Juva: Rap-muusikko murhasi isänsä 13.11.2019

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Pahatar
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: To Loka 15, 2015 5:32 pm

Re: Juva: 70-luvulla syntynyttä epäillään vanhemman miehen murhasta

Viesti Kirjoittaja Pahatar »

Viime viikonloppuna vai oliko tämän vkon alussa löytyi YouTubesta vielä muusikon omia biisejä ja eräässäkin videossa myös vanha partamies, liekö juuri tämä isä. Sittemmin videot kuitenkin sieltä poistettiin.
Tapauksesta kuultuani tuli heti mieleen päihteet, koska tiesin hepun mieltymyksistä myös mm. sienten käyttöön päihteenä tai miksi hän itse sitä kutsuisikaan.. mistä sitä tietää minkälaiset hallusinaatiot on ollut päällänsä..
Maukka Peruslätkä
Neuvoja-Jack
Viestit: 507
Liittynyt: Ti Tammi 29, 2019 7:30 am

Re: Juva: 70-luvulla syntynyttä epäillään vanhemman miehen murhasta

Viesti Kirjoittaja Maukka Peruslätkä »

Pahatar kirjoitti: Pe Marras 22, 2019 8:38 am Viime viikonloppuna vai oliko tämän vkon alussa löytyi YouTubesta vielä muusikon omia biisejä ja eräässäkin videossa myös vanha partamies, liekö juuri tämä isä. Sittemmin videot kuitenkin sieltä poistettiin.
Löytyy vieläkin
https://www.youtube.com/watch?v=MYavCe67Q14
Pahatar
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: To Loka 15, 2015 5:32 pm

Re: Juva: 70-luvulla syntynyttä epäillään vanhemman miehen murhasta

Viesti Kirjoittaja Pahatar »

Tämäpä jännä, linkin kautta löytyy video mutta haulla ei, tosin johtunee mun masiinasta tms.
Maukka Peruslätkä
Neuvoja-Jack
Viestit: 507
Liittynyt: Ti Tammi 29, 2019 7:30 am

Re: Juva: 70-luvulla syntynyttä epäillään vanhemman miehen murhasta

Viesti Kirjoittaja Maukka Peruslätkä »

Pahatar kirjoitti: Pe Marras 22, 2019 11:21 am Tämäpä jännä, linkin kautta löytyy video mutta haulla ei, tosin johtunee mun masiinasta tms.
Ei näköjään löydy haulla mullakaan, ja tossa linkin takana olevassa videossakin alapuolella lukee piilotettu, mutta näkyy kuitenkin..
karhuryhmä

Re: Juva: 70-luvulla syntynyttä epäillään vanhemman miehen murhasta

Viesti Kirjoittaja karhuryhmä »

Vasta tänään kuulin koko murhasta. Oma mökki Juvan Vuorenmaalla. Juu kyllä tuttu heppu.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Juva: 70-luvulla syntynyttä epäillään vanhemman miehen murhasta

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Maukka Peruslätkä kirjoitti: Pe Marras 22, 2019 11:26 am
Pahatar kirjoitti: Pe Marras 22, 2019 11:21 am Tämäpä jännä, linkin kautta löytyy video mutta haulla ei, tosin johtunee mun masiinasta tms.
Ei näköjään löydy haulla mullakaan, ja tossa linkin takana olevassa videossakin alapuolella lukee piilotettu, mutta näkyy kuitenkin..
Näköjään 'shadow bannattu', twitter ja google harrastavat tätä väärinajattelijoiden kohdalla. Käyttäjä itse ei siis välttämättä tiedä, että näkyvyyttä on rajoitettu. This is what we call reilu meininki.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Harrypotter
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: La Syys 07, 2019 10:16 pm

Re: Juva: 70-luvulla syntynyttä epäillään vanhemman miehen murhasta

Viesti Kirjoittaja Harrypotter »

Jos käyttäjä on itse piillottanut videon. Nii jos olet lisännyt sen soittolistaan youtubessa näet sen. Mutta sitä ei löydy haulla
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Juva: 70-luvulla syntynyttä epäillään vanhemman miehen murhasta

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Sonderkommando kirjoitti: To Marras 21, 2019 10:19 pm Universtas taiteilija nimellä kulkee.
Kun luin otsikon, niin tuli heti mieleen universtas. Mielenterveystapaus joka on ikänsä lääkinnyt itseään kannabista polttamalla ja sieniä syömällä.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Juva: 70-luvulla syntynyttä epäillään vanhemman miehen murhasta

Viesti Kirjoittaja putsari »

Kaizer Sose kirjoitti: Pe Marras 22, 2019 1:54 am Ei ole voitu tehdä ko henkirikos höpsöheinäpäissään koska eihän yrtti aiheuta agressioita eli pakko olla nauttinut alkomahoolia kyytipojaksi :twisted:
Kannabispsykoosi on salaliittoteoria. Kyseessä on lääkkeestä, ei huumeesta. :roll:
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: Juva: Rap-muusikon epäillään surmanneen isänsä - tutkitaan murhana

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

Piilottaminen on jokaisen käyttäjän ominaisuus tuubissa. Käyttäjä voi määrittää videonsa julkiseksi, jolloin näkyy myös haussa. Piilotettu näkyy vain suoralla linkillä, ei näy haussa mutta kuka tahansa jolla linkki voi katsella, kommentoida, tykkäillä, lisätä soittolistoilleen. Video voi olla myös yksityinen jolloin se on nähtävissä vain jos lataaja antaa oikeudet katsoa määrätyille käyttäjlle.
Eli ei mitään sen isompaa mystiikkaa liity tuohon.
Avatar
Raven7.62
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 111
Liittynyt: Ma Elo 26, 2019 11:14 am

Re: Juva: Rap-muusikon epäillään surmanneen isänsä - tutkitaan murhana

Viesti Kirjoittaja Raven7.62 »

Sen siitä saa kun kuuntelee musiikkia missä puhutaan ja kannetaan radioa tai tietokonetta mukana. Tämä on vaarallinen ilmiö, toisaalla mainitsemani wanna-be rikollisuuden multihuipentuma. Älkää hellvetissä kuunnelko tai lähtekö nuoret kilpailemaan videoilla joissa ollaan wanna-be rikollisia tahi wanna-be narkomaaneja. Jos minulla olisi taikka on poikalapsia niin varma saan olla että tällä sosiaaliperimällä hiipivät jonakin yönä murhaamaan minut. Kurkun leikkaavat pitkällä puukolla ja kusevat päälle. Kun halusivat olla niin paljon enemmän "entisiä kovan luokan rikollisia kuin isänsä". Jos jälkikasvua tästä kalusta on lähtenyt niin siellä ne saatanat kuuntelevat nytkin puhemusiikkia, istuvat tietokoneen ääressä kuulokkeet päässä kuunnellen tällaista puhemusiikkipaskaa ja suunnittelevat murhaamistani. Tulisivat jo että pääsisin tästä ikuisesta elinkautisestani :D :D :D

Toista se oli ennen.: Pantera soi ja Phil Anselmo näytti tietä/oli kera terveiden elämäntapojen. Keikkansa olivat rauhan julistuksia ja Anselmo piti upeita puheita jotka loivat rauhaa ja tasa-arvoisuutta parhaimmillaan: https://www.youtube.com/watch?v=7eDp4wFUPMw .

Kyllä ennen oli siis kaikki paremmin kuten kaikki nyt ymmärrätte eikä mitään hellvetin universtaita ollut kuin jälkeen kourallisen levozineja joita jolleivat väkisin syöttäneet, niin piikillä perseeseen työnsivät :shock:
tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Juva: 70-luvulla syntynyttä epäillään vanhemman miehen murhasta

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

putsari kirjoitti: Su Marras 24, 2019 7:18 pmKannabispsykoosi on salaliittoteoria. Kyseessä on lääkkeestä, ei huumeesta.
Kyllä ja ne jotka on kannabispsykoosissa,kannabiksen laukaistessa mielisairauden sekä vainoharhaisuuden takia vähän väliä mielisairaaloissa ovat järjestelmän uhreja ja yhteiskunta vittuilee vaan.Seku ottavat silmätikuksi ja toimittavat "hoitoon" huvikseen.Terveen ihmisen joka oli just tulossa abreuden planeetalta lasten tarhan pihalle, miekka kädessä pelastamaan maailman pieniltä pahanhenkisiltä humanoideilta.

Ainakin mitä itse kertovat. :lol: kannabis on lääke eikä aiheuta hulluutta,ne tuhannet jotka on maailmassa hoidossa sen takia ovat vaan niin eri levelillä kuin muut :D
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.
TietäjätTietää
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Huhti 23, 2019 8:09 am

Re: Juva: Rap-muusikon epäillään surmanneen isänsä - tutkitaan murhana

Viesti Kirjoittaja TietäjätTietää »

Kaikille tietämättömille, jos olet sienimatkat kestänyt niin kannabis ei todellakaan hajota sun mieltä 😂 Anteeksi OT mut vituttaa nää dissaukset mun lempi päihteestä ✌️
Herravee
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: Ke Loka 12, 2016 1:49 pm

Re: Juva: Rap-muusikon epäillään surmanneen isänsä - tutkitaan murhana

Viesti Kirjoittaja Herravee »

Nostellaas tätä hieman lisäinfon toivossa koska sitä ei itselläni hakemisesta huolimatta ole.

Reilu 4 kuukautta mielentilaverstaalle lähetyksestä on takana päin, edessä tuskin enää yhtään? Hieman kiinnostaisi tietää mikä ajaa 4-kymppisen pojan pieksämään 8-kymppisen isänsä mm. miekalla, jos ei kerran kannabis mieltä hajoita kuten ylempänä väitetään.

OT:na vielä mietoihin huumausaineisiin mainitsisin että kyllä se kannabiskin pään pistää tarpeeksi käytettynä koville vaikka kuinka olisi lempi päihde. Ihan näin kokemuksesta voin sanoa että kaikille se ei sovi sekä pitkäaikaiskäyttäjälle saattaa aiheuttaa nk. heikkohermoisuutta jos polttoa ei ole saatavilla. Varsinkin jos tunnetaan muutenkin miehenä "jolle ei vittuilla."
tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Juva: Rap-muusikon epäillään surmanneen isänsä - tutkitaan murhana

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

TietäjätTietää kirjoitti: Su Marras 24, 2019 10:17 pm Kaikille tietämättömille, jos olet sienimatkat kestänyt niin kannabis ei todellakaan hajota sun mieltä 😂 Anteeksi OT mut vituttaa nää dissaukset mun lempi päihteestä ✌️
Luultavammin internetin tyhmin kommentti,näkee että aivot on jo sulannu.
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.
Vastaa Viestiin