Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Don MC

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Don MC »

Eipä taideta sakottaa, koska mitään liioittelua ei ole.
Käypäs itse vaikka piruuttas ihan paikan päällä sairaalassa laskemassa rokotteen haittavaikutuksen takia siellä makaavat potilaat. Niitä numeroita eivät mitkään WHO:t tai lääketehtaat pysty peittelemään. Ja miksi peittelisivätkään, kun ne numerot ovat niin alhaisia.

Korkealla sen sijaan on koronataudin takia sairaaloissa maakaavien rokottamattomien lukumäärä.
Avatar
EricBlair
Axel Foley
Viestit: 2044
Liittynyt: Ke Elo 18, 2021 6:44 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja EricBlair »

Levottomia väitteitä on esitetty ja minä ihmettelen miksi. Kuinka voidaan väittää, ettei haittavaikutuksia ole kun niitä on ilmoitettu miljoonia? Kuolemantapauksia on myös todella paljon.

https://vaersanalysis.info/2021/10/08/v ... 10-1-2021/
Liitteet
Screenshot_20211015-205201.jpg
Screenshot_20211015-205201.jpg (67.97 KiB) Katsottu 441 kertaa
-Kaikki on nykyään ok-
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2033
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja palokirves »

EricBlair kirjoitti: Pe Loka 15, 2021 8:57 pm Levottomia väitteitä on esitetty ja minä ihmettelen miksi. Kuinka voidaan väittää, ettei haittavaikutuksia ole kun niitä on ilmoitettu miljoonia? Kuolemantapauksia on myös todella paljon.
Levottomat lähteet jatkuvat. Miksi te tuputatte tuota Vaersia, joka ei ole luotettava lähde, koska sinne kuka vain voi laittaa mitä vain?
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
jotunheimen
Harjunpää
Viestit: 331
Liittynyt: Ma Loka 19, 2020 8:34 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja jotunheimen »

Kovasti on rokotetuilla kaikenlaista vaivaa, töissä sen huomaa, varsinkin nuoremmilla.

Muistakaa ottaa kyseenalaisten ja miljardien petostuomioihin syyllistyneiden yhtiöiden piikkinne toki, jotka tuotiin markkinoille pika pikaa, kaikki testit tehtynä tietty joihin aiemmassa maailmassa meni vähintään 10 vuotta, nyt kun kyseessä ovat geenimapulointiin perustuvat tuotteet joita ei ole koskaan ihmisille kokeiltu, tuo 10 vuotta voisi helposti olla 15-20 vuotta. Vähän niinkuin windowsin päivitykset, muutama miljoona kaatuu aina ennen kuin tulee uusi päivitys. Itse ajattelin pysyä ihminen 1.0:a (jos nyt enää sitäkään olen) enkä siirry ihmis 2.0:n
Extremely dangerous to our democracy
jotunheimen
Harjunpää
Viestit: 331
Liittynyt: Ma Loka 19, 2020 8:34 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja jotunheimen »

Levottomat lähteet jatkuvat. Miksi te tuputatte tuota Vaersia, joka ei ole luotettava lähde, koska sinne kuka vain voi laittaa mitä vain?
Mikä olisi hyvä, Iltalehti? Kymppiuutiset?
Extremely dangerous to our democracy
Don MC

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Don MC »

No niihin ei ainakaan kuka vain voi laittaa mitä vain. Vaikken muuten niiden laadusta niin perusta. Mutta niitä ainakin sitoo journalistiset säännöt, joten puutaheinää eivät saa puhua.
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2033
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja palokirves »

jotunheimen kirjoitti: Pe Loka 15, 2021 9:09 pm
Levottomat lähteet jatkuvat. Miksi te tuputatte tuota Vaersia, joka ei ole luotettava lähde, koska sinne kuka vain voi laittaa mitä vain?
Mikä olisi hyvä, Iltalehti? Kymppiuutiset?
Huomattavasti luotettavammat. Niiden uutiset perustuvat luotettaviin lähteisiin. Seuraavaksihan te tarjoatte lähteeksi adressit.comia.Katsokaa itse Putin ja Stalin ovat allekirjoittaneet adressin :mrgreen:
EricBlair kirjoitti: Pe Loka 15, 2021 9:34 pm
Esitätkö tyhmää, oletko nuori pentu vai etkö tiedä, että ovat tuomittu monesti julkisen sanan neuvostossa?
Eli taas rokote osoitettiin turvalliseksi. Missä teidän jakamat linkkien todenperäisyys muuten tutkitaan? Pietarissa kansan tuomioistuimessa?
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
ExPussinKäyttäjä
Theo Kojak
Viestit: 1126
Liittynyt: Pe Elo 13, 2021 10:52 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja ExPussinKäyttäjä »

Don MC kirjoitti: Pe Loka 15, 2021 9:16 pm No niihin ei ainakaan kuka vain voi laittaa mitä vain. Vaikken muuten niiden laadusta niin perusta. Mutta niitä ainakin sitoo journalistiset säännöt, joten puutaheinää eivät saa puhua.
otin tietenkin paskan puhumisesta kopin...
ja tuli sitten selattua tapani vastaisesti iltistä

olikohan tämä viides "uutinen" jonka sitten ajattelin tarkistaa

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008336544.html

"Tanska kutsuu kaikki kolmannelle korona­piikille"

otsikko on virheellinen, tanska ei kutsu kaikkia kolmannelle piikille


tässä sama uutinen tanskalaisittain

ensin otsikko: "Denmark to offer Covid-19 booster jab to Johnson & Johnson vaccinated"

ja sitten uutisen tärkein anti:

"People aged over 65 and those who received the Johnson & Johnson Covid-19 vaccine are amongst those who will soon be offered booster vaccinations in Denmark."

https://www.thelocal.dk/20210928/denmar ... accinated/


uutisointi suomessa on jo pitkään ollut paste copya ilman minkäänlaista faktantarkistusta
nähdään seuraavassa elämässä, ilmanpussia
Sahkotuoli
Jack Bauer
Viestit: 993
Liittynyt: Su Loka 18, 2020 2:42 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Sahkotuoli »

jotunheimen kirjoitti: Pe Loka 15, 2021 9:07 pm Kovasti on rokotetuilla kaikenlaista vaivaa, töissä sen huomaa, varsinkin nuoremmilla.

Muistakaa ottaa kyseenalaisten ja miljardien petostuomioihin syyllistyneiden yhtiöiden piikkinne toki, jotka tuotiin markkinoille pika pikaa, kaikki testit tehtynä tietty joihin aiemmassa maailmassa meni vähintään 10 vuotta, nyt kun kyseessä ovat geenimapulointiin perustuvat tuotteet joita ei ole koskaan ihmisille kokeiltu, tuo 10 vuotta voisi helposti olla 15-20 vuotta. Vähän niinkuin windowsin päivitykset, muutama miljoona kaatuu aina ennen kuin tulee uusi päivitys. Itse ajattelin pysyä ihminen 1.0:a (jos nyt enää sitäkään olen) enkä siirry ihmis 2.0:n
No päätä nyt onko vikaa rokotteissa vai niissä yhtiöissä äläkä ruikuta siellä. :mrgreen:
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2033
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Mikä teidän agendanne muuten on enää jauhaa tuota rokotepsykoottista salaliittopaskaa? Suomen kansasta on jo suurin osa rokotettu. Juna meni jo. Asemalle jäi muutama mielipuoli mesoamaan maailmanloppua ja illuminaatin salaliittoa.
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
jhou
Perry Mason
Viestit: 3842
Liittynyt: Ti Maalis 31, 2015 3:09 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja jhou »

EricBlair kirjoitti: Pe Loka 15, 2021 9:34 pm Esitätkö tyhmää, oletko nuori pentu vai etkö tiedä, että ovat tuomittu monesti julkisen sanan neuvostossa?
Se on justiinsa näin. Ja arvaapa, ketkä muodostavat JSN:n? Ne samat mediat, joita täällä sylki roiskuen haukutaan "valemedioiksi" ja milloin miksikin. Sitä kutsutaan itsesääntelyksi ja sitä ei todellakaan harrasteta ns. vaihtoehtomedioiden tai rokotekriitikoiden parissa. Vai koska viimeksi näit jonkin anoturtiaisen tunnustavan, että tulipas puhuttua oikein railakkaasti paskaa taannoin, olen pahoillani ja vedän valheellisen väittämäni takaisin? Eikä se todellakaan johdu siitä, ettei olisi syytä.

Lähimmäksi vastaavaa itsesääntelyä on päästy jossain jenkeissä, kun vakavailmeiset omaiset kertovat, että N.N. makaa nyt teholla eikä pysty itse päivittämään somea, mutta hän halusi vedota kaikkiin, että ne rokotteet onkin itse asiassa tosi hyvä juttu, käykää ihmeessä ottamassa ne kun vielä ehditte.
Hyvin suunniteltu on edelleenkin tekemättä.
Don MC

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Don MC »

Jep. Noi MV:t sun muut paskasivustot eivät tuolla tavalla joudu JSN:n hampaisiin, koska niitä ei valvo kukaan. Ne voivat vapaasti puhua paskaa ja lööperiä ilman että kukaan ärähtää.

Nämä valtamedian lehdet joutuvat noudattamaan sääntöjä, vaikkakin joskus tapahtuu virheitä. Silloin JSN ärähtää, ja virhe korjataan. Räikeimmissä tapauksissa (yleensä tahallisissa) joku saa kenkää ja jopa sakot niskaan. Asia on sitten sillä selvä.

Paskalehdet ja kusisivustot eivät korjaa virheitään koskaan ja valheet jäävät nettiin kaikkien hyväuskoisten hölmöjen pällisteltäväksi. Syylliset valehtelijat vain nauravat matkalla Sberbankiin rupliaan laskemaan.
ExPussinKäyttäjä
Theo Kojak
Viestit: 1126
Liittynyt: Pe Elo 13, 2021 10:52 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja ExPussinKäyttäjä »

Don MC kirjoitti: Pe Loka 15, 2021 10:25 pm Jep. Noi MV:t sun muut paskasivustot eivät tuolla tavalla joudu JSN:n hampaisiin, koska niitä ei valvo kukaan. Ne voivat vapaasti puhua paskaa ja lööperiä ilman että kukaan ärähtää.

Nämä valtamedian lehdet joutuvat noudattamaan sääntöjä, vaikkakin joskus tapahtuu virheitä. Silloin JSN ärähtää, ja virhe korjataan. Räikeimmissä tapauksissa (yleensä tahallisissa) joku saa kenkää ja jopa sakot niskaan. Asia on sitten sillä selvä.

Paskalehdet ja kusisivustot eivät korjaa virheitään koskaan ja valheet jäävät nettiin kaikkien hyväuskoisten hölmöjen pällisteltäväksi. Syylliset valehtelijat vain nauravat matkalla Sberbankiin rupliaan laskemaan.
kokeile huviksesi korjaako iltis otsikointiaan jonka on kopioinut reuterssilta
joka siis on ihan täyttä paskaa, voit luntata edelliseltä sivulta jos dissonanssi olisikin päässyt yllättämään etkä muista edes eilistä päivää
nähdään seuraavassa elämässä, ilmanpussia
jotunheimen
Harjunpää
Viestit: 331
Liittynyt: Ma Loka 19, 2020 8:34 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja jotunheimen »

Sahkotuoli kirjoitti: Pe Loka 15, 2021 9:49 pm
jotunheimen kirjoitti: Pe Loka 15, 2021 9:07 pm Kovasti on rokotetuilla kaikenlaista vaivaa, töissä sen huomaa, varsinkin nuoremmilla.

Muistakaa ottaa kyseenalaisten ja miljardien petostuomioihin syyllistyneiden yhtiöiden piikkinne toki, jotka tuotiin markkinoille pika pikaa, kaikki testit tehtynä tietty joihin aiemmassa maailmassa meni vähintään 10 vuotta, nyt kun kyseessä ovat geenimapulointiin perustuvat tuotteet joita ei ole koskaan ihmisille kokeiltu, tuo 10 vuotta voisi helposti olla 15-20 vuotta. Vähän niinkuin windowsin päivitykset, muutama miljoona kaatuu aina ennen kuin tulee uusi päivitys. Itse ajattelin pysyä ihminen 1.0:a (jos nyt enää sitäkään olen) enkä siirry ihmis 2.0:n
No päätä nyt onko vikaa rokotteissa vai niissä yhtiöissä äläkä ruikuta siellä. :mrgreen:
"Äläkä ruikuta siellä" viestii epävarmuutta, taidat olla molemmat, ensimmäiset, rokotteet ottaneita? Kyllä niitä lisää näyttää tulevan, juuri niinkuin sanoin järjestelmän upgreidaamiseksi.

Muutama jo onneksi ymmärtää, ettei tässä mistään kuolettavasta (podin itse n.kk sitten)taudista ole kyse vaan nykyisen talousjärjestyksen täydellisestä muuttamisesta toki niin, että eliitillä on kaikki ja toisilla ei mitään, mutta ihme kumma me muut olemme onnellisia mainoksen mukaan, vaikka emme mitään omistakaan, todennäköisesti kaikkien piikkiensä ja juuri tulleen WEF:n aivoihin asennettavan masennuksenpoistajan kautta.
Extremely dangerous to our democracy
ExPussinKäyttäjä
Theo Kojak
Viestit: 1126
Liittynyt: Pe Elo 13, 2021 10:52 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja ExPussinKäyttäjä »

tässä uutis pyrähdys kenguruiden ja laulavan uni kansan maasta



suomennos: jos et omista puolueen passia pääset leirille ja jos omistat puolueen passin niin pääset silti leirille
nähdään seuraavassa elämässä, ilmanpussia
Vastaa Viestiin