rakennuksen, missä oli sauna ja saunakamari. Mies siirtyi sinne nukkumaan yms.. He olivat usein molemmat humalassa ja välillä mun äiti ja hänen sisko menivät käymään siellä heidän kesäpaikalla, kun tämä mies pyysi. En tiedä, mitä siellä sitten oli, mutta vaistosin, ettei kaikki ollut kunnossa. Tiedän myös tämän vaimon pahoinpidelleen miestään ties kuinka kauan, mutta mies ei ikinä lyönyt tai muuten pahoinpidellyt vaimoaan, koska omien sanojensa mukaan hän ei ikinä löisi naista. Sitä en ymmärrä, miksi eivät eronneet. Itse en katselisi pahoinpitelevää puolisoa. Ehkä nainen sitten kontrolloi/uhkaili miestään niin, ettei tämä uskaltanut lähteä. En tiedä, mutta voisin kuvitella. Nainenkin kuitenkin kävi töissä ainakin jossain vaiheessa, joten ihan tuo uutisointi tuosta "elättämisestä" ei mun mielestä pitänyt paikkaansa. Tokihan miehellä huomattavasti paremmat tulot oli, mutta ei vaimokaan täysin p.a ollut.

Vastaa Viestiin