Teinitytön helvetti: väkivaltainen isä löi ja kiihdytti autolla kohti teiniparia – ”prinsessani tuu mun luokse”

Tähän osioon kaikki muut rikoksiin liittyvät asiat

Valvojat: Raid, Moderaattorit

Doctor Lecter
Agentti Mulder

Re: Teinitytön helvetti: väkivaltainen isä löi ja kiihdytti autolla kohti teiniparia – ”prinsessani tuu mun luokse”

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter » Su Loka 20, 2019 9:26 pm

Isä oli suuttunut, koska tyttö oli hänen mielestään lämmittänyt riisiä väärällä tavalla. Perheen äiti oli ollut tapahtumien aikaan synnytyssairaalassa.
Tämä riisijupakka on levinnyt laajammaltikin Suomeen nyt kun tänne on muuttanut näitä riisinpaistamisen/lämmittämisen asiantuntijoita. Muistamme tyrmistyneet ilmeet VOK:n halinalleilla kun riisi oli huonosti paistettua.
”Älkää ymmärtäkö väärin, tämä ei tarkoita, etten hyväksy, mutta ette seksuaalisesti voi koskea toisiinne”, mies oikeusasiakirjojen mukaan muisteli sanoneensa nuorille.
Kuitenkin moni musulmaanimies ottaa alaikäisen vaimokseen ja/tai raiskaa alaikäisiä edelleen päästyään Eurooppaan/Suomeen. Musulmaani-iskä ratsastaa tässä kaksilla rattailla.
- Ilmeisesti musulmaani-iskä oli varannut tuon seksuaalisen koskettelun hänen ja tyttärensä välillä itselleen. Eräänlainen tekijänoikeuspalkkio.
Mies on asunut Suomessa 15 vuotta. Tämänkään vuoksi hänelle ei oikeuden mukaan pitäisi olla epäselvää, että lapsen ruumiillinen kuritus katsotaan Suomessa aina pahoinpitelyrikokseksi.
Me saatiin mies kyllä pois paskastanista, mutta ei paskastania miehestä. MOT!
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!

On Anoi Kaa
Sherlock John Holmes

Re: Teinitytön helvetti: väkivaltainen isä löi ja kiihdytti autolla kohti teiniparia – ”prinsessani tuu mun luokse”

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa » Su Loka 20, 2019 9:31 pm

Doctor Lecter kirjoitti:
Su Loka 20, 2019 9:26 pm
Kuitenkin moni musulmaanimies ottaa alaikäisen vaimokseen ja/tai raiskaa alaikäisiä edelleen päästyään Eurooppaan/Suomeen. Musulmaani-iskä ratsastaa tässä kaksilla rattailla.
- Ilmeisesti musulmaani-iskä oli varannut tuon seksuaalisen koskettelun hänen ja tyttärensä välillä itselleen. Eräänlainen tekijänoikeuspalkkio.
Parhaimmilla niitä on monta, eräänlaisia pillukapitalisteja, vaikka sosialismin hedelmistä täällä mielellään nauttivatkin. Voi, kun näille tarjottaisiin sosialismin toistakin poskea eli työleirejä, sortoa ja mielivaltaa!
"Vaikka antaisimme islamille periksi kuinka paljon tahansa, olisimme viime kädessä kuitenkin aina vääräuskoisia ja rasistisia sortajia – aina siihen asti kunnes itse ”palaamme islamiin”.
- Atte Kaleva

Vastaa Viestiin