Huge Oy jätti maksamatta raksamiesten palkat Porvoossa - työntekijöitä uhkailtiin rikollisjengillä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Huge Oy jätti maksamatta raksamiesten palkat Porvoossa - työntekijöitä uhkailtiin rikollisjengillä

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

On se saatana ku nykyihmiselle raha on se tärkein,kokoajan pitäs tehä tilisiirtoja ja olla massia,hynkkyä ja fyffeä taskut täynnä.
Sitten soittaa verottaja,sitten vouti,vittu ja kaikki kokoajan vailla rahaa.raha rahaa,anna mulle rahaa.

Opetelkaa arvostamaan että olette edes saanu työpaikan,moni ei saa töitä vaikka haluais.Opetelkaa nauttimaan työnteosta älkääkä kokoajan miettikö sitä rahaa.

Varmaan jo pahamieli jos yötäpäivää mietii mistä saa rahaa.Menkää kalalle ja marjaan jos ruoka on loppunu,ei tarvi rahaa.Siis Työpäivän jälkeen,niin sitä tehtiin sotienki jälkeen.
Viimeksi muokannut tokkaukko, La Kesä 25, 2022 11:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.

Niimpanii
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 118
Liittynyt: Su Marras 08, 2020 3:37 pm

Re: Huge Oy jätti maksamatta raksamiesten palkat Porvoossa - työntekijöitä uhkailtiin rikollisjengillä

Viesti Kirjoittaja Niimpanii »

Liekköhän näillä uhkailijoilla ollut ees kytköksiä hattuihin vai ovatko pelkkiä huutelijoita olleet :?: :shock:
Se onkin hyvä että te saitte mut kiinni ny! Että mä olen täsä ny!

Niimpanii
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 118
Liittynyt: Su Marras 08, 2020 3:37 pm

Re: Huge Oy jätti maksamatta raksamiesten palkat Porvoossa - työntekijöitä uhkailtiin rikollisjengillä

Viesti Kirjoittaja Niimpanii »

tokkaukko kirjoitti:
La Kesä 25, 2022 11:09 pm
On se saatana ku nykyihmiselle raha on se tärkein,kokoajan pitäs tehä tiilisiirtoja ja olla massia,hynkkyä ja fyffeä taskut täynnä.

Opetelkaa arvostamaan että olette edes saanu työpaikan,moni ei saa töitä vaikka haluais.
Työ, se on vain nälän aiheuttama pakkoliike. Joten kyllä työstään on suotavaa olettaa saada korvausta sovitulla tavalla. Harva sitä rakkaudesta lajiin tekee. Ja jos tekee ni olkoon onnellinen.
Se onkin hyvä että te saitte mut kiinni ny! Että mä olen täsä ny!

tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Huge Oy jätti maksamatta raksamiesten palkat Porvoossa - työntekijöitä uhkailtiin rikollisjengillä

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

Niimpanii kirjoitti:
La Kesä 25, 2022 11:13 pm
tokkaukko kirjoitti:
La Kesä 25, 2022 11:09 pm
On se saatana ku nykyihmiselle raha on se tärkein,kokoajan pitäs tehä tiilisiirtoja ja olla massia,hynkkyä ja fyffeä taskut täynnä.

Opetelkaa arvostamaan että olette edes saanu työpaikan,moni ei saa töitä vaikka haluais.
Työ, se on vain nälän aiheuttama pakkoliike. Joten kyllä työstään on suotavaa olettaa saada korvausta sovitulla tavalla. Harva sitä rakkaudesta lajiin tekee. Ja jos tekee ni olkoon onnellinen.
Käyt siis töissä rahan takia.Vain rahan?.Et ole varmaan mukava kaveri kun et tee työtä muun kuin rahan takia,jonku 2000 euronko takia siellä rimpuilet? asumistuet,päivärahat,toimeentulotuet jne on saman verran:lopeta heti tuomonen typeryys ja anna se työpaikka semmoselle joka siitä nauttii.

"Menkää kalalle ja marjaan jos ruoka on loppunu,ei tarvi rahaa.Siis Työpäivän jälkeen,niin sitä tehtiin sotienki jälkeen." Suomessa kenenkään ei ole pakko käydä töissä jos ei halua.Rahaa saa kelasta ja ruokaa metsästä ympäri vuoden.
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.

tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Huge Oy jätti maksamatta raksamiesten palkat Porvoossa - työntekijöitä uhkailtiin rikollisjengillä

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

Pysyisitte samalla laihana kun ette istuis kotona sohvalla koko iltaa mässäämässä,kun teillä on sitä rahaa, vaan olisitte marjassa 3 tuntia,kalalla viis tuntia ja metsällä 3 tuntia,jos lupia ei saa amppuma-aseisiin, niin jalkajousella ja ansoilla tai ihan vaan juoksemalla vaikka villisian kiinni ja pieksämällä sen nyrkillä hengiltä.

Hirvestä riittää lihaa kymmeniä kiloja,porukalla piiritätte ja rohkein ottaa takajalasta kiinni,muut käy nopeaa muihin jalkoihin,kaadatte kenttään ja kuristatte hengiltä.Joku vie pieksää nyrkillä naamaan samalla jos näyttää että alkaa irvisteleen vielä.
Ei ruuan hankinta tämän vaikeampaa ole.

Sillon tietää tehneensä töitä ruuan eteen.
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.

Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Huge Oy jätti maksamatta raksamiesten palkat Porvoossa - työntekijöitä uhkailtiin rikollisjengillä

Viesti Kirjoittaja poikani »

Niimpanii kirjoitti:
La Kesä 25, 2022 11:10 pm
Liekköhän näillä uhkailijoilla ollut ees kytköksiä hattuihin vai ovatko pelkkiä huutelijoita olleet :?: :shock:
Elämänkokemukseni perusteella yhdeksän kertaa kymmenestä - ehkä usemminkin - näillä mopokerhoilla uhkailevilla ei ole mitään kytköksiä kyseisiin jengeihin, tai se on tyyliä "istuin kerran samalla terassilla yhden Cannonball-hemmon kanssa". Minun puolestani näitä uhkailijoita voisi käydä kyseiset kerhot vähän jututtamassa.
????? ?? ??????.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Huge Oy jätti maksamatta raksamiesten palkat Porvoossa - työntekijöitä uhkailtiin rikollisjengillä

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

tokkaukko kirjoitti:
La Kesä 25, 2022 11:09 pm
On se saatana ku nykyihmiselle raha on se tärkein,kokoajan pitäs tehä tilisiirtoja ja olla massia,hynkkyä ja fyffeä taskut täynnä.
Sitten soittaa verottaja,sitten vouti,vittu ja kaikki kokoajan vailla rahaa.raha rahaa,anna mulle rahaa.
Noin ihmettelee rikollinen. :roll: :lol:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Huge Oy jätti maksamatta raksamiesten palkat Porvoossa - työntekijöitä uhkailtiin rikollisjengillä

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

poikani kirjoitti:
La Kesä 25, 2022 11:32 pm
Niimpanii kirjoitti:
La Kesä 25, 2022 11:10 pm
Liekköhän näillä uhkailijoilla ollut ees kytköksiä hattuihin vai ovatko pelkkiä huutelijoita olleet :?: :shock:
Elämänkokemukseni perusteella yhdeksän kertaa kymmenestä - ehkä usemminkin - näillä mopokerhoilla uhkailevilla ei ole mitään kytköksiä kyseisiin jengeihin, tai se on tyyliä "istuin kerran samalla terassilla yhden Cannonball-hemmon kanssa". Minun puolestani näitä uhkailijoita voisi käydä kyseiset kerhot vähän jututtamassa.
Kyllä tämä vaikuttaa ihan jengirikollisuudelta. On sen verran tyhjäpäisesti hoidettu homma. Mitään väliä ei ole vaikka tuomion saisivat, kunhan pystyy elämään vähän paremmin siinä hetkessä.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Takkatuli56
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: To Tammi 30, 2020 10:03 pm

Re: Huge Oy jätti maksamatta raksamiesten palkat Porvoossa - työntekijöitä uhkailtiin rikollisjengillä

Viesti Kirjoittaja Takkatuli56 »

Oikeus ennen kaikkea kirjoitti:
La Kesä 25, 2022 9:21 am
Mikko Vaihialla on muuten entisyyttä myös huumehommissa:

Kouvolan hovioikeus ei muuttanut Riihimäellä toimineen amfetamiinin maahantuontirenkaan tuomioita. Kovimman tuomion, 6,5 vuotta vankeutta, sai 35-vuotias hollolalainen Mikko Antero Vaihia kolmesta törkeästä huumausainerikoksesta. Vaihia on toimitusjohtajana Hollolassa toimivassa keskisuuressa metallifirmassa.

https://www.ess.fi/paikalliset/681034
Jotenkin voisin äkkiseltään kuvitella että aiemmin porvoon jalostamon aluevastaavana toiminut Jyri Hyttinen vois hyvinkin liittyä tämän kaltaiseen toimintaan.

Varmasti on sanavaltaa ollut kun urakoitsijoita on valittu.Tarkoitan siis tässä keississä kunnostautunutta kaveria.

viewtopic.php?f=34&t=33174

https://www.fspcorp.com/fi/pintakasitte ... porvoossa/

Tämä siis pelkkää mutuilua

Matti Ja Maija
Rico Tubbs
Viestit: 1231
Liittynyt: Pe Helmi 25, 2022 11:32 am

Re: Huge Oy jätti maksamatta raksamiesten palkat Porvoossa - työntekijöitä uhkailtiin rikollisjengillä

Viesti Kirjoittaja Matti Ja Maija »

Valetaan prätkähiiret betoniin jaloistaan, otetaan prätkähiirien mopot takavarikkoon, toimitusjohtaja kaulaamyöten betoniin.

Saavat omaiset tuoda puuttuva fyffet työntekijöille.

Loppuu se liivihiirien uhkailu, kun annetaan samallamitalla takaisin.
Slava Ukraini! <3

Niimpanii
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 118
Liittynyt: Su Marras 08, 2020 3:37 pm

Re: Huge Oy jätti maksamatta raksamiesten palkat Porvoossa - työntekijöitä uhkailtiin rikollisjengillä

Viesti Kirjoittaja Niimpanii »

poikani kirjoitti:
La Kesä 25, 2022 11:32 pm
Niimpanii kirjoitti:
La Kesä 25, 2022 11:10 pm
Liekköhän näillä uhkailijoilla ollut ees kytköksiä hattuihin vai ovatko pelkkiä huutelijoita olleet :?: :shock:
Elämänkokemukseni perusteella yhdeksän kertaa kymmenestä - ehkä usemminkin - näillä mopokerhoilla uhkailevilla ei ole mitään kytköksiä kyseisiin jengeihin, tai se on tyyliä "istuin kerran samalla terassilla yhden Cannonball-hemmon kanssa". Minun puolestani näitä uhkailijoita voisi käydä kyseiset kerhot vähän jututtamassa.
No samoja kokemuksia. Ja luulis hattuja kiinnostavan, koska mainehaittaahan tästä heille vaan koituu. Kukkahatut pääsee taas päivittelee että voi voi kun ne uhkailee ihmisiä, koska iltapaskassa niin sanottiin, vaikka totuus olisi toinen eikä olisi asiaan osaa eikä arpaa.
Se onkin hyvä että te saitte mut kiinni ny! Että mä olen täsä ny!

Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6414
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Huge Oy jätti maksamatta raksamiesten palkat Porvoossa - työntekijöitä uhkailtiin rikollisjengillä

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Viro -Suomi -Kurdi koplat jyllää raksoilla ja kaikkihan me muistamme ne Granholmin veljekset Porvoosta, raksallahan nekin.
Aikoinaan Porvoossa oli laivan maalaus keikka jossa kaikki maalarit teki pimeenä.
Jos Raksalle haluaa hommiin niin Kurdien kautta pääsee heti pimeisiin töihin, siinä on toki iso riskinsä jäädä kiinni jos on jotakin menetettävää niin ei kannata riskiä ottaa

Vastaa Viestiin