Kankaanpään äärioikeistojupakka - kahdelle syytteet terrorismirikoksista

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Sil5
Hetty Wainthropp
Viestit: 457
Liittynyt: La Elo 21, 2021 10:36 pm

Re: Poliisi epäilee 5 Kankaanpäässä asuvan henkilön suunnitelleen terrori-iskua Suomessa

Viesti Kirjoittaja Sil5 »

Haarahaukka kirjoitti:
La Joulu 04, 2021 11:03 pm
Sil5 kirjoitti:
La Joulu 04, 2021 10:35 pm
Poliittista oikeistoa kannattavana yrittäjänä ihmettelen mihin perustuu näiden epäiltyjen terroristien tai mitä sitten lienevätkään, väitetty (ääri)oikeistolaisuus?

Halutaanko tässä(kin) yhteydessä nostaa esille jonkinlaisia negatiivisia käsityksiä tinkimättömän rehellisestä sekä kaikin puolin laillista yhteiskuntaa sekä järjestystä puolustavasta oikeistolaisuudesta?
- samalla rinnastetaan natsit, persut, terroristit jne. oikeistolaiseen näkemykseen.

Jo lähtökohdista voi päätellä että ko. epäilyt ovat yksinkertaisesti ja pelkästään rikollisia. Ehkä jopa keskimääräistä tyhmempiä lajissaan. Jos näyttöä riittää niin ovat varmasti tuomionsa ansainneet..aivan samalla tavalla kuin kaikki muutkin tuholaiset ja lainrikkojat.

Mutta siitä olen varma etteivät he todellakaan ole oikeistolaisia. Ainakaan millään järkeenkäyvällä mittarilla arvioituna.
Päätit kuitenkin jostakin syystä yrittää uhriutumista. Poliisi on tiedottanut, että epäilyt ovat kaukana kaikista puolueista ja järjestäytyneistä poliittisista ryhmistä.
Se on oikea ilmoitus poliisilta. Kyseiset rikoksentekijät/terroristiepäillyt ovat varmasti kaikkein kauimpana juuri lakia ja oikeutta peräänkuuluttavasta oikeistosta.

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Poliisi epäilee 5 Kankaanpäässä asuvan henkilön suunnitelleen terrori-iskua Suomessa

Viesti Kirjoittaja palokirves »

*poistettu OT lautamiestekstiä*t:mode
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

TooColdToRun
Harjunpää
Viestit: 323
Liittynyt: To Tammi 21, 2021 8:07 pm

Re: Poliisi epäilee 5 Kankaanpäässä asuvan henkilön suunnitelleen terrori-iskua Suomessa

Viesti Kirjoittaja TooColdToRun »

*poistettu OT lautamiestekstiä*t:mode
Viimeksi muokannut TooColdToRun, Su Joulu 05, 2021 12:02 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ScamJaffa
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2021 8:37 pm

Re: Poliisi epäilee 5 Kankaanpäässä asuvan henkilön suunnitelleen terrori-iskua Suomessa

Viesti Kirjoittaja ScamJaffa »

*poistettu OT lautamiestekstiä*t:mode
Viimeksi muokannut ScamJaffa, Su Joulu 05, 2021 12:02 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Lopetin idiooteille vittuilun turhana, se johti vain toistuviin banneihin eikä saa olmia ajattelemaan.

Jouko-boy
Harjunpää
Viestit: 313
Liittynyt: Pe Tammi 22, 2021 2:16 am

Re: Poliisi epäilee 5 Kankaanpäässä asuvan henkilön suunnitelleen terrori-iskua Suomessa

Viesti Kirjoittaja Jouko-boy »

sikakoira kirjoitti:
La Joulu 04, 2021 11:32 pm
https://mvlehti.net/2021/12/04/hybridio ... kirjoitus/
Hybridioperaatio Kankaanpää: Äärioikeiston terroristinen ajatusrikos, mutta mitä jätettiin kertomatta?
Villakoiran ydin oikeinkirjoituksesta välittämättä:
J. Putkonen kirjoitti:Joka tapauksessa on selvää, että yhdistetty poliisi-supo-europol sekä globalistien hallitsema valtamedia antoi voimannäytteensä siitä, että mm. koronapasseja ja pakkorokotuksia sekä perustuslakimme polkemista vastaan asettuva kansallinen vastarinta ollaan valmiita kohtelemaan äärimmäistä aseellista voimaa käyttäen terrorismisyytöksin eikä vapauden puolustajia vastaan ei ole voimankäytön kynnystä.

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Poliisi epäilee 5 Kankaanpäässä asuvan henkilön suunnitelleen terrori-iskua Suomessa

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Jouko-boy kirjoitti:
La Joulu 04, 2021 11:52 pm
J. Putkonen kirjoitti:Joka tapauksessa on selvää, että yhdistetty poliisi-supo-europol sekä globalistien hallitsema valtamedia antoi voimannäytteensä siitä, että mm. koronapasseja ja pakkorokotuksia sekä perustuslakimme polkemista vastaan asettuva kansallinen vastarinta ollaan valmiita kohtelemaan äärimmäistä aseellista voimaa käyttäen terrorismisyytöksin eikä vapauden puolustajia vastaan ei ole voimankäytön kynnystä.
Putkonen olisi ensimmäisiä hirtettävien listalla, jos köysien yö alkaisi Suomessa. Ehkä siksi ei uskaltaudukkaan Suomeen.
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Poliisi epäilee 5 Kankaanpäässä asuvan henkilön suunnitelleen terrori-iskua Suomessa

Viesti Kirjoittaja palokirves »

*poistettu OT lautamiestekstiä*t:mode
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

ScamJaffa
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2021 8:37 pm

Re: Poliisi epäilee 5 Kankaanpäässä asuvan henkilön suunnitelleen terrori-iskua Suomessa

Viesti Kirjoittaja ScamJaffa »

*poistettu OT lautamiestekstiä*t:mode
Lopetin idiooteille vittuilun turhana, se johti vain toistuviin banneihin eikä saa olmia ajattelemaan.

Jimbeam
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: Ma Loka 18, 2010 9:13 pm
Paikkakunta: TamperE

Re: Poliisi epäilee 5 Kankaanpäässä asuvan henkilön suunnitelleen terrori-iskua Suomessa

Viesti Kirjoittaja Jimbeam »

Kovin jo tuntuu porukka olevan lynkkaamassa, syyllistämässä ynnä tuomitsemassa. Kun nyt saataisiin ensin jotakin mustaa valkoiselle!! Tästä kyseisestä asiasta kuulopuheiden perusteella mitään tietämättä! On päivänselvää notta täkäläisetkin aktivoituu omalla sarallaan ja soluillaan, näinä aikoina.. Vieläpä muuan korona hallitsee alaa ja meidän nais ministeriö näyttää vihreätä valoa kaikille muille kuin oikeasti Apua tarvitseville.Turha on jossitella enää mitään, mennyttä ei saa takaisin kun on jo paskat housussa.... Sitä tuppaa saamaan mitä tilaa!!

segregation forever
Martin Riggs
Viestit: 634
Liittynyt: La Heinä 24, 2021 11:31 pm

Re: Poliisi epäilee 5 Kankaanpäässä asuvan henkilön suunnitelleen terrori-iskua Suomessa

Viesti Kirjoittaja segregation forever »

Olisihan se aivan mahtavaa kulkea kaduilla, kun lyhtypylväissä roikkuisi mutaisia, persuja ja pervertikkoja. Todellisia joulukatuja!

Reinchaos
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 107
Liittynyt: To Marras 04, 2021 11:30 pm

Re: Poliisi epäilee 5 Kankaanpäässä asuvan henkilön suunnitelleen terrori-iskua Suomessa

Viesti Kirjoittaja Reinchaos »

Noin siinä käy kun unohdetaan oma kansa ja säästetään joka asiassa, säästyneillä rahoilla voi sitten parantaa maailmaa muualla. Luulisin että kyseessä on ollut vain pintaraapaisu ja muuallakin on valmiina toimintaan noita muutaman hengen ryhmittymiä.
"There is nothing wrong with violence in itself. In any particular case, whether violence is good or bad depends on how it is used and the purpose for which it is used."
-Theodore Kaczynski-

Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1113
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Poliisi epäilee 5 Kankaanpäässä asuvan henkilön suunnitelleen terrori-iskua Suomessa

Viesti Kirjoittaja Knobster »

JohanPomppas kirjoitti:
La Joulu 04, 2021 9:55 pm
Haarahaukka kirjoitti:
La Joulu 04, 2021 9:17 pm
JohanPomppas kirjoitti:
La Joulu 04, 2021 9:03 pm


Muistaakseni aiemmin Suomessa on ollut vain yksi puolue, joka on lakkaamatta vaatinut sitä, että turvapaikanhakijan pitää hakea turvapaikkaa ensimmäisessä turvallisessa maassa ja heidät voi palauttaa sinne muualta. Jo silloin tätä kyseistä puoluetta muistutettiin tuosta ikärajasta, mutta ei ajatus uponnut.

Se puolue ei muuten ollut ympäristöasioita ajava puolue eikä yksikään nykyisistä hallituspuolueista.
Niin no en mä kannatakaan sitäkään puoluetta. Jos olisi olemassa joku puolue, joka ajaa nimen omaan luonnon ja eläinten etua, niin sitä voisin kannattaa. Pidän tärkeimpänä luontoa ja eäimiä ja luonto ja eläimet kärsii, mitä enemmän täällä on ihmisiä. Oman kansan syntyvyys saatu sentään alhaiseksi, mutta ei se auta asiaa, jos tänne on avoimet ovet ja päästetään miljoonia ja miljoonia ihmisiä. Mulle ei sinänsä ole väliä onko ne iigoreita ja mihaileja vai abdeja ja muhammedeja, tai mikä niiden nahkan väri on. En vaan halua tänne enempää ihmisiä.

(Edit. Perseelleen menneitä lainauksia yritin korjailla...)

Liekkö Eläinokeuspuolue paras vaihtoehto: https://eop.fi/

Eihän nuilla toki valtaa ole.

JohanPomppas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1374
Liittynyt: Su Loka 20, 2019 12:44 am

Re: Poliisi epäilee 5 Kankaanpäässä asuvan henkilön suunnitelleen terrori-iskua Suomessa

Viesti Kirjoittaja JohanPomppas »

Knobster kirjoitti:
Su Joulu 05, 2021 2:27 am
JohanPomppas kirjoitti:
La Joulu 04, 2021 9:55 pm
Haarahaukka kirjoitti:
La Joulu 04, 2021 9:17 pm




Muistaakseni aiemmin Suomessa on ollut vain yksi puolue, joka on lakkaamatta vaatinut sitä, että turvapaikanhakijan pitää hakea turvapaikkaa ensimmäisessä turvallisessa maassa ja heidät voi palauttaa sinne muualta. Jo silloin tätä kyseistä puoluetta muistutettiin tuosta ikärajasta, mutta ei ajatus uponnut.

Se puolue ei muuten ollut ympäristöasioita ajava puolue eikä yksikään nykyisistä hallituspuolueista.
Niin no en mä kannatakaan sitäkään puoluetta. Jos olisi olemassa joku puolue, joka ajaa nimen omaan luonnon ja eläinten etua, niin sitä voisin kannattaa. Pidän tärkeimpänä luontoa ja eäimiä ja luonto ja eläimet kärsii, mitä enemmän täällä on ihmisiä. Oman kansan syntyvyys saatu sentään alhaiseksi, mutta ei se auta asiaa, jos tänne on avoimet ovet ja päästetään miljoonia ja miljoonia ihmisiä. Mulle ei sinänsä ole väliä onko ne iigoreita ja mihaileja vai abdeja ja muhammedeja, tai mikä niiden nahkan väri on. En vaan halua tänne enempää ihmisiä.

(Edit. Perseelleen menneitä lainauksia yritin korjailla...)

Liekkö Eläinokeuspuolue paras vaihtoehto: https://eop.fi/

Eihän nuilla toki valtaa ole.
Hmmm... No joo... Noilla ehkä paino eniten tällä hetkellä tuotantoeläinten olosuhteissa, mikä toki sekin asia joka mulle tärkeä, mutta myös luonnon villieläinten ja itse luonnon "etujen ajamista" pitäisin tärkeänä. Myös vähän ärsyttää tuo sanasto mitä käyttävät. Menee liiaksi woke -termistön lähelle ja itse vihaan kaikkia muoti -ilmaisuja, oli se sitten woke -paskaa tai jotain "nyt on isosti makua!" tyylistä kielen raiskaamista. Siis hyi saatana! Ja tosiaan - eihän noilla valtaa ole. Se sinänsä sääli, ettei ihmisiä kiinnosta yleensä kuin vain, no - ihmiset, mikä on mun mielestä lähinnä haittaeläin ja joutaisi kuolla sukupuuttoon jos ajatellaan koko tän taivaankappaleen kannalta, mitä asutamme. Mutta tää lähtee nyt liiaksi pois ketjun aiheesta mun kommenttini jatkumona, niin jätän tän tähän.

Monster
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1418
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2018 2:12 pm

Re: Poliisi epäilee 5 Kankaanpäässä asuvan henkilön suunnitelleen terrori-iskua Suomessa

Viesti Kirjoittaja Monster »

Huh!!

Onneksi SuPo sai nuo amisviikset kiinni. Melkein kaatoivat koko yhteiskunnan ja kaappasivat vallan Suomessa.

Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6416
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Poliisi epäilee 5 Kankaanpäässä asuvan henkilön suunnitelleen terrori-iskua Suomessa

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Saas nähdä mitä amisviiksiniekat kertovat meille satuiluksi, ett miten minusta tuli minä, enkä se ollut minä.
Kuulemma tunnettuja aatteestaan kylillä ja olleet sitä jo kauan?
OOtte te Porilaiset sitte kummaa porukkaa! :shock:

Vastaa Viestiin