Toivottavasti tosiaan ei kouluta kauaa, kun toi nyt on sellaista paskaa ettei ole tosikaan.Rouhia kirjoitti:Frendi kouluttaa kuskeja ja ei kuulemma ole isoissakin autoissa kuolleita kulmia jos vaivautuu kääntämään päätään
Henkilö kuoli peruuttavan kuormurin alle Turussa 5.12.2018
Re: Kuorma-auto tappoi taas ihmisen Suomen Turussa
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Re: Henkilö kuoli peruuttavan kuormurin alle Turussa 5.12.20
No nyt on minunkin jo pakko kirjoittaa kun olen vuosia täällä lukenut joka päivä näitä juttuja. IHAN TOSI JOS JOKU PERUUTTAA TOISEN PÄÄLLE NIIN HALOO, YMMÄRRÄN ETTÄ ON KUOLLEITA KULMIA MUTTA KYLLÄHÄN PERUUTETTAESSA ON NÄHTÄVÄ MINNE PERUUTTA. ANTEEKSI NYT OLI PAKKO KIRJOITTAA..
Re: Kuorma-auto tappoi taas ihmisen Suomen Turussa
SYLWAR kirjoitti: Tästä kuollut kulma aiheesta voisi kyllä laittaa jonkun informaatiokampanjan televisioon sekä muuhun mediaan pyörimään, että pysyy muistissa sekä autoilijoille, kuin jalankulkijoillekin, näitä on sattunut ihan liikaa taas viimeaikoina.
Tai sitten ei. Mielestäni Darwinillekin pitää jätää joku mahdollisuus suorittaa työtään ja populaation jalostusta. https://darwinawards.com/
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Re: Kuorma-auto tappoi taas ihmisen Suomen Turussa
Nii tai sitten on peruutettu niin nopeasti ettei voi piipitystä kuulla. Sepeteme kirjoitti:Olikohan kuuro mummo. Yleensä kyllä kuulee kun kuorma-auton peruutus summeri piipittää.
Re: Henkilö kuoli peruuttavan kuormurin alle Turussa 5.12.20
Juu tuon talon takana on isot parkkialueet ja rauhalliset tiet,mut yleensä nää tavarantoimittajat ei jaksa kävellä montaa metriä vaan pitää saada se auto ihan siihen oven eteen
-
- Harjunpää
- Viestit: 348
- Liittynyt: La Tammi 28, 2012 11:22 pm
Re: Henkilö kuoli peruuttavan kuormurin alle Turussa 5.12.20
Etpä taida olla käynyt kohteessa aikoihin kun siihen on rakennettu jo ainakin vuoden ajan uusia kerrostaloja. Ja kun katsot vaikka mapsista satellittikuvaa niin tuo talon takana oleva parkkialue on joka päivä täynnä autoja joten siihen ei välttämättä saa autoa peruutettua. Lisäksi tuo rakennus on sellainen että takapihan kautta ei jokaiseen huoneistoon pääse vaan on vain etuovi. Koko tuo alue rakennetaan niin täyteen ettei siellä ole järkevää pysäköintipaikkaa välttämättä edes henkilöautolle, isommasta autosta puhumattakaan.trapper kirjoitti:Juu tuon talon takana on isot parkkialueet ja rauhalliset tiet,mut yleensä nää tavarantoimittajat ei jaksa kävellä montaa metriä vaan pitää saada se auto ihan siihen oven eteen
- John Kimble
- Michael Knight
- Viestit: 4124
- Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm
Re: Henkilö kuoli peruuttavan kuormurin alle Turussa 5.12.20
Myönnätkö nyt tässä, että kuorma-autokuljettajat ovat lihapullamaisia läskejä jotka eivät jaksa kävellä paria metriäkään. Pään kääntäminenkin saattaa hengästyttää liikaa näitä rasvapalleroita.Joku toinen kirjoitti:Etpä taida olla käynyt kohteessa aikoihin kun siihen on rakennettu jo ainakin vuoden ajan uusia kerrostaloja. Ja kun katsot vaikka mapsista satellittikuvaa niin tuo talon takana oleva parkkialue on joka päivä täynnä autoja joten siihen ei välttämättä saa autoa peruutettua. Lisäksi tuo rakennus on sellainen että takapihan kautta ei jokaiseen huoneistoon pääse vaan on vain etuovi. Koko tuo alue rakennetaan niin täyteen ettei siellä ole järkevää pysäköintipaikkaa välttämättä edes henkilöautolle, isommasta autosta puhumattakaan.
Radiopuhelin kirjoitti: ↑Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
- John Kimble
- Michael Knight
- Viestit: 4124
- Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm
Re: Henkilö kuoli peruuttavan kuormurin alle Turussa 10.12.2
Tuskin alueella on kuudenkympin rajoitus. 30-50 on rajoitus tuossa kohdassa. Paras vaihtoehto tässä on pysäköidä tien viereen, hätävilkut päälle ja jos '''tavarantoimittaja" jää alle niin se on parempi vaihtoehto kuin jalankulkijan päälle ajaminen.arvuuttajamies kirjoitti:Ajoradalle? Henkilöautot vetää kuuttakymppiä ohi kolmen metrin turvavälillä, jos auto ei törmää kuormuriin niin sitten tavarantoimittaja jää alle.
Radiopuhelin kirjoitti: ↑Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
Re: Henkilö kuoli peruuttavan kuormurin alle Turussa 10.12.2
Ei kyllä se parempi vaihtoehto olisi se että jokainen hakisi itse ne jääkaappinsa ja pesukoneensa kodinkoneliikkestä, ja kantaisi ihan itse sieltä bemarinsa takaboxista kämppäänsä, tai jollei bemaria ole niin kyllä sen voi fillarin tarakallakin tuoda, tai hommaa jostain vanhat maitokärryt ja roudaa niillä. Näin talvella voi pistää kamat ahkioon ja suksien kanssa vetää perässään... mutta kun tää vitun pullamössösukupolvi on niin saamatonta ja laiskaa että ei mitään itse saada tehtyä, pitää tuottaa valmiiksi kannettuna kotiovelle asti, ja näin siinä sitten käy, jää mummot niitten jakeluautojen alle kun ne pullamössökuskit joutuu niitten pullamössönörttien ja viherhippien kamat kuskaamaan... kyllä ennen oli paremmin, ei jäänyt potkukelkalla peruutellessa ketään alle.John Kimble kirjoitti:Tuskin alueella on kuudenkympin rajoitus. 30-50 on rajoitus tuossa kohdassa. Paras vaihtoehto tässä on pysäköidä tien viereen, hätävilkut päälle ja jos '''tavarantoimittaja" jää alle niin se on parempi vaihtoehto kuin jalankulkijan päälle ajaminen.arvuuttajamies kirjoitti:Ajoradalle? Henkilöautot vetää kuuttakymppiä ohi kolmen metrin turvavälillä, jos auto ei törmää kuormuriin niin sitten tavarantoimittaja jää alle.
Re: Henkilö kuoli peruuttavan kuormurin alle Turussa 5.12.20
Aivan, itse kait olen jotenkin vanhanhaikainen käpy, kun en näitä kotiinkuljetuskotkotuksia kodinkoneissa ja vaikka esmes televisioissa käytä, vaan käy hakemassa ne koneet ihan itse paikanpäältä joko pakulla tai peräkärryllä.damfin kirjoitti:
Ei kyllä se parempi vaihtoehto olisi se että jokainen hakisi itse ne jääkaappinsa ja pesukoneensa kodinkoneliikkestä, ja kantaisi ihan itse sieltä bemarinsa takaboxista kämppäänsä, tai jollei bemaria ole niin kyllä sen voi fillarin tarakallakin tuoda, tai hommaa jostain vanhat maitokärryt ja roudaa niillä. Näin talvella voi pistää kamat ahkioon ja suksien kanssa vetää perässään... mutta kun tää vitun pullamössösukupolvi on niin saamatonta ja laiskaa että ei mitään itse saada tehtyä, pitää tuottaa valmiiksi kannettuna kotiovelle asti, ja näin siinä sitten käy, jää mummot niitten jakeluautojen alle kun ne pullamössökuskit joutuu niitten pullamössönörttien ja viherhippien kamat kuskaamaan... kyllä ennen oli paremmin, ei jäänyt potkukelkalla peruutellessa ketään alle.
Toki jotain postipakettina kulkevaa tulee aina tilattua, mutta jotenkin kun ostaa jotain isompaa ja hintavampaa se pitää kokea sillätavalla fyysisesti sen maksun jälkeen, että nyt tuli sitten ostetttua suurempi töllö tai uusi pesukone, kuin niin, että seurailee niitä pirun lähetyskoodeja ja laitteen matkaa netissä ja odottelee sitä yli luvatun venyvää toimitusta kotiin.
Se pitää silloin se haluttu tavara saada suoraan hyllystä mukaan kätöseen, varsinkin kun nykyään ei tiedä milloin se putiikki kippaa nurin, eikä toimita maksettuja tilauksia, kuten Anttila teki.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Re: Henkilö kuoli peruuttavan kuormurin alle Turussa 5.12.20
^juuri näin, ja kun tekee tai kuskaa kaiken itse niin ainakin tulee kaikki oikein tehtyä eikä käy virheitä peruutellessa, koska jokainenhan meistä on itse se ainoa täydellisyys joka ei tee koskaan mitään virheitä ja osaisi takuulla peruuttaa varovammin kuin kukaan muu.
Mutta toisaalta, nyt kun ymmärrämme tämän että kukaan muu ei ole täydellinen eikä peruuta yhtä varovasti kuin me itse, niin eikö meidän sitäkin paremmalla syyllä pitäisi pysytellä kaukana niistä peruuttavista ajoneuvoista, koska mehän tiedämme että siellä on kuitenkin joku meitä huonompi kuski puikoissa ja se ei kyllä takuulla osaa katsoa peileihin eikä peruuta oikein, kun pitää ottaa huomioon sekin että kukaan minfon täydellisistä kuljettajistakaan siellä ei kuitenkaan ole peruuttamassa, eivät he sinne jouda peruuttelemaan kun heidän aikansa menee kirjoitellessa minfoon ohjeita siitä miten se peruuttaminen olisi pitänyt hoitaa.
Mutta toisaalta, nyt kun ymmärrämme tämän että kukaan muu ei ole täydellinen eikä peruuta yhtä varovasti kuin me itse, niin eikö meidän sitäkin paremmalla syyllä pitäisi pysytellä kaukana niistä peruuttavista ajoneuvoista, koska mehän tiedämme että siellä on kuitenkin joku meitä huonompi kuski puikoissa ja se ei kyllä takuulla osaa katsoa peileihin eikä peruuta oikein, kun pitää ottaa huomioon sekin että kukaan minfon täydellisistä kuljettajistakaan siellä ei kuitenkaan ole peruuttamassa, eivät he sinne jouda peruuttelemaan kun heidän aikansa menee kirjoitellessa minfoon ohjeita siitä miten se peruuttaminen olisi pitänyt hoitaa.
-
- Jack Bauer
- Viestit: 969
- Liittynyt: Ti Marras 25, 2014 5:53 pm
Re: Henkilö kuoli peruuttavan kuormurin alle Turussa 5.12.20
Turha toivo. Aina on niitä joiden logiikka kertoo aivoilleen, että auton alle jääminen on mahdotonta koska kuljettajat eivät tee virheitä ja heillä on 24/7 kyky nähdä joka suuntaan esteiden läpi joka säällä ja pimeällä. Kaikki toiminta tietenkin ilman reaktioaikoja koska täydellisyys. Ja nythän me tiedämme myös, että päätä liikuttamalla missään autossa ei ole kuolleita kulmia.damfin kirjoitti:^juuri näin, ja kun tekee tai kuskaa kaiken itse niin ainakin tulee kaikki oikein tehtyä eikä käy virheitä peruutellessa, koska jokainenhan meistä on itse se ainoa täydellisyys joka ei tee koskaan mitään virheitä ja osaisi takuulla peruuttaa varovammin kuin kukaan muu.
Mutta toisaalta, nyt kun ymmärrämme tämän että kukaan muu ei ole täydellinen eikä peruuta yhtä varovasti kuin me itse, niin eikö meidän sitäkin paremmalla syyllä pitäisi pysytellä kaukana niistä peruuttavista ajoneuvoista, koska mehän tiedämme että siellä on kuitenkin joku meitä huonompi kuski puikoissa ja se ei kyllä takuulla osaa katsoa peileihin eikä peruuta oikein, kun pitää ottaa huomioon sekin että kukaan minfon täydellisistä kuljettajistakaan siellä ei kuitenkaan ole peruuttamassa, eivät he sinne jouda peruuttelemaan kun heidän aikansa menee kirjoitellessa minfoon ohjeita siitä miten se peruuttaminen olisi pitänyt hoitaa.
Sitten vaan odotellaan kun paikalle ilmaantuu joku näppäimistön omistava henkilö joka selvästi tietää tästäkin tapauksesta kaikki yksityiskohdat joita uutisissa ei ole mainittu. Yleensä ne liittyvät kuljettajan tyhmyyteen, puhelimen räpläykseen tms.
-
- Frank Drebin
- Viestit: 390
- Liittynyt: To Syys 01, 2011 9:01 pm
Re: Henkilö kuoli peruuttavan kuormurin alle Turussa 5.12.20
Vietin lapsuuteni trukkien, rekkojen ja traktoreiden keskellä. Vanhempien ohje oli että kuljettaja EI näe eikä havaitse. Se oli lähtökohta. Isot em. ajoneuvot kierrettiin riittävän kaukaa.
Noudatan sitä vielä tänäkin päivänä ja ohje on mielestäni käyttökelpoinen.
Sama koskee esim. ajettaessa tietyömaan ohi/läpi. Vaikka nopeusrajoitus on 30 tai 40 niin kyllä juuri ennen sitä kaivinkoneen kauhaa laskee vielä nopeutta ja koittaa ennakoida mitä se kaivinkoneen kuljettaja seuraavaksi tekee. Monihan vetää tietyömaan ohi kaasu pohjassa.
Noudatan sitä vielä tänäkin päivänä ja ohje on mielestäni käyttökelpoinen.
Sama koskee esim. ajettaessa tietyömaan ohi/läpi. Vaikka nopeusrajoitus on 30 tai 40 niin kyllä juuri ennen sitä kaivinkoneen kauhaa laskee vielä nopeutta ja koittaa ennakoida mitä se kaivinkoneen kuljettaja seuraavaksi tekee. Monihan vetää tietyömaan ohi kaasu pohjassa.
-
- Andy Sipowich NYPD
- Viestit: 1460
- Liittynyt: To Syys 24, 2015 5:20 pm
Re: Henkilö kuoli peruuttavan kuormurin alle Turussa 5.12.20
Vaikka moni vetää tietyömaan ohi kaasu pohjassa niin silti lehdessä ei tule havaittua, että olisi raksamiehiä, rekkakuskeja, tai muita huonosti kouluttautuneita jäänyt autojen alle?Maura Isles kirjoitti:Vietin lapsuuteni trukkien, rekkojen ja traktoreiden keskellä. Vanhempien ohje oli että kuljettaja EI näe eikä havaitse. Se oli lähtökohta. Isot em. ajoneuvot kierrettiin riittävän kaukaa.
Noudatan sitä vielä tänäkin päivänä ja ohje on mielestäni käyttökelpoinen.
Sama koskee esim. ajettaessa tietyömaan ohi/läpi. Vaikka nopeusrajoitus on 30 tai 40 niin kyllä juuri ennen sitä kaivinkoneen kauhaa laskee vielä nopeutta ja koittaa ennakoida mitä se kaivinkoneen kuljettaja seuraavaksi tekee. Monihan vetää tietyömaan ohi kaasu pohjassa.
Sitten taas nämä ammattikuskit eivät osaa peruuttaa(!!!) niin ettei ihmisiä jää alle. Ei näitä ennen näin paljon sattunut. Ne on ne kännykät. Ainakin nuorilla kuskeilla. Vanhat kuskit varmaan rapsuttelevat pallejaan, mahaansa, tai rehellisesti vetävät käteen.
Mielenterveys on tärkeä osa ihmisen hyvinvointia. Omasta mielenterveydestään voi pitää huolta ja omia voimavarojaan vahvistaa. Psykologin kanssa keskustelu voi auttaa pääsemään eroon harhaluuloista ja kuuloharhoista.
- John Kimble
- Michael Knight
- Viestit: 4124
- Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm
Re: Henkilö kuoli peruuttavan kuormurin alle Turussa 5.12.20
Paljonko oli kaasua tällä kuolleella naisella jonka päälle kuorma-auton kuljettaja nyt peruutti?Maura Isles kirjoitti:Monihan vetää tietyömaan ohi kaasu pohjassa.
Radiopuhelin kirjoitti: ↑Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.