Milan Jaff kokoomaketju

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Jannes
Hetty Wainthropp
Viestit: 453
Liittynyt: La Heinä 23, 2016 3:22 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Jannes »

Jari Linna kirjoitti:
Pe Maalis 24, 2023 1:42 am
Kylläpä Milanin tiukat pakarat vetää puoleensa paljon vankilahomoja tähän ketjuun :lol:

Kaikki haluavat vuorotellen tulla kertomaan oman versionsa miten fantasioivat muiden miesten käyttävän Milania seksuaalisesti hyväkseen.

Hyi helvetti :|
Kuvottaahan se varmasti kun omaa armasta käy muut lääppimässä :)

dippainssi
Jane Marple
Viestit: 1095
Liittynyt: La Kesä 20, 2020 8:05 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

Kyllä tällaiset muhmutit kuin milan ovat Suomen suurin uhka, etenkin jos alkavat lisääntymään.

Äärioikeisto taas ei ole minkäänlainen uhka ja kysymys kuuluu, missä sitä väkivaltaisia asioita tekevää äärioikeistoa edes löytyy?

Näistä muhmuteista jotka tekevät vaarallisia asioita on taas valitettavan monta esimerkkiä.
Allahia ei ole olemassa.

canis lupus
Javier Pena
Viestit: 1878
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2020 11:35 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

Kyllähän se tällaisilta seksuaalirikollisilta pitäisi tuomita rikosväline valtiolle. Ja loput kehosta joko lähtömaahan tai sitten kansainväliseen ilmatilaan kesken lennon.
Mens malus in corpore sano

Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

dippainssi kirjoitti:
Pe Maalis 24, 2023 11:45 am
Kyllä tällaiset muhmutit kuin milan ovat Suomen suurin uhka, etenkin jos alkavat lisääntymään.

Äärioikeisto taas ei ole minkäänlainen uhka ja kysymys kuuluu, missä sitä väkivaltaisia asioita tekevää äärioikeistoa edes löytyy?

Näistä muhmuteista jotka tekevät vaarallisia asioita on taas valitettavan monta esimerkkiä.
Asiaa tulisi ehkä kysyä, vaikka Pekka Katajalta, joka joutui äärioikeiston silmittömän vihahyökkäyksen kohteeksi omassa kodissaan.

holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7396
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

dippainssi kirjoitti:
Pe Maalis 24, 2023 11:45 am
Kyllä tällaiset muhmutit kuin milan ovat Suomen suurin uhka, etenkin jos alkavat lisääntymään.

Äärioikeisto taas ei ole minkäänlainen uhka ja kysymys kuuluu, missä sitä väkivaltaisia asioita tekevää äärioikeistoa edes löytyy?

Näistä muhmuteista jotka tekevät vaarallisia asioita on taas valitettavan monta esimerkkiä.
Milan Jaff edustaa tosiaan tätä "Ruotsin tietä". Joko semmoisten kanssa toimitaan heti tai sitten tulee koko ajan kaikenlaisia jaffeja sekoilemaan.

Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

Helsinkiläisen katujengin johtohahmona pidetty someräppäri Milan Jaff täytti keskiviikkona (1.3.) 23 vuotta.

Milan lusii tällä hetkellä Riihimäen suljetussa vankilassa. Helsingin käräjäoikeus on tuominnut hänet kymmeneksi vuodeksi vankeuteen esimerkiksi tapon yrityksestä sekä törkeästä ryöstöstä.

Välituomiossa mainittiin asian lykkääntyvän, sillä Jaff oli pyytänyt, että hänen mielentilansa tutkitaan. Syyttäjä yhtyi someräppärin pyyntöön.

Eilen keskiviikkona Milanin sometilile ilmestyi yllättäen synttäripäivitys.

Someräppärin Instagram-videotarinassa on kuva Milanista hotellihuoneen vessassa sekä pitkä teksti, jonka hän on ilmeisesti välittänyt kaverilleen, joka ylläpitää sometilejä vankeustuomion aikana.

– Happy birthday to me. Mä toivon ittelleni menestystä. Mun oppsei turhauttaa mun menestys. Mä oon niin kuin leijona, jol on 7 elämää. Vaikka yks lähtis, mul on silti 6 jäljellä. Must puhutaan paljon, koska mul on arvoo. 23 vuotta mennyt yhtä nopeesti ku päivä. 10 vuoden tuomio menee myös nopeesti ja joku päivä ku pääsen ulos, mä viel nauran näille päiville.

Päivityksessään Milan vetoaa muslimifaneihinsa, ja pyytää heitä rukoilemaan hänen puolestaan.

– Vaikka mä olisin vankilassa, mä silti nautin mun elämästä koska mä rukoilen ja tiedän et jumala on mun puolella. Kaikki mun muslimi fanit, tehkää Dua mun puolesta. Virheistä pitää oppii, kirjoituksessa mainitaan.

Karhere
Roger Murtaugh
Viestit: 881
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 1:27 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Karhere »

Jari Linna kirjoitti:
Pe Maalis 24, 2023 1:42 am
Kylläpä Milanin tiukat pakarat vetää puoleensa paljon vankilahomoja tähän ketjuun :lol:

Kaikki haluavat vuorotellen tulla kertomaan oman versionsa miten fantasioivat muiden miesten käyttävän Milania seksuaalisesti hyväkseen.

Hyi helvetti :|
Mistä tiedät Milanin pakarat ja niiden tiukkuuden, älä kerro omista fantioistasi sen enpää.

Milan on tiedotusvälineiden perusteella sairas luuseri kusipää, jolle kaikki nauravat.

dippainssi
Jane Marple
Viestit: 1095
Liittynyt: La Kesä 20, 2020 8:05 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

Onko pikkasen lapsellisia tuollaiset kuvat, missä ollaan tähtäävinään kohti kameraa, kuin pyssyllä konsanaan.

Ei helevetti, naiivi heppu ja ilman muuta kotia kohti, heti kun se on mahdollista.
Allahia ei ole olemassa.

Jannes
Hetty Wainthropp
Viestit: 453
Liittynyt: La Heinä 23, 2016 3:22 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Jannes »

Likeavirgin kirjoitti:
Pe Maalis 24, 2023 4:54 pm
dippainssi kirjoitti:
Pe Maalis 24, 2023 11:45 am
Kyllä tällaiset muhmutit kuin milan ovat Suomen suurin uhka, etenkin jos alkavat lisääntymään.

Äärioikeisto taas ei ole minkäänlainen uhka ja kysymys kuuluu, missä sitä väkivaltaisia asioita tekevää äärioikeistoa edes löytyy?

Näistä muhmuteista jotka tekevät vaarallisia asioita on taas valitettavan monta esimerkkiä.
Asiaa tulisi ehkä kysyä, vaikka Pekka Katajalta, joka joutui äärioikeiston silmittömän vihahyökkäyksen kohteeksi omassa kodissaan.
Varo vaan, Juha Lindroos on entinen ”aivopesty vihervasemmistolainen” ainakin omien sanojensa mukaan.

Ehkä te voitte jopa saada aikaan jonkinnäköisen kolmion milaanin ja juhiksen kanssa :)

Jari Linna
Poliisikoira Rex
Viestit: 287
Liittynyt: Pe Syys 29, 2017 2:11 am

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Jari Linna »

dippainssi kirjoitti:
Pe Maalis 24, 2023 11:45 am

Äärioikeisto taas ei ole minkäänlainen uhka ja kysymys kuuluu, missä sitä väkivaltaisia asioita tekevää äärioikeistoa edes löytyy?
Kysytkö ihan tosissasi vai esitätkö vain tyhmää?
Näistähän löytyy esimerkkejä Suomestakin enemmän kuin pystyisit laskemaan kahden käden sormillasi kun muuten tuskin pääsisit edes viiteen asti.

Yleensä ovat vaaraksi lähinnä puolisolleen ja perheelleen, joita pahoinpitelevät ja tappavat viinahöyryissään. Viimeisin vaimonsa murhaa yrittänyt äärioikeiston aatteita kannattava kaikille tuttu mies lienee Toni Heikkilä (Pelson vankilasta paennut).

Onneksi ovat niin vähä-älyisiä, että muiden kuin perheensä surmaa suunnitellessaan jäävät kiinni jo suunnitteluvaiheessa.
Pitäähän sitä vähän rehvastella etukäteen kantakuppilassa, että kaikki ryyppykaverit tietävät sitten kuka oli teon takana kun se tapahtuu. Näistä esimerkkeinä Kankaanpään porukka (https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008453261.html) ja entinen perussuomalaisten ehdokas (https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fe07 ... 2712856705). Taidat olla niin nuori, että et edes muista Joensuun uusnatsiskeneä 90-luvulla.

Ketjun aihe karkasi nimimerkiltä Jari Linna. Paluu aiheeseen.
-NILS-

Avatar
Anti-Bini Laden
Jack Bauer
Viestit: 937
Liittynyt: Pe Kesä 07, 2013 8:49 pm
Paikkakunta: Pakistan
Viesti:

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Anti-Bini Laden »



Koita pysyä ketjun aiheessa, tai mene jauhamaan sitä oikeaan paikkaan. Luulisi, että tietäisit jo palstan säännöt.

Tässä ketjussa keskustellaan pedofiili islami pennusta eli ihriksestä, joka pitää saada pois Suomesta, kuten jokainen muukin 130 000 rukousmatolla konttaavaa paskakasaa.
Silloin Suomessa vähenee seksuaalirikokset sekä muut rikokset.
Me emme heitä tänne tarvitse, heillä ei ole mitään annettavaa Suomalaisille, eikä heiltä kukaan mitään halua.

Lainaukset korvattu nuoliviittauksella edelliseen viestiin
-NILS-
" Paha asettaa tekijän mytologiseen narratiiviin joka on
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "

dippainssi
Jane Marple
Viestit: 1095
Liittynyt: La Kesä 20, 2020 8:05 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

Jari Linna kirjoitti:
La Maalis 25, 2023 3:06 pm
dippainssi kirjoitti:
Pe Maalis 24, 2023 11:45 am
Äärioikeisto taas ei ole minkäänlainen uhka ja kysymys kuuluu, missä sitä väkivaltaisia asioita tekevää äärioikeistoa edes löytyy?
Näistähän löytyy esimerkkejä Suomestakin enemmän kuin pystyisit laskemaan kahden käden sormillasi kun muuten tuskin pääsisit edes viiteen asti.

Yleensä ovat vaaraksi lähinnä puolisolleen ja perheelleen, joita pahoinpitelevät ja tappavat viinahöyryissään. Viimeisin vaimonsa murhaa yrittänyt äärioikeiston aatteita kannattava kaikille tuttu mies lienee Toni Heikkilä (Pelson vankilasta paennut).

Onneksi ovat niin vähä-älyisiä, että muiden kuin perheensä surmaa suunnitellessaan jäävät kiinni jo suunnitteluvaiheessa.
Pitäähän sitä vähän rehvastella etukäteen kantakuppilassa, että kaikki ryyppykaverit tietävät sitten kuka oli teon takana kun se tapahtuu. Näistä esimerkkeinä Kankaanpään porukka (https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008453261.html) ja entinen perussuomalaisten ehdokas (https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fe07 ... 2712856705). Taidat olla niin nuori, että et edes muista Joensuun uusnatsiskeneä 90-luvulla.
Näyttää että joku muu esittää tyhmää, kun kysyin että missä se kauhia äärioikeisto on hörhöillyt, niin että kadunmiehen on täytynyt pelätä?

Ählämit taas ovat hölmöilleet vähän helvetin paljon, sadoilla raiskauksilla, pahoinpitelyillä ja ryöstöillä ja kyllä nyt puhutaan sadoista raiskauksista.

En halua olla näppärä, käyttäessäni termiä yksittäistapaus - mutta myönnät kai että nuo edellä mainitsemasi "äärioikeiston" teot ovat niitä, sillä kuten jo aiemmin mainitsin, niin ei ole satoja, eikä edes kymmeniä tapauksia missä äärioikeistolainen olisi ollut haitaksi.

Perheväkivalta ja äärioikeisto eivät kuulu millään yhteen, kuten tiedät, vai luuletko että tilastot sanoo että perheväkivaltaiset ovat 90 prosenttisesti äärioikeistoa.
Muistan Joensuun skinit, mutta siitä on 32-vuotta, rikokset lienee vanhentuneet, eivätkä nuo Joensuun skinit olleet mitään median luomaa äärioikeistoa joka kuulemma uhkaa yhteiskuntarauhaa - he olivat samanlaisia väkivaltaisia kusipäitä kuin hesoissa 78-82 kun diinarit hakkasivat rautamailoin ja porukalla punkkareita ja hippejä.

Tämä riitti tässä ketjussa vertailuesimerkeistä. Keskitytään ketjun aiheeseen.
-NILS-
Allahia ei ole olemassa.

Avatar
Miss Holmes #1
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1442
Liittynyt: Ke Tammi 27, 2021 3:23 am

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Miss Holmes #1 »

Mua ihmetyttää se, että tämän vankilaelo kustannetaan täällä, kun olisi voitu laittaa sinivalkoisilla siivillä samantien kohti kotomaata.

Olisi vastannut vankilaolot sitä mitä tuolle kuuluu. Vantaalla ihan turhan hyvät oltavat. Tai missä tahansa muuallakin Suomessa.
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,
joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa,
mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
Abraham Lincoln (12.2.1809 – 15.4.1865)

Monster
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1418
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2018 2:12 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Monster »

"10 vuoden tuomio menee myös nopeesti ja joku päivä ku pääsen ulos, mä viel nauran näille päiville."


Mikäpä siinä on nauraessa kun idiootti saatetaan suoraan koneeseen ja siitä sitten omaan kotiinsa Paskastaniaan. Kyllä sille nauraa moni muukin.

Huutaja Jaana
Vic Mackey
Viestit: 1915
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Monster kirjoitti:
Ke Maalis 29, 2023 6:20 pm
"10 vuoden tuomio menee myös nopeesti ja joku päivä ku pääsen ulos, mä viel nauran näille päiville."


Mikäpä siinä on nauraessa kun idiootti saatetaan suoraan koneeseen ja siitä sitten omaan kotiinsa Paskastaniaan. Kyllä sille nauraa moni muukin.
Tää jätkä antaa kyllä suvakismille kasvot. Tervetuloa on vaihtunut sanaan Tervemenoa.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä

Vastaa Viestiin