Vääksy: Rokotekriittiset reuhasivat Ranskalaisessa kyläkaupassa - kauppiasta haukuttu natsiksi

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Vääksy: Rokotekriittiset reuhasivat Ranskalaisessa kyläkaupassa - kauppiasta haukuttu natsiksi

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

holmesin haamu kirjoitti: Ma Loka 18, 2021 10:14 pm
Kyllä tässä on lääketieteellinen syrjintä.
Mitä lääketieteellistä syrjintää? :mrgreen: Ìhan ihmisen vapaus valita hankkiiko koronapassin vain ei.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Vääksy: Rokotekriittiset reuhasivat Ranskalaisessa kyläkaupassa - kauppiasta haukuttu natsiksi

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

holmesin haamu kirjoitti: Ma Loka 18, 2021 10:12 pm

Yksinkertainen hallituksen päätös rajoitusten purkamisesta riittäisi. Ei siihen tarvittaisi mitään koronapassia.
Tapahtumajärjestäjät ovat itse toivoneet koronapassia. Se on myös ollut toimiva keino rokotekattavuuden nostamisessa muualla Euroopassa.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7420
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Vääksy: Rokotekriittiset reuhasivat Ranskalaisessa kyläkaupassa - kauppiasta haukuttu natsiksi

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

hutkivajournalisti kirjoitti: Ma Loka 18, 2021 10:16 pm
holmesin haamu kirjoitti: Ma Loka 18, 2021 10:14 pm
Kyllä tässä on lääketieteellinen syrjintä.
Mitä lääketieteellistä syrjintää? :mrgreen: Ìhan ihmisen vapaus valita hankkiiko koronapassin vain ei.
Koronapassin hankkiminen on vapaaehtoista, mutta käytännössä asiakkaat pakotetaan hankkimaan x-määrä rokotteita. Huvittavaa sinänsä koska voit olla sairas rokotettu ja pääset sisään, mutta et terveenä rokottomattomana.

Vaikka jokin baari on tietenkin pikkujuttu x-kellonaikaan, niin yhtä hyvin tämä voi tulla kaikkialle yhteiskuntaan, jos niin halutaan.

Siinäkin mielessä huvittavaa, että pelkästään Fimealla on yli 117- mahdollisesti rokotteista aiheutuvaa kuolemaa tutkittavana ja päälle 2400 vakavaa haittailmoitusta. No eivät todennäköisesti käy näissä liikkeissä.
Avatar
Tähdet kertovat
Rico Tubbs
Viestit: 1275
Liittynyt: Ma Heinä 22, 2019 3:28 pm

Re: Vääksy: Rokotekriittiset reuhasivat Ranskalaisessa kyläkaupassa - kauppiasta haukuttu natsiksi

Viesti Kirjoittaja Tähdet kertovat »

No niin, sielläpä tapahtuu? Kävin tämän julman (temppelipopulan aiheuttaman) sabotaasin kohteeksi joutuneen rohkean pienyrittäjän verkkosivuilla, katselemassa (joulupaketteihin) niitä saippuoita, aika moni oli loppuunmyyty :mrgreen:
..”kaikkia pitäisi pistää ainakin kolme kertaa ja eniten vastaan öyhöttäviä (jalkapuuhun kytkettynä) vähintään viisi”..
holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7420
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Vääksy: Rokotekriittiset reuhasivat Ranskalaisessa kyläkaupassa - kauppiasta haukuttu natsiksi

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

hutkivajournalisti kirjoitti: Ma Loka 18, 2021 10:19 pm
holmesin haamu kirjoitti: Ma Loka 18, 2021 10:12 pm

Yksinkertainen hallituksen päätös rajoitusten purkamisesta riittäisi. Ei siihen tarvittaisi mitään koronapassia.
Tapahtumajärjestäjät ovat itse toivoneet koronapassia. Se on myös ollut toimiva keino rokotekattavuuden nostamisessa muualla Euroopassa.
Tapahtumajärjestäjät ovat toivoneet tätä, koska eivät ole halunneet nähdä toista vaihtoa miten kaikki rajoitukset poistuvat pelkällä poliittisella päätöksellä.
holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7420
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Vääksy: Rokotekriittiset reuhasivat Ranskalaisessa kyläkaupassa - kauppiasta haukuttu natsiksi

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Vastikään Sauli Niinistökin kehui 3:n rokotepiikin ottamisesta. Maailmalla puhuttiin useita kuukausia sitten 5:stä. Influenssarokotteita joutuu ottamaan vuosittain. Koronassa on todennäköisesti sama, jos halutaan uskoa pakkorokottamisiin.

Kyseessä onkin 6-12kk väliajoin annettava lisärokote niille, jotka ajattelevat koronarokotteen olevan jokin ratkaisu.

Tietenkään mitään ongelmia tähän ei liity. :lol:
Viimeksi muokannut holmesin haamu, Ma Loka 18, 2021 10:31 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Don MC

Re: Vääksy: Rokotekriittiset reuhasivat Ranskalaisessa kyläkaupassa - kauppiasta haukuttu natsiksi

Viesti Kirjoittaja Don MC »

holmesin haamu kirjoitti: Ma Loka 18, 2021 10:25 pm Huvittavaa sinänsä koska voit olla sairas rokotettu ja pääset sisään, mutta et terveenä rokottomattomana.
Se pieni ero vain, että rokotteiden ansiosta siellä baarissa on yleensä vastassa vain rokotettuja, joita ei tuo yhden rokotetun mahdollisesti kantama (ja todennäköisesti lievä) tartunta kauheasti heilauta.

Jos olisi pakko valita, niin kyllä mä mieluummin tapaisin sairaan rokotetun kuin sairaan rokottamattoman.
holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7420
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Vääksy: Rokotekriittiset reuhasivat Ranskalaisessa kyläkaupassa - kauppiasta haukuttu natsiksi

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Don MC kirjoitti: Ma Loka 18, 2021 10:31 pm
holmesin haamu kirjoitti: Ma Loka 18, 2021 10:25 pm Huvittavaa sinänsä koska voit olla sairas rokotettu ja pääset sisään, mutta et terveenä rokottomattomana.
Se pieni ero vain, että rokotteiden ansiosta siellä baarissa on yleensä vastassa vain rokotettuja, joita ei tuo yhden rokotetun mahdollisesti kantama (ja todennäköisesti lievä) tartunta kauheasti heilauta.

Jos olisi pakko valita, niin kyllä mä mieluummin tapaisin sairaan rokotetun kuin sairaan rokottamattoman.
Ihan yhtä hyvin rokotetut voi sairastua koronaan. Vielä jos on jokin variantti, niin saattaa olla koko porukka sairaana.

Kyllä paras olisi Terveyspassi eli käytetään vain jos olet terve.

Kyseessä oli siis vitsi liittyen tähän Koronapassiin, jota voit käyttää sairaana. Terveyspassia ei voisi käyttää sairaana.

Terveyspassi.jpg
Terveyspassi.jpg (69.99 KiB) Katsottu 607 kertaa
Kuvan kokoa kohtuullistettu
-NILS-
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2033
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Vääksy: Rokotekriittiset reuhasivat Ranskalaisessa kyläkaupassa - kauppiasta haukuttu natsiksi

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Radiopuhelin kirjoitti: Ma Loka 18, 2021 10:14 pm Joku epäili kauppiaan mainostempuksi. Samana päivänä Vääksyssä on hieman "jälleenrakennettu". Yllättävää etteivät tähän keskusteluun osallistuneet "rokotekriittiset" ole maininneet tapahtumasta:

seminaari.jpg
Siinähän on varttuneempia elämänkalluja potretissa. Varmaan ollut kova menestys tuo seminaari. Sitten seminaarin jälkeen häiriköimään toisten elinkeinoja. Silleen sitä Suomea rakennetaan.
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5142
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Vääksy: Rokotekriittiset reuhasivat Ranskalaisessa kyläkaupassa - kauppiasta haukuttu natsiksi

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Tähdet kertovat kirjoitti: Ma Loka 18, 2021 8:17 pmLisäys: mm. öyhötetty ”tiedän missä asut” ja samalla viittaus lapsiin :shock:
Maalitus ja uhkailu seurauksista seuraavillekin sukupolville tuoksuu vahvasti silakalle....
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Gagarin
Agentti Scully
Viestit: 695
Liittynyt: To Tammi 07, 2016 2:56 pm

Re: Vääksy: Rokotekriittiset reuhasivat Ranskalaisessa kyläkaupassa - kauppiasta haukuttu natsiksi

Viesti Kirjoittaja Gagarin »

Tiinas kirjoitti: Ma Loka 18, 2021 7:03 pm
hutkivajournalisti kirjoitti: Ma Loka 18, 2021 6:53 pm
TuskaistaTietoa kirjoitti: Ma Loka 18, 2021 3:34 pm
Yrityksellä ei ole kunniaa. Voin puhua Esperistä natsipelle yrityksenä vapaasti, eikä sitä voi kukaan estää. Se on minun subjektiinen arvioni, joka voinee olla irrationaalinenkin.
Tässä tapauksessa haukkumiset on yksilöitävissä liikkeenharjoittajaan. Ei tuon pitäisi olla mahdoton rasti ymmärrettäväksi, mutta näemmä se sitä joillekkin on. :roll:
Ilmeisiä tosiasioita ei tarvitse todistaa. On ilmeinen tosiasia, etteivät haukkuneet omistajaa joten sitä ei siis tarvitse todistaa. Vastakkainen väite puolestaan vaatisi todisteita.
Sorry, ei se nyt ihan noin yksinkertaista ole. Löytyy oikeuskäytäntöä päinvastaisesta. Jos haukkumisen kohde on henkilöyhtiö tai pieni osakeyhtiö ja jos yhtiö on yleisesti ja tunnetusti henkilöitynyt omistajaansa, niin yhtiön haukkuminen voi tuoda tuomion omistajan kunnianloukkauksesta. Totta kai loukkauksen sanallinen ilmaisu vaikuttaa tulkintaan. Tätä otsikon tapausta en tunne, enkä edes halua tuntea. Mutta itse kunkin kannattaa olla hieman varuillaan. Loukkauksen pukeminen yrityksen loukkaamisen kaapuun ei anna 100% suojaa. Koskee myös somekirjoittelua.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Vääksy: Rokotekriittiset reuhasivat Ranskalaisessa kyläkaupassa - kauppiasta haukuttu natsiksi

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

meitzi kirjoitti: Ma Loka 18, 2021 11:41 pm
Tähdet kertovat kirjoitti: Ma Loka 18, 2021 8:17 pmLisäys: mm. öyhötetty ”tiedän missä asut” ja samalla viittaus lapsiin :shock:
Maalitus ja uhkailu seurauksista seuraavillekin sukupolville tuoksuu vahvasti silakalle....
Näyttääkö tuo seminaariväki silakoilta Juha Korhosineen?
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Vääksy: Rokotekriittiset reuhasivat Ranskalaisessa kyläkaupassa - kauppiasta haukuttu natsiksi

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Gagarin kirjoitti: Ma Loka 18, 2021 11:47 pm
Sorry, ei se nyt ihan noin yksinkertaista ole. Löytyy oikeuskäytäntöä päinvastaisesta. Jos haukkumisen kohde on henkilöyhtiö tai pieni osakeyhtiö ja jos yhtiö on yleisesti ja tunnetusti henkilöitynyt omistajaansa, niin yhtiön haukkuminen voi tuoda tuomion omistajan kunnianloukkauksesta. Totta kai loukkauksen sanallinen ilmaisu vaikuttaa tulkintaan. Tätä otsikon tapausta en tunne, enkä edes halua tuntea. Mutta itse kunkin kannattaa olla hieman varuillaan. Loukkauksen pukeminen yrityksen loukkaamisen kaapuun ei anna 100% suojaa. Koskee myös somekirjoittelua.
Kyseessä on kommandiittiyhtiö,eli vahvasti henkilöityy liikkeenharjoittajaan.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5142
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Vääksy: Rokotekriittiset reuhasivat Ranskalaisessa kyläkaupassa - kauppiasta haukuttu natsiksi

Viesti Kirjoittaja meitzi »

hutkivajournalisti kirjoitti: Ma Loka 18, 2021 11:48 pm
meitzi kirjoitti: Ma Loka 18, 2021 11:41 pm
Tähdet kertovat kirjoitti: Ma Loka 18, 2021 8:17 pmLisäys: mm. öyhötetty ”tiedän missä asut” ja samalla viittaus lapsiin :shock:
Maalitus ja uhkailu seurauksista seuraavillekin sukupolville tuoksuu vahvasti silakalle....
Näyttääkö tuo seminaariväki silakoilta Juha Korhosineen?
En ole törmännyt uutiseen, jossa liitettäisiin jollain tapaa ranskalaiseen kyläkauppaan.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Avatar
Tähdet kertovat
Rico Tubbs
Viestit: 1275
Liittynyt: Ma Heinä 22, 2019 3:28 pm

Re: Vääksy: Rokotekriittiset reuhasivat Ranskalaisessa kyläkaupassa - kauppiasta haukuttu natsiksi

Viesti Kirjoittaja Tähdet kertovat »

holmesin haamu kirjoitti: Ma Loka 18, 2021 10:36 pm
Don MC kirjoitti: Ma Loka 18, 2021 10:31 pm
holmesin haamu kirjoitti: Ma Loka 18, 2021 10:25 pm Huvittavaa sinänsä koska voit olla sairas rokotettu ja pääset sisään, mutta et terveenä rokottomattomana.
Se pieni ero vain, että rokotteiden ansiosta siellä baarissa on yleensä vastassa vain rokotettuja, joita ei tuo yhden rokotetun mahdollisesti kantama (ja todennäköisesti lievä) tartunta kauheasti heilauta.

Jos olisi pakko valita, niin kyllä mä mieluummin tapaisin sairaan rokotetun kuin sairaan rokottamattoman.
Ihan yhtä hyvin rokotetut voi sairastua koronaan. Vielä jos on jokin variantti, niin saattaa olla koko porukka sairaana.

Kyllä paras olisi Terveyspassi eli käytetään vain jos olet terve.

Kyseessä oli siis vitsi liittyen tähän Koronapassiin, jota voit käyttää sairaana. Terveyspassia ei voisi käyttää sairaana.
Ei yhtä hyvin, vaan tutkitusti huonommin. Huono vitsi, hyviä ei tarvitse jälkikäteen selittää.

Tässä vähän tavoitetta, oikein diplomi. Ei ne ivermektitkään olisi menneet ihan hukkaan :mrgreen:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008341988.html
597525C5-C3C1-4ABA-9B0F-53A594A22B28.jpeg
597525C5-C3C1-4ABA-9B0F-53A594A22B28.jpeg (113.82 KiB) Katsottu 522 kertaa
..”kaikkia pitäisi pistää ainakin kolme kertaa ja eniten vastaan öyhöttäviä (jalkapuuhun kytkettynä) vähintään viisi”..
Vastaa Viestiin