Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Tay77
Theo Kojak
Viestit: 1157
Liittynyt: Su Tammi 24, 2010 12:01 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Ke Joulu 08, 2021 10:18 pm
Tay77 kirjoitti:
Ke Joulu 08, 2021 9:47 pm

Rokottamaton on monesti varovaisempi ja tietoisempi asiasta. Hän ei käy baareissa, yökerhoissa, firman pikkujouluissa, pelaamassa kavereiden kanssa sählyä tai keilaamassa. Ainakaan ilman maskia ja huolellista hygieniaa. Koronapassin myötä tämä on jopa osittain mahdotonta.
Repesin. :lol:

Käsi ylös ne ketju rokottamattomat, jotka käyttävät vaippaa naamassa ja käsidesiä (ulkoisesti).
Minä nostan käteni. Joka kerta kaupassa on rätti naamalla jne. Suojaan itseni joka kerta julkisilla paikoilla asioidessa. Miksi rokotettujen ei tarvitse toimia samoin??
Se ketun tauti kun tarttuu myös rokotetuista. Ja rokotettuihin. Tästä jo kerroin; sukulaiseni koko rokotettu perhe on nyt koronassa... Ja ovat siis käyneet ihan vaan töissä, koululla ja harrastuksissa...
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Tay77 kirjoitti:
Ke Joulu 08, 2021 11:26 pm

Minä nostan käteni. Joka kerta kaupassa on rätti naamalla jne. Suojaan itseni joka kerta julkisilla paikoilla asioidessa.
Hienoa, onko muita? Sikakoiralta asiaa on turha kysyä, koska hän on tuplarokotettu. Veikkaisin, että hän ei suostu vastaamaan käsidesiasiaan, koska häntä hävettää, koska on luullut, että käsidesiä pitää nauttia aina sisäisesti. :lol:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Ke Joulu 08, 2021 11:26 pm
sikakoira kirjoitti:
Ke Joulu 08, 2021 11:22 pm
^
:lol: Kiesus sentään koitappa nyt skarpata kommari. Corona tulee ja vie sut muuten
En minä ole kommunisti. En jaa täällä Venäjän kommaripressan propagandaa 24/7. Oikeassa Platon oli, kun sanoi, että demokratiassa yhteiskunnan pienin ja parhain osa on suurimman ja huonoimman orjuuttama. Oliko Platon kommari? Hän ei ollut tietääkseni entisen kommunistivaltion upseeri.

Suomessakin on toiminut virkamieshallituksia. Ne eivät edusta mitään poliittista ideologiaa. Tuon tietäisit, jos olisit käynyt peruskoulun loppuun. Sitä käsiteltiin 9-luokan yhteiskuntaopissa.
Platon kannatti Coronadystopiaa
demokratiassa yhteiskunnan pienin ja parhain osa on suurimman ja huonoimman orjuuttama
Tällaistahan täällä muutamat havittelevat sairaassa mielikuvituksessaan.

Teknokratian pääpiirteet tuntuvat olevan hyvin hyvin hallussa kommunisteilla ja muilla yhtä sairailla yksilöillä.

Sana jota hain oli fasisti. :wink:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

sikakoira kirjoitti:
Ke Joulu 08, 2021 11:33 pm

Platon kannatti Coronadystopiaa
demokratiassa yhteiskunnan pienin ja parhain osa on suurimman ja huonoimman orjuuttama
Tällaistahan täällä muutamat havittelevat sairaassa mielikuvituksessaan.

Teknokratian pääpiirteet tuntuvat olevan hyvcin hallussa kommunisteilla
Nyt taisi kirjoitusvirheestä päätellen mennä tunteisiin.

Edelleenkään virkamieshallinnolla ja teknoratialla ideologiana ei ole mitään tekemistä kommunismin kanssa. Virkamieshallitus muodostuu pätevimmistä henkilöistä, joita eivät elämänkoulun kuolasuut ole valinneet poliittisesti. Ne ovat nimensä mukaisesti virkamiehallituksia ilman poliittista ideologiaa.

Kerrotko muuten miten maailman eliitin talouden romutus koronan varjolla etenee, kun olet sellaisen kuulemma oikein vierestä huomannut? Miten tähän sopii, että lähes joka puolella bruttokansantuotteet ovat voimakkaassa nousussa?
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Tay77
Theo Kojak
Viestit: 1157
Liittynyt: Su Tammi 24, 2010 12:01 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Ke Joulu 08, 2021 10:44 pm
sikakoira kirjoitti:
Ke Joulu 08, 2021 10:32 pm

ROKOTEPSYKOOSI on todellakin vakava tautti :mrgreen: :lol:
Itse olen kahteen kertaan rokotettu ja ihmettelen suuresti muutamien huutelua :lol:
Näin olet kertonut, eli asia on kyllä kaikkien tiedossa. Senkin tietävät kaikki miksi käyt yksinäistä sotaasi rokotteita vastaan murha.infossa. Koira tekee, niin kuin isäntä käskee (Putin).

Käytätkö myös vaippaa naamallasi ja käsidesiä (ulkoisesti)?
Vaippaa naamalla ja käsidesiä ulkoisesti olisi hyvä sinunkin käyttää! Olet rokotettu tai et. Ei kenenkään tarvitse olla sotimassa rokotetta vastaan. En ainakaan minä ole. Mutta asioita voi myös katsella perspektiivistä; milloinka on vaikkapa influenssa-rokotteesta kieltäytyneitä kohdeltu yhtä halveksivasti? Sinä voit sairastua koronaan ja yhtälailla tartuttaa sitä vaikket huomaisikaan :evil:
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks

kotiteurastaja
Harjunpää
Viestit: 292
Liittynyt: Su Syys 05, 2021 11:45 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja kotiteurastaja »

Olen aivan varma, että rokotetut suhtautuvat vakavammin myös muihin koronan vastatoimiin, eli maskeihin, käsien pesuun ja etäisyyksien pitämiseen.

Avatar
EricBlair
Axel Foley
Viestit: 2044
Liittynyt: Ke Elo 18, 2021 6:44 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja EricBlair »

kotiteurastaja kirjoitti:
To Joulu 09, 2021 12:25 am
Olen aivan varma, että rokotetut suhtautuvat vakavammin myös muihin koronan vastatoimiin, eli maskeihin, käsien pesuun ja etäisyyksien pitämiseen.
Ja siitä huolimatta toimivat superlevittäjinä. Jokin tässä yhtälössä ei toimi.
-Kaikki on nykyään ok-

kotiteurastaja
Harjunpää
Viestit: 292
Liittynyt: Su Syys 05, 2021 11:45 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja kotiteurastaja »

EricBlair kirjoitti:
To Joulu 09, 2021 12:42 am
kotiteurastaja kirjoitti:
To Joulu 09, 2021 12:25 am
Olen aivan varma, että rokotetut suhtautuvat vakavammin myös muihin koronan vastatoimiin, eli maskeihin, käsien pesuun ja etäisyyksien pitämiseen.
Ja siitä huolimatta toimivat superlevittäjinä. Jokin tässä yhtälössä ei toimi.
Johtuisiko se siitä, että et ymmärrä mitä yhtälö tarkoittaa?

Lähes 90% rokotettu ja pieni marginaalien rokottamattomien joukko, sekä levittää enemmän koronaa, että täyttää teho-osastot. Mietis sitä hetki.

kotiteurastaja
Harjunpää
Viestit: 292
Liittynyt: Su Syys 05, 2021 11:45 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja kotiteurastaja »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Ke Joulu 08, 2021 10:27 pm
Petran ja hänen miehensä tarina kertoo siitä, että rokotepsykoosissa on todellakin kysymys psykoosista. Jäävät koko perhe mielummin työttömiksi, kuin ottavat rokotteen. Petra haluaisi myös, että veronmaksajat maksaisivat hänen fobiansa. Voi vain miettiä paljonko tuollainen joka päivä henkilökunnan testaaminen maksaisi ja minkälainen homma siinä olisi.
Hoitaja Petra ei aio ottaa rokotetta, vaikka olisi pakko – alanvaihto pelottaa ja surettaa: "Vanhustenhoito on alani – se on niin lähellä sydäntäni"

MTV Uutiset tavoitti vanhusten parissa työskentelevän hoitajan, joka ei aio ottaa koronarokotetta, vaikka rokotuspakko astuisikin alalla voimaan.

Etelä-Suomessa hoitotyötä tekevä Petra* ei aio ottaa koronarokotetta.

Ei, vaikka olisi kuinka pakko.

Pelkästään sana ”pakkorokottaminen” saa hänessä aikaan voimakkaita tunteita.


– Se on järkyttävää, kauheaa ja surullista, hän kuvailee.

– En luota rokotteeseen. En usko, että jos tulee yhtäkkiä tappava virustauti, siihen keksitään hetkessä rokote, hän perustelee päätöstään olla ottamatta rokotetta.


Petra: Mieluimmin päivittäinen koronatesti kuin rokote
Hallitus esitti eduskunnalle tänään keskiviikkona hoitoalalle niin kutsuttua rokotuspakkoa.

Kyse on uudesta tartuntalain pykälästä, jonka mukaan sosiaali- ja terveydenhuollon henkilöiltä voidaan vaatia koronavirusrokotetta.

Katso jutun alussa oleva video, jolla ministeri Krista Kiuru perustelee syyt sille, miksi sosiaali- ja terveysalalle esitetään pakkorokotuksia!

Työnantaja voisi vain erityisestä syystä käyttää asiakkaiden ja potilaiden kanssa työskentelyyn henkilöä, jolla ei ole riittävää suojaa koronatautia vastaan rokotusten tai sairastetun taudin kautta.



Rokotuksen voisi välttää vain lääketieteellisestä syystä. Tällöin hän voisi työskennellä aina enintään 72 tuntia aikaisemmin otetun negatiivisen koronatestituloksen kanssa.

Lähihoitajana vanhusten kotihoidossa työskentelevä Petra kertoo olevansa valmis testattavaksi vaikka jok’ikinen työpäivä, kunhan rokotetta ei vain tarvitsisi ottaa.

– Olen juossut jo nyt paljon testeissä pikkunuhankin takia. Ei me mennä ikinä töihin sairaana, Petra kertaa.

– Ja onhan meillä suojavarusteet, kuten maski ja hanskat, päällä, hän jatkaa.

Pakkorokotus tarkoittaa Petralle alanvaihtoa
Rokotuksista ja koronapassin laajentamisesta sote-alalle on puhuttu pitkin syksyä.

Petra kertoo, että ajatus pakkorokotukset tuntuivat vielä jokin aika sitten niin kaukaiselta ajatukselta, ettei hän ole vielä ehtinyt varautua siihen, että työpaikka voisi mennä alta koronarokotusten vuoksi.

– En uskonut, että tällainen (rokotuspakko) voisi mennä Suomessa läpi, koska tämän pitäisi olla vapaa maa.



Jos ja kun koronarokotukset tulevat hoitoalalla pakollisiksi, Petra ei näe osaltaan muuta vaihtoehtoa kuin alan vaihtamisen.

Se on hänestä hyvin suuri sääli, sillä hän on ehtinyt työskennellä kutsumusammatissaan jo yli 15 vuoden ajan.

– Se (toiselle alalle siirtyminen) olisi kauheaa, koska vanhustenhoito on alani – se on niin lähellä sydäntäni.

– Se on se, mitä haluan tehdä, missä olen hyvä ja ala, jota rakastan.

Vaikeutuuko hoitajapula entisestään pakkorokotusten vuoksi?
Petra kertoo tuntevansa useita hoitoalalla työskenteleviä henkilöitä, jotka eivät ole vielä hakeutuneet rokotettaviksi.

Siksi hän pelkääkin, että rokotuspakko pahentaa hoitajapulaa entisestään, kun rokotteista kieltäytyvät hoitajat vaihtavat alaa.

– Nytkin hoitajat ovat niin kiven alla. Ja on vaikea saada sijaisia, jos joku on sairaana.


– Tosi vähän on enää hoitajia, joille hoitoala on kutsumusammatti. Heitä tarvitaan, Petra pohtii.


Tulevaisuus tuntuu Petrasta pelottavalta, sillä hänellä on asuntolaina maksettavanaan ja perhe elätettävänään.

Mitä tehdä, jos työt lähtevät alta?

– Miehenikään ei ole ottanut rokotetta, ja jos rokotuspakko leviää muillekin aloille ja jäisimme molemmat työttömiksi. En tiedä, mitä sitten tehdään. En tiedä yhtään, Petra pohtii.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hoi ... #gs.iul9bu
Mitenkähän Petran perheessä yhtälöt toimivat? :lol:

Late6
Theo Kojak
Viestit: 1173
Liittynyt: Su Joulu 27, 2020 11:01 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Late6 »

kotiteurastaja kirjoitti:
To Joulu 09, 2021 12:54 am
EricBlair kirjoitti:
To Joulu 09, 2021 12:42 am
kotiteurastaja kirjoitti:
To Joulu 09, 2021 12:25 am
Olen aivan varma, että rokotetut suhtautuvat vakavammin myös muihin koronan vastatoimiin, eli maskeihin, käsien pesuun ja etäisyyksien pitämiseen.
Ja siitä huolimatta toimivat superlevittäjinä. Jokin tässä yhtälössä ei toimi.
Johtuisiko se siitä, että et ymmärrä mitä yhtälö tarkoittaa?

Lähes 90% rokotettu ja pieni marginaalien rokottamattomien joukko, sekä levittää enemmän koronaa, että täyttää teho-osastot. Mietis sitä hetki.
Mä luulen että tämä on liian vaikea yhtälö kaikkien ymmärtää varsinkin jos lukee liikaa pelkkää Putinin trollien tarinaa, suosittelen hänellekin tutustumista oikeisiin lääketieteellisiin faktoihin niin ei mene kirjoitukset täällä aivan alta riman

Avatar
Säde-Sisko
Axel Foley
Viestit: 2223
Liittynyt: Ke Kesä 03, 2020 4:50 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Säde-Sisko »

Late6 kirjoitti:
To Joulu 09, 2021 1:01 am

Mä luulen että tämä on liian vaikea yhtälö kaikkien ymmärtää varsinkin jos lukee liikaa pelkkää Putinin trollien tarinaa, suosittelen hänellekin tutustumista oikeisiin lääketieteellisiin faktoihin niin ei mene kirjoitukset täällä aivan alta riman
Paa nyt vaikka esiin sitä lääketieteellistä faktaa miksi tartunnat on huipussaan kun niin iso osa on jo rokotettu. Kenen trolleja itse edustat, Leninin?
”En ole puolesta, enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin”

kotiteurastaja
Harjunpää
Viestit: 292
Liittynyt: Su Syys 05, 2021 11:45 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja kotiteurastaja »

Säde-Sisko kirjoitti:
To Joulu 09, 2021 2:47 am

Paa nyt vaikka esiin sitä lääketieteellistä faktaa miksi tartunnat on huipussaan kun niin iso osa on jo rokotettu. Kenen trolleja itse edustat, Leninin?
Paas nyt kertoen, mitä väli tartunnoilla on jos ne eivät johda sairaalahoitoon ja kuolemiin? Sairaalahoidossa varsinkaan tehohoitoon. Onko rokotteiden tarkoitus aivan mahdotonta ymmärtää? :shock:
Rokottamattomien osuus sairaalahoidosta 70 prosenttia, myös 33-kertainen riski joutua tehohoitoon
https://yle.fi/uutiset/3-12192997

Eikö millään käsitä, mitä tuo ylläoleva tarkoittaa, kun kyseessä on 10% osuus yli 12-vuotiaista?

Avatar
Säde-Sisko
Axel Foley
Viestit: 2223
Liittynyt: Ke Kesä 03, 2020 4:50 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Säde-Sisko »

kotiteurastaja kirjoitti:
To Joulu 09, 2021 2:56 am

Paas nyt kertoen, mitä väli tartunnoilla on jos ne eivät johda sairaalahoitoon ja kuolemiin? Sairaalahoidossa varsinkaan tehohoitoon. Onko rokotteiden tarkoitus aivan mahdotonta ymmärtää? :shock:
Oliko tämä kysymys itsellesi kun en ymmärtänyt vai ajatteletko että kaikenlaiset influenssat tulee nujertaa maailmasta keinolla millä hyvänsä?
”En ole puolesta, enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin”

Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6415
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Ei ole mitään vaaraa muille olla samassa tilassa Corona altistustajan kanssa, Lintilä Haavisto Marin linja on täää! :mrgreen: :mrgreen:

Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6415
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008461540.html
Oletko vieraillut näissä paikoissa? Helsingissä runsaasti koronalle altistumisia ravintoloissa ja baareissa
Apollo Live Club (baari) Mannerheimintie 16 3.12.

Bar 10 (baari) Fleminginkatu 10 4.12.

Bar Loose (baari) Annankatu 21 4.12.

Hook (ravintola) Mannerheimintie 17 5.12.

Kalliohovi (baari) Vaasankatu 17 5.12.

Kork (ravintola) Kanavaranta 3 C 9 5.12.

Kuudes linja (baari) Hämeentie 13 B 3.12.

Lepakkomies (baari) Helsinginkatu 1 4.12.

Magu (ravintola) Korkeavuorenkatu 27 3.12.

Panema (baari) Helsinginkatu 11 5.12.

Penny (ravintola) Uudenmaankatu 13 3.12.

Riyo Cafe (ravintola) Opastinsilta 8 A 4.12.

Shelter (ravintola) Kanavaranta 7 4.12.

Tavastia (baari) Urho Kekkosen katu 4 3.12.

Thai Vegan Kitchen (ravintola) Lapinlahdenkatu 9 6.12.

BasBas Kulma (ravintola) Tehtaankatu 27–29 2.12.

Café Ekberg (ravintola) Bulevardi 9 5.12.

Café Succès (ravintola) Korkeavuorenkatu 2 4.12.

Capperi (ravintola) Siltavoudintie 9 4.12.

Gurkha (ravintola) Hiihtäjäntie 1 4.12.

Kaarle XII (baari) Kasarmikatu 40 3.12.

Kaivohuone (baari) Iso Puistotie 1 4.12.

Skidilä (ravintola) Annankatu 30 3.12.

Talin Kartano (ravintola) Talin puistotie 12 2.12.

Antell Sakkaroosi (ravintola) Mannerheimintie 15 29.11.

Ichiban, Kamppi (ravintola) Urho Kekkosen katu 1 29.11.

Vastaa Viestiin