Miten niin ei liity?
Ja olisit sinäkin voinut miettiä, kuinka pitkä lainaus on ymmärtämisen kannalta välttämätöntä ketjuun postata.
Miten niin ei liity?
Ei hajuukaan viivyttelystä - lähinnä tosta median hiljaisuudesta kirjotin...
Mielenkiintoinen juttu, joka on mennyt minulta aika lailla ohi. Olen kyllä jo aiemmin miettinyt, että "näissä tietyissä piireissä" tehdään aika paljon autokauppaa (uusia & käytettyjä), minkä lisäksi on varaosabisnestä sekä jotain muutakin alaan liittyvää (esim. fiksaus, katsastus, autokoulut).artreini kirjoitti: ↑Su Marras 17, 2019 3:55 am ATT ym tulivat jokin aika sitten pinnalle Espaniasta varastettujen autojen kaupasta.
Löytyisikö tähän asiaan täydennystä ja kokemuksia vielä lisättäväksi?
viewtopic.php?t=26435
Kai keskustelupalstalla saa keskustella? Voi mennä tietenkin ihan kuuseen ja skutsiin, mutta rapatessa roiskuu. Jos tietää, miten asiat oikeasti menee, niin kannattaa oikaista ja kertoa omat tietonsa. Luen mielelläni kaikkia sellaisia kommentteja, joissa omia mielipiteitä perustellaan. Sinäkin toki vähän perustelit, mistä syystä kohotan kevyesti lätsää, mutta sorruit samalla perusvirheeseen yrittämällä kieltää toisia puhumasta jostain henkilöstä/aiheesta.vivy kirjoitti: ↑Su Marras 17, 2019 6:08 pm Kannattaisi ihan oikeasti miettiä, mitä tänne postailee. Kontiot eivät liity tähän hommaan yhtään millään tavalla. Juulilla ei todellakaan ole rahaa takanaan, vaan kovalla työllä on tuolle tasolle itsensä saanut. Isänsä puolestaan tienaa ihan kivasti, mutta ravipuolella se raha liikkuukin eri tavalla, eivätkä isän rahat ole Juulin ratsastuksen takana millään lailla.
Soppaan liittyy mahdollisesti tamperelaisia hevosihmisiä, mutta Kontio ei heihin kuulu....katsokaa sinne missä on rahaa..
Tuo olisi olennainen tieto. Jos mukana doupit hevosille, niin taatusti silloin suku ja suuremmat piirit mukana.H.Moilanen kirjoitti: ↑Su Marras 17, 2019 8:06 pm Olikohan muuten tähän keissiin liittyvät doping-aineet tarkoitettu ihmisille vai hevosille? Vai molemmille?
Jäin vaan miettimään tuota viestiäsi missä olettamisella liität henkilöiden nimet otietämättä osallisuudesta rikosjuttuun. Sekä keskustelet asiasta kuten tietäisit enemmänkin jutusta. Suosittelen kuitenkin hieman lukemaan lakikirjaa yksityisyyden suojasta. Satun tietämään kyseisien nimien takana olevat henkilöt niin kertomistasi nimistä toinen on ollut 2016 vuonna saattohoidossa ja menehtynyt 2017 alkuvuodesta. Sekä toinen on omistanut autoliikkeestä osuuden mutta sai tuomion huolimattomuudesta. Rahanpesusta kaikki syytteet kaatuivat ja rikosperustaa ei ollut.H.Moilanen kirjoitti: ↑Su Marras 17, 2019 5:21 pmMielenkiintoinen juttu, joka on mennyt minulta aika lailla ohi. Olen kyllä jo aiemmin miettinyt, että "näissä tietyissä piireissä" tehdään aika paljon autokauppaa (uusia & käytettyjä), minkä lisäksi on varaosabisnestä sekä jotain muutakin alaan liittyvää (esim. fiksaus, katsastus, autokoulut).artreini kirjoitti: ↑Su Marras 17, 2019 3:55 am ATT ym tulivat jokin aika sitten pinnalle Espaniasta varastettujen autojen kaupasta.
Löytyisikö tähän asiaan täydennystä ja kokemuksia vielä lisättäväksi?
viewtopic.php?t=26435
Tuota artreinin linkkaamaa ketjua toivoisi jonkun päivittävän. Keissin osaltahan on jo oikeuttakin istuttu ja jaettu. Onko artreinilla tai jollain tietoa, olivatko Tuomas Antero Keskinen ja Markus Mikael Keskinen ne tyypit, jotka saivat käräjiltä ehtoollista ja liiketoimintakieltoa? Oikeussalissa oli tarvittu englannin ja khmerin(!) kielen tulkkausta eli ilmeisesti ATT:n systeemissä oli joku kambodzalainen mukana. Aika lievällä pojat pääsivät kun rahanpesusyyte hylättiin ja tuomio tuli tuottamuksellisesta rahanpesusta.
Jostain ehkä enemmän tiedänkin. Edellä mainitusta ATT:n jutusta en tiedä muuta kuin mitä netistä vähän lueskelin. Nuo Keskisen Tuomas ja Markus tulivat esille netin kautta, mutta minähän vain kysyin mahtoivatko he olla tuomittujen joukossa. Päättelen sinun viestistä, että heitä ei tuomittu. Jostain muualta sainkin sellaisen käsityksen, että (kaikki?) tuomitut olisivat olleet ulkomaalaistaustaisia, mutta eri paikoissa on keskenään ristiriitaista "tietoa". Mitä tulee tapauksessa jaettuihin tuomioihin, niin ainakin YLE:n mukaan kaksi firman edustajaa sai ehdolliset tuomiot tuottamuksellisesta rahanpesusta. Syytteet törkeästä rahanpesusta sen sijaan hylättiin.Cars4ever kirjoitti: ↑Ma Marras 18, 2019 6:17 pmJäin vaan miettimään tuota viestiäsi missä olettamisella liität henkilöiden nimet otietämättä osallisuudesta rikosjuttuun. Sekä keskustelet asiasta kuten tietäisit enemmänkin jutusta. Suosittelen kuitenkin hieman lukemaan lakikirjaa yksityisyyden suojasta. Satun tietämään kyseisien nimien takana olevat henkilöt niin kertomistasi nimistä toinen on ollut 2016 vuonna saattohoidossa ja menehtynyt 2017 alkuvuodesta. Sekä toinen on omistanut autoliikkeestä osuuden mutta sai tuomion huolimattomuudesta. Rahanpesusta kaikki syytteet kaatuivat ja rikosperustaa ei ollut.H.Moilanen kirjoitti: ↑Su Marras 17, 2019 5:21 pm Tuota artreinin linkkaamaa ketjua toivoisi jonkun päivittävän. Keissin osaltahan on jo oikeuttakin istuttu ja jaettu. Onko artreinilla tai jollain tietoa, olivatko Tuomas Antero Keskinen ja Markus Mikael Keskinen ne tyypit, jotka saivat käräjiltä ehtoollista ja liiketoimintakieltoa? Oikeussalissa oli tarvittu englannin ja khmerin(!) kielen tulkkausta eli ilmeisesti ATT:n systeemissä oli joku kambodzalainen mukana. Aika lievällä pojat pääsivät kun rahanpesusyyte hylättiin ja tuomio tuli tuottamuksellisesta rahanpesusta.
Eli saatan tietää jotain enemmän tästä asiasta. Syytettynä oli 2 omistajaa sekä ajoneuvojen tuoja. Kaikki syntyperäisiä Suomalaisia. Asiakas on ollut ulkomaalainen siksi tulkki on ollut käsittelyssä. Ajoneuvot on ison liigan varastamia ja liikkeellä ei ole ollut osaa miltään osin varkauksiin.H.Moilanen kirjoitti: ↑Ma Marras 18, 2019 7:57 pmJostain ehkä enemmän tiedänkin. Edellä mainitusta ATT:n jutusta en tiedä muuta kuin mitä netistä vähän lueskelin. Nuo Keskisen Tuomas ja Markus tulivat esille netin kautta, mutta minähän vain kysyin mahtoivatko he olla tuomittujen joukossa. Päättelen sinun viestistä, että heitä ei tuomittu. Jostain muualta sainkin sellaisen käsityksen, että (kaikki?) tuomitut olisivat olleet ulkomaalaistaustaisia, mutta eri paikoissa on keskenään ristiriitaista "tietoa". Mitä tulee tapauksessa jaettuihin tuomioihin, niin ainakin YLE:n mukaan kaksi firman edustajaa sai ehdolliset tuomiot tuottamuksellisesta rahanpesusta. Syytteet törkeästä rahanpesusta sen sijaan hylättiin.Cars4ever kirjoitti: ↑Ma Marras 18, 2019 6:17 pmJäin vaan miettimään tuota viestiäsi missä olettamisella liität henkilöiden nimet otietämättä osallisuudesta rikosjuttuun. Sekä keskustelet asiasta kuten tietäisit enemmänkin jutusta. Suosittelen kuitenkin hieman lukemaan lakikirjaa yksityisyyden suojasta. Satun tietämään kyseisien nimien takana olevat henkilöt niin kertomistasi nimistä toinen on ollut 2016 vuonna saattohoidossa ja menehtynyt 2017 alkuvuodesta. Sekä toinen on omistanut autoliikkeestä osuuden mutta sai tuomion huolimattomuudesta. Rahanpesusta kaikki syytteet kaatuivat ja rikosperustaa ei ollut.H.Moilanen kirjoitti: ↑Su Marras 17, 2019 5:21 pm Tuota artreinin linkkaamaa ketjua toivoisi jonkun päivittävän. Keissin osaltahan on jo oikeuttakin istuttu ja jaettu. Onko artreinilla tai jollain tietoa, olivatko Tuomas Antero Keskinen ja Markus Mikael Keskinen ne tyypit, jotka saivat käräjiltä ehtoollista ja liiketoimintakieltoa? Oikeussalissa oli tarvittu englannin ja khmerin(!) kielen tulkkausta eli ilmeisesti ATT:n systeemissä oli joku kambodzalainen mukana. Aika lievällä pojat pääsivät kun rahanpesusyyte hylättiin ja tuomio tuli tuottamuksellisesta rahanpesusta.
https://yle.fi/uutiset/3-10820671
Ok. Sultahan löytyi paljon tietoa. Kannattaisiko sun päivittää myös kyseisen keissin oma ketju Murha.infon sivuilla? Se oli tosi tynkä. Oikea tieto ja avoimuus suitsii aina juoruilua ja kylän miesten tuumailuja parhaiten. Jos on täysin puhtaat jauhot pussissa, niin mikäs niitä esitellessä.Cars4ever kirjoitti: ↑Ma Marras 18, 2019 8:03 pm Eli saatan tietää jotain enemmän tästä asiasta. Syytettynä oli 2 omistajaa sekä ajoneuvojen tuoja. Kaikki syntyperäisiä Suomalaisia. Asiakas on ollut ulkomaalainen siksi tulkki on ollut käsittelyssä. Ajoneuvot on ison liigan varastamia ja liikkeellä ei ole ollut osaa miltään osin varkauksiin.
Toinen firman edustajista on valittanut Hoviin ja odottaa päätöstä valitusluvasta. Toinen hyväksyi 3kk ehdollisen tuomion huolimattomuudesta vain 3 auton osalt, muuten täysin rikosperusteeton tapahtuma.
Liiketoimintakielto on peruttu toistaiseksi Hovin päätöksellä. Siinä pähkinänkuoressa. Uskon että tästä jutusta tulee vielä uutisointia kun Hovi on käsitelty.