Teinitytön pahoinpitely Kouvolassa - video kiertää netissä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3122
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Teinitytön pahoinpitely Kouvolassa - video kiertää netissä

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Karhere kirjoitti: Ma Kesä 07, 2021 9:27 pm Onko nyrkillä päähän lyöminen mielestäsi isällistä ojennusta, toivottavasti sinulla ei ole lapsia etkä hanki niitä. Videolla näkyy, että juntti löi polvillaan olevaa tyttöä takaa päähän ja yritti vielä käydä käsiksi. Mikään ei oikeuta tuollaiseen tekoon, ei tikkari eikä jonossa etuilu.
Turhaa spekulointia, kunnes tiedämme mitä julmuuksia tämä pyöreä tyttö on tehnyt.

Ei raavas mies pienestä hermostu.
it's my car !
Karhere
Roger Murtaugh
Viestit: 882
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 1:27 pm

Re: Teinitytön pahoinpitely Kouvolassa - video kiertää netissä

Viesti Kirjoittaja Karhere »

Skloddi kirjoitti: Ma Kesä 07, 2021 9:30 pm
Kummisetä kirjoitti: Ma Kesä 07, 2021 9:03 pm Lyön hattuni vetoa että jonkinlaista värinää tässä on taustalla.
Kommentoinnin ärhäkkyyteen perustuen lyön hattuni vetoa, että tekijä "äiällä" on kytköksiä Kouvolan odineihin. Kahtellaanpa.
Kommentointi ei kyllä ole sen ärähäkämpää kuin muissakaan ketjuissa. No nyt on odinitkin sotkettu tähän, läskien vihaajat, narkit, pahoinpidellyn haukkujat ja pahoinpitelyn puolustajat käsitelty, mitähän seuraavaksi.
TheFirstFate1
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: Ti Maalis 16, 2021 11:25 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Teinitytön pahoinpitely Kouvolassa - video kiertää netissä

Viesti Kirjoittaja TheFirstFate1 »

Karhere kirjoitti: Ma Kesä 07, 2021 9:32 pm
TheFirstFate1 kirjoitti: Ma Kesä 07, 2021 9:22 pm
tikape kirjoitti: Ma Kesä 07, 2021 7:30 pm

Siis sä vertaat äijin nakkarinahistelua siihen että joku testohirviö hakkaa maassa istuvaa 16v tyttöä? toivottavasti et lisäänny.
En verrannut mitään mihinkään. Sullakin lukutaidossa vikaa, niin kuin täällä monella muullakin?
Toivottavasti sun jälkikasvu sentään osaa lukea.
Kyllä kirjoituksestasi sai sellaisen käsityksen, kuin tikape kirjoitti. Opettele kirjoittamaan selvemmin ja ymmärettävämmin, "ei ole peilin vika, jos naama on kiero". Pahoinpitely etuilun takia ei ole hyväksyttävää, lue vaikka kirjoittamani esimerkki tapaus.

Ai se on lukijoiden vika, jos joku kirjoitaa niin epäselvästi,että lukijat eivät saa selvää mitä kirjoittaja tarkoittaa. Oliko sinusta tuo polvillaan olevaa tyttöä lyönti takaa päin päähän oikeutettu? On siinä suuri ero miesten nahisteluun kapakka jonossa.
Teillä taas tuntuu jotenkin olevan kova hinku lukea mitä sattuu.
Ottaen huomioon kuin tikape pystyy vertaamaan samanlaista tilannetta vain äijien välillä "pieneksi nahisteluksi" menee hänen silmissään ukon ja tytön kohdalla väkivaltaiseksi hakkaamiseksi vain koska toinen osapuoli on 16v-tyttö, joka kuitenkin itse oli syyllistynyt etuiluun.

KUTEN SANOIN: Tyttö etuili ja sai turpaansa = kauheaa väkivaltaa mieheltä naista kohtaan - ei hyväksyttyä! :(
Mutta jos Jätkä etuilee miestä ja saa turpaansa = pieni nahistelu äijien kesken ja ihan oikein! Mitäs etuili ;)

Tikape todisti juuri pointtini mitä hain takaa ja sinä vielä varmistit asian todellisen laidan - kiitos siitä :D

Ihanaa että olemme kaikki kolme asiasta samaa mieltä ;)
P.S.
Kuten olen jo tässä ketjussa ehtinyt tuomitsemaan väkivallan ja teon ja toivon, että mies saa oikeudessa sen mitä ansaitsee... niin sunkaan ei taas tarvi alkaa syyttelemään kuinka vähättelisin rikollista toimintaa perustuen heidän "juuriinsa" :D
Mikäs pahan tappais...?
TheFirstFate1
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: Ti Maalis 16, 2021 11:25 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Teinitytön pahoinpitely Kouvolassa - video kiertää netissä

Viesti Kirjoittaja TheFirstFate1 »

CharlesBronson kirjoitti: Ma Kesä 07, 2021 9:36 pm Turhaa spekulointia, kunnes tiedämme mitä julmuuksia tämä pyöreä tyttö on tehnyt.

Ei raavas mies pienestä hermostu.
Ei hermostukaan ;) veikkaan että tässäkin on kuningas alkoholin vaikutuksen alaisena tullut kämmättyä - se on varmasti myös käräjillä jonkinlainen puolustus, miksi hermostui ja veti turpaan likkaa...
Mikäs pahan tappais...?
annaanna

Re: Teinitytön pahoinpitely Kouvolassa - video kiertää netissä

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Heisenberg420 kirjoitti: Ma Kesä 07, 2021 8:36 pm
jayroot kirjoitti: Ma Kesä 07, 2021 1:31 pm Tämmöinen video kiertänyt eilen ja tänään somessa, jossa 1987 syntynyt mies hakkaa Kouvolan keskustassa 16-vuotiasta tyttöä päähän. Tapahtunut ilmeisesti lauantaina.

https://www.instagram.com/p/CPxDDT-H56U ... =copy_link
Perjatai iltana n.klo 21. Kouvolan manskilla.
Pystyykö "manskille" grillijonon pystyyn laittamaan tuohon kohtaan?
Entä pitävätkö vahvat huhut paikansa, että jantteri suporttaa oodineita?

________________________

Jaaha.

Se on empiirinen tutkija jo tässä vaiheessa iltaa päätelmiä tekemässä. Raavaan miehen hermostorakenteesta.

Vähän vielä lisää eforttia ketjun paskontaan!
annaanna

Re: Teinitytön pahoinpitely Kouvolassa - video kiertää netissä

Viesti Kirjoittaja annaanna »

No nyt ei millään keksitä, miksi olisi mies tyttöä pahoinpidellyt, ei löydy mitään motiivia.

Vaikka äiti Mila Cinar nimellä somessa kirjoittaa tyttärestään Berfinistä.
Ja eräiden julkilausuttu päämäärä on saada Suomi takaisin.

On Edvinin kaltaisia, jotka ottavat Mestarin ohjeet aivan kirjaimellisesti. :roll:
Viimeksi muokannut annaanna, Ma Kesä 07, 2021 10:31 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-KKK-
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Ke Helmi 27, 2008 9:38 pm

Re: Teinitytön pahoinpitely Kouvolassa - video kiertää netissä

Viesti Kirjoittaja -KKK- »

Blackened kirjoitti: Ma Kesä 07, 2021 10:17 pm Tekijä on kantasuomalainen, kyllä. Kuitenkaan, se ei poista sitä tosiasiaa, että Afrikkalaiset ja arabit raiskaavat 20 kertaa enemmän kuin suomalaiset, 90% heistä on kroonisesti työttömiä, he tappavat kantasuomalaisia jne jne.... Ei kivaa tämä video, mutta se ei muuta sitä tosiseikkaa, että kehitysmaalaiset ovat 99%:sti vastuussa maamme rikoksista.
Sillä tosiseikalla ei vaan ole paskaakaan tekoa TÄMÄN TAPAUKSEN kanssa.
Seniori
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Heinä 13, 2020 11:26 pm

Re: Teinitytön pahoinpitely Kouvolassa - video kiertää netissä

Viesti Kirjoittaja Seniori »

Pakko kyllä ihan mielenkiinnosta käydä tätä miestä jututtamassa..Tärkeintä on tuhota hänen bisnes..täysin se ei vielä ole mennyt mutta kun otamme voimaa eri yrityksisiltä ja tahtotilaa niin eiköhän leivättömän pöydän ääressä ole mukavempi miettiä miten meni..toisekseen ihan mielettömän huono lyöjä onko kännissä tai ei..hidas kun saapas..tuollaista kerkiää kolme neljä kertaa lämmittää nenän päähän tuohon aikaan kun tuo lyö..
Jos olisi minun tyttö ollut niin lupaan että tällä hetkellä lyöjää ei olisi olemassa...puhutaan että hammas hampaasta...itsellä se vain potensoituu kun asiaa..minä katkoisin sormet yksitellen tuollaiselta ja katsoisin silmiin puhuessa...yksitellen ajan kanssa..hieman syrjässä että olisi kiva jutella samalla kun kyselee että mille omasta mielestä tuntuu ylivoima..
Avatar
Skloddi
Michael Knight
Viestit: 4293
Liittynyt: Ma Elo 26, 2019 12:20 pm

Re: Teinitytön pahoinpitely Kouvolassa - video kiertää netissä

Viesti Kirjoittaja Skloddi »

annaanna kirjoitti: Ma Kesä 07, 2021 10:29 pm No nyt ei millään keksitä, miksi olisi mies tyttöä pahoinpidellyt, ei löydy mitään motiivia.

Vaikka äiti Mila Cinar nimellä somessa kirjoittaa tyttärestään Berfinistä.
Ja eräiden julkilausuttu päämäärä on saada Suomi takaisin.

On Edvinin kaltaisia, jotka ottavat Mestarin ohjeet aivan kirjaimellisesti. :roll:
Jos näin ja tekijällä vielä odininpoju-kytkyt niin harmittaa jo valmiiksi, että Kouvostoliiton poliisi ei taatusti tule tutkimaan tapausta kuitenkaan oikeilla motiiveilla vaan tosiaan "grillitappeluna", jossa aikuinen appelsiinikainalomies pieksee 16v tyttölapsen. Kahtellaanpa.
Viimeksi muokannut Skloddi, Ma Kesä 07, 2021 11:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jannes
Hetty Wainthropp
Viestit: 462
Liittynyt: La Heinä 23, 2016 3:22 pm

Re: Teinitytön pahoinpitely Kouvolassa - video kiertää netissä

Viesti Kirjoittaja Jannes »

Mistäs tää koko homma siis lähti?
Joku sanoi että etuili jonossa, ilmeisesti vittuili kun asiasta mainittiin?

Tämä kun on taas kerran tämmönen video missä ei näy yhtään mistä koko tapaus saa alkunsa.

Onkohan tässä se vanha kunnon "no mitä vittuu sä aiot tehä asialle lolol" jonka jälkeen tulee pikku näpsyä nassuun :D
Avatar
Skloddi
Michael Knight
Viestit: 4293
Liittynyt: Ma Elo 26, 2019 12:20 pm

Re: Teinitytön pahoinpitely Kouvolassa - video kiertää netissä

Viesti Kirjoittaja Skloddi »

Jannes kirjoitti: Ma Kesä 07, 2021 11:47 pm Mistäs tää koko homma siis lähti?
Joku sanoi että etuili jonossa, ilmeisesti vittuili kun asiasta mainittiin?

Tämä kun on taas kerran tämmönen video missä ei näy yhtään mistä koko tapaus saa alkunsa.

Onkohan tässä se vanha kunnon "no mitä vittuu sä aiot tehä asialle lolol" jonka jälkeen tulee pikku näpsyä nassuun :D
Aikunen mies on aika vajaa, jos ns. maassa olevaa tyttölasta alkaa päähän paukuttamaan noilla "lihaksilla" vaikka olis munista koittanut aiemmin puristaa tai sanonut mitä. Oli tyttölapsen orvaskesi tai nimi mitä hyvänsä. Hyi mitä saastaa.
Karhere
Roger Murtaugh
Viestit: 882
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 1:27 pm

Re: Teinitytön pahoinpitely Kouvolassa - video kiertää netissä

Viesti Kirjoittaja Karhere »

TheFirstFate1 kirjoitti: Ma Kesä 07, 2021 9:59 pm KUTEN SANOIN: Tyttö etuili ja sai turpaansa = kauheaa väkivaltaa mieheltä naista kohtaan - ei hyväksyttyä! :(
Mutta jos Jätkä etuilee miestä ja saa turpaansa = pieni nahistelu äijien kesken ja ihan oikein! Mitäs etuili ;)

Tikape todisti juuri pointtini mitä hain takaa ja sinä vielä varmistit asian todellisen laidan - kiitos siitä :D

Ihanaa että olemme kaikki kolme asiasta samaa mieltä ;)
P.S.
Kuten olen jo tässä ketjussa ehtinyt tuomitsemaan väkivallan ja teon ja toivon, että mies saa oikeudessa sen mitä ansaitsee... niin sunkaan ei taas tarvi alkaa syyttelemään kuinka vähättelisin rikollista toimintaa perustuen heidän "juuriinsa" :D
Emme ole samaa mieltä, kuinka monesti minun pitää toistaa, että jonossa etuilu ei ole hyväksyttävä syy väkivaltaan oli etuilija nainen tai mies. Josos et minua usko kysy lakimiehiltä, minä olen jo kertonut esimerkkinä yhdestä tietämästäni tapauksesta.
Svimba
Neuvoja-Jack
Viestit: 568
Liittynyt: Pe Maalis 30, 2018 4:54 pm

Re: Teinitytön pahoinpitely Kouvolassa - video kiertää netissä

Viesti Kirjoittaja Svimba »

Ite ajattelin soittaa tolle kääpiölle.
Onko tosiaan niin ettei se näe mun numeroa, jos laittaa#31# numeron eteen? Vai pitääkö laittaa jostain asetuxista esto?
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
Karhere
Roger Murtaugh
Viestit: 882
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 1:27 pm

Re: Teinitytön pahoinpitely Kouvolassa - video kiertää netissä

Viesti Kirjoittaja Karhere »

hutkivajournalisti kirjoitti: Ma Kesä 07, 2021 10:35 pm
Karhere kirjoitti: Ma Kesä 07, 2021 9:49 pm
Edellenkään et tiedä mistä kirjoitusvirheeni johtuvat, ja se ei sinulle kuulu,
Ei kuulu, mutta näkyy. Harmittaa lukea aikuisten keskustelupalstalta suomen kielen raiskausta, joka muistuttaa ekaluokkalaisen tuotoksia. Kyllä se on tiedossa, miksi persuilta ei oikeinkirjoitus onnistu. :wink:
Juu kyllä ihmetyttää lukea tuollaista peruskoulutasoisia viha- ja ad hominem kirjoituksia, mutta ei kuulu ketjun aiheeseen, joten ei siitä sen enempää.

Oliko sinulla jotakin aiheeseen liittyvää, vai haluatko vain purkaa pahaa oloasi, fokusoimalla sen persuihin.

Kyllä se ihmetyttää, kun videosta näkyy selvästi kuinka tyttö pahoinpidellään, niin alkaa hänen ulkonäkönsä arvostelua ja arvailu siitä, että tyttö on tehnyt jotain, mikä joidenkin mielestä oikeuttaa pahoinpitelyyn.
Viimeksi muokannut Karhere, Ti Kesä 08, 2021 1:09 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
TheFirstFate1
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: Ti Maalis 16, 2021 11:25 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Teinitytön pahoinpitely Kouvolassa - video kiertää netissä

Viesti Kirjoittaja TheFirstFate1 »

Karhere kirjoitti: Ti Kesä 08, 2021 12:34 am
TheFirstFate1 kirjoitti: Ma Kesä 07, 2021 9:59 pm P.S.
Kuten olen jo tässä ketjussa ehtinyt tuomitsemaan väkivallan ja teon ja toivon, että mies saa oikeudessa sen mitä ansaitsee... niin sunkaan ei taas tarvi alkaa syyttelemään kuinka vähättelisin rikollista toimintaa perustuen heidän "juuriinsa" :D
Emme ole samaa mieltä, kuinka monesti minun pitää toistaa, että jonossa etuilu ei ole hyväksyttävä syy väkivaltaan oli etuilija nainen tai mies. Josos et minua usko kysy lakimiehiltä, minä olen jo kertonut esimerkkinä yhdestä tietämästäni tapauksesta.
Olenko väittänyt täällä, että jonossa etuilu on hyväksyttävä syy väkivaltaan!?
Onko nyt todellakin niin, että sinä et yksinkertaisesti pysty lukemaan niitä kaikkia kommentteja, joissa porukka on yhtä mieltä siitä, että Edvin Ruuth teki väärin?! Itsekin olen tainnut jo sanoa asian kolmesti, mutta katos vaan kun ei uppoo sun päähäs sitten millään tämä tieto ;)
Joka kerta saa olla oikomassa sitä kuinka luet täällä kommentteja - etenkin minun kommenttejani. Ihan tuntuu siltä, että sinä tahallaan väärinymmärrät tekstiä, että voit jauhaa omaa agendaasi koko ajan???

Vielä kerran - Koska sun tapauksessa kertaus on opintojen äiti: MINUN mielestäni jonossa etuilu ei oikeuta ketään lätkimään toista päähän tai muuallekaan vartaloon, vaikka kuinka ottaisi toisen tökerö käytös päähän. Ja toivottavasti Edvin Ruuth päätyy käräjille tästä ;) En ainakaan näe syytä miksi ei päätyisi, kun on videotodisteet ja kaikki :D Onko tää sulle nyt selvä? Vai toistetaanko vielä?
Mikäs pahan tappais...?
Vastaa Viestiin