Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Huumausainerikoksille oma ketju.
Samoin yleinen huumausainekeskustelu tänne.
Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6415
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Kauniit ja rohkeat juttuun on tarvittu ammattiapuja, sanokoot Kaitaluoma ihan mitä vaan.
Stefu taitaa olla tärkeämpikin luottokaveri noissa piireissä.

Tornado
Poliisikoira Rex
Viestit: 281
Liittynyt: La Heinä 20, 2019 10:27 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja Tornado »

RUMA KOLMIODRAAMA: TUTKINTAVANKINA ISTUVA NIKO RANTA-AHO ROMAHTI KUULTUAAN SOFIA-RAKKAANSA SUHTEESTA STEFAN THERMANIIN – MIEHET OVAT OLLEET YSTÄVÄT!
25.04.2020 10:02

Seiskan tietojen mukaan Pasilan poliisivankilassa istuva Niko Ranta-aho, 32, olisi joutunut hakemaan suhdesotkun takia apua sairaalasta. Pääsiäisen jälkeinen viikko olikin Nikolle painajaismainen. Seiskan saamien tietojen mukaan Katiska-vyyhdin päätekijäksi tunnustautunut romahti vankilassa kuultuaan vanhan hyvän ystävänsä Stefan Thermanin, 32, ryhtyneen deittailemaan Sofian kanssa.

- Niko on aivan paskana. Hän on yrittänyt epätoivoisesti ottaa Sofiaan yhteyttä, mutta siihen ei ole suostuttu, Nikon lähipiiristä kerrotaan.

Ranta-aholla on yhä tiukat yhteydenpitorajoitukset ulkomaailmaan, eikä hän saa tällä hetkellä keskustella kuin asianajajansa kanssa. Rajoitukset saattavat pysyä voimassa henkilökuulemisten loppuun eli pitkälle kesään saakka.

Seiskan tietojen mukaan Sofia olisi yrittänyt lähettää Nikolle itkunsekaisia videoviestejä vankilaan.

Stefan Thermaniin yhdistetty Sofia Belórf julkaisi erikoisen päivityksen - ovatko nämä jäähyväiset vankilassa istuvalle Nikolle?

NIKO VETOSI TERVEYSSYIHIN
Nikon vointi vankilassa heikkeni jopa niin paljon, että hän jäi terveyssyihin vedoten pois yhdestä oikeuden istunnosta.

Epäilyt hänen vointinsa romahtamisesta voimistuivat pääsiäisen jälkeen. Tuolloin useat eri lähteet kertoivat Seiskalle, että Niko olisi siirretty sairaalaan.

Seiska tavoitti asianajaja Hannu Kaitaluoman, joka kumosi väitteen.

- Ei pidä paikkaansa. Hän voi nyt jo paremmin. Kaikkeen tottuu, sanotaan näin, Kaitaluoma tuumasi.

Katiska-oikeudenkäynnissä on parin viikon tauko. Kaitaluoman mukaan Ranta-aho olisi voinut siirtyä odottamaan oikeudenkäyntiä Mikkeliin, mutta hän halusi jäädä Pasilan poliisivankilaan.


Voi ei miten kultapojulla menee, kyllä nyt harmittaa ku Nikolla menee huonosti. Toivottavasti tiili puree vielä paremmin.
Ja on tuolla Sofiallakin pokkaa. Kertoo hänestä hyvin paljon mut mitäpä paskanpuhujasta vois odottaakaan.
Ryssissä kaikki muu on paskaa paitsi kusi

Avatar
H.Moilanen
David Starsky
Viestit: 4528
Liittynyt: Ti Marras 12, 2019 2:30 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja H.Moilanen »

Uskon Nikon romahtamiseen Sofian vuoksi yhtä paljon kuin pidän Salkkareiden juonenkäänteitä tosina. (Jostain muusta syystä Niko olisikin voinut romahtaa.)

Toisaalta lääkärikäynnillä on voinut olla myös jokin muu tarkoitus :wink: Onkohan päivystyspolilla ollut joku naislekuri vastassa paperit pikkupöksyissään? :lol: Vai hoitajako on uhrautunut viestimuuliksi? :lol: Tosin onhan siellä voinut olla joku mieslääkärikin kääröt kalsareissaan? :mrgreen: Ehkä Niko sai lekurilta jotain pillereitä (siis AITOJA pillereitä, jotka Fimea on hyväksynyt ja Kela lääkekorvannut - ei mitään Tranbergin ksaloleita eikä piritabuja).

Stefun ja Sohvin romanssi on uskottavuudeltaan täys nolla. Toki sekoilua voivat harrastaa ja rikossisaruutta. False flag -juttu ja/tai mediapöllöily tää voisi olla. Seiskallakaan ei vissiin nyt ole paljon jutun juurta, kun raflat ja rajat on kiinni yms. Sohvi on saattanut tienata parilla Seiska-jutulla vähän rahaa, jotka on sijoittanut kynsihoitoon. Se on ihan oikein näinä aikoina - Sohville pisteitä. Support Your Local!

Oon samaa mieltä kuin moni, että Mara lapsineen piti saada turvasatamaan. Sohvia polttaa nyt useammasta suunnasta. Voi tulla uutta esiin.

PS. Tässä ketjussa ei tapahtunut käytännöllisesti katsoen yhtään mitään sinä aikana, kun istuin 1kk digiliskolla syyttäjä-tuomari-moderaattorin päätöksellä. Ei muuten ollut oikeutta asianajajaan! No, kuten totesin, mitään en menettänyt.
Etsivän Keskuspoliisin mukaan Suomeen jääneet emigrantit olivat poliittisesti epäluotettavia. Lisäksi monet olivat juutalaisia, joita Etsivä Keskuspoliisi luonnehti lausunnoissaan ”epämieluisiksi henkilöiksi”.
Aiheesta lisää täällä.

Porin

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja Porin »

Sivustamulkoilija kirjoitti:
La Huhti 25, 2020 10:43 am
ktaina kirjoitti:
To Huhti 16, 2020 11:31 pm
Viranomaiset antaa varmaan näiden kahden nyt pölhöillä ja odottelevat mitä nenä pulverissa touhuavat...
Joo niin varmaan,ei jumalauta.on täälä melkoisia "rikostutkijoita". :mrgreen:
Näinhän se tosiaan menee.
Asioissa on monia kynnyksiä mitkä pitää ylittää.

Esimerkiksi omassa tapauksessa poliisilla oli kesäkuusta asti alkanut seuranta ja vasta seuraavan vuoden helmikuussa tulivat hakemaan pois.
Jos poliisilla on tietoa mutta ei näyttöä, sitä näyttöä pitää hankkia ja kasvattaa. Tiedolla ei ketään tuomita Suomessa.

Sivustamulkoilija
Jack Bauer
Viestit: 967
Liittynyt: To Kesä 21, 2018 1:57 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja Sivustamulkoilija »

Porin kirjoitti:
Su Huhti 26, 2020 7:12 am
Sivustamulkoilija kirjoitti:
La Huhti 25, 2020 10:43 am
ktaina kirjoitti:
To Huhti 16, 2020 11:31 pm
Viranomaiset antaa varmaan näiden kahden nyt pölhöillä ja odottelevat mitä nenä pulverissa touhuavat...
Joo niin varmaan,ei jumalauta.on täälä melkoisia "rikostutkijoita". :mrgreen:
Näinhän se tosiaan menee.
Asioissa on monia kynnyksiä mitkä pitää ylittää.

Esimerkiksi omassa tapauksessa poliisilla oli kesäkuusta asti alkanut seuranta ja vasta seuraavan vuoden helmikuussa tulivat hakemaan pois.
Jos poliisilla on tietoa mutta ei näyttöä, sitä näyttöä pitää hankkia ja kasvattaa. Tiedolla ei ketään tuomita Suomessa.
Juu ikäväkyllä itselläkin on ollut "häntä" perässä joskus vajaat puoli vuotta,mutta tarkoitin tuossa kommentissani sitä että eiköhän nämä ihmiset tiedosta sen että heidän tekemisiään "saatetaan" seurata,joten he ei tod.näököisesti touhua yhtään mitään rikollista pulveripäissään.ja kovasti epäilen myös sitä että ei ole edes mitään touhuamista.vai meinaatko että sielä pyörisi joku järjetön douppikauppa edelleen? :mrgreen:

Porin

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja Porin »

Sivustamulkoilija kirjoitti:
Su Huhti 26, 2020 9:41 am
.vai meinaatko että sielä pyörisi joku järjetön douppikauppa edelleen? :mrgreen:
En vitussa.
Ei poliisi rikoksia anna tapahtua.

Vaan kun annetaan pitää yhteyksiä ja seurataan, niin yhteydet selviää poliisille. Samoin joku uus kätkö voi löytyä. Kyllä sä tiedät mitä tarkoitin.

MohammedMohammed
Axel Foley
Viestit: 2287
Liittynyt: Su Huhti 09, 2017 4:49 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja MohammedMohammed »

Sivustamulkoilija kirjoitti:
Su Huhti 26, 2020 9:41 am
Juu ikäväkyllä itselläkin on ollut "häntä" perässä joskus vajaat puoli vuotta,mutta tarkoitin tuossa kommentissani sitä että eiköhän nämä ihmiset tiedosta sen että heidän tekemisiään "saatetaan" seurata,joten he ei tod.näököisesti touhua yhtään mitään rikollista pulveripäissään.ja kovasti epäilen myös sitä että ei ole edes mitään touhuamista.vai meinaatko että sielä pyörisi joku järjetön douppikauppa edelleen? :mrgreen:
Pelkästään se nenä valkoisena autolla ajelu on jo rikollista. Siihenhän Stefu jo syyllistyi. Poliisi odottaa, että tekevät jotain typeryyksiä, jostakin sitä jauhoa edelleen Sohvalle ja Stefullekkin virtaa..
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg

Rautapallo
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: To Heinä 28, 2016 5:47 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja Rautapallo »

MohammedMohammed kirjoitti:
Su Huhti 26, 2020 3:19 pm
Sivustamulkoilija kirjoitti:
Su Huhti 26, 2020 9:41 am
Juu ikäväkyllä itselläkin on ollut "häntä" perässä joskus vajaat puoli vuotta,mutta tarkoitin tuossa kommentissani sitä että eiköhän nämä ihmiset tiedosta sen että heidän tekemisiään "saatetaan" seurata,joten he ei tod.näököisesti touhua yhtään mitään rikollista pulveripäissään.ja kovasti epäilen myös sitä että ei ole edes mitään touhuamista.vai meinaatko että sielä pyörisi joku järjetön douppikauppa edelleen? :mrgreen:
Pelkästään se nenä valkoisena autolla ajelu on jo rikollista. Siihenhän Stefu jo syyllistyi. Poliisi odottaa, että tekevät jotain typeryyksiä, jostakin sitä jauhoa edelleen Sohvalle ja Stefullekkin virtaa..
Mä oon huomannut sun useempaan kertaan puhuvan sofian kamankäytöstä ja aina kun joku on kysynyt mihin tämä tieto perustuu niin siihen et ole vastannut (ellei ole mennyt itseltä sitten ohi). Joten voitko nyt kertoa että mistä tieto sohvin kamankäytöstä vai onko vaan omaa fiksua päättelyä? Mistä tiedät että stefu olisi käyttänyt juurikin kokaiinia vai puhutko omia päätelmiäsi täällä totena,ellei itseltäni ole mennyt ohi niin medialle ei ole kerrottu mitä huumausainetta käytti.
Minusta on moraalisesti arveluttavaa puhua ihmisistä kamapäinä ja huorina ellei asiasta ole 100% varmuutta, vai haluaisitko itsestäsi puhuttavan julkisesti kamapäänä koska sun pupillit on ollut keskiarvoa laajemmat (vaikkapa siksi että on ollut hämärää)

MohammedMohammed
Axel Foley
Viestit: 2287
Liittynyt: Su Huhti 09, 2017 4:49 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja MohammedMohammed »

Rautapallo kirjoitti:
Su Huhti 26, 2020 5:33 pm
MohammedMohammed kirjoitti:
Su Huhti 26, 2020 3:19 pm
Sivustamulkoilija kirjoitti:
Su Huhti 26, 2020 9:41 am
Juu ikäväkyllä itselläkin on ollut "häntä" perässä joskus vajaat puoli vuotta,mutta tarkoitin tuossa kommentissani sitä että eiköhän nämä ihmiset tiedosta sen että heidän tekemisiään "saatetaan" seurata,joten he ei tod.näököisesti touhua yhtään mitään rikollista pulveripäissään.ja kovasti epäilen myös sitä että ei ole edes mitään touhuamista.vai meinaatko että sielä pyörisi joku järjetön douppikauppa edelleen? :mrgreen:
Pelkästään se nenä valkoisena autolla ajelu on jo rikollista. Siihenhän Stefu jo syyllistyi. Poliisi odottaa, että tekevät jotain typeryyksiä, jostakin sitä jauhoa edelleen Sohvalle ja Stefullekkin virtaa..
Mä oon huomannut sun useempaan kertaan puhuvan sofian kamankäytöstä ja aina kun joku on kysynyt mihin tämä tieto perustuu niin siihen et ole vastannut (ellei ole mennyt itseltä sitten ohi). Joten voitko nyt kertoa että mistä tieto sohvin kamankäytöstä vai onko vaan omaa fiksua päättelyä? Mistä tiedät että stefu olisi käyttänyt juurikin kokaiinia vai puhutko omia päätelmiäsi täällä totena,ellei itseltäni ole mennyt ohi niin medialle ei ole kerrottu mitä huumausainetta käytti.
Minusta on moraalisesti arveluttavaa puhua ihmisistä kamapäinä ja huorina ellei asiasta ole 100% varmuutta, vai haluaisitko itsestäsi puhuttavan julkisesti kamapäänä koska sun pupillit on ollut keskiarvoa laajemmat (vaikkapa siksi että on ollut hämärää)
Kohta sä varmaan väität, ettei Sofia ole käyttänyt nopeampaa reittiä Tapen steroidien kauttakaan kilpailumenestykseen, tai että Tape ei ole kaupitellut ja annostellut steroideja oppilailleen :mrgreen:

Onhan siitä Sofiasta lehdessäkin ollut juttua miten on kuskannut "teepusseja". Ja siitä, että osallistunut McGregorin maksullisena munan imijänä orgioihin Englannissa. Toki, jos ei yhtään lue mitä maailmalla tapahtuu voi olla vähän sekaisin ja ihmetellä..

Ja onhan siinä tosiaan häviävän pieni mahdollisuus, että Stefun veressä oli kokaiinin sijasta wt-huumetta, mutta siihen en itse usko. Koska Stefu ei ole wt vaan menestyvä liikemies.
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg

Rautapallo
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: To Heinä 28, 2016 5:47 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja Rautapallo »

MohammedMohammed kirjoitti:
Su Huhti 26, 2020 5:42 pm
Rautapallo kirjoitti:
Su Huhti 26, 2020 5:33 pm
MohammedMohammed kirjoitti:
Su Huhti 26, 2020 3:19 pm


Pelkästään se nenä valkoisena autolla ajelu on jo rikollista. Siihenhän Stefu jo syyllistyi. Poliisi odottaa, että tekevät jotain typeryyksiä, jostakin sitä jauhoa edelleen Sohvalle ja Stefullekkin virtaa..
Mä oon huomannut sun useempaan kertaan puhuvan sofian kamankäytöstä ja aina kun joku on kysynyt mihin tämä tieto perustuu niin siihen et ole vastannut (ellei ole mennyt itseltä sitten ohi). Joten voitko nyt kertoa että mistä tieto sohvin kamankäytöstä vai onko vaan omaa fiksua päättelyä? Mistä tiedät että stefu olisi käyttänyt juurikin kokaiinia vai puhutko omia päätelmiäsi täällä totena,ellei itseltäni ole mennyt ohi niin medialle ei ole kerrottu mitä huumausainetta käytti.
Minusta on moraalisesti arveluttavaa puhua ihmisistä kamapäinä ja huorina ellei asiasta ole 100% varmuutta, vai haluaisitko itsestäsi puhuttavan julkisesti kamapäänä koska sun pupillit on ollut keskiarvoa laajemmat (vaikkapa siksi että on ollut hämärää)
Kohta sä varmaan väität, ettei Sofia ole käyttänyt nopeampaa reittiä Tapen steroidien kauttakaan kilpailumenestykseen, tai että Tape ei ole kaupitellut ja annostellut steroideja oppilailleen :mrgreen:

Onhan siitä Sofiasta lehdessäkin ollut juttua miten on kuskannut "teepusseja". Ja siitä, että osallistunut McGregorin maksullisena munan imijänä orgioihin Englannissa. Toki, jos ei yhtään lue mitä maailmalla tapahtuu voi olla vähän sekaisin ja ihmetellä..

Ja onhan siinä tosiaan häviävän pieni mahdollisuus, että Stefun veressä oli kokaiinin sijasta wt-huumetta, mutta siihen en itse usko. Koska Stefu ei ole wt vaan menestyvä liikemies.
Tuon huoraks syyttämisen ymmärrän jotenkin,olen kyllä lukenut aiheesta mutta en itse henk koht alkaisi ihan vielä huorittelemaan. Mut et nyt vastannut mulle vieläkään että onko sulla tietoa sohvan kamankäytöstä vai puhutko omaa päätelmää
totena. Mä olen pitänyt subuteksia kerran hallussani mutta en ole sitä koskaan käyttänyt tai myyny, you see the picture? Mä käyn täällä koska luonnollisesti rikokset kiinnostaa. Mut sunlaiset paskanpuhujat vituttaa, tekee vaikeempaa seurata kun puolet viesteistä täytyy suodattaa heti. Ja kyllä minäkin epäilen että stefulla on kokkelia ollut veressä mutta en puhu asiaa faktana koska en jumalauta tiedä sitä faktaks. Ja nyt vedät tapenkin tähän, onko sulla faktaa että sohva on vetäny tapelta steroideja vai puhutko vain paskaa?

Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6415
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Varmaan mukavaa lusia kun itse on juuri ottanut kaiken syyn omalle kontolle ja sitten parhaat kaverit säätää taustalla. Varmaan vituttais kaikkia sellanen? :mrgreen: :mrgreen:
Vielä kaiketi voisi lauleskella lisää kun aikaan on.

MohammedMohammed
Axel Foley
Viestit: 2287
Liittynyt: Su Huhti 09, 2017 4:49 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja MohammedMohammed »

Rautapallo kirjoitti:
Su Huhti 26, 2020 5:51 pm
Tuon huoraks syyttämisen ymmärrän jotenkin,olen kyllä lukenut aiheesta mutta en itse henk koht alkaisi ihan vielä huorittelemaan. Mut et nyt vastannut mulle vieläkään että onko sulla tietoa sohvan kamankäytöstä vai puhutko omaa päätelmää
totena. Mä olen pitänyt subuteksia kerran hallussani mutta en ole sitä koskaan käyttänyt tai myyny, you see the picture? Mä käyn täällä koska luonnollisesti rikokset kiinnostaa. Mut sunlaiset paskanpuhujat vituttaa, tekee vaikeempaa seurata kun puolet viesteistä täytyy suodattaa heti. Ja kyllä minäkin epäilen että stefulla on kokkelia ollut veressä mutta en puhu asiaa faktana koska en jumalauta tiedä sitä faktaks. Ja nyt vedät tapenkin tähän, onko sulla faktaa että sohva on vetäny tapelta steroideja vai puhutko vain paskaa?
On. Mutta sun kanssa asiasta on turha jatkaa keskustelua, kun sinun lähtökohtainen asenteesi on, että Sohva on naapurin kiltti tyttö. Newflash sulle, näin ei ole.
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg

Rautapallo
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: To Heinä 28, 2016 5:47 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja Rautapallo »

MohammedMohammed kirjoitti:
Su Huhti 26, 2020 6:55 pm
Rautapallo kirjoitti:
Su Huhti 26, 2020 5:51 pm
Tuon huoraks syyttämisen ymmärrän jotenkin,olen kyllä lukenut aiheesta mutta en itse henk koht alkaisi ihan vielä huorittelemaan. Mut et nyt vastannut mulle vieläkään että onko sulla tietoa sohvan kamankäytöstä vai puhutko omaa päätelmää
totena. Mä olen pitänyt subuteksia kerran hallussani mutta en ole sitä koskaan käyttänyt tai myyny, you see the picture? Mä käyn täällä koska luonnollisesti rikokset kiinnostaa. Mut sunlaiset paskanpuhujat vituttaa, tekee vaikeempaa seurata kun puolet viesteistä täytyy suodattaa heti. Ja kyllä minäkin epäilen että stefulla on kokkelia ollut veressä mutta en puhu asiaa faktana koska en jumalauta tiedä sitä faktaks. Ja nyt vedät tapenkin tähän, onko sulla faktaa että sohva on vetäny tapelta steroideja vai puhutko vain paskaa?
On. Mutta sun kanssa asiasta on turha jatkaa keskustelua, kun sinun lähtökohtainen asenteesi on, että Sohva on naapurin kiltti tyttö. Newflash sulle, näin ei ole.
Nyt meni mettään ja pahasti. Mä en pidä sohvaa kilttinä vaan oikeastaan epäilen hänen olevan kamala ihminen. Mun pointti tässä vaan on se että tunnut monen muun lisäks kirjoittavan asioita faktana mutta todistetta faktalle ei ole tai osata antaa. Mun spekulaatiot on hyvin lähelle samoja kun sinullakin mutta mä en kirjoita enkä puhu niitä faktoina.
Epäilen itsekin sohvin olevan viihdekäyttäjä ja siksi nyt puutuin kirjoituksiisi koska epäilet samaa mutta sinulla tuntuu olevan enemmän tietoa asiasta kun minulla ja haluaisin myös kuulla sun tietos. Mut ajatellaan nyt sitten samanalailla kun sinä. Lyödään lukkoon että sohva on huora ja kamapää koska sinulla on siitä tieto,silloin asian on pakko näin olla ja koska olet meitä kaikkia viisaampi niin ei sinun tarvitse siitä mitään todistetta antaa ihmisille.

MohammedMohammed
Axel Foley
Viestit: 2287
Liittynyt: Su Huhti 09, 2017 4:49 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja MohammedMohammed »

Rautapallo kirjoitti:
Su Huhti 26, 2020 7:04 pm
Nyt meni mettään ja pahasti. Mä en pidä sohvaa kilttinä vaan oikeastaan epäilen hänen olevan kamala ihminen. Mun pointti tässä vaan on se että tunnut monen muun lisäks kirjoittavan asioita faktana mutta todistetta faktalle ei ole tai osata antaa. Mun spekulaatiot on hyvin lähelle samoja kun sinullakin mutta mä en kirjoita enkä puhu niitä faktoina.
Epäilen itsekin sohvin olevan viihdekäyttäjä ja siksi nyt puutuin kirjoituksiisi koska epäilet samaa mutta sinulla tuntuu olevan enemmän tietoa asiasta kun minulla ja haluaisin myös kuulla sun tietos. Mut ajatellaan nyt sitten samanalailla kun sinä. Lyödään lukkoon että sohva on huora ja kamapää koska sinulla on siitä tieto,silloin asian on pakko näin olla ja koska olet meitä kaikkia viisaampi niin ei sinun tarvitse siitä mitään todistetta antaa ihmisille.
En nyt ymmärrä, että mihin olet pääsi lapsena lyönyt, mut jos sulle ei riitä todisteeksi huumeidenkäytöstä se, että imee kv-huumediilerin mulkkua lahjoja vastaan Villá Marbellassa niin sen parempia todisteita en voi sulle antaa. Ehkä niitä joskus 5v sisällä ilmaantuu sitten lisää. Ja sinäkin saatat joskus hyväksyä asian ilman, että kyyneleet valuu silmistä, kun Sohvi ei olekkaan kiltti naapurintyttö.

Mut sun mieliksi voidaan sopia, että Sohvi on neitsyt eikä ole koskaan nähnyt huumeita.
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg

Avatar
H.Moilanen
David Starsky
Viestit: 4528
Liittynyt: Ti Marras 12, 2019 2:30 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja H.Moilanen »

MohammedMohammed kirjoitti:
Su Huhti 26, 2020 8:50 pm
Mut sun mieliksi voidaan sopia, että Sohvi on neitsyt eikä ole koskaan nähnyt huumeita.
😂😂😂
Aamen.

Parin piriä "viihdekäyttäneen" kanssa seurustelleena, useita viihdekäyttäjiä & huumebisneksen pyörittäjiä tuntevana sekä päihteiden käyttäjien kanssa työskennelleenä sanoisin, että tottakai Sofia vetää kamaa. Mitä vetää, milloin, missä, miten paljon ja kenen kanssa vetää on sitten toinen juttu.

Noissa piireissä on todella vaikea olla mukana, jos ei itse käytä mitään. Vaikea kestää sitä ääliömäisyyttä selvin päin ja käyttöön myös painostetaan. Mukana olijoiden nyt vaan on osoitettava lojaalisuus. Lisäksi jokaisesta täytyy olla ns. ote. Kun on sitä jengiä ja meininkiä vähän aikaa katsellut, oppii ihmisistä näkemään aika pieniäkin merkkejä, jotka kertovat aineiden käytöstä. Käytön jatkuessa pidempään merkit voimistuu niin, että luulisi jokaisen jo huomaavan, mutta silti sinisilmäisen tietämättömät eivät tilannetta useinkaan tunnista. Monille minfolaisille tämä on ihan peruskauraa ja he tietävät näistä asioista paljon enemmän kuin minä.
Etsivän Keskuspoliisin mukaan Suomeen jääneet emigrantit olivat poliittisesti epäluotettavia. Lisäksi monet olivat juutalaisia, joita Etsivä Keskuspoliisi luonnehti lausunnoissaan ”epämieluisiksi henkilöiksi”.
Aiheesta lisää täällä.

Vastaa Viestiin