#PunkStoo

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Neo7
Christopher Lorenzo
Viestit: 1508
Liittynyt: La Kesä 27, 2020 8:28 pm

Re: #PunkStoo: Valtava määrä Suomen äärivasemmiston seksuaalirikoksia paljastunut

Viesti Kirjoittaja Neo7 »

TuskaistaTietoa kirjoitti:
Ti Heinä 27, 2021 10:02 pm
Ei näissä ole olennaista rikollisuus. Hevos & musiikki harrasteissa joukko itsensä muiden yläpuolelle nostaneita setämiehiä pitää pikkupilluhaaremeita. Onhan se ihan hyvä tuoda esiin nuorillekin, että tietää mitä tuollaisissa on luvassa.

Noista itsensä jalustalle nostaneista setämiehistä ainakin noissa punkpiireissä näytellään samalla ajettavan jotain ei saa tehdä seksuaalistakaan väkivaltaa bs:ä. Aivan kuin 18v faniksi haksahtanut neitonen humalassaan ei olisi artisti 35v:n vietävissä täysin.
Tietoisuuden lisäämisen lisäksi tällä haetaan yleistä ajatus- ja toimintailmapiirin muutosta musiikki- ja taidekentillä, sekä laajemminkin yleiselläkin tasolla, koska tuollainen toiminta ei rajoitu vain taidepiireihin. Kyllä monet tietää, ettei kaikki noilla tileillä kuvatut tapaukset täytä rikoksen määritelmää, mutta on haluttu kertoa myös yleisemmin siitä perseilykulttuurista. Sen takia turha huudella, että mikään muu ei vaikuta kuin rikoksista poliisille ilmoittaminen. Muutos lähtee siitä, että ihmiset tiedostaa noita haitallisia käytösmalleja ja sen laajuuden, ja sen, että muutokseen tarvitaan kaikkien ihmisten asenteen ja toiminnan muutosta, ei vain joidenkin.

Avatar
Säde-Sisko
Axel Foley
Viestit: 2220
Liittynyt: Ke Kesä 03, 2020 4:50 pm

Re: #PunkStoo: Valtava määrä Suomen äärivasemmiston seksuaalirikoksia paljastunut

Viesti Kirjoittaja Säde-Sisko »

Onhan tää vähän erikoista jos ei tapahtuma aikaan itse ole asiaan puuttunut niin netissä vuosia jälkeenpäin huudellaan ja kun asiasta pitäisi itse vastata niin perutaan kaikki puheet. Jonkunlainen maalittaminen tulee mieleen. Faktuaalinen tietoisuus mamujen lisääntyneestä seksuaalisesta häirinnästä ei aiheuta samoissa piireissä minkäänlaista liikehdintää. Ehkä tällainen ei ole sattunut omalle kohdalle tai se koetaan paljon hyväksyttävämmäksi.
”En ole puolesta, enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin”

TuskaistaTietoa
Axel Foley
Viestit: 2312
Liittynyt: Ke Touko 20, 2015 9:34 pm

Re: #PunkStoo: Valtava määrä Suomen äärivasemmiston seksuaalirikoksia paljastunut

Viesti Kirjoittaja TuskaistaTietoa »

Murheli kirjoitti:
Ti Heinä 27, 2021 10:23 pm
Kyllä mun mielestä 18-vuotiaan pitää jo itse ymmärtää mitä haluaa ja mitä ei. Itse ainakin tunnen pää-asiassa sellaisia ihmisiä, jotka eivät anna toisen tehdä mitä vain, vaikka tähti olisikin.
Et ole tainnut juuri törmätä psykopaatteihin ollessasi nuori. Siitähän näissä on kyse. Valtahierarkian huipulla loisivista, jotka luovat pelon ilmapiirit yhteisöihin loisien itse niissä niiden yläpäässä pitkälti sen ansiosta, että he ovat usein reilusti iäkkäämpiä, ja näin kokeneina osaavat manipuloida systeemit mieleisikseen, ja luoda pelon ilmapiirit ympärilleen.
Viimeksi muokannut TuskaistaTietoa, Ti Heinä 27, 2021 11:00 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

someraivoaja
Poliisikoira Rex
Viestit: 266
Liittynyt: La Elo 15, 2015 10:51 am

Re: #PunkStoo: Valtava määrä Suomen äärivasemmiston seksuaalirikoksia paljastunut

Viesti Kirjoittaja someraivoaja »

Säde-Sisko kirjoitti:
Ti Heinä 27, 2021 10:48 pm
Onhan tää vähän erikoista jos ei tapahtuma aikaan itse ole asiaan puuttunut niin netissä vuosia jälkeenpäin huudellaan ja kun asiasta pitäisi itse vastata niin perutaan kaikki puheet. Jonkunlainen maalittaminen tulee mieleen. Faktuaalinen tietoisuus mamujen lisääntyneestä seksuaalisesta häirinnästä ei aiheuta samoissa piireissä minkäänlaista liikehdintää. Ehkä tällainen ei ole sattunut omalle kohdalle tai se koetaan paljon hyväksyttävämmäksi.
Pitääkö mamut sotkea joka ketjuun? Vaikuttaa pakkomielteeltä.

Avatar
Säde-Sisko
Axel Foley
Viestit: 2220
Liittynyt: Ke Kesä 03, 2020 4:50 pm

Re: #PunkStoo: Valtava määrä Suomen äärivasemmiston seksuaalirikoksia paljastunut

Viesti Kirjoittaja Säde-Sisko »

someraivoaja kirjoitti:
Ti Heinä 27, 2021 10:59 pm

Pitääkö mamut sotkea joka ketjuun? Vaikuttaa pakkomielteeltä.
Ei se ole pakkomielteistä vaan vallitsevien asioiden toteamista ja vertailua.
”En ole puolesta, enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin”

Murheli
Vic Mackey
Viestit: 1989
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2016 12:34 pm

Re: #PunkStoo: Valtava määrä Suomen äärivasemmiston seksuaalirikoksia paljastunut

Viesti Kirjoittaja Murheli »

TuskaistaTietoa kirjoitti:
Ti Heinä 27, 2021 10:58 pm
Murheli kirjoitti:
Ti Heinä 27, 2021 10:23 pm
Kyllä mun mielestä 18-vuotiaan pitää jo itse ymmärtää mitä haluaa ja mitä ei. Itse ainakin tunnen pää-asiassa sellaisia ihmisiä, jotka eivät anna toisen tehdä mitä vain, vaikka tähti olisikin.
Et ole tainnut juuri törmätä psykopaatteihin ollessasi nuori. Siitähän näissä on kyse. Valtahierarkian huipulla loisivista, jotka luovat pelon ilmapiirit yhteisöihin loisien itse niissä niiden yläpäässä pitkälti sen ansiosta, että he ovat usein reilusti iäkkäämpiä, ja näin kokeneina osaavat manipuloida systeemit mieleisikseen, ja luoda pelon ilmapiirit ympärilleen.
Voi kuule, olen ollut heidän kanssaan työskentelemässä 15-vuotta
Voi voi, kun päättyi elämän koi

Staff Meeting
Hetty Wainthropp
Viestit: 476
Liittynyt: Ke Helmi 10, 2021 8:51 pm

Re: #PunkStoo: Valtava määrä Suomen äärivasemmiston seksuaalirikoksia paljastunut

Viesti Kirjoittaja Staff Meeting »

-KKK- kirjoitti:
Ti Heinä 27, 2021 8:44 pm
shamaniac kirjoitti:
Ti Heinä 27, 2021 3:25 pm
Uhreja? Painus sinäkin pelle vittuun näiltä foorumeilta kommentoimasta tyhjänpäivästä victim blamingia.
Oisikohan lähteny siitä syystä pois että tollasen moderointi on aika iso duuni kun kommenteissa veikkaillaan epäiltyjä ja nehän parhaassa tapauksessa täyttää kunnianloukkauksen merkit. Pääasia et homma on nyt saatu tapetille ja jokainen voi jatkossa miettiä omaa toimintaansa punk- sekä muissakin musaskeneissä
Anteeksi jo valmiiksi pahat sanani, mutta painupa sinä saatanan viherhippi vittuun. On ihan perseestä että nää helvetin vihervasemmistolaiset on joka saatanan foorumissa heti hyökkäämässä kimppuun törkeällä kielenkäytöllä jos heidän kanssaan on eri mieltä. Ei jaksa näitä enää. Ota sinäkin yliannostus niin päästään eroon roskasta.
Pakko lainata koko teksti ja todeta että KKK vastasi todella hyvin shamaniacin omalla tyylillä.

NosfeRafu
Lauri Hanhivaara
Viestit: 124
Liittynyt: Su Marras 19, 2017 1:33 pm

Re: #PunkStoo: Valtava määrä Suomen äärivasemmiston seksuaalirikoksia paljastunut

Viesti Kirjoittaja NosfeRafu »

TuskaistaTietoa kirjoitti:
Ti Heinä 27, 2021 10:58 pm
Murheli kirjoitti:
Ti Heinä 27, 2021 10:23 pm
Kyllä mun mielestä 18-vuotiaan pitää jo itse ymmärtää mitä haluaa ja mitä ei. Itse ainakin tunnen pää-asiassa sellaisia ihmisiä, jotka eivät anna toisen tehdä mitä vain, vaikka tähti olisikin.
Et ole tainnut juuri törmätä psykopaatteihin ollessasi nuori. Siitähän näissä on kyse. Valtahierarkian huipulla loisivista, jotka luovat pelon ilmapiirit yhteisöihin loisien itse niissä niiden yläpäässä pitkälti sen ansiosta, että he ovat usein reilusti iäkkäämpiä, ja näin kokeneina osaavat manipuloida systeemit mieleisikseen, ja luoda pelon ilmapiirit ympärilleen.
Äärimmäisen pieni osa on psykopaatteja. Ihan vaan paskoja tyyppejä, jotka ovat syystä tai toisesta päässeet valta-asemaan. Usein vielä pienen kuplan sisällä. Ongelmallista on se, että monet naiset kokevat vetoa tähän valta-asemaan ja soppa on valmis. Monesti nämä miehet eivät ole edes mitenkään suosittuja kuplansa ulkopuolelle (eivät erityisen mukavia tai komeita, voivat olla jopa epämiellyttäviä), joten todennäköisesti tajuavat naisten kiinnostuvan heistä asemansa takia, joka oletettavasti lisää halua kohdella näitä naisia huonosti.

Murheli
Vic Mackey
Viestit: 1989
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2016 12:34 pm

Re: #PunkStoo: Valtava määrä Suomen äärivasemmiston seksuaalirikoksia paljastunut

Viesti Kirjoittaja Murheli »

Kuten edellinen hyvin totesi, osa naisista huumaantuu miehen valta-asemasta
Voi voi, kun päättyi elämän koi

suffelipuffeli
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: Ke Marras 24, 2010 6:25 pm

Re: #PunkStoo: Valtava määrä Suomen äärivasemmiston seksuaalirikoksia paljastunut

Viesti Kirjoittaja suffelipuffeli »

Anom kirjoitti:
Ti Heinä 20, 2021 1:30 pm
Pakko tietysti muistuttaa yhdestä tapauksesta, joka sai paljon julkisuutta eli laulaja Tomi Metsäketo. Hänet tuhottiin näyttävästi valtamedioissa, kun keksittiin täysin keksittyjä rikossyytteitä somessa. Lopulta naiset tuomittiin oikeudessa asti väärän tiedon levittämisestä.
Tomi Metsäketo voitti Me too -käräjät: Neljä naista sai rikostuomion kunnianloukkauksesta - Metsäkedolle korvaukset


Helsingin käräjäoikeus antoi perjantaina tuomion niin sanotuista me too -käräjistä. Naiset tuomittiin sakkoihin.
....
Somekirjoittelussa Metsäketoa syytettiin raskaista seksuaalirikoksista, jotka ovat olleet täysin perättömiä. Kukaan nyt tuomituista naisista ei ollut tavannut Metsäketoa koskaan henkilökohtaisesti.

....
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... c26eef6064
Iso ongelma näissä tilanteissa on, että miehen kannalta tilanne on vaikea, vaikka tiedot osoittautuisivatkin kusetukseksi.
Tässä tapauksessa tosiaan somelynkkaus lähti aivan käsistä ja nää tuomitut naiset ei ihan ajatellu et joku kummin kaiman rikkinäisen puhelimen kautta tullutta huhua ei noin vain kannata julkisesti laukoa totuutena. Oikein siis, että saivat tuomiot tuosta tyhmyydestään. Eniten harmittaa, että nuo tuomiot vei huomiota pois niistä oikeasti ongelmallisista käytösmalleista mihin niin Metsäketo kuin monet muutkin, ihan tavismiehetkin, varsinkin viihteellä ollessaan syyllistyy.

Tosiasia kuitenkin on, että ei kaikki "Metsäpedosta" julkaistut jutut olleet keksittyjä. Samanlaista käytöstä on tietty välillä muillakin kännisillä äijillä, mutta Metsäketo jäi varmasti julkkisnaamana monille helpommin mieleen ja samankaltaisia kokemuksia löyty helposti yhdeltä jos toiseltakin pk-seudun yöelämässä liikkuneelta. Omalle kohdalle kun tuli ällöilemään kehotin vaan suksimaan vittuun sen kummemin ahdistumatta, mutta ihan syystä joku toinen voisi kokea erittäin ahdistavana tilanteen missä sua 20v vanhempi äijä tulee yllättäen hönkii korvaan jotain panojuttuja ja torjutuksi tultuaan saattaa alkaa sylkee loukkauksia.

Nuo #punkstoo, #metaltoo jne. jutut tosiaan osoittaa että ei olla valmiita #metoo sanoman kanssa ollenkaan. Kaikki huono käytös ei tosiaan täytä rikoksen tunnusmerkistöä, mutta ei siltä silti pidä ummistaa silmiään. Ja oikeesti miehet, tulikohan nyt viimeistään selväksi, että nukkuvan ihmisen paneminen on raiskaus, vaikka miten olisi itse tullut siihen viereen nukkumaan.....

Anom
Jane Marple
Viestit: 1047
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2015 9:07 am

Re: #PunkStoo: Valtava määrä Suomen äärivasemmiston seksuaalirikoksia paljastunut

Viesti Kirjoittaja Anom »

↑↑

Täytyy tähän väliin sanoa, että minä en ole kirjoittanut Metsäketoon liittyvästä tapauksesta mitään tässä ketjussa. Kannattaa olla vähän tarkempi ettei laita mitään toisen sanomaksi, vaikka en sinällään eri mieltä tuon kommentin kanssa olekaan.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.

TuskaistaTietoa
Axel Foley
Viestit: 2312
Liittynyt: Ke Touko 20, 2015 9:34 pm

Re: #PunkStoo: Valtava määrä Suomen äärivasemmiston seksuaalirikoksia paljastunut

Viesti Kirjoittaja TuskaistaTietoa »

https://yle.fi/uutiset/3-12036230
Myös konkreettisia muutoksia on peräänkuulutettu ja luvattu: esimerkiksi moni keikkajärjestäjä ja bändi on viimeisen viikon aikana ilmoittanut sosiaalisessa mediassa, että häirinnälle, naisvihalle ja syrjinnälle on nollatoleranssi ja tilojen turvallisuutta halutaan lisätä.
Kaikenmoisia tyhjännaurajia. Paikkojen tehtävä on tuottaa rahaa omistajilleen. Sen takia sitten viherhumppaillaan, vaihdetaan firmat logot sateenkaaren väreihin ym. vastaavaa feikkiä kusetusta esittäen hyväntekijää.
Helsingin Tavastia-klubin ohjelmavastaava Mikko Merimaa sanoo, että ilmiö on ollut puheenaiheena viime aikoina kaikissa alan tapaamisissa.

– Korona on jäänyt kakkoseksi. Ainakin oma fiilikseni on, että asia on otettu äärimmäisellä vakavuudella ja kaikki ovat sitoutuneita tekemään muutosta tilanteen parantamiseksi.
Tjoopa tjoo. Mitäpä muuta omistajan alla oleva johtaja edes voisi sanoa, kuin heittää liirumilaarumit.
Muusikkojen liiton varapuheenjohtaja ja Freelancemuusikot -yhdistyksen puheenjohtaja Pekka Lehti sanoo, että liitolla on ollut jo jonkin aikaa tiedossa, että alalla tapahtuu seksuaalista ahdistelua.

Muusikkojen liitto teki vuonna 2018 kyselyn, jossa kartoitettiin liiton jäsenten kokemaa seksuaalista ahdistelua. Vastaajista yhteensä 36 prosenttia oli kokenut seksuaalista häirintää, mutta vastaukset erosivat merkittävästi vastaajan sukupuolen perusteella. Naisista 51 prosenttia oli kokenut seksuaalista häirintää ja miehistä 20 prosenttia.

– Muutama vuosi sitten vielä kyseenalaistettiin, onko seksuaalista häirintää alalla ollenkaan. Nyt käytävä keskustelu todistaa, että sitä on ja siitä on päästävä eroon, Lehti sanoo.
Äärivallanpitäjille on aina yhteisenä nimittäjänä työntää maton alle kaikki moraali, koska se ei edistä tienaamista. Kyllä alan tapahtumista on aina tiedetty hyvin tarkkaan, mutta on haluttu esittää, ettei ongelmaa ole. Sitten nyt kun asia tulee yleiseen tietoisuuteen, ja omistajat näin alkavat pelätä rahasampojensa takia tehdään hetkellisiä näennäisiä muutoksia, ja luotetaan siihen, että kuten aina yhdessä toimittajien kanssa asiat saadaan manipuloitua niin, että musta on valkoista ja valkoinen mustaa.

Tässä asiassa nyt ollaan jotenkin ei täysin karmea yleinen sikailu toiminnassa. Toisin kuin esimerkiksi vanhustenhoitobusineksissä.

ScamJaffa
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2021 8:37 pm

Re: #PunkStoo: Valtava määrä Suomen äärivasemmiston seksuaalirikoksia paljastunut

Viesti Kirjoittaja ScamJaffa »

Likeavirgin kirjoitti:
Ke Heinä 28, 2021 3:32 am
Säde-Sisko kirjoitti:
Ti Heinä 27, 2021 10:48 pm
Onhan tää vähän erikoista jos ei tapahtuma aikaan itse ole asiaan puuttunut niin netissä vuosia jälkeenpäin huudellaan ja kun asiasta pitäisi itse vastata niin perutaan kaikki puheet. Jonkunlainen maalittaminen tulee mieleen. Faktuaalinen tietoisuus mamujen lisääntyneestä seksuaalisesta häirinnästä ei aiheuta samoissa piireissä minkäänlaista liikehdintää. Ehkä tällainen ei ole sattunut omalle kohdalle tai se koetaan paljon hyväksyttävämmäksi.
Kieltämättä noista, jotka kieltäytyvät asiasta vastaamaan katkerat persut mielikuvituksineen ja karjala-lippiksineen.. :?: :idea: :roll:
Koko MeToo pelleily on vain julkkisten maalittamista ja silakkalesbojen uusi keino päästä miehiä halveksimaan, samalla joka baarista löytyy noita vasemmisto oksettavuuksia kourimassa miehiä pahimmillaan jopa jalkovälistä ennenkuin sanaakaan on vaihdettu.
Siihen neuvoksi että vetäkää suoraan avokkaalla täydet päähän niitä, seksuaalista häirintää ei tule sietää myöskään vasemmiston mt potilailta jotka ovat naisoletettuja joskus jopa ulkomuodoltaan.
Heidän älykkyydestään kertoo jotain yleisesti kuultu iskureplliikki "hei onx noi tatuoinnit aitoij? Soitax jossai bändis?" :lol:
Samat typerykset huutaa sitten joka nettisivustolla että nyt heitä pantiin halvalla, kun rokkari tarjosi oluen eikä kertonut edes minkä bändin keulakuva oli kun oli niin tutun näköinen joltain keikalta, no perse kuin perse vasureilla toisin yleensä vetelä.
Lopetin idiooteille vittuilun turhana, se johti vain toistuviin banneihin eikä saa olmia ajattelemaan.

Victoria's Secret
Sabrina Duncan
Viestit: 373
Liittynyt: Ma Helmi 11, 2013 6:36 am

Re: #PunkStoo: Valtava määrä Suomen äärivasemmiston seksuaalirikoksia paljastunut

Viesti Kirjoittaja Victoria's Secret »

R.I.P syyttömyysolettama.

skavaböle
Nikke Knakkertton
Viestit: 185
Liittynyt: Su Syys 09, 2007 8:42 pm

Re: #PunkStoo: Valtava määrä Suomen äärivasemmiston seksuaalirikoksia paljastunut

Viesti Kirjoittaja skavaböle »

Punkstoo-kohussa ryvettynyt Teemu Bergman on jättänyt rikosilmoituksen törkeästä kunnianloukkauksesta
Teemu Bergmanin asianajajan Hannu Kaitaluoman mukaan tekeillä on vielä ainakin toinen rikosilmoitus samalla rikosnimikkeellä.

(IS 29.7.2021) https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008159266.html

Saattaa jännittää väitteiden esittäjiä ja muita metoo räyhääjiä. Kohta pitää olla näyttää todistusaineistoa eikä pelkkiä väitteitä.

Vastaa Viestiin