Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - 10 v 6 k tuomio taposta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Avatar
KokenutMies
Nikke Knakkertton
Viestit: 191
Liittynyt: Pe Tammi 01, 2021 4:07 pm

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja KokenutMies »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Ma Marras 28, 2022 9:26 pm
KokenutMies kirjoitti:
Ma Marras 28, 2022 9:16 pm
Toivottavasti Veijolalla on esittää jonkin sortin fyysisen uhan tilanne, jonka hän joutui ratkaisemaan ampumalla. Mielestäni se oli ihan oikein ja mitalli pitäisi antaa, eikä laittaa miestä vankilaan.

Veijola on samanlaista ihmiskuonaa. Fanittavat tuttiritarit voi lähetellä sille rakkauskortteja kun lusii elinkautista. Varmasti lämmittää mieltä ja piristää päivää.
Veijolassa on ero, että hän on suomalainen. Tämä kurdi ei ole. Siksi minä olen Veijolan puolella. Jos hän paljastuu pedofiiliksi, raiskariksi tai huumekauppiaaksi, niin sitten hänetkin saa minusta teloittaa, mutta lähtökohtaisesti oletan (uhrin tausta tietäen), että kyse on velanperintä ja uhkailutilanteesta, jonka Veijola on ratkaissut lopullisesti. Mies, joka suojelee perhettä ja itseään saastalta saa aina minun peukutuksen, eteenkin jos kyse mamua vastaan.

JailMind
Nikke Knakkertton
Viestit: 175
Liittynyt: To Syys 03, 2020 6:55 pm

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja JailMind »

JH1985 kirjoitti:
Ma Marras 28, 2022 9:24 pm
KokenutMies kirjoitti:
Ma Marras 28, 2022 9:16 pm
Toivottavasti Veijolalla on esittää jonkin sortin fyysisen uhan tilanne, jonka hän joutui ratkaisemaan ampumalla. Mielestäni se oli ihan oikein ja mitalli pitäisi antaa, eikä laittaa miestä vankilaan. Korkeintaan ehdollista itsesuojelun liioittelusta. Ihme, että tälläkin palstalla tätä ihmiskuonaa on puolustelemassa. Kurdi ja romani on antonsa jo näyttäneen ja oikeudessa tuomittu.
Voisin kuvitella että itsepuolustuksena menee, liian kovia voimakeinoja käyttäen. On jo aika nopeasti ulkona :thumbs:
Eiköhän tässä näin käy.
”Kun oppii tuntemaan pelon, tulee rohkeaksi ja oikea rohkeus on sitä, että oppii pitämään pelkonsa kurissa”.

Avatar
KokenutMies
Nikke Knakkertton
Viestit: 191
Liittynyt: Pe Tammi 01, 2021 4:07 pm

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja KokenutMies »

JailMind kirjoitti:
Ma Marras 28, 2022 9:33 pm
JH1985 kirjoitti:
Ma Marras 28, 2022 9:24 pm
Voisin kuvitella että itsepuolustuksena menee, liian kovia voimakeinoja käyttäen. On jo aika nopeasti ulkona :thumbs:
Eiköhän tässä näin käy.
Ei taida valitettavasti mennä. Vaatisi sitä, että uhri olisi ampunut tai puukottanut Veijolaa ja hän joutunut umpikujaan, jolloin aseen käyttö vs. kuolema olisi ainut vaihtoehto. Ainakaan lehdistä kerrottu ei todista tästä. Tästä syystä tuomio tulee Suomen lainsäädännön perusteella taposta. Suomessa pitää joutua käytännössä ammutuksi tai puukotetuksi, jotta saat vastata kuolettavalla voimalla.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

KokenutMies kirjoitti:
Ma Marras 28, 2022 9:32 pm
hutkivajournalisti kirjoitti:
Ma Marras 28, 2022 9:26 pm
KokenutMies kirjoitti:
Ma Marras 28, 2022 9:16 pm
Toivottavasti Veijolalla on esittää jonkin sortin fyysisen uhan tilanne, jonka hän joutui ratkaisemaan ampumalla. Mielestäni se oli ihan oikein ja mitalli pitäisi antaa, eikä laittaa miestä vankilaan.

Veijola on samanlaista ihmiskuonaa. Fanittavat tuttiritarit voi lähetellä sille rakkauskortteja kun lusii elinkautista. Varmasti lämmittää mieltä ja piristää päivää.
Veijolassa on ero, että hän on suomalainen. Tämä kurdi ei ole. Siksi minä olen Veijolan puolella. Jos hän paljastuu pedofiiliksi, raiskariksi tai huumekauppiaaksi, niin sitten hänetkin saa minusta teloittaa, mutta lähtökohtaisesti oletan (uhrin tausta tietäen), että kyse on velanperintä ja uhkailutilanteesta, jonka Veijola on ratkaissut lopullisesti. Mies, joka suojelee perhettä ja itseään saastalta saa aina minun peukutuksen, eteenkin jos kyse mamua vastaan.
Vähämielisen ihmisroskan paikka on on uuni, oli kansallisuus tai ihonväri mikä tahansa. Tämä on minun mielipiteeni. Tietenkin heitä voitaisiin pitää orjina, mutta silloin heitä ei pidä vapaana juoksentelemaan, vaan heitä on säilytettävä suljetuissa tiloissa.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Timanttiporari
Lauri Hanhivaara
Viestit: 125
Liittynyt: Ma Touko 03, 2021 1:21 pm

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Timanttiporari »

Kyllä ei tule murhana menemään tämä juttu. Tavallinen tappo josta tekijä saa 10 vuotta ja lusii puolet.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Timanttiporari kirjoitti:
Ma Marras 28, 2022 9:55 pm
Kyllä ei tule murhana menemään tämä juttu. Tavallinen tappo josta tekijä saa 10 vuotta ja lusii puolet.
Mitkähän mahtaisivat olla perusteet tappotuomiolle? Suunniteltu tappo? :roll:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Timanttiporari
Lauri Hanhivaara
Viestit: 125
Liittynyt: Ma Touko 03, 2021 1:21 pm

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Timanttiporari »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Ma Marras 28, 2022 9:57 pm
Timanttiporari kirjoitti:
Ma Marras 28, 2022 9:55 pm
Kyllä ei tule murhana menemään tämä juttu. Tavallinen tappo josta tekijä saa 10 vuotta ja lusii puolet.
Mitkähän mahtaisivat olla perusteet tappotuomiolle? Suunniteltu tappo? :roll:
Kyllä Veijolalla tulee olemaan sen verran hyvä asianajaja joka saa asiat tehtyä selväksi oikeudelle ettei ollut suunnitelmallisuutta vaan tilanne ajautui sellaiseksi että asetta käytettiin omaksi turvaksi tms.

Kummisetä
Jessica Fletcher
Viestit: 3245
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2019 4:52 pm

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Ma Marras 28, 2022 9:26 pm


Kun kaikki alle ÄO 100 laitettaisiin uuniin, niin päästäisiin eroon ihmiskuonasta, eli kurdeista, Veijoloista ja Veijolan faniryhmästä.
Ja kummallekko puolelle luukkua arvioisit itsesi sijoitettavan, sillekö jossa on kahva vai toiselle puolelle jossa sitä ei ole? :mrgreen: :mrgreen:
Minulla on ihan virallinen paperi siitä että saisin jäädä ulkopuolelle.
qurqo kirjoitti:
To Loka 26, 2023 9:01 pm
Ei renkaat mustaa piirrä, kuin lukkiutuneena.
:mrgreen:

Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1250
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Veijola oli pakotettu menemään tapaamiseen. Uhkailijan fyysinen koko ja alamaailman torpedona olo aiheutti sen, että Veijola oli pakotettu ottaman ase mukaan tapaamiseen. Eritoten kun oli uhattu myös perhettä.
Nimenomaan uhkailijan luvatessa tappaa koko perhe oli Veijolan hermo pettänyt ja hän ampui kaksi kertaa kohti uhkailjaa. Ei tarkoituksena tappaa vaan saada uhkailija jättämään hänet rauhaan.
Viime viikkojen hermopaine sai Veijolan tilaan, josta ei ollut ulospääsyä.
Tuomio 8 vuotta mutakakkua ja puolikkaalla ulos. Kukaan ei uskalla tämän jälkeen uhoa, koska silloin on omakin henki vaarassa.
Näin se taitaa mennä. Toivon mukaan.
Täysi tuki Veijolalle myös täältä.

-eye-for-an-eye-
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Su Marras 27, 2022 5:00 pm

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja -eye-for-an-eye- »

Kaikki sympatia Jartsalle tapahtuneen vuoksi! Kirjoituksia lukeneena osa aikalailla hajuilla mitä tämän takana on, joten uskon että tuntevat Jartsan oikeasti. Miladia puolustelevat vaan ei halua ymmärtää että taustalla ollut keksitty velka jota kiristellyt uhkailemalla Jartsaa ja samalla vetänyt perheen mukaan. Eikös noissa piireissä normaalisti mitä esim Milad on edustanut jätetä perhe rauhaan, mutta tämä kurdi ei sitä etikettiä noudattanut??

"Veijola oli pakotettu menemään tapaamiseen. Uhkailijan fyysinen koko ja alamaailman torpedona olo aiheutti sen, että Veijola oli pakotettu ottaman ase mukaan tapaamiseen. Eritoten kun oli uhattu myös perhettä.
Nimenomaan uhkailijan luvatessa tappaa koko perhe oli Veijolan hermo pettänyt ja hän ampui kaksi kertaa kohti uhkailjaa. Ei tarkoituksena tappaa vaan saada uhkailija jättämään hänet rauhaan.
Viime viikkojen hermopaine sai Veijolan tilaan, josta ei ollut ulospääsyä.
Tuomio 8 vuotta mutakakkua ja puolikkaalla ulos. Kukaan ei uskalla tämän jälkeen uhoa, koska silloin on omakin henki vaarassa.
Näin se taitaa mennä. Toivon mukaan.
Täysi tuki Veijolalle myös täältä."


Toivottavasti tässä oikeus tapahtuu Jartsan eduksi, toivon Jartsalle tsemppiä ja tukea myös täältä.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

*poistettu arviota toisesta nimimerkistä. Sellaisen paikka on Lautamiehissä eikä täällä*tm
Viimeksi muokannut hutkivajournalisti, Ma Marras 28, 2022 10:32 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

-eye-for-an-eye- kirjoitti:
Ma Marras 28, 2022 10:25 pm

Toivottavasti tässä oikeus tapahtuu Jartsan eduksi, toivon Jartsalle tsemppiä ja tukea myös täältä.
Jo nimi Jartsa viittaa vahvasti elämänkoululaisuuteen ja älylliseen kehitysvammaisuuteen.
Viimeksi muokannut hutkivajournalisti, Ma Marras 28, 2022 10:32 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

-eye-for-an-eye-
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Su Marras 27, 2022 5:00 pm

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja -eye-for-an-eye- »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Ma Marras 28, 2022 10:27 pm
-eye-for-an-eye- kirjoitti:
Ma Marras 28, 2022 10:25 pm

Toivottavasti tässä oikeus tapahtuu Jartsan eduksi, toivon Jartsalle tsemppiä ja tukea myös täältä.
Jo nimi Jartsa viittaa vahvasti elämänkoululaisuuteen ja älylliseen kehitysvammaisuuteen.
Niin... Varmasti kuitenkin ymmärsit pointin tai sitten et halua ymmärtää.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

-eye-for-an-eye- kirjoitti:
Ma Marras 28, 2022 10:25 pm
Miladia puolustelevat vaan ei halua ymmärtää
Minä en ainakaan puolustele tuota kuollutta kurdipaskaa. Totean vain, että sekä ampuja, että uhri ovat ihmispaskaa.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Rundi
Martin Beck
Viestit: 782
Liittynyt: La Touko 16, 2020 10:25 pm

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Rundi »

sikajoakim kirjoitti:
Ma Marras 28, 2022 12:48 pm
mma300 kirjoitti:
Ma Marras 28, 2022 12:47 am
Miten se ottaa sinulle noin koville, kun matua arvostellaan. Mistä tiedät, että on persu, jos olivat ennen kavereita ei kai kovin kova rasisti ole, melkoista öyhötystä sinulta. Miksi noiden vastarekisteröityiden agenda on lähinnä itkeä ja öyhöttaa, sekä rasismista, että perussuomalaisista kesksutelun aiheesta riippumatta.

Ainakin minä olen saanut sen käsityksen, että suuri osa on sitä mieltä, että win win tilanne. Rikollinen matu on pois ja rikollinen suomalainen on toistaiseksi monta vuotta säilössä.
Paitsi että tuo säilössä olo maksaa yhteiskunnalle noin 220€/ vuorokausi. jos 12v istuu niin ei ihan halvaksi tule.
Perus tausta käy selville tästä ketjusta ihan Veijolan omista päivityksistä. Eli sitä ei ole keksitty vaan kyseessä on fakta Veijolasta. Eihän Halla-ahokaan OMASTA mielestään ole rasisti, tai rotu-oppia toteuttava henkilö. Hän on omasta mielestään pyhimys.
[/quote]

Niin.
Linnassa lepuuttaminen maksaa sellaisen 80 000 eur / vuosi.
Jos saa EK:n ja istuu keskiarvon 13,5 vuotta, tulee sille hintaa jo tämän päivän luvuilla.

Vastaa Viestiin