Tapon yritys Vantaan Korsossa - poliisi pyytää vihjeitä epäillyn tavoittamiseksi

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Iivis
Perry Mason
Viestit: 3946
Liittynyt: Ti Kesä 23, 2015 11:50 am

Tapon yritys Vantaan Korsossa - poliisi pyytää vihjeitä epäillyn tavoittamiseksi

Viesti Kirjoittaja Iivis »

Poliisi tutkii tapon yritystä Korsossa – vihjeitä kaivataan paikalta poistuneen epäillyn saamiseksi kiinni

JULKAISTU 3 TUNTIA SITTEN
Poliisi kaipaa vihjeitä Vantaan Korson Maakotkantiellä tiistaina 17. joulukuuta tapahtuneeseen epäiltyyn tapon yritykseen.

Tilanteessa uhria oli puukotettu iltakahdeksan maissa. Puukotuksesta aiheutui uhrille hengenvaaralliset vammat.

Poliisin tietojen mukaan epäilty poistui paikalta mahdollisesti Korson keskustan suuntaan.

Itä-Uudenmaan poliisi pyytää ilmoittamaan tapaukseen liittyneistä havainnoista vinkkipuhelimeen 0295436442 tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected].

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pol ... ni/7670040
Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Tapon yritys Vantaan Korsossa - poliisi pyytää vihjeitä epäillyn tavoittamiseksi

Viesti Kirjoittaja poikani »

Korsossa?!? Oho!

Olisivat nyt odottaneet joululomien yli, ennen kuin kyselevät silminnäkijöiltä havaintoja. Vai oliko uhri tähän asti nuolemassa haavojaan menemättä sairaalaan...
????? ?? ??????.
slk
Hetty Wainthropp
Viestit: 451
Liittynyt: La Loka 27, 2012 4:30 pm

Re: Tapon yritys Vantaan Korsossa - poliisi pyytää vihjeitä epäillyn tavoittamiseksi

Viesti Kirjoittaja slk »

Korsossa on sama onko Joulu vai Juhannus, paitsi tuntuu että siellä on aina Juhannus tai Vappu, tai
jopa molemmat samaan aikaan.
"Kaikki on mulkkuja kunnes toisin todistetaan". Frank Zappa
Kardemumma

Re: Tapon yritys Vantaan Korsossa - poliisi pyytää vihjeitä epäillyn tavoittamiseksi

Viesti Kirjoittaja Kardemumma »

Muuten tuo voisi olla minä, mutta pari seikkaa tekee sen mahdottomaksi. Yksi on se, että uhri jäi henkiin ja toinen se, etten ikinä mene mihinkään vitun Korsoseen. Surkein lähiöläävä, jossa asuu vain ali-ihmisiä.
THS
Hetty Wainthropp
Viestit: 464
Liittynyt: To Helmi 04, 2016 12:29 am

Re: Tapon yritys Vantaan Korsossa - poliisi pyytää vihjeitä epäillyn tavoittamiseksi

Viesti Kirjoittaja THS »

Noin 2/3 Maakotkantiestä on niin Korson keskustaa kuin voi olla. Joten puukotus on tapahtunut tien eteläpäässä. Siellä taas ei ole muuta kuin metsää ja vilkkaasti liikennöity tie jotka ovat noin 100 metriä.

Huumekauppa sovittu metsän reunaan joka mennyt pieleen?

https://www.google.fi/maps/place/Maakot ... 25.0748624

Jos ei onnistunut, niin joku voi korjata.
:D
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5153
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Tapon yritys Vantaan Korsossa - poliisi pyytää vihjeitä epäillyn tavoittamiseksi

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Korsossa oli todella mukavaa asua. Rauhallista, hiljaista ja naapurit tosi mukavia ja ystävällisiä. Ei asuttu maakotkantiellä, vaan näätäkujalla, ja muutettiin sinne koivukylästä ostarin nurkalta, joten ei välttämättä samanlainen kokemus, mitä jollain toisella voi olla korsossa asumisesta. Koivukylässä mua yritettiin kerran puukottaa, jäi huitaisten tehdyksi syväksi naarmuksi ja kerran lyötiin rikotulla pullolla. Kummallakin kertaa olin vain satunnainen vastaantulija väärässä paikassa väärään aikaan.

Jos nyt yhtään muistan oikein missä maakotkantie on, niin saattaisi olla kohtalaisen vakioreitti kulomäestä keskustaan tai keskustasta kulomäkeen. Ei kaikkein paras paikka sekään satunnaiselle vastaantulijalle.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: Tapon yritys Vantaan Korsossa - poliisi pyytää vihjeitä epäillyn tavoittamiseksi

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Ällös manailko Korsoa. Määkin asun siellä, joskin Korsontiellä, enkä mä ole todistanut kuin yhden tappelun asemalaiturilla. Iltavuoroista tullessa on kyllä jonnin verran levotonta, mutta ei kukaan minulle ole siellä koskaan mitään alkanut pätemään. Naapurustosta saisi kyllä kiintoisia tarinoita kirjaksi asti, mutta ehkäpä mietin asiaa uudelleen eläkepäivillä, kun mulla on kuitenkin toistaiseksi vielä elämä :D

Tämä nyt on jotain wannabe-elokuvakovistelutyyliä tai sitten sellaisia tyyppejä, jotka eivät ole osanneet jättää kerholeikkejä lapsuuteen.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
Vastaa Viestiin