Porilaiselle paris­kunnalle vuosien tuomiot törkeistä lapsen­raiskauksista

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
tititityy
Alibin satunnaislukija
Viestit: 55
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2018 3:21 pm

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja tititityy »

Mystery89 kirjoitti:
Ti Touko 03, 2022 6:16 pm
moi kiitos kysymyksestä tämä asiaa ei ole mulla ikinä ollu mieles mutta asiat meni niin tää 3 henkilö sekoitti kaikki asiat sitte aloin ajaa tosi paljo ja käytin alkoholii kun vain ehdein , en toki humalaisen ajanu sillo pitäny vapaata , asiat stressas entisest enemmän ja kun siihen tuli viä tää viihdemaailma ongelma niin se vaan alkoi tapahtuu , niinkun sanoin on monta juttua miks tää tapahtui menin totaalisesti sekaisin liika paineit on ollu , jos tää 3 henkilö ei ois tullu niin asiat varmasti olisi toisiin kaduttaa nii paljon ja kaikki siis alkoi hieromisest oon ajanu liikaa sitte tää 3 ja sit viihde ja asiat kotona meni ihan nuriin näin ei ois pitäny käydä , niin hieroo mua sen takii koska mua alkoi sattuu jo ajaa 8 h jälkee lähes joka pv , mut ne hieronnat sitte muuttui oudoiks , ja kun se piste tuli siihen oli jo myöhäist , kuvittelin mieles et fantasiat 2 kans mut vääriin se oli liian myöhäst mun pää jo oli niin sekaisin :((
Oon yrittänyt tajuta tätä tekstiä ja se on vaivannut mua koko päivän.
Eli 3 pyörä on alottanut hieromaan, joka muuttui oudoksi. Kun niihin 3.pyörän hierontoihin tuli piste, oli jo liian myöhästä kun tekijä/Valentin kuvitteli mielessään fantasioita 2. kanssa (=vaimo?? Vai LAPSI?) ja ne fantasiat piti toteuttaa?

Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5262
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

^Mitäpä noista kahjon jorinoista. Teksti on niin onnetonta sepustusta kun olla ja voi ja sekin tuli jo selväksi, että ketään kolmatta ei ollut.

Sairaiden aivojen sairasta tuotantoa.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.

Downshifting
Lauri Hanhivaara
Viestit: 147
Liittynyt: La Loka 07, 2017 12:02 am

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Downshifting »

Kyllä tuo Mystery89 kirjoitus vaikuttaa aika uskottavalta, elämänkouluainen joka on raiskannut lapsensa kuvitellen hänet toiseksi naiseksi seksisessioihinsa, hyi oksennus. Syvästi säälin tuota viatonta lasta, jonka vanhemmat ovat kehitysvammaisen tasolla. Toivottavasti lapsi selviää henkisesti ja fyysisesti traumastaan, ja hänestä tulee jotain muuta kuin sairaat valkoroskavanhempansa

Sussse_
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: To Touko 05, 2022 11:44 am

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Sussse_ »

Ei herranjumala mitä selityksiä Vallu, eli nykyään tää E on päässyt tänne kirjoittelemaan. Itse olen jollain tasolla tapauksesta tietoinen, sekä jutellut myös luotettavien henkilöiden kanssa aiheesta.. Voin ihan kertoa, että rikosnimikkeet kyllä pitää tässä jutussa paikkansa. Ihan niiden oikeilla nimillä, eikä lievennettynä, kuinka taas herra Mystery täällä asiasta huutelee.

Rikosnimikkeethän oli lapseen kohdistuva pahoinpitely, törkeä vapaudenriisto, törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, pakottaminen seksuaaliseen tekoon, törkeä raiskaus ja törkeä lapsenraiskaus. Eli kyse ei ollut tosiaan pelkästä viattomasta hieronnasta. Turha myöskään pistää minkään kolmansien osapuolien syyksi tekoja, joita itse on tehnyt. Häpeäisi edes ja kantaisi itse vastuun touhuistaan.

Kyseiset tekijät tiedän ja voin kertoa, että mies ei todellakaan ole ihan fiksuimmasta päästä. Hänestä on puhuttu tuolla ympäri kyliä jo vuosia, mutta näin pahoja asioita en osannut edes kuvitella. Toivotaan että karma hoitaa vielä, sekä tulisi myös itse ymmärtämään tekojensa vakavuuden. Mutta useinhan tälläiset ihmiset yrittää keksiä syitä ja puolustella jälkeenpäin tekojaan, peitellen ja tekemällä itsestään uhrin. Moni yritti saada perheelle ja lapsille ajoissa apua, mutta ilmeisesti tuloksetta. Lapselle toivon niin hyvää tulevaisuutta, kun tässä tilanteessa mahdollista.

Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1504
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Sussse_ kirjoitti:
To Touko 05, 2022 9:41 pm
Moni yritti saada perheelle ja lapsille ajoissa apua, mutta ilmeisesti tuloksetta.
Mihin heille yritettiin saada apua?
Sussse_ kirjoitti:
To Touko 05, 2022 9:41 pm
Kyseiset tekijät tiedän ja voin kertoa, että mies ei todellakaan ole ihan fiksuimmasta päästä. Hänestä on puhuttu tuolla ympäri kyliä jo vuosia, mutta näin pahoja asioita en osannut edes kuvitella.
Millainen nainen on, kiinnittikö mikään hänessä huomiota?

tititityy
Alibin satunnaislukija
Viestit: 55
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2018 3:21 pm

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja tititityy »

Sussse_ kirjoitti:
To Touko 05, 2022 9:41 pm
Ei herranjumala mitä selityksiä Vallu, eli nykyään tää E on päässyt tänne kirjoittelemaan. Itse olen jollain tasolla tapauksesta tietoinen, sekä jutellut myös luotettavien henkilöiden kanssa aiheesta.. Voin ihan kertoa, että rikosnimikkeet kyllä pitää tässä jutussa paikkansa. Ihan niiden oikeilla nimillä, eikä lievennettynä, kuinka taas herra Mystery täällä asiasta huutelee.

Rikosnimikkeethän oli lapseen kohdistuva pahoinpitely, törkeä vapaudenriisto, törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, pakottaminen seksuaaliseen tekoon, törkeä raiskaus ja törkeä lapsenraiskaus. Eli kyse ei ollut tosiaan pelkästä viattomasta hieronnasta. Turha myöskään pistää minkään kolmansien osapuolien syyksi tekoja, joita itse on tehnyt. Häpeäisi edes ja kantaisi itse vastuun touhuistaan.

Kyseiset tekijät tiedän ja voin kertoa, että mies ei todellakaan ole ihan fiksuimmasta päästä. Hänestä on puhuttu tuolla ympäri kyliä jo vuosia, mutta näin pahoja asioita en osannut edes kuvitella. Toivotaan että karma hoitaa vielä, sekä tulisi myös itse ymmärtämään tekojensa vakavuuden. Mutta useinhan tälläiset ihmiset yrittää keksiä syitä ja puolustella jälkeenpäin tekojaan, peitellen ja tekemällä itsestään uhrin. Moni yritti saada perheelle ja lapsille ajoissa apua, mutta ilmeisesti tuloksetta. Lapselle toivon niin hyvää tulevaisuutta, kun tässä tilanteessa mahdollista.
Kiitos tietojen jaosta! Jep, tässä ihmetyttää miten Vallu kivenkovaa väittää ettei ole raiskannut, vain hyväksikäyttö ja vapauden riisto ”tavallaan” totta herran mielestä. Tästä äidistä kuulisin kans mielellään lisää, miten on antanut asioisen tapahtua jos on TIENNYT Vallun seksuaalisista teoista lasta kohtaan.

Sussse_
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: To Touko 05, 2022 11:44 am

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Sussse_ »

Niinkun tuolla aiemmissa viesteissä oli kerrottu, niin sossullehan ainakin oltiin ilmeisesti laitettu ilmoituksia. Ja itse en heidän kanssaan ollut tekemisissä, mitä joskus ohimennen sattunut näkemään. Eipä sitä varmaan ketään tiennyt, että seinien sisällä asiat oli kuitenkin näin pahasti. Luojan kiitos ihmiselle, joka tilanteeseen sai hälytettyä apua ja tämä kauheus paljastui.

Eijumalauta
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Touko 03, 2022 6:28 pm

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Eijumalauta »

Sekin olisi mielenkiintoista tietää, miksi sossu aikanaan lopetti säännölliset vierailut perheen luona. Ei tarvita kummoistakaan laskupäätä ymmärtämään, että niihin aikoihin hyväksikäyttö on alkanut. Vallusta nyt ihan oikeasti näkee kilometrien päähän ettei kaikki ole ihan kunnossa! Viimeistään kun tutkaili julkista facebookprofiilia.
Mutta säännöllisesti perheen kanssa tekemisissä olleet sosiaalityöntekijät (ammattilaiset?!) eivät nähneet, kun he kerran päätyivät toteamaan perheen pärjäävän mahtavasti omillaan! Edes siinä kohtaa ei hälytyskellot soineet kun niitä huolestuneita yhteydenottoja tuli ulkopuolelta. Taustat huomioonottaen aika järkyttävää ettei heidän suunnalta reagoitu.
Voi olla että maksimissaan voitu soittaa perheenisälle että "onko kaikki ok? Ai on, no hyvää jatkoa ja anteeksi häiriö! Moikka!"
Mikään ei koskaan muutu jos siltä taholta ei koskaan kukaan nosta kättä ylös virheen merkiksi! Enkä puhu ainoastaan tästä tapauksesta.

Leppäkeihäs
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ke Marras 10, 2021 6:42 pm

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Leppäkeihäs »

On todella ikävä tapaus. Käsittääkseni pariskunta on edelleen mielentilatutkimuksessa. Olettaisin tosin, että tutkimus olisi pikkuhiljaa jo valmistumassa kun joulukuussa sai käräjäoikeudelta lähetteen tutkimukseen.

Yksi asia näissä Valentin kirjoituksissa häiritsee ja lisää vähentää luottamusta häneen: hän antaa ymmärtää olevansa virolainen vaikka todellisuudessa on venäläinen, tosin itä-Virossa lapsena asunut mutta siellähän asuu paljon venäläisiä, väestöstä selvä enemmistö. Valentin äidinkielikin on venäjä, jota hän sukunsa kanssa edelleen puhuu.

Vielä yksi huomio jäi mieleeni kun aikanaan luin hänen facebook-kirjoituksiaan. Yhdessä kirjoituksessa oli huolissaan mitä lapset olivat päiväkodissa oppineet, kun lauloivat jotain pilkkalaulua venäläisistä. Aivan kuin jotkut laululorut olisivat paljon pahempi asia kuin omien lasten seksuaalinen hyväksikäyttö, mitä julmimmilla tavoilla.

Avatar
Jazzermasser
Rico Tubbs
Viestit: 1276
Liittynyt: Ti Heinä 06, 2021 8:10 am

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Jazzermasser »

No eihän se nyt ihan normi meininkiä ole ollut noi pitkät yö ajelut ja sitten muijan alaston suomi jutut yms..Sehän etti toista naista esim kimppaan..Tämä "ristiretki" ylettyi jopa Ouluun asti että kaiketi heillä oli niitä pedofiili asiakkaita sitten pitkin suomea..Tämä tälläinen skenaario ei ole mitenkään puolusteltavaa tai muutenkaan missään määrin sääliä saatavaa..

Jokurandom
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Pe Heinä 10, 2020 11:33 pm

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Jokurandom »

Joku täällä kyseli, minkälainen on Erotic Center niin se on/oli Porissa toimiva seksikauppa. Kerran kaverien kanssa siellä käynyt ja mielestäni oli liilahtava sisustus, jos en ihan todella väärin muista. Alakerrassa oli mahdollisuus katsoa videoita, siellä en käynyt.

Valentinin itse muistan ammattikoulun ajoilta. Muistan jo silloin, että hänen puhetta ja kirjoitusta oli todella vaikea ymmärtää. Todella erikoinen persoona.

Tämä tapaus on noiden Vallun omien kirjotuksien jälkeen ahdistanut vieläkin enemmän, vaikka ihan täyttä selkoa ei viesteistä saanutkaan. Toivottavasti saa apua näihin mielenterveydellisiin ongelmiin, vaikka ei tehtyä tekemättömäksi kuitenkaan saa.

TiiliaTaalia
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 103
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2020 11:04 pm

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja TiiliaTaalia »

Toivottavasti Lasun osuutta asioihin tutkitaan. :!:

palakon
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2007 11:47 pm

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja palakon »

Täällä kovin huudellaan lastensuojelun ja sosiaalitoimiston suuntaan. Tässä tapauksessa on ihan muut syylliset.

Jossain on koiteltu sitäkin, että yhteiskunta hoitaa kaiken, mutta pistäkää nyt tähän sitä todistusta, että missä niistä maista lapset voivat hyvin? Venäjällä valtio hoitaa kaiken, mutta kuinka siellä on lastenhoito hoidettu sillä tavalla, että lapsia ei kohdella huonosti?

Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5262
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

^Totta kai varsinaisia syyllisiä ovat nää kahelit vanhemmat, mut onhan sosiaalipuolellakin vastuunsa, kun ilmoituksia kerran ovat saaneet!
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.

tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

ruusumaa kirjoitti:
La Touko 07, 2022 8:49 am
mut onhan sosiaalipuolellakin vastuunsa, kun ilmoituksia kerran ovat saaneet!
ja se on pommin varma totuus,postaaja 0-postinen,teki muutmana postin ja katos. Sinä uskot kirkkain silmin kaiken mitä se kirjoittti ja alat syyttämään muita PEDOFIILIASTA mm. että tämä on nyt sosiaalitoimen vika?
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.

Vastaa Viestiin