Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

sikakoira kirjoitti: La Tammi 18, 2020 2:45 am Voin kertoa että omaan itsekkin Israel juuria ja tiedän mistä puhun.
Asioiden on muututtava taikka.... totuus tulee esiiin
Venäjänjuutalainen piinkova kommunisti, joka on hylännyt juurensa aatteen vuoksi. Jotenkin tulee mieleeni Dmitry Gurbanov. Hänkin on venäjänjuutalainen kommunisti.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
Mikä siinä kommunismissa niin viehättää.Kontula teki sen minkä jokaisen itseään kunnioittavan Kontulan tuleekin tehdä.
Totuus tuli julki eikä se sieltä karkaa.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

sikakoira kirjoitti: La Tammi 18, 2020 3:47 am ^
Mikä siinä kommunismissa niin viehättää.
Sitä sinun pitää kysyä itseltäsi ja Anna Kontulalta.

Anna Kontula on kommunisti
https://www.verkkouutiset.fi/anna-kontu ... t-tarkeaa/
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^ No niinpä. Kysymys kuului mikä siinä kommunismissa viehättää.
Kontula teki kommunismista huolimatta taikka sen avulla sen oikean johtopäätöksen ja "radikaalin" toiminta suunnitelman.
Tähän eivät kokoomuslaiset ole lähteneet. Miksi?

Onko kokoomus natsi puolue joka johtaa muita oppositio puolueita ja saa tahtonsa läpi vaikka väkisin. ?
Viimeksi muokannut sikakoira, La Tammi 18, 2020 4:21 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

sikakoira kirjoitti: La Tammi 18, 2020 4:13 am
Tähän eivät kokoomuslaiset ole lähteneet. Miksi?
Koska eivät fanita ählämeitä, eikä Suomelle kuulu Israelin sisäiset asiat.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Koska eivät fanita ählämeitä, eikä Suomelle kuulu Israelin sisäiset asiat.
^
Muistellaanpas nyt hieman kuka teki ja mitä ? Kontulan Anna (suosikki vasuri) sahasi piikkilankaa ja toimitti telamiinoja rajan taa. Arvostan suoraa toimintaa. Heikkoälyiset eivät oivalla kuinka tämä hillitsee vastuutonta maahanmuuttoa.
Viimeksi muokannut sikakoira, La Tammi 18, 2020 4:30 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

sikakoira kirjoitti: La Tammi 18, 2020 4:26 am
Koska eivät fanita ählämeitä, eikä Suomelle kuulu Israelin sisäiset asiat.
^
Muistellaanpas nyt hieman kuka teki ja mitä ? Kontulan Anna (suosikki vasuri) sahasi piikkilankaa ja toimitti telamiinoja.
Aivan. Kontula puuttui asioihin, jotka eivät suomalaisille kuulu. Varmasti venäläisen kommunistin suosikkivasuri on Anna Kontula. Rakenna patsas Kontulalla sinne tsetseniaan. Suomi käy kauppaa monen maan kanssa,myös Lähi-Idän persläven Iranin kanssa. Maan jossa ählämit riekkuu vallassa, nussivat vuohia ja harrastavat pedofiliaa sharialain turvin.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
Väärin,Kontula puuttui juuri niihin asioihin jotka suomalaista juuri nyt painavat. Teiniäidit ja niiden vesselit jotka odottavat Al Koholi n saarella itäisessä maassa kaukana Ruotsin rajasta
Viimeksi muokannut sikakoira, La Tammi 18, 2020 4:38 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

sikakoira kirjoitti: La Tammi 18, 2020 4:31 am ^
Väärin,Kontula puuttui juuri niihin asioihin jotka suomalaista juuri nyt painavat.
Suomenvenäläisiä ja ählämeitä. He eivät kuitenkaan ole suomalaisia, vaan paskajätettä joka pitäisi polttaa jätteenkäsittelylaitoksella. Suomalaisia ei kiinnosta punikkeja lukuunottamatta paskan vertaa mitä aavikkokansat keskenään touhuavat.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
Luulisi kiinnostavan ja kiinnostaakin.Minulle ainakaan ei ole aivan sama minne jätteet kuljetetaan.Uskoiisin että Kontulakin vastaavaa koitti viestittää vaan herkkähipiäiset ottivat periaatteesta nokkiinsa koska "kommunismi" hahaha :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

sikakoira kirjoitti: La Tammi 18, 2020 4:40 am ^
Luulisi kiinnostavan ja kiinnostaakin.Minulle ainakaan ei ole aivan sama minne jätteet kuljetetaan.Uskoiisin että Kontulakin vastaavaa koitti viestittää vaan herkkähipiäiset ottivat periaatteesta nokkiinsa koska "kommunismi" hahaha :lol:
Jos noin kaivelee, niin ei muuta kuin pommivyön kanssa Jerusalemiin. En usko, että palstalla kovin moni jää kaipaamaan. Saadanpa jotain juteltavaa sitten. Ota Anna Kontula ja muutama silakka messiin, tee livestriimi tubeen jossa toteat ennen räjäytystä "Terveisiä murha.infoon allahu akbarrah free palestina"
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

sikakoira kirjoitti: La Tammi 18, 2020 4:13 am ^ No niinpä. Kysymys kuului mikä siinä kommunismissa viehättää.
Kontula teki kommunismista huolimatta taikka sen avulla sen oikean johtopäätöksen ja "radikaalin" toiminta suunnitelman.
Tähän eivät kokoomuslaiset ole lähteneet. Miksi?

Onko kokoomus natsi puolue joka johtaa muita oppositio puolueita ja saa tahtonsa läpi vaikka väkisin. ?
Kommunismissa viehättää se että saa pomputella kansalaisia. Kontulakin ottaisi kyllä omaan pussiin niin paljon rahaa kun vaan saisi ja sitten kansalaisille antaisi rahaa tipoittain. Näin katsos pysyy kansa ja vihapuheet kurissa. :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."
MohammedMohammed
Axel Foley
Viestit: 2287
Liittynyt: Su Huhti 09, 2017 4:49 pm

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja MohammedMohammed »

Kontulaa viehättää kommunismissa tietysti Li:n tavoin valta ja alamaiset. Omat rääkkyryhmät toteuttamassa visioita. Naisen ylivalta. Saa määräillä ihmisiä, kertoa mitä heidän tulee tehdä. Ja siitä valtavaa palkkiota. Jos Li ja Kontula saisivat päättää niin ihmisiä olisi Suomessa leireillä. Tosin ihan samalla kävisi, jos Halla-aho ja Sipilä saisivat päättää. Leirit olisivat vaan hieman erilaisia muodoltaan ja tarkoituksiltaan.
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg
Electric Larry

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja Electric Larry »

sikakoira kirjoitti: La Tammi 18, 2020 4:26 am Heikkoälyiset eivät oivalla kuinka tämä hillitsee vastuutonta maahanmuuttoa.
Sen sijaan heikkoälyiset luulevat, että saa tehdä mitä haluaa laeista piittaamatta, jos on mielestään oikealla asialla. Puolueen johtokin siunaa tällaisen toimintatavan. Li A. on väkivaltaakin julkisesti puolustanut parempana koska vasemmiston suorittamaa. Totalitarismia kohden siirtymistä tämä edesauttaa, jos jotain.

Jos pääsisi aikakoneella 15 vuotta taaksepäin, harva uskoisi millaisessa yhteiskunnassa jo nyt elämme. Toivotaan että sama ei päde 15 vuotta edessämme odottavaan.
Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Anna vaatii juutalaisia pyytämään anteeksi. On tämä Anna kyllä melkoinen antisemitisti ja rasisti. Sitten ovat ensimmäisinä haukkumassa muita natseiksi täysin perusteettomasti. Mutta sehän on normaalia toimintaa näissä vihervasemmistolaisissa kommunistipuolueissa.
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
Vastaa Viestiin