Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Huumausainerikoksille oma ketju.
Samoin yleinen huumausainekeskustelu tänne.
tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

TuskaistaTietoa kirjoitti:
Ma Touko 11, 2020 7:00 pm
Mikä kohderyhmä noita sofioita ja stefuja seuraa sosiaalisessa mediassa? Miksi?

Täytyy olla vaikutusvaltainen porukka, kun kaikki mediat nuolee noiden persettä.
Miksi sinä seuraat murha.infoa ja siellä sofiaa ja stefua koskevaa ketjua päivästä toiseen? Sama asia. Mielenkiinnosta ja uteliaisuudesta.
Terveempää minusta on seurata julkkiksia kuin vahdata murhattujen kuvia missä on päitä leikottu irti ja etsiä murhaajien profiileja internetistä.Niiden kuvia,someja,yksityiselämän tietoja ym. :shock:

Itse teen tätä kaikkea koska olen sairas ja mulla on tylsä elämä,joutilasta aikaa.Kuten sinullakin näköjään.Jos joskus saan vielä päähän hankkia naisen niin kyllä mulla tällaiset sairaudet väistyy kokonaan pois elämästä ja mulla on muuta hommaa.Lapset on jo maailmalla omillaan joten aikaa on.
Ei täyspäisillä ole aikaa/halua päivystää tällaisia foorumeja ja postailla niihin satoja kyselyjä tuntemattomien ihmisten elämistä että mitä teki ja kuka.Kuka raiskas kenetki ja oliko sillä iso? :shock:
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.

TuskaistaTietoa
Axel Foley
Viestit: 2312
Liittynyt: Ke Touko 20, 2015 9:34 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja TuskaistaTietoa »

tokkaukko kirjoitti:
Ma Touko 11, 2020 7:31 pm
TuskaistaTietoa kirjoitti:
Ma Touko 11, 2020 7:00 pm
Mikä kohderyhmä noita sofioita ja stefuja seuraa sosiaalisessa mediassa? Miksi?

Täytyy olla vaikutusvaltainen porukka, kun kaikki mediat nuolee noiden persettä.
Miksi sinä seuraat murha.infoa ja siellä sofiaa ja stefua koskevaa ketjua päivästä toiseen? Sama asia. Mielenkiinnosta ja uteliaisuudesta.
Eikö tuo teoria kaadu siihen, että toimittajat työntävät rajusti värikynää yhteen suuntaan?

Eli Sofia käy huoraamassa, niin kirjoitetaan kuinka Sofia kävi bilettämässä. Vaatiiko tuo seuraava yleisö tuon valehtelun, vai mistä se tulee? Luulisi lehtimyynninkin olevan suurempaa, jos otsikkona kirkuisi tunnettu fitnesstähtönen ja julkisuustyrkky sai tonnin tarjoamalla joka reikää Mc Gregorin gangsteriporukalle.

Jotain muuta tuolla siis takana on, kuin mielenkiinto.

TuskaistaTietoa
Axel Foley
Viestit: 2312
Liittynyt: Ke Touko 20, 2015 9:34 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja TuskaistaTietoa »

Jonkintyyppinen salaliitto tässä on pakosti. Eivätkö toimittajat ole tunnetusti usein kovien huumeiden käyttäjiä? VIP tilatkin kelpaa, ja kehaisut rikkailta.

TuskaistaTietoa
Axel Foley
Viestit: 2312
Liittynyt: Ke Touko 20, 2015 9:34 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja TuskaistaTietoa »

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/87ac ... 57e713865a
Syyskuun 24. päivä Tranbergin puhelimesta oli saneltu seuraava viesti:
– Moi mä oon pyörälenkillä, mut mun piti pysäyttää, et mä saan sanottuu tän. Kuulin tänään teidän iskältä, et ne oli käyny kattoo sua ja et sul on kaikki ihan hyvin, vaik sä et tykkää olla siellä, vaan oisit ennemmin Pasilassa, mut mä tulin iloseks siitä, ku mä kuulin susta jotain.
Eli Ranta-ahon isukki on pitänyt yhteyttä vankikarkuri Tranbergin kanssa. Siinä savuava ase sen suhteen, ettei isukin pitäisi omien toimiensa takia koskaan milloinkaan missään olla minkäänsortin luottamustoimessa. Lehdistö tietysti suojelee.

Ilves-Hockey Oy:n hallitus: Esa Ranta-aho

Avatar
matolaatikko
Remington Steele
Viestit: 249
Liittynyt: Ma Huhti 04, 2016 2:21 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja matolaatikko »

Julkisuudessa olleiden tietojen mukaan Niko sai tavata pitkään vain asianajajaa ja vanhempiaan. Myöhemmin rajoituksia muutettiin niin, että sai tavata enää pelkkää asianajajaa.
Voisi ajatella, että jos kaveri tekee täystunnustuksen, niin rajoituksia höllennettäisiin, mutta näin ei käynyt.

TuskaistaTietoa
Axel Foley
Viestit: 2312
Liittynyt: Ke Touko 20, 2015 9:34 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja TuskaistaTietoa »

matolaatikko kirjoitti:
Ma Touko 11, 2020 11:43 pm
Julkisuudessa olleiden tietojen mukaan Niko sai tavata pitkään vain asianajajaa ja vanhempiaan. Myöhemmin rajoituksia muutettiin niin, että sai tavata enää pelkkää asianajajaa.
Voisi ajatella, että jos kaveri tekee täystunnustuksen, niin rajoituksia höllennettäisiin, mutta näin ei käynyt.
Eli ensin isukki välitti mitä tarinoita pitää iskeä Tranbergille. Sitten vanhempien tapaamisetkin kiellettiin, kun jäi kiinni tuosta viestittelystä. Isukki seuraavaksi järjesti tutun asianhoitajan viestittelyyn, joka nyt syytteessä myös.

pilipali
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 3:25 am

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja pilipali »

Niko on jonkun, luultavasti asianajajan ohjeistamisen jälkeen tunnustanut. Mutta hän ei ole puhunut muista asianosaisista. Siksi hänen yhteydenpitoaan ulkomaailmaan edelleen pantataan. Tässä on kyseessä paljon muutakin kuin nuo huumejutut yksinään. Sofian ja Stefun bailaaminen huumehuuruissa ei ole jäänyt keltään huomaamatta mutta jotakuta voi mietityttää miksei poliisi ole iskenyt kimppuun vaan antaa heidän hummata . Niinpä. Aivoton pariskunta jonka jäljiltä kunnon tuho. Tutkijat saavat diilerien lisäksi varmasti jopa selvitettyä sen kellokaupan ryöstön.

slk
Hetty Wainthropp
Viestit: 451
Liittynyt: La Loka 27, 2012 4:30 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja slk »

TuskaistaTietoa kirjoitti:
Ma Touko 11, 2020 11:22 pm
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/87ac ... 57e713865a
Syyskuun 24. päivä Tranbergin puhelimesta oli saneltu seuraava viesti:
– Moi mä oon pyörälenkillä, mut mun piti pysäyttää, et mä saan sanottuu tän. Kuulin tänään teidän iskältä, et ne oli käyny kattoo sua ja et sul on kaikki ihan hyvin, vaik sä et tykkää olla siellä, vaan oisit ennemmin Pasilassa, mut mä tulin iloseks siitä, ku mä kuulin susta jotain.
Eli Ranta-ahon isukki on pitänyt yhteyttä vankikarkuri Tranbergin kanssa. Siinä savuava ase sen suhteen, ettei isukin pitäisi omien toimiensa takia koskaan milloinkaan missään olla minkäänsortin luottamustoimessa. Lehdistö tietysti suojelee.

Ilves-Hockey Oy:n hallitus: Esa Ranta-aho
Laita tämä ketju Ilves-Hockey Oy:n hallitukselle kun asian niin mieltäsi painaa :shock:
"Kaikki on mulkkuja kunnes toisin todistetaan". Frank Zappa

Nostradamus
Alibin satunnaislukija
Viestit: 59
Liittynyt: Ti Loka 08, 2019 3:25 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja Nostradamus »

Ilves-Hockey Oy:n hallitus: Esa Ranta-aho
Tuohan katsotaan Kusinutussa vain meriitiksi.

rivotril
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 91
Liittynyt: Su Loka 13, 2019 4:44 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja rivotril »

Janne Tranbergin puhelimesta löytyneet hempeät viestit kielivät lämpimistä väleistä Niko Ranta-ahon siskon kanssa: ”Mä ajattelen sua”

Niko Ranta-ahon siskon ja Janne Tranbergin tiivis yhteydenpito on käynyt ilmi esitutkinnasta jo aiemmin.

Eilen klo 22:35
Iltalehti analysoi oikeudenkäynnin tapahtumia maaliskuussa, kun Niko Ranta-aho ei ollut vielä tunnustanut syytteitä.

Katiska-huumevyyhdin lisätutkintapöytäkirjat paljastavat Janne Tranbergin puhelimesta löytyneiden sanelujen ja puhelimeen kirjattujen muistiinpanojen sisällön. Poliisi on löytänyt tiedostot tutkittuaan Tranbergin puhelinta.

Kyseisten, viime syksyllä laadittujen viestien sävy on varsin lämminhenkinen.

Esitutkintapöytäkirjasta ei suoraan käy ilmi, kenelle viestit on tarkoitettu, mutta viestien sisällöstä voi päätellä, että viestit on mitä ilmeisemmin tarkoitettu Niko Ranta-ahon siskolle, joka myös on Katiska-vyyhdissä syytettynä.

Pöytäkirjasta ilmenee, että osa tiedostoista oli nimetty Ranta-ahon siskon lempinimellä. Kaikki viestit on lähetetty sen jälkeen, kun Ranta-ahon sisko otettiin kiinni epäiltynä törkeästä rahanpesusta syyskuun alussa. Viesteissä on myös mainittu nimeltä ”Niko” sekä Niko Ranta-ahon toinen sisko lempinimellä. Lisäksi samassa yhteydessä puhutaan useasti ”teidän iskästä”.

– Sut vietiin multa pois tänään. En oo ollu näin surullinen koskaan, sanotaan 3.9. päivätyssä muistiinpanossa.

– Mul on kauhee olo tän kaiken takia ja en voi puhuu kellekään, lukee puolestaan 9.9. päivätyssä viestissä.

– Onneks oot fiksu ja ajattelet asioita, etkä mee poliisin kusetuksiin.

”Oisinpa mä kiinni”

Syyskuun 19. päivä Tranbergin puhelimeen oli kirjattu seuraava muistiinpano:

– Sulla on käsittely huomenna, mä toivon niin paljon, että pääsisit pois. Haluun kertoo kaikki mun ajatukset sulle ja kuulla sun ajatukset. Hyvää yötä mä ajattelen sua.

Käsittelyllä viitataan todennäköisesti vangitsemisen uudelleen käsittelyyn. Niko Ranta-ahon sisko vangittiin 6. syyskuuta. Vangitseminen on käsiteltävä uudelleen kahden viikon välein, jos vangittu sitä vaatii, ja kaksi viikkoa tuli siskon kohdalla täyteen juuri 20. syyskuuta. Yhden viestin otsikkokenttään oli myös kirjoitettu Ranta-ahon siskon osoite, jossa tämä poliisin esitutkinnan mukaan asui.

Samana päivänä eli 19. syyskuuta Tranbergin puhelimella oli myös saneltu seuraava viesti:

– Sit mua on turhauttanu tosi paljon se, ku sut on otettu sinne kiinni. Mä en voi hyväksyy sitä mitenkään. Se on mun mielest kauheeta. Oisinpa mä kiinni ja sä et, se ois paljon parempi. Mä haluun et sä oot vapaa.

Saneluista ilmenee, että tarkoitus oli lähettää sanelut niiden vastaanottajalle, jotta tämä voisi kuunnella ne jälkikäteen vapauduttuaan.

– Mut aika kiva, ku voi puhuu sulle tällei niiku tähän sanelimeen, ni sit sä voit kuunnella nää joskus.

Syyskuun 24. päivä Tranbergin puhelimesta oli saneltu seuraava viesti:

– Moi mä oon pyörälenkillä, mut mun piti pysäyttää, et mä saan sanottuu tän. Kuulin tänään teidän iskältä, et ne oli käyny kattoo sua ja et sul on kaikki ihan hyvin, vaik sä et tykkää olla siellä, vaan oisit ennemmin Pasilassa, mut mä tulin iloseks siitä, ku mä kuulin susta jotain.

Suojeli kuulusteluissa

Viestien sisällöstä voi päätellä, että Tranbergin ja Niko Ranta-ahon siskon välit ovat olleet varsin läheiset. Myös oikeudessa heidän on nähty vilkuttelevan toisilleen.

Iltalehti kertoi jo aiemmin, että Ranta-ahon sisko yritti suojella Tranbergia kuulusteluissa. Poliisin esitutkinta paljasti, että Niko Ranta-ahon sisko ei olisi halunnut luovuttaa poliisille puhelimensa avauskoodia, koska se puhelin tietoja etsintäkuulutetusta Janne Tranbergista. Tranberg otettiin Espanjassa kiinni lokakuussa.

Kuulusteluissa sisko myös myönsi, että on mahdollisesti pitänyt Tranbergiin yhteyttä päivittäin.

K: Olet ollut Janne Tranbergiin yhteydessä lähes päivittäin. Pitääkö tämä paikkansa?

V: Voi pitää.

K: Mistä lähtien olette olleet yhteydessä?

V: En muista tarkkaa päivää, heinäkuusta jostain kohtaa.

K: Miksi hän otti yhteyttä?

V: Hän otti yhteyttä ja lähinnä kysyi vointiani. Hän oli puhunut [henkilön nimi] kanssa ja tiesi, kuinka järkyttyneitä olimme Nikon kiinniotosta.

Janne Tranberg pakoili edellistä vankilatuomiotaan pitkään ulkomailla, mutta poliisi otti hänet Espanjassa kiinni viime lokakuussa.Janne Tranberg pakoili edellistä vankilatuomiotaan pitkään ulkomailla, mutta poliisi otti hänet Espanjassa kiinni viime lokakuussa.
Janne Tranberg pakoili edellistä vankilatuomiotaan pitkään ulkomailla, mutta poliisi otti hänet Espanjassa kiinni viime lokakuussa. Lukijan kuva
Tästä syytetään

Ranta-ahon siskoa syytetään Katiska-jutussa törkeästä rahanpesusta.

Ranta-ahon sisko on syytteen mukaan ottanut eri kerroilla vastaan suuret määrät käteistä rahaa Tampereella ja Helsingissä. Rahaa toimitettiin myös muun muassa hänen omistamalleen hevostallille.

Hän on syytteen mukaan luovuttanut eri kerroilla rahat Niko Ranta-aholle tai Janne Tranbergille.

Kaikki rahat ovat syytteen mukaan peräisin Niko Ranta-ahon ja Janne Tranbergin huomattavista törkeistä huumausainerikoksista ja törkeistä dopingrikoksista.

Ranta-ahon sisko on kiistänyt syytteet. Myös Tranberg kiistää omat syytteensä. Sen sijaan Niko Ranta-aho tunnusti hiljattain suurimman osan syytteistä.

Ranta-ahon vanhemmat ja toinen sisko eivät ole syytettynä kokonaisuudessa.

:D :D :D

rivotril
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 91
Liittynyt: Su Loka 13, 2019 4:44 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja rivotril »

Tästä Katiska-vyyhdin oikeusavustajien rikostutkinnassa on kyse – yksi vapautui epäilyistä

Iltalehden tietojen mukaan yhtä avustajaa ei epäillä enää rikoksesta.

Tänään klo 11:42

Iltalehden tietojen mukaan Katiska-huumevyyhdin oikeusavustajia koskeva tutkinta on valmistumassa Helsingin poliisilaitoksella.

Rikoksista on epäilty kolmea oikeusavustajaa. Nyt yksi avustaja on Iltalehden tietojen mukaan vapautettu rikosepäilyistä, eikä häntä enää epäillä rikoksesta. Kyseistä avustajaa epäiltiin rikoksentekijän suojelemisesta, mutta kyseisen rikoksen tunnusmerkistö ei täyttynyt.

Avustaja sijaisti Jaakko Tuuttia eli Janne Tranbergin asianajajaa yhdessä Katiska-jutun istunnossa helmikuussa, mutta syyttäjä vaati, että avustaja ei voi toimia Tranbergin avustajan roolissa ”eturistiriidan” takia. Avustaja oli toiminut Katiska-jutussa aiemmin erään toisen syytetyn puolustajana, mutta puolustajamääräys oli purettu. Nyt avustajaa ei siis kuitenkaan enää epäillä rikoksesta.

Kahta muuta avustajaa epäillään edelleen salassapitorikoksesta. Heidän osaltaan tutkinta on lähes valmis ja siirtyy sen jälkeen mahdollisesti syyteharkintaan.

Toinen epäillyistä on naispuolinen lakimies, joka toimi Niko Ranta-ahon oikeudenkäyntisavustajana. Avustajan epäillään välittäneen Ranta-ahon puolesta viestejä poliisivankilasta. Tämän avustajan kohdalla kyse ei ole yksittäisestä teosta, vaan useista viesteistä.

Yhdessä viestissä Ranta-aho muun muassa lupasi toiselle syytetylle velat anteeksi, jos tämä kertoo asioista, kuten Ranta-aho toivoo. Yhdessä viestissä Ranta-aho puolestaan antoi ohjeita siitä, miten kanssasyytetyn naisystävän tulisi salakuljettaa viesti vankilaan. Viesteistä oli löytynyt valokuvia Niko Ranta-ahon siskon puhelimesta. Lisäksi osassa viesteissä Ranta-aho myös uhkaili, että kanssasyytetylle tulee ongelmia, jos tämä ei kerro Ranta-ahon toivomalla tavalla. Tämä tapahtui siis ennen sitä, kun Ranta-aho tunnusti suurimman osan syytteistä.

Toisen avustajan rikosepäily puolestaan liittyy Iltalehden tietojen mukaan yhteen yksittäiseen tekoon.

Toinen epäilty oikeudenkäyntiavustaja on sijaistanut jutussa Niko Ranta-ahon asianajajaa Hannu Kaitaluomaa ajoittain jutun ollessa esitutkinnassa. Rikosepäilyssä on kyse salasanan välittämisestä.

Avustajan epäillään välittäneen Ranta-ahon puolesta tämän siskolle erään salasanan. Niko Ranta-ahon siskon mukaan salasana liittyi Niko Ranta-ahon kodin turvajärjestelmään, mutta varmaa tietoa asiasta ei ole.

Katiska-jutun syytetyillä on ollut yhteydenpitorajoituksia juuri siksi, että nämä eivät voisi sopia keskenään siitä, mitä he kertovat oikeudessa. Esimerkiksi Ranta-ahon yhteydenpitorajoitukset ovat olleet tiukat. Hän ei siis ole saanut pitää yhteyttä edes omiin vanhempiinsa tai silloiseen puolisoonsa Sofia Belórfiin, joka myös on kokonaisuudessa syytettynä.

Rikoksesta epäillyt oikeusavustajat eivät enää ole avustajan roolissa mukana Katiska-jutussa.

Jutun tutkinnanjohtaja Pekka Hätönen on ollut jutusta vaitonainen julkisuudessa. Hän ei kommentoi asiaa enempää, mutta vahvistaa, että yhtä avustajista ei enää epäillä rikoksesta.

:lol: :lol: :lol:

loikkari

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja loikkari »

rivotril kirjoitti:
Ti Touko 12, 2020 3:17 pm
Pöytäkirjasta ilmenee, että osa tiedostoista oli nimetty Ranta-ahon siskon lempinimellä. Kaikki viestit on lähetetty sen jälkeen, kun Ranta-ahon sisko otettiin kiinni epäiltynä törkeästä rahanpesusta syyskuun alussa. Viesteissä on myös mainittu nimeltä ”Niko” sekä Niko Ranta-ahon toinen sisko lempinimellä. Lisäksi samassa yhteydessä puhutaan useasti ”teidän iskästä”.

– Sut vietiin multa pois tänään. En oo ollu näin surullinen koskaan, sanotaan 3.9. päivätyssä muistiinpanossa.

– Mul on kauhee olo tän kaiken takia ja en voi puhuu kellekään, lukee puolestaan 9.9. päivätyssä viestissä.

– Onneks oot fiksu ja ajattelet asioita, etkä mee poliisin kusetuksiin.

”Oisinpa mä kiinni”

Syyskuun 19. päivä Tranbergin puhelimeen oli kirjattu seuraava muistiinpano:

– Sulla on käsittely huomenna, mä toivon niin paljon, että pääsisit pois. Haluun kertoo kaikki mun ajatukset sulle ja kuulla sun ajatukset. Hyvää yötä mä ajattelen sua.

Käsittelyllä viitataan todennäköisesti vangitsemisen uudelleen käsittelyyn. Niko Ranta-ahon sisko vangittiin 6. syyskuuta. Vangitseminen on käsiteltävä uudelleen kahden viikon välein, jos vangittu sitä vaatii, ja kaksi viikkoa tuli siskon kohdalla täyteen juuri 20. syyskuuta. Yhden viestin otsikkokenttään oli myös kirjoitettu Ranta-ahon siskon osoite, jossa tämä poliisin esitutkinnan mukaan asui.

Samana päivänä eli 19. syyskuuta Tranbergin puhelimella oli myös saneltu seuraava viesti:

– Sit mua on turhauttanu tosi paljon se, ku sut on otettu sinne kiinni. Mä en voi hyväksyy sitä mitenkään. Se on mun mielest kauheeta. Oisinpa mä kiinni ja sä et, se ois paljon parempi. Mä haluun et sä oot vapaa.
Lyhensin viestiä. Todellinen järjenjättiläinen tämä Nacci?

Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6414
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Onneksi näitä järjenjättiläisiä on. Sitä se rakkaus tettää ja siinä alkaa kovempikin konna hempeilemään.
Ihan siinä perhetuttuja kaikki, koko konkkaronkka.

Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6414
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/17d0 ... fa1b3793e3
Espanjalaiset asiakirjat paljastavat: Janne Tranbergin asunnosta löytyi hurja määrä vääriä henkilöpapereita – esiintyi muun muassa mäkihypyn olympiamitalistin nimellä.
Tänään taas alkaa, saas nähdä että kuullaanko hupijuttuja.

B€st
Olivia Benson
Viestit: 718
Liittynyt: Ke Tammi 29, 2020 9:58 am

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja B€st »

Kumpi alkoi ensin: Nikon huumekaupat Naccin kanssa vai jälkimmäisen heilastelu Nikon siskon kanssa? Vaikuttaa siihen, onko Niko syyllinen vai uhri. Mielenkiintoista myös se, jatkuuko kuvio samanlaisena kuin aikaisemminkin, Niko vain vaihdettiin kuviossa uuteen tekijään vai loppuiko huumekauppa?

Vastaa Viestiin