Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5262
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

meitzi kirjoitti:
Ke Syys 22, 2021 8:13 pm
arvel52 kirjoitti:
Ke Syys 22, 2021 7:57 pm
Tutka, miten nämä kuvat on mielestäsi photoshopattu?
Älkää nyt jatkako, Tutka tuskin kyllästyy ennen muita niin kauan kun saa vastauksia tai kysymyksiä.
Mä en tajua, miten tää sekoilu saa jatkua? Vähemmästäkin on tuomioistuimeen laitettu!!! :roll: :roll:
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.

EEMELI82
Nikke Knakkertton
Viestit: 168
Liittynyt: La Marras 19, 2016 6:34 pm

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja EEMELI82 »

Tutka-jutka kirjoitti:
Ke Syys 22, 2021 8:54 pm
Ei taida mennä teille perille se että enhän minä noita minun autoni hajottajia ja varkaita oikeuteen haasta vaan yleinen syyttäjä ja vaikka itse pääjehu onkin kuollut niin on jäljellä vielä neljä muuta jotka ovat jopa myöntäneet osallistuneensa autoni hajoittamiseen. Onko oikein että liikuntakyvyttömien autoja hajoitetaan ja estetään heidän liikkumisensa kotinsa ulkopuolella.Taksit maksavat ja niitä vähäkustanteisia takseja eivät kaikki saa. Miksi se on niin vaikea ymmärtää etten minä ketään oikeuteen haasta vaan yleinen syyttäjä, sillä ei kenenkään autoa saa varstaa ja rikkoa sitä.
ONKO VAIKEA YMMÄRTÄÄ ja nyt minä olen muka ollut niin kännissä etten muka muista että olisin jättänyt auton ovet auki ja jättänyt avaimet virtalukkoon tai muuten antanut Jasperille avaimet että riko auto niin minä nostan vakuutuskorvaukset.

Miksi te minua vihaatte noin. Mitä minä ole teille tehnyt ja oletteko sitä mieltä että autoja saa varastaa ja rikkoa ja ei saada siitä mitään rangaistusta. Oletteko itsekin rikollisia.
No itseasiassa kaikkien mielestä varmasti olisi oikein estää sun liikkuminen psykiatrisen sairaalan ulkopuolella...
Huolestuttavaahan vastaavissa tapauksissa on se, että aina ei edes ole kyse trollista...

A.Capone
Poliisikoira Rex
Viestit: 274
Liittynyt: Ti Elo 04, 2020 11:01 am

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja A.Capone »

Ehdottomasti Tutkiksen liikkumista tulee rajata payk.sairaalan alueen sisäpuolelle. Ja kun tuo viina ja autolla ajelu on ollut Tutkiksen tapa niin hyvä kun joku lapioi sen käyttökelvottomaksi..
Voisin kyllä uskoa että Tutkis ja naapurin juoppo ovat päättäneet tehdä vähän Leijonaviina fyrkkaa vakuutuspetoksella ja pyytäneet nuorisoa varastamaan Tutkiksen paska-auton..
Sitä en vaan nyt hiffaa miten jonkun invalidin ja alkoholisti-mielenterveys poikasen auton varastaminen mitenkään liittyy tähän Nokian kuolonkolariin..
Kyllä kaikki kuvat on ihan aitoja eikä manipuloituja ja 3 ihmistä auton kyydistä on valitettavan oikeasti kuolleena..

Staff Meeting
Hetty Wainthropp
Viestit: 476
Liittynyt: Ke Helmi 10, 2021 8:51 pm

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja Staff Meeting »

Tutka-jutka kirjoitti:
Ke Syys 22, 2021 8:54 pm
Nyt en ymmärrä mitään
Lainasin vain olennaisen.
Eli siis unohdit kännissä autoosi, kolmen sadan euron romupaskaan, avaimet virtalukkoon. Kyseessä ei ole siis autovarkaus vaan luvaton käyttöönotto. Sen jälkeen poliisi tappoi kolme nuorta jotta romutusautosi käyttöönotto ei paljastuisi.

Aivokasvain
Alibin satunnaislukija
Viestit: 54
Liittynyt: To Tammi 02, 2020 8:41 pm

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja Aivokasvain »

Tutka-jutka kirjoitti:
To Syys 23, 2021 11:39 am
Kirjoittaja Aivokasvain » Ti Syys 21, 2021 11:35 pm
On kyllä hienosti pilattu ketju sekopäisillä salaliittoteorioilla. Mutta juu, kaikki onkin vaan suurta salaliittoa jonkun varastetun auton takia ja kukaan ei ole oikeasti kuollut, muuten vaan omaiset vaatimassa korvauksia jne. :roll:

Jos nyt rautalangasta vääntäis että miksi toisissa kuvissa auton irronnut takaosa on penkit kohti kameraa ja toisessa kuvassa toisinpäin niin oiskohan ihan vaan toiselta puolen otettu toinen kuva, no ei tietenkään kun lavastushan se on pakko olla ja suuri salaliitto :roll:
(VÄITÄTKÖ ETTÄ KYSEESSÄ ON SAMA TAKAOSA. Katso video auton sisäosasta niin takapenkit on eriväriset kuin tuossa kuvassa. Mistä lie saaneet moisen takaosan. KUKAAN TÄÄLLÄ OLIJA EI OLE NÄHNYT VIDEOTA SISÄTILOISTA missä porukka on kännissä ja yhtä vain syytetään kännissä ajosta. Kaikki yhtä syyllisiä rattijuoppouteen)
Tuota asiaa hämmästelen että uhrien omaiset on mahdollisesti pahimmillaan joutumassa maksumiehiksi, kovin on omituista touhua jos näin käy. Ei kovin oikeudenmukaiselta tunnu mutta aika harvoin tässä maassa tuomiotkaan ihan oikeudenmukaisilta tuntuu.
Omaiset eivät olisi alkaneet hakemaan mitään korvauksia ellette te täällä olisi alkaneet syyttelemään hengissä selvinnyttä. Poliisi ja syyttäjä olisi tyytymyt kuoleman tuottamukseen, mutta te täällä vaaditte miehen päätä vadille taposta tai kas kun ei murhasta
Missähän olen mahtanut vaatia päätä vadille? No turha on trollia ruokkia kun näet kuvissa tasan sen mitä haluat nähdä ja kaikki on salaliittoa ja muut on väärässä ja sinä oikeassa jne.

No v*tuilleen ne meni nyt lainaukset kun koitin selkeemmäksi saada :?

edit2: typot
Aivokas Vain

Avatar
Belsebuubi
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Pe Marras 11, 2011 4:27 pm

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja Belsebuubi »

Tutka-jutka kirjoitti:
To Syys 23, 2021 2:31 pm
Kirjoittaja jjooonn » To Elo 20, 2020 7:36 pm
Siinä kohdassa videota missä mies kysyy takapenkkiläisiltä, että: "Mihin me lähdetään tiistaina" niin näyttäisi siltä, että autossa olisi 5 henkilöä. Mies joka kysyy kysymyksen ja kuvaa, istuu pelkääjän paikalla ja takapenkillä kuvatessa näkyi takapenkillä olevan 3 tyyppiä, yksi mies ja nämä kaksi naista. Kuskin olkapää näkyi mutta oliko hän kuka? Takapenkillä oleva mies ei kuvaa, koska lähimmässä kädessä on tölkki. Itse olin ainakin näin näkevinäni, kun tarkkaa katsoo.

Kirjoittaja Ruben Auer-Vaara » To Elo 20, 2020 5:30 pm
Kuolonkolarista hengissä selvinnyt kertoo, ettei ajanut autoa. Hän varmasti tietää - kertoo aikanaan kuka oli ratissa. Ajaja oli siis joku kolmesta menehtyneestä? Voisiko olla mahdollista, että "tuntematon mies" ajoi autoa? Tuo tuntematon mies oli sitten onnettomuuden jälkeen poistunut paikalta?

Luupää kirjoitti: ↑ To Elo 20, 2020 5:18 pm
Heppu sairaalassa kiistää ajaneensa, joten nytpä nähdään onko pelkkä video tai kuva oikeudessa pitävä todiste. Kuva ei tietääkseni ole tähän mennessä riittänyt mutta muokkaamaton video on. Tämä siis pientä pohjakalaa eli mutua. Mitään varmaa tietoa minulla ei ole.
Voisiko olla mahdollista, että "tuntematon mies" ajoi autoa? Tuo tuntematon mies oli sitten onnettomuuden jälkeen poistunut paikalta?

Jos Alex 'hengissä säilynyt' olikin takapenkillä tyttöjen kanssa ja tuntematonmies ajoi ja Alex lensi metsään tyttöjen kanssa ja jotenkin selvisi ilmalennosta hengissä. Samoin viiden mies on selvinnyt kuskin paikalta hengissä ja paennut paikalta. Omaiset jäisivät tässäkin tapauksessa nuolemaan näppejään ellei viidettä miestä saada kiinni. Hänestä on siis video materiaalia. Kuskin olkapää näkyi mutta oliko hän kuka? Hän tosin istui repsikan paikalla kun kuvaa takapenkkiläisiä, mutta kuskihan ollaan voitu vaihtaa. Tämä näyttäisi todennäköiseltä jos ulosajo on totta johon en oikein vieläkään usko, kun siitä ei ole mitään konkreettista näyttöä. On vain tuulen kaatama puu ja jäljet penkassa jotka nekin mnevät puun ohi.
tässä tätä materiaalia. Minä en kyllä näe kuin neljä ihmistä. Lutka-Tukan viisi henkilöä ei kyllä mulle aukea?
https://v.ylilauta.org/a/8/2/a823u.mp4

arvel52
Lauri Hanhivaara
Viestit: 131
Liittynyt: La Helmi 01, 2020 10:52 pm

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja arvel52 »

Mistä kuskin vammat olisivat tulleet jos autoa ois ajanu joku muu kuin syytetty?

Aivokasvain
Alibin satunnaislukija
Viestit: 54
Liittynyt: To Tammi 02, 2020 8:41 pm

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja Aivokasvain »

arvel52 kirjoitti:
To Syys 23, 2021 5:58 pm
Mistä kuskin vammat olisivat tulleet jos autoa ois ajanu joku muu kuin syytetty?
Lavastettu tietenkin :lol:

Kohtuu iso salaliitto pitää kyllä olla että lavastetaan ihmisiä kuolleeksikin :roll:
Aivokas Vain

saakkonen69
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ma Huhti 05, 2021 11:13 pm

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja saakkonen69 »

Tämä aihe nyt on ajautunut ihan väärille raiteille.
Ylläpito voisi melkeen poistaa kaikki viestit tästä "salaliittoteoriasta".
On niin sekavaa tekstiä ja ei liity itse onnettomuuteen että itse poistaisin.

Avatar
Kilomies
System Administrator
Viestit: 354
Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 11:36 pm

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja Kilomies »

Minfolainen Tutka-Jutka teki lopullisen ulosajon.

Syy: Ylläpidon kuormittaminen.
Let's change the game mode, and we can disco dominate.

https://www.youtube.com/watch?v=CCLGUQ5LN-4

väärä raide

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja väärä raide »

Oot oikeassa. Ktsehän on siitä saako omaiset vakuutusyhtiöltä tahaa, kun se ei varmaan hyväksy sitä että kuski olisi ajatut tahallaan puuta päin.

väärä raide

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja väärä raide »

Vakuutusyhtiö on tarkka siitä kun auton haltija on luovuttanut sen humalaiselle. Se voi olla raskauttava tekijä korvausta haettaessa. Vaikka ei siitäkään mitään muuta todistusta ole kuin video vai olisko kuski ottanut auton väkisin sen haltijalta. Nää on seikkoja joss vakuutusyhtiö ei tunne mitään sääliä ja kysehän on vain rahasta.

Sherlok
Poliisikoira Rex
Viestit: 289
Liittynyt: Su Touko 10, 2020 3:26 pm

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja Sherlok »

Eikös tuo sitikka ollut sen yhden kyydissä olleen tytön auto? Miten vakuutusyhtiö pystyisi todistamaan että tyttö luovuttanut auton humalaiselle? kuvitellaan vaikka että tyttö ei tiennyt kuskin olleen humalassa.. Monta seikkaa tässä. Uhri ei ole täällä enää itseään puolustamassa. Ainahan vakuutusyhtiöt tietysti löytää jonkun porsaanreiän ettei tarvisi maksaa penniäkään.. :roll:
Truth is the first chapter in the book of wisdom.
-Mozzie

Sherlok
Poliisikoira Rex
Viestit: 289
Liittynyt: Su Touko 10, 2020 3:26 pm

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja Sherlok »

väärä raide kirjoitti:
Pe Syys 24, 2021 9:33 pm
Oot oikeassa. Ktsehän on siitä saako omaiset vakuutusyhtiöltä tahaa, kun se ei varmaan hyväksy sitä että kuski olisi ajatut tahallaan puuta päin.
Jos tuomioistuin päättää että tahallinen teko kuskilta ajaa puuta päin, silloin vakuutusyhtiö ei varmasti maksa mitään. Uhrien omaiset sen sijaan maksavat vakuutusyhtiön oikeudenkäyntikulut ja ajan haaskauksen.
Truth is the first chapter in the book of wisdom.
-Mozzie

väärä raide

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja väärä raide »

Niin ja kuskiltahan omaiset ei tule ainakaan mitään isompia summia saamaan. Tai en minä tiedä näistä käytännöistä, mutta melkein varmaa on ettei vakuutusyhtiö tule maksamaan mistään mitään ja omaistenkin kannalta taitaisi olla paras jos ulosajo olisi vahinko joskin humalassa tehty sellainen joten korvaukset taitaa jäädä saamatta ainakin valuutusyhtiöltä. Yksi selitys ulosajoon olisi se että kuski räpläsi puhelinta ja tollasessa vauhdissa se on hengenvaarallista. Kuskin puhelinta ei kai löydetty koskaan,mistä olis nähnyt oliko joku viesti jäänyt kesken, sillä kukaan ei kai sellaista viime hetken viestiä ole kai saanut.

Vastaa Viestiin