Suomen surkein kuski -tv-ohjelmaan osallistunut menehtyi auto-onnettomuudessa viikolla 48/2021

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Sepeh
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Joulu 03, 2021 12:10 pm

Re: Suomen surkein kuski -tv-ohjelmaan osallistunut menehtyi auto-onnettomuudessa viikolla 48/2021

Viesti Kirjoittaja Sepeh »

Eikä oo ainakaan Sini Siekkinen kun on kuulema muuttanut Kuopioon😀

Juniorihölkkääjä
Harjunpää
Viestit: 318
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 11:44 am

Re: Suomen surkein kuski -tv-ohjelmaan osallistunut menehtyi auto-onnettomuudessa viikolla 48/2021

Viesti Kirjoittaja Juniorihölkkääjä »

Eiköhän palstan sherlockit osaa selvittää itse nimen ja FB-profiilin kun löytävät tämän artikkelin: https://ylojarvenuutiset.fi/2015/05/28/ ... esimerkki/

Itselläni ei ole vainajan kanssa yhteisiä kavereita, mutta näin postauksen elokuussa kuolleesta veljestä.

Tuossa on aivan hirvittävä taakka omaisille. Sitä ei usko, että miksi näin koetellaan.

Annetaan heidän surra rauhassa, eikä spekuloida asioilla joista ei ole tietoa.

Ynnikki
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2020 1:07 pm

Re: Suomen surkein kuski -tv-ohjelmaan osallistunut menehtyi auto-onnettomuudessa viikolla 48/2021

Viesti Kirjoittaja Ynnikki »

Sepeh kirjoitti:
Pe Joulu 03, 2021 7:40 pm
En tiedä liittyykö nämä jotenkin toisiinsa mutta tämä kaveri ajoi pari päivää myöhemmin puuhun


https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/77be ... 006b2c6096
Eivät liity toisiinsa nämä onnettomuudet.

phonyjoker
Harjunpää
Viestit: 345
Liittynyt: Pe Joulu 14, 2018 9:21 pm

Re: Suomen surkein kuski -tv-ohjelmaan osallistunut menehtyi auto-onnettomuudessa viikolla 48/2021

Viesti Kirjoittaja phonyjoker »

Luin pari päivää sitten ekan kerran tästä onnettomuudesta. Todella hirveää! Kuinkahan muut vakavasti loukkaantuneet jakselee?

En tiedä lukeeko uhrin omaiset tätä keskustelua, mutta toivotan heille joka tapauksessa oikein paljon voimia selviytyä tästä pohjattomasta surusta.

Uhrilla on ilmeisesti vielä pikkusisko, mutta veli kuollut viime kesänä. Ei riitä sanoja..

Lapsen menetyksestä itselläni ei ole kokemusta, mutta ainoa veljeni kuoli nuorena aikuisena traagisesti. Suru-uutista seuraava shokki on jotain aivan järkyttävää. Jos sen kokee kaksi kertaa noin lyhyen ajan sisällä niin en tosiaan pysty neuvomaan kuinka eteenpäin. Sekunti/hengenveto kerrallaan on yritettävä ja tiedän, että kuulostaa varmasti kliseiseltä.

Huomasin itsestäni aikoinaan sen, että jäädessäni vanhempieni ainoaksi lapseksi, vaikka olinkin asunut tuolloin jo 15 vuotta omillaan, mulle tuli vahva tunne yrittää pysyä elossa. Olin ollut todella rämäpäinen ihminen aikasemmin, mut en halunnut ajautua enää samalla tavalla vaikeuksiin, ettei vanhemmilleni tulisi lisää huolta, jos mulle sattuis jotain. Tämä oli yks vaikeimmista tunteista voitettavaksi päästäkseni takasin kiinni omaan elämään.

Toivottavasti uhrin sisko saa myös kiinni omasta elämästään taas mahdollisimman pian. Täällä kun voi tapahtua ihan mitä tahansa niin hyvässä kuin pahassa, eikä siihen voi oikeen millään varautua etukäteen, vaikka olis kuinka varovainen.

Tietenkin suremiselle on ensin annettava oma aikansa. Sen allekirjoitan täysin.

TaMa
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Ma Joulu 03, 2018 2:54 pm

Re: Suomen surkein kuski -tv-ohjelmaan osallistunut menehtyi auto-onnettomuudessa viikolla 48/2021

Viesti Kirjoittaja TaMa »

I. M. ?

Yx2
Poliisikoira Rex
Viestit: 279
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2020 3:31 pm

Re: Suomen surkein kuski -tv-ohjelmaan osallistunut menehtyi auto-onnettomuudessa viikolla 48/2021

Viesti Kirjoittaja Yx2 »

TaMa kirjoitti:
Ti Joulu 07, 2021 10:37 pm
I. M. ?
Kyllä

Ynnikki
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2020 1:07 pm

Re: Suomen surkein kuski -tv-ohjelmaan osallistunut menehtyi auto-onnettomuudessa viikolla 48/2021

Viesti Kirjoittaja Ynnikki »

phonyjoker kirjoitti:
Ti Joulu 07, 2021 8:05 pm
Luin pari päivää sitten ekan kerran tästä onnettomuudesta. Todella hirveää! Kuinkahan muut vakavasti loukkaantuneet jakselee?

En tiedä lukeeko uhrin omaiset tätä keskustelua, mutta toivotan heille joka tapauksessa oikein paljon voimia selviytyä tästä pohjattomasta surusta.

Uhrilla on ilmeisesti vielä pikkusisko, mutta veli kuollut viime kesänä. Ei riitä sanoja..

Lapsen menetyksestä itselläni ei ole kokemusta, mutta ainoa veljeni kuoli nuorena aikuisena traagisesti. Suru-uutista seuraava shokki on jotain aivan järkyttävää. Jos sen kokee kaksi kertaa noin lyhyen ajan sisällä niin en tosiaan pysty neuvomaan kuinka eteenpäin. Sekunti/hengenveto kerrallaan on yritettävä ja tiedän, että kuulostaa varmasti kliseiseltä.

Huomasin itsestäni aikoinaan sen, että jäädessäni vanhempieni ainoaksi lapseksi, vaikka olinkin asunut tuolloin jo 15 vuotta omillaan, mulle tuli vahva tunne yrittää pysyä elossa. Olin ollut todella rämäpäinen ihminen aikasemmin, mut en halunnut ajautua enää samalla tavalla vaikeuksiin, ettei vanhemmilleni tulisi lisää huolta, jos mulle sattuis jotain. Tämä oli yks vaikeimmista tunteista voitettavaksi päästäkseni takasin kiinni omaan elämään.

Toivottavasti uhrin sisko saa myös kiinni omasta elämästään taas mahdollisimman pian. Täällä kun voi tapahtua ihan mitä tahansa niin hyvässä kuin pahassa, eikä siihen voi oikeen millään varautua etukäteen, vaikka olis kuinka varovainen.

Tietenkin suremiselle on ensin annettava oma aikansa. Sen allekirjoitan täysin.
Toinen loukkaantuneista on ilmeisesti päässyt jo kotiin. Toinen on Kysissä ja odottelee leikkauksia. Tämä tieto on hänen fb-päivityksestään.

Kohtuuttomalta tuntuu äidin, isän ja siskon osa. Kaksi lasta menehtynyt vähän ajan sisään. Kovasti voimia heille ja muulle lähipiirille. Ei tätä voi käsittää.

LostSoulOfTheftCity
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Su Elo 22, 2021 10:59 pm

Re: Suomen surkein kuski -tv-ohjelmaan osallistunut menehtyi auto-onnettomuudessa viikolla 48/2021

Viesti Kirjoittaja LostSoulOfTheftCity »

phonyjoker kirjoitti:
Ti Joulu 07, 2021 8:05 pm
Luin pari päivää sitten ekan kerran tästä onnettomuudesta. Todella hirveää! Kuinkahan muut vakavasti loukkaantuneet jakselee?

En tiedä lukeeko uhrin omaiset tätä keskustelua, mutta toivotan heille joka tapauksessa oikein paljon voimia selviytyä tästä pohjattomasta surusta.

Uhrilla on ilmeisesti vielä pikkusisko, mutta veli kuollut viime kesänä. Ei riitä sanoja..

Lapsen menetyksestä itselläni ei ole kokemusta, mutta ainoa veljeni kuoli nuorena aikuisena traagisesti. Suru-uutista seuraava shokki on jotain aivan järkyttävää. Jos sen kokee kaksi kertaa noin lyhyen ajan sisällä niin en tosiaan pysty neuvomaan kuinka eteenpäin. Sekunti/hengenveto kerrallaan on yritettävä ja tiedän, että kuulostaa varmasti kliseiseltä.

Huomasin itsestäni aikoinaan sen, että jäädessäni vanhempieni ainoaksi lapseksi, vaikka olinkin asunut tuolloin jo 15 vuotta omillaan, mulle tuli vahva tunne yrittää pysyä elossa. Olin ollut todella rämäpäinen ihminen aikasemmin, mut en halunnut ajautua enää samalla tavalla vaikeuksiin, ettei vanhemmilleni tulisi lisää huolta, jos mulle sattuis jotain. Tämä oli yks vaikeimmista tunteista voitettavaksi päästäkseni takasin kiinni omaan elämään.

Toivottavasti uhrin sisko saa myös kiinni omasta elämästään taas mahdollisimman pian. Täällä kun voi tapahtua ihan mitä tahansa niin hyvässä kuin pahassa, eikä siihen voi oikeen millään varautua etukäteen, vaikka olis kuinka varovainen.

Tietenkin suremiselle on ensin annettava oma aikansa. Sen allekirjoitan täysin.

Olen omaisten välittömässä lähipiirissä ja he tietävät ketjusta.

Kiitän myötätuntoisesta kommentistasi.

Tilanne on hirvittävä kaikille.

Mutta annetaan oikeasti omaisille nyt rauha ja jätetään nämä turhat kirjoittelut sikseen. Kulunut syksy on ollut liian rankka ja kukaan, ei kukaan, pysty näihin saappaisiin astumaan. Ja tosiaan toivon, että kenenkään ei koskaan tarvitse niihin saappaisiin astua.
All monsters are human.
We are all in the same game, just different levels, dealing with the same hell, just different devils.

Vastaa Viestiin