Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja Gladys »

ystävä16 kirjoitti: Su Elo 23, 2020 2:58 pm Luulen, että tällä palstalla ei paljoa ole ihmisiä, jotka tuntisivat ketään autossa olleista. Tuntuu tosi kurjalta lukea kaikkia erilaisia arvauksia siitä, mitä illalla on tapahtunut. Tunsin Jasperin ja noh, Alexin myös. Tyttöjä en tuntenut. Alex ja Jasper kyllä tunsivat toisensa, mutta Jasper ei ainakaan mulle mitään maininnut, että niitä tyttöjä tuntis.

Alexilla ei mennyt mitenkään parhaiten, kyllä sillä kaikenlaisia ajatuksia oli ollut. Mutta en mä siltikään tahdo uskoa että se tollaseen pystyis, että yrittäis itsemurhaa kaverit kyydissä. Joukkoitsemurha ei voi olla edes vaihtoehto. Ei Jasper sellasta ois koskaan halunnut.

Juttelin Alexin kanssa päiviä ennen ja vielä viime viikon lauantainakin. Se pyys mua sattumoisin mukaan Yyteriin, mutta en pystyny lähtee ku olin koiravahdissa kotona. Luojan kiitos en päässy.
Jotenkin ollu tosta onnettomuudesta lähtien tosi tunteeton olo, en pysty siltikään onnettomuuspaikalla käymään. Vaikeeta edes koittaa itkeä, jotenkin haluaisin surra mutta tuntuu vaan tosi vaikeelta yrittää käsitellä tätä asiaa. Eihän tätä vaan voi käsittää. Ei mitenkään. Jasperkin oli yksi ihannimmista ihmisistä kenet oon tuntenu. Paljon sillä oli aina kavereita. Lämmöllä muistelen häntä.

Alexilla ei ollut siis tarkoitus juoda, mutta kyllä se kuskina toimi. Kiitos rakentavista kommenteista ❤️
Otan osaa. Toivottavasti saatte tukea ja apua ja juttuseuraa. Olen teidän iässänne joutunut käymään läpi samoja asioita joten tiedän kuinka kamalaa tuo on. Paljon voimia sinulle ja muille kavereille, pitäkää huoli ettei kukaan jää surun ja kysymysten kanssa yksin.
All is pretty.
- Andy Warhol
Avatar
jukuripää
Christopher Lorenzo
Viestit: 1623
Liittynyt: Pe Loka 05, 2012 6:30 am
Paikkakunta: Nyhtänköljä

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja jukuripää »

Gladys kirjoitti: Su Elo 23, 2020 4:01 pm
ystävä16 kirjoitti: Su Elo 23, 2020 2:58 pm Luulen, että tällä palstalla ei paljoa ole ihmisiä, jotka tuntisivat ketään autossa olleista. Tuntuu tosi kurjalta lukea kaikkia erilaisia arvauksia siitä, mitä illalla on tapahtunut. Tunsin Jasperin ja noh, Alexin myös. Tyttöjä en tuntenut. Alex ja Jasper kyllä tunsivat toisensa, mutta Jasper ei ainakaan mulle mitään maininnut, että niitä tyttöjä tuntis.

Alexilla ei mennyt mitenkään parhaiten, kyllä sillä kaikenlaisia ajatuksia oli ollut. Mutta en mä siltikään tahdo uskoa että se tollaseen pystyis, että yrittäis itsemurhaa kaverit kyydissä. Joukkoitsemurha ei voi olla edes vaihtoehto. Ei Jasper sellasta ois koskaan halunnut.

Juttelin Alexin kanssa päiviä ennen ja vielä viime viikon lauantainakin. Se pyys mua sattumoisin mukaan Yyteriin, mutta en pystyny lähtee ku olin koiravahdissa kotona. Luojan kiitos en päässy.
Jotenkin ollu tosta onnettomuudesta lähtien tosi tunteeton olo, en pysty siltikään onnettomuuspaikalla käymään. Vaikeeta edes koittaa itkeä, jotenkin haluaisin surra mutta tuntuu vaan tosi vaikeelta yrittää käsitellä tätä asiaa. Eihän tätä vaan voi käsittää. Ei mitenkään. Jasperkin oli yksi ihannimmista ihmisistä kenet oon tuntenu. Paljon sillä oli aina kavereita. Lämmöllä muistelen häntä.

Alexilla ei ollut siis tarkoitus juoda, mutta kyllä se kuskina toimi. Kiitos rakentavista kommenteista ❤️
Otan osaa. Toivottavasti saatte tukea ja apua ja juttuseuraa. Olen teidän iässänne joutunut käymään läpi samoja asioita joten tiedän kuinka kamalaa tuo on. Paljon voimia sinulle ja muille kavereille, pitäkää huoli ettei kukaan jää surun ja kysymysten kanssa yksin.
Tämä on kyllä kova tilanne niille, jotka menettivät läheisensä. Ja kovaa on myös Alexin omaisilla, ja Alexilla itsellään. Kukaan asiaan liittyvä omainen tai ystävä ei tästä helpolla pääse yli.
Kaikki eiliset ovat menetettyjä päiviä.
Avatar
jukuripää
Christopher Lorenzo
Viestit: 1623
Liittynyt: Pe Loka 05, 2012 6:30 am
Paikkakunta: Nyhtänköljä

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja jukuripää »

No nyt ei kannata tuomita kännikuskin kyydissä kuolleita nuoria kunnottomiksi ihmisiksi. He sattuivat olemaan kyydissä, ja tapahtui mitä tapahtui. Tehtyä saa harvemmin tekemättömäksi. Kolmessa kodissa valmistaudutaan hautajaisiin.

Toivottavasti tämän onnettomuuden asiat saadaan selviteltyä.
Kaikki eiliset ovat menetettyjä päiviä.
Gurney
Adrian Monk
Viestit: 2506
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja Gurney »

jukuripää kirjoitti: Su Elo 23, 2020 8:27 pm No nyt ei kannata tuomita kännikuskin kyydissä kuolleita nuoria kunnottomiksi ihmisiksi. He sattuivat olemaan kyydissä, ja tapahtui mitä tapahtui. Tehtyä saa harvemmin tekemättömäksi. Kolmessa kodissa valmistaudutaan hautajaisiin.

Toivottavasti tämän onnettomuuden asiat saadaan selviteltyä.
Kunnollisen nuoren vastakohta ei ole kunnoton, vaan ajattelematon, villi, rajaton ja turhia riskejä ottava.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja poikani »

Afganistanissa ja monessa muussa maassa ei ole tätäkään ongelmaa, vaan tytöt pysyvät kotona.
????? ?? ??????.
Avatar
jukuripää
Christopher Lorenzo
Viestit: 1623
Liittynyt: Pe Loka 05, 2012 6:30 am
Paikkakunta: Nyhtänköljä

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja jukuripää »

poikani kirjoitti: Su Elo 23, 2020 9:57 pm Afganistanissa ja monessa muussa maassa ei ole tätäkään ongelmaa, vaan tytöt pysyvät kotona.
Niin; minutkin olisi jo hyvin nuorena tapettu perheen ja suvun kunnian tähden. En olisi päässyt viettämään hulvatonta nuoruuttani.
Kaikki eiliset ovat menetettyjä päiviä.
PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Kalluteinit lähtevät kännisen kalluteinin kyytiin, siinä ollaan todellakin 100% tietoisia mihin ollaan ryhtymässä, iästä riippumatta.
aumari
Vic Mackey
Viestit: 1998
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja aumari »

PoliisimestariSisu kirjoitti: Ma Elo 24, 2020 3:48 am Kalluteinit lähtevät kännisen kalluteinin kyytiin, siinä ollaan todellakin 100% tietoisia mihin ollaan ryhtymässä, iästä riippumatta.

"Nää oli joidenkin lapsia", no niin oli myös Hitler, Stalin, Mao ja Kim il-Sung. Mukavia veijareita hekin olivat, eikö vain?

Ja olen myös yksi niistä nyymeistä ketkä huutistelivat laudalla näille idioottiteineille laudalla, kannattaa pysyä siellä mammafoorumeilla kun te normot taas kerran ette saa henkeä laudan lankoja lukiessaan.
Olen kai tippunut kehityksen rattailta, kun en ymmärrä tarkoittaako tuo "huutista" jotain.
Sverdlov
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1414
Liittynyt: Pe Marras 11, 2016 9:28 am

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja Sverdlov »

Millainen raivo syntyisikään jos tuossa olisi vaikkapa kuusikymmentä vuotta enemmän ikää?
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1492
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Ketjusta siivottu trollausta ja omien kokemusten kertomista sekä sivuteille poikkeamista ketjun aiheesta.
-NILS-
Ne tietää, jotka tietää...
Tovi
Neuvoja-Jack
Viestit: 516
Liittynyt: Su Marras 22, 2015 12:18 pm

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja Tovi »

Muistaakseni Kalajoen poliisimurhaajan kyytiläiset anelivat pysähtymään ja/tai päästämään pois kyydistä. Eivät hekään selvinpäin tainneet olla, mutta silti tulivat tuohon tulokseen, liika on liikaa.
Kävin viikonloppuna Porissa tuota samaa tietä, huomioin tien sivussa parikin poliisin nauhoittamaa autoa. Toinen oli tod näk ympäri ajettu ja toinen muuten rikottu nuorisomallin bemari. En nyt koita mitenkään väkisin vetää yhtäläisyysviivoja asioiden välille, mutta en ole hetkeen aikaan tuollaisia nähnyt ja nyt ketjun tapaukseen liittyvän tien varressa kolme tapausta. Olikohan Porissa joku tapahtuma, vrt. Kalajoen tapaus missä saman henkisiä vähä-älyisiä paskoilla autoilla ajavia teinipellejä oli kokoontunut yhteen samalle paikkakunnalle?
aku88
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 90
Liittynyt: Su Helmi 02, 2020 5:21 pm

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja aku88 »

Tovi kirjoitti: Ma Elo 24, 2020 9:02 pm Muistaakseni Kalajoen poliisimurhaajan kyytiläiset anelivat pysähtymään ja/tai päästämään pois kyydistä. Eivät hekään selvinpäin tainneet olla, mutta silti tulivat tuohon tulokseen, liika on liikaa.
Kävin viikonloppuna Porissa tuota samaa tietä, huomioin tien sivussa parikin poliisin nauhoittamaa autoa. Toinen oli tod näk ympäri ajettu ja toinen muuten rikottu nuorisomallin bemari. En nyt koita mitenkään väkisin vetää yhtäläisyysviivoja asioiden välille, mutta en ole hetkeen aikaan tuollaisia nähnyt ja nyt ketjun tapaukseen liittyvän tien varressa kolme tapausta. Olikohan Porissa joku tapahtuma, vrt. Kalajoen tapaus missä saman henkisiä vähä-älyisiä paskoilla autoilla ajavia teinipellejä oli kokoontunut yhteen samalle paikkakunnalle?
Kalajoen tapauksessa silloinen liikkuva-poliisi mokasi kun päästi sen auton maantielle, eikä pysäyttänyt heti kuminpolton takia! He halusivat silloin isompia juttuja, ja siksi ei pysäyttänyt ekasta rikkeestä! Gudmundin muistoa kunnioitten
aku88
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 90
Liittynyt: Su Helmi 02, 2020 5:21 pm

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja aku88 »

Nyt poliisi kertoo että tutkii epäillyn kuljettajan laittamia viestejä! Poliisi on kertomansa mukaan tiennyt viesteistä heti tapahtuman jälkeen!? Ilmeisesti kyseessä tämä "mä tapsn itteni" viesti?
lumiaura
Nikke Knakkertton
Viestit: 152
Liittynyt: La Joulu 15, 2012 11:30 pm

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja lumiaura »

Miten suomessa menee: voiko saada lievemmän tuomion koska oli kännissä alentuneesti syyntakeinen ja itsetuhoinen tappaessaan muut?

Kun oikeasti pitäisi tuomita törkeästä ratista, liikenneturvallisuuden pitkästä vaarantamisesta ja kolmesta murhasta ilman myötätuntoa elinkautiseen.
Avatar
jukuripää
Christopher Lorenzo
Viestit: 1623
Liittynyt: Pe Loka 05, 2012 6:30 am
Paikkakunta: Nyhtänköljä

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja jukuripää »

Alex ei kyllä pysty saamaan mieltään ehjäksi tämän aikaansaannoksen jälkeen. Josko ei ollut mitenkään ehjä ihminen ilmeisesti tähänkään asti.
Kaikki eiliset ovat menetettyjä päiviä.
Vastaa Viestiin