Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
EricBlair
Axel Foley
Viestit: 2044
Liittynyt: Ke Elo 18, 2021 6:44 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja EricBlair »

Don MC kirjoitti:
Ma Loka 25, 2021 11:04 am
Onhan tietoa vaikka millä mitalla.
Mutta en mä oikeastaan haluaisikaan että sinä ja muut denialistit otatte rokotteen. Jättäkää vain ihan rauhassa ottamatta. Kunhan lupaatte että JOS tulee koronan takia sairaalakeikka, niin maksatte itse sen rokotteen ja sairaalakulujen erotuksen.
Olin viime kesänä 11 päivää kipeänä. Jos se oli korona niin ei se ole tavallista kuumetta kummempi. Oli niin tai näin, en näe rokotetta tarpeelliseksi.
-Kaikki on nykyään ok-

ScamJaffa
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2021 8:37 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja ScamJaffa »

Don MC kirjoitti:
Ma Loka 25, 2021 11:04 am
Onhan tietoa vaikka millä mitalla.
Mutta en mä oikeastaan haluaisikaan että sinä ja muut denialistit otatte rokotteen. Jättäkää vain ihan rauhassa ottamatta. Kunhan lupaatte että JOS tulee koronan takia sairaalakeikka, niin maksatte itse sen rokotteen ja sairaalakulujen erotuksen.
Jos tulee rokoitteesta vakava haittavaikutus ole vinkumatta korvauksia, samoin jos saat tupakasta tai alkoholista esim.syövän tai maksavaurion maksa se itse :mrgreen:
Liikenneonnettomuudessakin jos olet syyllinen maksat kaikki vastapuolen vahingot ettei meidän muiden tarvitse maksaa kalliita vakuutuksia, taas aivan pistämätöntä logiikkaa.
Lopetin idiooteille vittuilun turhana, se johti vain toistuviin banneihin eikä saa olmia ajattelemaan.

Avatar
Modesty_Blaise
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: Ke Joulu 02, 2015 9:05 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Modesty_Blaise »

Koronarokotteet ovat tutkittuja ja turvallisia. Oma syy, jos ei käytä koronarokotteita.

https://mvlehti.net/2021/10/25/sydanong ... kotteelle/

Sydänongelmat lisääntyvät – Ruotsi määräsi pysyvän käyttökiellon Modernan mRNA-koronarokotteelle
Julkaistu 25.10.2021 09:34, 3686 lukukertaa

Kokeellisen Moderna-mRNA-piikityksen sivuvaikutukset ovat herättäneet uusia huolenaiheita Ruotsissa ja aiemmin määräaikaiseksi määritelty käyttökielto alle 30-kymppisille on asetettu pysyväksi.

Suomi, Islanti ja Tanska ovat ryhtyneet vastaaviin toimiin ja keskeyttäneet Modernan mRNA-piikitykset tietyille kansanosille tai jopa kokonaan. Lisäksi Norja kannustaa alle 30-vuotiaita miehiä olemaan käyttämättä Modernaa, mutta se ei vaadi sitä.

Modestyn kommentti:

Tämän palstan rokotemyönteiset kannustavat kaikkia ottamaan koronarokotteita, vaikka henki menisi. On se niin ihanaa.
Hevosen pää minun, pirun pää hevosella, minun pää pirun.

Avatar
Modesty_Blaise
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: Ke Joulu 02, 2015 9:05 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Modesty_Blaise »

Italian arkkipiispa sanoo, että koronarokotteiden uhrit ovat uhrattu molokin alttarilla. Tämä on sotaa hyvän ja pahan välillä.

https://truth11.com/2021/10/24/archbish ... -humanity/

Archbishop Vigano: “The vaccine victims are sacrificed at the altar of Moloch.” We are in a war of good vs evil, the deep state and deep church conspire against humanity."

Modestyn kommentti:

Tuo arkkipiispa on paavin lähettämä. Nyt alkaa tapahtua!
Viimeksi muokannut Modesty_Blaise, Ma Loka 25, 2021 1:45 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hevosen pää minun, pirun pää hevosella, minun pää pirun.

OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5287
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Jorgos kirjoitti:
Ma Loka 25, 2021 8:17 am
Huomasitteko muuten kun Italia hieman korjasi koronaan menehtyneiden määrää eli 130 tuhatta muuttuikin 3783 menehtyneeksi.......https://www.iltempo.it/attualita/2021/1 ... -29134543/
Tuskinpa korjasi. Äkkiä katsottuna toimittaja sai päähänsä että esimerkiksi korkeasta verenpaineesta kärsiviä sun muista liitännäissairauksista kärsiviä ei tarvitse "oikeasti" laskea Covid kuolleisiin.

OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5287
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

EricBlair kirjoitti:
Ma Loka 25, 2021 11:07 am
Don MC kirjoitti:
Ma Loka 25, 2021 11:04 am
Onhan tietoa vaikka millä mitalla.
Mutta en mä oikeastaan haluaisikaan että sinä ja muut denialistit otatte rokotteen. Jättäkää vain ihan rauhassa ottamatta. Kunhan lupaatte että JOS tulee koronan takia sairaalakeikka, niin maksatte itse sen rokotteen ja sairaalakulujen erotuksen.
Olin viime kesänä 11 päivää kipeänä. Jos se oli korona niin ei se ole tavallista kuumetta kummempi. Oli niin tai näin, en näe rokotetta tarpeelliseksi.
No tuolla minä minä minä asenteella onkin hyvä paasata somessa mitä väestötasolla kannattaisi tehdä, kun musta tuntuu ja mun oikeudet..

OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5287
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Modesty_Blaise kirjoitti:
Ma Loka 25, 2021 1:44 pm
Italian arkkipiispa sanoo, että koronarokotteiden uhrit ovat uhrattu molokin alttarilla. Tämä on sotaa hyvän ja pahan välillä.

https://truth11.com/2021/10/24/archbish ... -humanity/

Archbishop Vigano: “The vaccine victims are sacrificed at the altar of Moloch.” We are in a war of good vs evil, the deep state and deep church conspire against humanity."

Modestyn kommentti:

Tuo arkkipiispa on paavin lähettämä. Nyt alkaa tapahtua!
Tuo ex-arkkipiispa on tunnettu salaliittohihhuli. Uskoo kaikki tyypillisit Qanon jutut:
https://www.americamagazine.org/faith/2 ... -so-who-he

Avatar
Modesty_Blaise
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: Ke Joulu 02, 2015 9:05 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Modesty_Blaise »

USA:n terveysviranomaiset tietävät, mutta eivät uskalla myöntää, että 90% koronan takia sairaanhoitoa tarvitsevat ovat täysin koronarokotettuja.

https://truth11.com/2021/10/24/whistleb ... accinated/

Whistleblower: FDA and CDC both know, but won’t admit, that 90% of covid patient hospitalizations are the fully vaccinated.
NaturalNews.com / Ethan Huff
Hevosen pää minun, pirun pää hevosella, minun pää pirun.

OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5287
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

OnyxPhoenix kirjoitti:
Ma Loka 25, 2021 1:45 pm
Jorgos kirjoitti:
Ma Loka 25, 2021 8:17 am
Huomasitteko muuten kun Italia hieman korjasi koronaan menehtyneiden määrää eli 130 tuhatta muuttuikin 3783 menehtyneeksi.......https://www.iltempo.it/attualita/2021/1 ... -29134543/
Tuskinpa korjasi. Äkkiä katsottuna toimittaja sai päähänsä että esimerkiksi korkeasta verenpaineesta kärsiviä sun muista liitännäissairauksista kärsiviä ei tarvitse "oikeasti" laskea Covid kuolleisiin.
Jep, kuten arvelinkin, siellä oli taas toimittaja vedellyt "pikkaisen" mutkia suoraksi tuon väitteensä kanssa, eli jos oli vaikka verenpainetta tai diabetesta niin toimittajan mielestä ei voida laskea Covid kuolleeksi, okei taas... :mrgreen:
italy_news.PNG
italy_news.PNG (79.32 KiB) Katsottu 390 kertaa
Ja Suomen Niuvanniemen urpojoukkueen kärki, Ossi Tiihonen ja Antti Heikkilä Twiittaa tätäkin disinformaatiota, jotta denialistilampaat voivat tuutata sitä kaikkialla somessa.

Ja ylllättyneitä aivot omaavia olivat:
-
-
-
sekä:
-
ja vielä lisäksi:
-
:mrgreen:
Ossi Tiihonen ja Antti_Heikkilä.PNG
Ossi Tiihonen ja Antti_Heikkilä.PNG (20.93 KiB) Katsottu 369 kertaa
Viimeksi muokannut OnyxPhoenix, Ma Loka 25, 2021 2:58 pm. Yhteensä muokattu 4 kertaa.

Don MC

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Don MC »

ScamJaffa kirjoitti:
Ma Loka 25, 2021 12:43 pm
Jos tulee rokoitteesta vakava haittavaikutus ole vinkumatta korvauksia, samoin jos saat tupakasta tai alkoholista esim.syövän tai maksavaurion maksa se itse :mrgreen:
Liikenneonnettomuudessakin jos olet syyllinen maksat kaikki vastapuolen vahingot ettei meidän muiden tarvitse maksaa kalliita vakuutuksia, taas aivan pistämätöntä logiikkaa.
Ei tullut rokotteista haittavaikutuksia. Vain lieviä ohimeneviä sivuvaikutuksia. Siinä kaikki.

Nuo muut analogiat eivät sovi tähän. Rokotteen tarkoitus on ehkäistä sairastuminen tai ainakin vakava sairastuminen, ja siinä se toimii todella hyvin. Siitä kieltäytyessä ottaa tietoisen riskin siitä, että koronaan saattaa sairastua vakavasti, vaikkakin se nimenomaan olisi rokotteella ehkäistävissä. Rokote on maksuton (se on leivottu verovaroihin).

Rokotetta voisi verrata auton turvavyöhön, jonka tarkoituksena on ehkäistä loukkaantuminen tai vakava loukkaantuminen. Turvavyön käytön laiminlyöminen on tietoinen riskinotto siitä, että onnettomuustilanteessa voi käydä todella huonosti. Turvavyö sisältyy auton hintaan.

Sitten on vielä se lisäbonus, että ne voi pelastaa myös kanssaihmiset. Rokote vähentää tartuntoja eteenpäin ja turvavyö auttaa välillisesti myös muita. Autossa takamatkustajan turvavyö voi pelastaa takamatkustajan lisäksi hänen edessään istuvan.

Tupakointia ja ryyppäämistä pitäisi oikeastaan verrata siihen, että koronan hankkii itselleen tahallaan. Silloin kyllä sopii syyttää vain itseään.

OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5287
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

EricBlair kirjoitti:
Ma Loka 25, 2021 2:15 pm
On kyllä typeriä vertauskuvia sinulla. Ellei rokote estä sairastumista, eikä estä levittämästä sairautta, kuinka sinuun isketty piikki auttaa yhtään ketään? Aivan kuin kaikki teeskentelisi, että turvavyö on kiinni.
Sinun logiikkasi on kuin sanoisi että miksi pitää turvavyötä kun ei se estä ihmisiä kuolemasta ja loukkaantumasta kolareissa.. Joka päivähän ihmisiä loukkaantuu ja kuolee turvävöissä, niin onhan se nyt aivan turha juttu. :roll:

Jorgos
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: Su Syys 19, 2021 12:42 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Jorgos »

Singaporessa menee nyt hienosti, rokutuskattavuus n.85 prosenttia. Rokotekattavuudeltaan maailman kärkimaita, kuin myös koronailmaantuvuudeltaan . Tartunnat, sairaanhoito ja kuolemat, kaikki ennätyslukemissa.

OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5287
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Jorgos kirjoitti:
Ma Loka 25, 2021 2:32 pm
Singaporessa menee nyt hienosti, rokutuskattavuus n.85 prosenttia. Rokotekattavuudeltaan maailman kärkimaita, kuin myös koronailmaantuvuudeltaan . Tartunnat, sairaanhoito ja kuolemat, kaikki ennätyslukemissa.
Niin, eilenkin yli puolet kuolleista oli täysin rokottamattomia, vaikka rokottamattomia on vain n. 16% Singaporen väestöstä.
SINGAPORE - Fifteen more people between the ages of 58 and 100 have died of complications linked to Covid-19.

Eight of them were unvaccinated against the virus and one was partially vaccinated while six were vaccinated.

All were Singaporeans, eight of whom were men, the Ministry of Health (MOH) said on Sunday (Oct 24).
https://www.straitstimes.com/singapore/ ... infections

Don MC

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Don MC »

Tosiasia on kuitenkin että paljon enemmän kuin kuolemaa, korona aiheuttaa sairastumisia ja vammautumisia. Itselleni en silti halua mitään noista. Viikon nuhakuumekin ottaisi päähän ihan tarpeeksi, puhumattakaan siitä jos se kestäisi vielä kauemmin, tai jopa loppuelämän.

Suomessa on jaettu miljoonia rokoteannoksia ja toistaiseksi en ole kuullut kuin yhdestä kuolemantapauksesta joka olisi liitetty rokotteeseen (alempi lainaus tässä postauksessa):
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... 0#p1221240

Avatar
Tähdet kertovat
Rico Tubbs
Viestit: 1275
Liittynyt: Ma Heinä 22, 2019 3:28 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Tähdet kertovat »

Aika helppoa laskentaa täällä denialistit jakaa, jos ajattelevat että rokottamattomana -myös heidän riskit sairastua tai kuolla koronaan pysyvät samana kuin ne on koko väestöllä nyt olleet?

Ottakaahan helmitaulut esiin. Nuo riskit on pidetty matalalla rajoituksilla ja niitä löyhennettäessä -rokotteilla, ja edelleen tartuntamäärien edellyttämillä alueellisilla rajoituksilla.

Nyt kannattaa lopettaa laskenta ja mennä rokotuksiin, jos se on teillä näin alkeellisella tasolla. Riskit koronaan on kerrottu nousevan noin kymmenkertaisiksi, mikäli jatkaa rajoituksien poistumisen jälkeenkin, elämää ilman rokotteita.

Nyt meillä on mm. 11 uutta kuollutta, tartunnat aivan tapissa ja sairaanhoidossa koronan potilasmäärät kasvaa kasvamistaan. Teho ei suinkaan ole ainoa paikka mihin kuollaan. Kaikki eivät ”pääse” edes tehohoitoon, mikäli sillä arvioitu hoitovaste ei täyty.

Menkää rokotuksiin ja lopettakaa turhanpäiväinen kitinä -aikuiset ihmiset. Katsokaa 70-90 ikäisten rokotekattavuutta ja ottakaa sieltä mallia. Eli ne hauraimmat ihmiset ovat olleet isompine rokotuksien haittavaikutus-riskeineen etulinjassa ja pitämässä teitäkin -kitiseviä aikuisia vellipöksyjä tartunnoilta suojassa.
ED0212FC-9EBF-4187-B88E-3BC1757880DC.jpeg
ED0212FC-9EBF-4187-B88E-3BC1757880DC.jpeg (75.17 KiB) Katsottu 663 kertaa
C48095DB-461F-4F6E-B9A6-D77B488A257F.jpeg
C48095DB-461F-4F6E-B9A6-D77B488A257F.jpeg (38.44 KiB) Katsottu 663 kertaa
https://yle.fi/uutiset/3-11300232
..”kaikkia pitäisi pistää ainakin kolme kertaa ja eniten vastaan öyhöttäviä (jalkapuuhun kytkettynä) vähintään viisi”..

Vastaa Viestiin