Entisen helsinkiläispoliisin paljastusblogi kertoo poliisien sikailusta

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Miekömuka
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Ke Huhti 14, 2021 1:28 am
Paikkakunta: Keski- tai ylempi Suomi

Re: Entisen helsinkiläispoliisin paljastusblogi kertoo poliisien sikailusta

Viesti Kirjoittaja Miekömuka »

Tämä on minusta tämänhetken mielenkiintoisin rikosasia. Olen kyllä Joakimin puolella tavallaan täysin. Poliisien rikokset pitäisi saada selvitettyä ja ennenkaikkea tuotua esiin. PoliisirikoksetBlogin vetäjä Joakimin jutut ovat minusta aitoja ja melko varmasti tapahtuneita.

En ole trolli, sanon nyt heti koska minulla on pieni epäilyksen siemen asioiden osalta. Asiat ovat tapahtuneet, mutta kuten aina olisi hyvä kuulla osallisia. Jotenkin nyt jää kaunisteltu kuva Joakimin osalta tapahtuneisiin asioihin. Onneksi en ole tuomari enkä syyttäjä.

Toivon vain, että Joakim uskalta viedä asiat loppuun, vaikka hänelle tulisi siitä rangaistus tai rangaistuksia, vaikuttaa, että näin lopulta käy. Vaikka hän itse kärsisi niin yhteiskunnallisesti suurempi päämäärä saavutetaan. Kaikki mistä tietoinen ulos, ehkä ei kannata odottaa liian pitkään, koska estäjiä löytyy.

Omalta osaltani lähinnä kutsun poliisit naapuriin jos tarvetta on ja eipä sitä juuri ole. Usko poliisiin omalta osaltani on vielä hyvä. Rikollispiireistä ei ole kokemusta.

Kaikki suomalaiset ovat tasa-arvoisia. Siitä pitää myös virkavallan lähteä tai se ei ole virkavaltaa.

Lyhennettynä. Joakim tietää asioista, mutta nyt kuullaan vain yhtä ihmistä. Hänen jutut on luultavasti tosia, hänen roolista en menisi takuuseen. Jatka silti Joakim, sinunlaisia tarvitaan.

Costantin

Re: Entisen helsinkiläispoliisin paljastusblogi kertoo poliisien sikailusta

Viesti Kirjoittaja Costantin »

Eikö kukaan ole vielä harkinnut lopettaa poliisin toimintaa Suomessa, liian vaarallisena rikollisjenginä kansalaisille? Pakkohan se on olla jo jonkun päättäjän harkinnassa, kun pelkästään uutisista seuraa poliisin rikollisuutta mikä on paljastunut. Siihen kun lisättäis kaikki toistaiseksi pimennossa olleet rikokset, niin onhan jonkun viimeistään pian reagoitava. Vai onko korruptio niin syvällä ministereitä myöten, että koko systeemi pitäisi nussia uusiksi alusta saakka?

Avatar
acp
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1492
Liittynyt: Ma Syys 02, 2019 9:48 pm

Re: Entisen helsinkiläispoliisin paljastusblogi kertoo poliisien sikailusta

Viesti Kirjoittaja acp »

Costantin kirjoitti:
Ma Huhti 26, 2021 2:12 am
Vai onko korruptio niin syvällä ministereitä myöten, että koko systeemi pitäisi nussia uusiksi alusta saakka?
On

Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5039
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Entisen helsinkiläispoliisin paljastusblogi kertoo poliisien sikailusta

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Viimeisimmästä blogipostauksessa oli niin sairasta settiä että hyi helvetti :evil:

Miten kukaan voi käyttää ihmiskaupan uhreja hyväkseen, mutta että poliisitkin...

TippaKannu
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 95
Liittynyt: Ti Joulu 25, 2018 4:26 pm

Re: Entisen helsinkiläispoliisin paljastusblogi kertoo poliisien sikailusta

Viesti Kirjoittaja TippaKannu »

Hermione kirjoitti:
Ma Huhti 26, 2021 5:04 pm
Viimeisimmästä blogipostauksessa oli niin sairasta settiä että hyi helvetti :evil:

Miten kukaan voi käyttää ihmiskaupan uhreja hyväkseen, mutta että poliisitkin...
Oliko linkkiä siihen blogissa mainittuun hesarin juttuun?
Miten kukaan jne... Teksti on kuin suomi24.fi eroottiset fanta-siat palstalta. Olisko rambon elokuvasta last blood? Edit: Vai Taken leffoista?
Jännä nähdä miten tämä poliisien bustaus vielä edistyy.

ex-kuorkkikuski

Re: Entisen helsinkiläispoliisin paljastusblogi kertoo poliisien sikailusta

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

Laitoin huvikseni äsken tämän viestin jokaiseen mahdolliseen paikkaan, joka voisi tutkia poliisin rikollisuutta. Alkaa olla mitta totaalisen täynnä tätä rikollisjärjestöä. Poliisit todistetusti jatkaa rikoksia niin kauan kunnes istuu vankilassa. Tulipahan suutuspäissään kirjoitettua todella ilkeästi näistä kansalaisia auttavista lainrikkojista, kun oikein pyövelin penkille olin sijoittamassa, vähän ehkä hävettää että lähettää tällaista valtakunnansyyttäjästä presidentin kansliaan, ja oikeusministeriöstä ihmisoikeusjärjestöihin, ja oikeusasiamiehestä sisäministeriöön ja oikeuskanslerista Ano Turtiaiselle.

Hei,

Tämä viesti on minun äsken lähettämä kyberturvallisuuskeskukseen. Kääntäkää kellot oikeaan aikaan, ja tehkää nyt jo helvetti jotain asioille kun en ole ainoa joka saa päivittäin nähdä näitä Suomen poliisin sairaita rikoksia. Voiko ehkä vähän rapsuttamalla päätä, epäillä että poliisissa saattaa tapahtua mitä tahansa, kaiken sen sairaan rikollisuuden lisäksi mikä viikko toisen jälkeen tulee esille ihan uutisia seuraamalla? Sitten voikin ehkä rapsuttaa lisää päätä, ja miettiä kuinka paljon rikoksia poliisissa jää päivittäin paljastumatta, kun tutkijat ovat pääsääntöisesti nämä rikolliset poliisit itse, ja viimeistään järkyttävä korruptio peittää suurimman osan poliisien rikoksista.



Tietoturvaloukkaus

TAPAHTUMAN HAVAITSEMISAIKA: (PVM + KELLONAIKA)*

27.04.2021 01:50

ANNA VAPAAMUOTOINEN KUVAUS ASIASTA:

Tietoliikennehäirintää, puhelimen toiminnan häirintää, 100% varmasti jonkinlaista todella voimakasta elektromagneettista säteilyä. Juuri samaan aikaan kun kirjoitin keskustelupalstalle poliisien rikoksista. Tämä Suomen poliisi tekee näitä rikoksia lukuisille ihmisille päivittäin, Suomen joukkovainotut Ry voi varmasti vahvistaa asian johon liityin, mutten ole saanut perille mitään sähköposteja koska poliisi on myös todistetusti poistellut rikostoimittajien lähettämiä sähköposteja koskien Jari Aarnion rikoksia.

Olen 99% varma että joku näistä poliiseista on myös psykoterapiakeskus Vastaamon tietomurtojen takana, koska istuin siellä vuosikausia kertomassa miten kuljetin poliisipäälliköille huumetynnyrin, kun olin töissä kuljetusalalla. Ja minulla oli hakkeroitu älypuhelin kerran viikossa mukana taskussa Vastaamon tiloissa, ja siellä oli silloin tällöin samanlaista elektronista häirintää mitä muuallakin joita nämä rikolliset poliisit tekevät nykypäivän sairailla menetelmillä käytännössä mihin tahansa elektroniseen laitteeseen.

Melkein heti sen jälkeen kun lähetin valtakunnansyyttäjälle Porvoon poliisilaitoksella työskentelevien henkilöiden kyseenalaisia juttuja, päätti yli kaksi vuotta potilastietoja pantannut hakkeri alkaa kiristää Vastaamoa. Hauska sattuma. Hybridivaikuttamista ja minuun vaikutuksen yrittämistä? Mistä tietää, kun on kysymyksessä tämä rikollisorganisaatio poliisi. Täysi rikollisjärjestö tämä on nykyään Suomen poliisi, muuta tuskin edes kovinkaan moni kansalainen enää voi sanoa, jos edes vähäänkään seuraa uutisia, ja suurin osa poliisien rikoksista jää kuitenkin edelleen pimentoon korruption takia.

Pyövelin penkille tällaiset saatanan rikolliset poliisit kuuluisi, jotka näitä sairaimpia ihmisoikeuksien vastaisia rikoksia tekevät, ja samalle penkille koko muu joukko jotka eivät tee mitään näille rikollisille. Näitä elektromagneettisia säteily kidutusmenetelmiä käytetään ympäri maailmaa nykyään, ihan yk:n ihmisoikeusjärjestökin on ilmoittanut aloittavansa suuret toimenpiteet valtioiden rikollisia viranomaisia vastaan, ja siinä on Suomenkin poliisi samanlainen saasteinen ja säälittävä rikollisjärjestö. Omilla kokemuksilla voin sanoa että varmasti sairampien valtioiden joukossa, kaikki helvetin asiat noin 10 vuotta kestäneen häirinnän kohteena nähneenä.

Ja kannattaa pitää mielessä, että poliisit peittää aina omat rikoksena loppuun asti, mutta olen melko varma että nämä Suomen poliisin sairaat rikokset tulee vielä esille joku kaunis päivä, ja korkein oikeus antaa asiassa ennakkotapauksen. Vankiloissa olisi kyllä tilaa monille poliiseille, mutta kuten kaikki toimittajat ovat minulle sanoneet muiden vastaavista tapauksista, niin vaikea näitä on todistaa, ja ei niitä kukaan tutki, kun tukijat ovat ne rikolliset itse. Ja sitten poliisit istuu todistetusti oikeussaleissa valehtelemassa todistajina, tällainen rikollisjengi kuuluisi lopettaa kokonaan ja rakentaa alusta asti uudelleen.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Electronic_harassment

poliisienrikokset
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Ke Huhti 14, 2021 11:48 am

Re: Entisen helsinkiläispoliisin paljastusblogi kertoo poliisien sikailusta

Viesti Kirjoittaja poliisienrikokset »

TippaKannu kirjoitti:
Ma Huhti 26, 2021 5:41 pm
Hermione kirjoitti:
Ma Huhti 26, 2021 5:04 pm
Viimeisimmästä blogipostauksessa oli niin sairasta settiä että hyi helvetti :evil:

Miten kukaan voi käyttää ihmiskaupan uhreja hyväkseen, mutta että poliisitkin...
Oliko linkkiä siihen blogissa mainittuun hesarin juttuun?
Miten kukaan jne... Teksti on kuin suomi24.fi eroottiset fanta-siat palstalta. Olisko rambon elokuvasta last blood? Edit: Vai Taken leffoista?
Jännä nähdä miten tämä poliisien bustaus vielä edistyy.
Saanko kysyä näin blogin kirjoittajana, miten päättelet että teksti on sontaa? Varmaan ymmärrät että jokainen sana jota blogiiin laitan, joudun itse seisomaan niiden takana ja ne asiat myös tutkitaan. Taanoin oli Suomessa tapaus, jossa paljastui melkoinen määrä miehiä, jotka olivat käyneet Suomessa asioimassa kehitysvammaisen ihmiskaupan uhrin luona. Listalla oli pari poliisiakin. Korjatkoon joku jos muistan täysin väärin tämän asian, mutta näin muistelisin että listalla tosiaan oli ihan Suomessakin pari poliisia asiakkaina erittäin julmassa tapauksessa. Miksi poliisit olisivat joku täysin poikkeus? En ymmärrä miten virkapuku tai merkki tekee ihmisestä joidenkien silmien edessä lähes jumalan, ei virheitä ei rikoksia. Se jos joku on pelottava asenne.

YT Kirjoittaja Joakim

RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2084
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Entisen helsinkiläispoliisin paljastusblogi kertoo poliisien sikailusta

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Arvoisa blogisti.

Mikä on paras kannabislajike? Kasvatitko itse vai ostitko kadulta?

poliisienrikokset
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Ke Huhti 14, 2021 11:48 am

Re: Entisen helsinkiläispoliisin paljastusblogi kertoo poliisien sikailusta

Viesti Kirjoittaja poliisienrikokset »

RL11/6 kirjoitti:
Ti Huhti 27, 2021 5:41 am
Arvoisa blogisti.

Mikä on paras kannabislajike? Kasvatitko itse vai ostitko kadulta?
Jos tahdot olla hauska, niin kannatta kysyä tuota suoraan poliiseilta, joista veikkaisin että melko moni polttaa. Moni on sen minulle myöntänytkin. Paljon menee muutakin siellä, mutta ne ovat heidän asioita. Ihmisiä hekin ovat. Pitäisikö viimeaikaisten uutisten perusteella vetää linjaus ja johtopäätös että poliisissa menee amfetamiinia paljon kun pari käryä on tullut?

Oma kantani tuohon asiaan ei liity mitenkään blogiin, siitä voin ihan irrallisena asiana puhua ja voit käydä kantani lukemassa omalta FB seinältäni jos se kiinostaa niin paljon. Pidän sen asian erossa blogista koska ei liity mitenkään asiaan. En myöskään tule mainitsemaan poliiseja jotka polttavat koska en pidä sitä rikoksena. Jos se vie mielestäsi arvon tekstiltä, niin eihän sitä ole pakko lukea. Vähän sama kun kysyisit jonkun kirjoittajalta mikä on paras viski laji tai mikä tiukka viina menee nopeiten päähän. Uskon että asia tuli selväksi.

YT Joakim

Eki-setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 578
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2018 8:27 am

Re: Entisen helsinkiläispoliisin paljastusblogi kertoo poliisien sikailusta

Viesti Kirjoittaja Eki-setä »

poliisienrikokset kirjoitti:
Ti Huhti 27, 2021 4:48 am
TippaKannu kirjoitti:
Ma Huhti 26, 2021 5:41 pm
Hermione kirjoitti:
Ma Huhti 26, 2021 5:04 pm
Viimeisimmästä blogipostauksessa oli niin sairasta settiä että hyi helvetti :evil:

Miten kukaan voi käyttää ihmiskaupan uhreja hyväkseen, mutta että poliisitkin...
Oliko linkkiä siihen blogissa mainittuun hesarin juttuun?
Miten kukaan jne... Teksti on kuin suomi24.fi eroottiset fanta-siat palstalta. Olisko rambon elokuvasta last blood? Edit: Vai Taken leffoista?
Jännä nähdä miten tämä poliisien bustaus vielä edistyy.
Saanko kysyä näin blogin kirjoittajana, miten päättelet että teksti on sontaa? Varmaan ymmärrät että jokainen sana jota blogiiin laitan, joudun itse seisomaan niiden takana ja ne asiat myös tutkitaan. Taanoin oli Suomessa tapaus, jossa paljastui melkoinen määrä miehiä, jotka olivat käyneet Suomessa asioimassa kehitysvammaisen ihmiskaupan uhrin luona. Listalla oli pari poliisiakin. Korjatkoon joku jos muistan täysin väärin tämän asian, mutta näin muistelisin että listalla tosiaan oli ihan Suomessakin pari poliisia asiakkaina erittäin julmassa tapauksessa. Miksi poliisit olisivat joku täysin poikkeus? En ymmärrä miten virkapuku tai merkki tekee ihmisestä joidenkien silmien edessä lähes jumalan, ei virheitä ei rikoksia. Se jos joku on pelottava asenne.

YT Kirjoittaja Joakim
Pidän selvänä, että kaikkien ammattien edustajissa on myös psykopaatteja joukossa. Tietyllä tavalla häiriintyneet pääsevät loistavasti läpi soveltuvuustesteistä siellä, missä sellaisia on. Kaikenlainen vallankäyttö, erityis- ja luottamusasemiin pääseminen houkuttavat tätä vaarallista ihmistyyppiä tavattomasti. Työyhteisöissä nämä sairaat pas..aiset luovat ympärilleen vääristyneen ilmapiirin ja vetävät mukaan touhuihinsa heikompia persoonia. Reppanat seuraavat ja suojelevat "johtajaansa" säilyttääkseen kelpoisuutensa köörissä.

Sama kuvio on nähtävissä missä tahansa persoonallisuushäiriöisen haltuunsa ottamassa yhteisössä. Poliisilla touhu on alasta johtuen erityisen vastenmielistä ja raakaa, kuten blogista voidaan lukea. Veikkaukseni on, että mistä tahansa julkisesta laitoksesta lähtenyt sisäpiiriläinen voisi tehdä kohahduttavia paljastuksia vääryyksistä ja korruptiosta sekä epäpätevästä johtamisesta. Toivottavasti "maan tapaa" saataisiin jatkossa reippaasti julki ja sitä kautta myös tervehdyttävää muutosta.

koojii
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Pe Kesä 19, 2020 12:58 pm

Re: Entisen helsinkiläispoliisin paljastusblogi kertoo poliisien sikailusta

Viesti Kirjoittaja koojii »

RL11/6 kirjoitti:
Ti Huhti 27, 2021 5:41 am
Arvoisa blogisti.

Mikä on paras kannabislajike? Kasvatitko itse vai ostitko kadulta?
RL11/6, vanha vasikka, millä tavalla blogin kirjoittajan laittomien huumausaineiden käyttö liittyy kyseessä oleviin muiden poliisien tekemiin rötöksiin?

RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2084
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Entisen helsinkiläispoliisin paljastusblogi kertoo poliisien sikailusta

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

koojii kirjoitti:
Ti Huhti 27, 2021 7:32 am

RL11/6, vanha vasikka, millä tavalla blogin kirjoittajan laittomien huumausaineiden käyttö liittyy kyseessä oleviin muiden poliisien tekemiin rötöksiin?
Vasikalla tarkoitat blogistia? Huumeiden käyttö on käyttörikos. Lisäksi hallussapito (huumausainerikos). Blogisti on siis itsekin poliisirikollinen.

koojii
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Pe Kesä 19, 2020 12:58 pm

Re: Entisen helsinkiläispoliisin paljastusblogi kertoo poliisien sikailusta

Viesti Kirjoittaja koojii »

RL11/6 kirjoitti:
Ti Huhti 27, 2021 8:11 am
koojii kirjoitti:
Ti Huhti 27, 2021 7:32 am

RL11/6, vanha vasikka, millä tavalla blogin kirjoittajan laittomien huumausaineiden käyttö liittyy kyseessä oleviin muiden poliisien tekemiin rötöksiin?
Vasikalla tarkoitat blogistia? Huumeiden käyttö on käyttörikos. Lisäksi hallussapito (huumausainerikos). Blogisti on siis itsekin poliisirikollinen.
Sinua puhuttelin Mutta se on vain sanonta, en tarkoita sillä sen kummemmin eläintä kuin ilmiantajaakaan.

Asiaan.

Ei kai sillä, että kirjoittaja itse on kertonut käyttävänsä laittomia päihteitä ole mitään merkitystä nyt käsiteltävänä olevien muiden poliisien tekemien rikosten kanssa? Toki joidenkin tahojen (valitettavasti ei oikeuslaitoksen) mielestä päihteiden käyttäminen saattaa heikentää henkilön uskottavuutta, mutta sen päätöksen tekeminen jäänee jokaiselle lukijalle itselleen, eikä sitä voida muiden puolesta tehdä.

poliisienrikokset
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Ke Huhti 14, 2021 11:48 am

Re: Entisen helsinkiläispoliisin paljastusblogi kertoo poliisien sikailusta

Viesti Kirjoittaja poliisienrikokset »

RL11/6 kirjoitti:
Ti Huhti 27, 2021 8:11 am
koojii kirjoitti:
Ti Huhti 27, 2021 7:32 am

RL11/6, vanha vasikka, millä tavalla blogin kirjoittajan laittomien huumausaineiden käyttö liittyy kyseessä oleviin muiden poliisien tekemiin rötöksiin?
Vasikalla tarkoitat blogistia? Huumeiden käyttö on käyttörikos. Lisäksi hallussapito (huumausainerikos). Blogisti on siis itsekin poliisirikollinen.
Olen myöntänyt sekä blogissa että myös kuulustelussa joka suoritettiin esiselvityksessä, että kyllä poltin yhden sätkän poliisina. Jos siitä jotain minulle tulee niin se olkoon niin. Hyvin joku tuossa sanoi, että jos kantani asiaan vähentää tekstin arvoa niin se jääköön jokaisen arvioitavaksi. Kyllä jokainen kirjoitus on tehty ihan selvinpäin. Myös alkoholin osalta. Asia jakaa ihmisiä kahti, myös viranomaisia jos puhutaan ihan kenttäväestä, joten ymmärrän että asia tuohduttaa mutta sen verran pitäisi tietää kaikkien jo tänäpäivänä ettei se mitään harhoja aiheuta. Itse en esimerkiksi ryyppää, jossa putken päällä ollessa voisi tulla kirjoiteltua kaikenlaista. Toivon että asia olisi jo selvitetty. Olen poliisirikollinen sen osalta ja olen sen myöntänyt. Nykyään olen tavallinen kansalainen, entinen poliisi kylläkin ja koulutus toki säilyy aina pohjalla.

YT Joakim

RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2084
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Entisen helsinkiläispoliisin paljastusblogi kertoo poliisien sikailusta

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

koojii kirjoitti:
Ti Huhti 27, 2021 8:54 am

Ei kai sillä, että kirjoittaja itse on kertonut käyttävänsä laittomia päihteitä ole mitään merkitystä nyt käsiteltävänä olevien muiden poliisien tekemien rikosten kanssa?
Vanhana vasikkana tiedät, että se syö uskottavuutta. Kannabis on yksistään merkittävä psykoosihuume.

Vastaa Viestiin