Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - 10 v 6 k tuomio taposta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Sigmanen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 146
Liittynyt: La Joulu 19, 2020 7:12 pm

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Sigmanen »

miten noi poliisit sai bodarin heti paikan päältä kiinni? Luulis nyt ollu kiire karkuun , oliko postaus päällä kenties?
Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1254
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Bodari soitti itse poliisit. Tehtävä oli suoritettu eli mutiainen siirtynyt kiristämään toiseen hiippakuntaan.
Eiköhän tässä käynyt juuri niin, että veijolalla paloi hermo tähän kiristämisen. Tuskin mitään salaliittoteoria taustalla vaan juuri näin, että siinä meni raja kun mutiainen alkoi uhkaa perhettä.
Purliini
Nikke Knakkertton
Viestit: 180
Liittynyt: Pe Loka 21, 2022 5:04 pm

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Purliini »

Sigmanen kirjoitti: La Joulu 03, 2022 7:56 pm miten noi poliisit sai bodarin heti paikan päältä kiinni? Luulis nyt ollu kiire karkuun , oliko postaus päällä kenties?
– Hätäkeskukseen on tullut useampia soittoja tapahtuneesta ja yhden puhelun soitti ampuja itse. Hän odotti poliiseja tekopaikalla, rikoskomisario Mikko Minkkinen Itä-Uudenmaan poliisista kertoo.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mtv ... le/8583990
Avatar
Per Erik Hasselblad
Nikke Knakkertton
Viestit: 199
Liittynyt: Ma Touko 21, 2018 5:18 pm

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Per Erik Hasselblad »

Tässä kyllä voitti kaikki. Hormoonikurdi laitetaan multiin ja nappibodari istuu 15 suvea.
Lisää tämmöstä.
Puhelinkortti
Jack Bauer
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Helmi 15, 2010 3:09 pm

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Puhelinkortti »

Per Erik Hasselblad kirjoitti: La Joulu 03, 2022 9:09 pm Tässä kyllä voitti kaikki. Hormoonikurdi laitetaan multiin ja nappibodari istuu 15 suvea.
Lisää tämmöstä.
Mun arvio on että saa 7-8 vuotta ja istuu ensikertalaisena puolikkailla sen 3.5-4 vuotta. Laki ja oikeus on niin eri asioita että valitettavasti istuttavaa tulee. Vuosi pari kivitalossa ja loput avotalossa.
Sörkassa ukkoo kannetaan kultatuolissa kun pääsee osastolle :D
Veikkohopee
Alibin satunnaislukija
Viestit: 66
Liittynyt: Su Kesä 12, 2022 7:49 am

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Veikkohopee »

Hiukan aikaista tuomioita jaella mutta luulen max tappona menee eli reilu 4v kiinni ja jotain korvauksia jos uhrin porukat osaa vaatia ?

Luulen että se jos uhkailu pystytään todistaa niin selittää sen äkkipikaistuksissaan tehnyt ampumisen jossa pelko taustalla kunhan ei tuu esiin että suunnitteli ja hankki mutkan sen takia ! Toki Ylönen osaa tuon pelin ja luulen että poliisitkaan ei lähde perkaa tuota isommin kun uhri oli tiensä valinnut!

Se hiukan huvittaa että uhrataan ähly toisen tyypin kaunan takia kertoo just siitä missä rosvomaailmasta on kyse eli ei mistään
affa
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: Su Tammi 16, 2022 7:13 pm

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja affa »

Kirmukarmu kirjoitti: La Joulu 03, 2022 6:49 pm
Karhere kirjoitti: La Joulu 03, 2022 6:41 pm
Kirmukarmu kirjoitti: Pe Joulu 02, 2022 11:04 pm Veijolalla ollut aikamoinen pattitilanne. Eikai siinä voi poliisiinkaan luottaa, jos tämä alunperinkin liittyy vasikointiin. Vasikoinnista aiheutuneet ongelmat ei katoa vasikoimalla lsiää, korkeintaan pahenee. Siinä mielessä ymmärtää, että päätyi tähän ratkaisuun.
Kenestä Veijola on vasikoinut ja milloin? Et kai usko noiden Milad fanipoikien valheita.
Jotenkin uskon siihen teoriaan, että juuri Veijola onnistui paljastamaan Soldierin olevan albaniassa. Kuulusteluissa uhattu kopittaa tms, vipuvarrella poliisi puristanut tiedon ulos.
Minä uskon että maapallo on pannukakku..
Merzi paljasti itsensä Albaniassa
Lähetti kumihuulelle viestejä omasta Facebookista ja soitteli keksittyjen velkojen perässä kun oli tili tyhjä niinkuin aina Merzillä
Ja jos se ei riittänyt niin Albaniassa ravasi sillon krp tarkkailussa ollut Pulun Blockfestiin liittyvä pintaliitäjäkaiffari ja loppu on historiaa
Rundi
Martin Beck
Viestit: 788
Liittynyt: La Touko 16, 2020 10:25 pm

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Rundi »

Sigmanen kirjoitti: La Joulu 03, 2022 7:56 pm miten noi poliisit sai bodarin heti paikan päältä kiinni? Luulis nyt ollu kiire karkuun , oliko postaus päällä kenties?
Luultavasti Veijola itse soitti poliisit, että ampui jotakin tyyppiä. Tai ehkä hänellä oli puhelin auki Häkeen (112) ja huutelua puolin ja toisin ennen kuin veti liipasimesta kerran ja jos kurdi ei pysähtynyt, veti toisen kerran.
Veijolahan jäi istumaan autoonsa. Odottamaan poliiseja.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Per Erik Hasselblad kirjoitti: La Joulu 03, 2022 9:09 pm Tässä kyllä voitti kaikki. Hormoonikurdi laitetaan multiin ja nappibodari istuu 15 suvea.
Lisää tämmöstä.
Nyt olet asian ytimessä. Narikassa sitten laitetaan vaipat jalkaan ja palvelutaloon.
Puhelinkortti kirjoitti: La Joulu 03, 2022 10:01 pm
Mun arvio on että saa 7-8 vuotta ja istuu ensikertalaisena puolikkailla sen 3.5-4 vuotta. Laki ja oikeus on niin eri asioita että valitettavasti istuttavaa tulee. Vuosi pari kivitalossa ja loput avotalossa.
Sörkassa ukkoo kannetaan kultatuolissa kun pääsee osastolle :D
Tuo taas on Veijolan bändäreiden päiväunia. Veijola varmaan saa linnaan paskanhajuisia rakkauskirjeitä murhiksen kallujengiltä. :mrgreen:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
TucoRamirez
Hetty Wainthropp
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Elo 01, 2018 12:10 am

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja TucoRamirez »

hutkivajournalisti kirjoitti: Su Joulu 04, 2022 12:40 am
Per Erik Hasselblad kirjoitti: La Joulu 03, 2022 9:09 pm Tässä kyllä voitti kaikki. Hormoonikurdi laitetaan multiin ja nappibodari istuu 15 suvea.
Lisää tämmöstä.
Nyt olet asian ytimessä. Narikassa sitten laitetaan vaipat jalkaan ja palvelutaloon.
Puhelinkortti kirjoitti: La Joulu 03, 2022 10:01 pm
Mun arvio on että saa 7-8 vuotta ja istuu ensikertalaisena puolikkailla sen 3.5-4 vuotta. Laki ja oikeus on niin eri asioita että valitettavasti istuttavaa tulee. Vuosi pari kivitalossa ja loput avotalossa.
Sörkassa ukkoo kannetaan kultatuolissa kun pääsee osastolle :D
Tuo taas on Veijolan bändäreiden päiväunia. Veijola varmaan saa linnaan paskanhajuisia rakkauskirjeitä murhiksen kallujengiltä. :mrgreen:
Tiedätkö mistä saa ostaa sianpäitä? Voisin ostaa yhden ja viedä Kokko grillille muistoksi.
Avatar
Mc Mafia
Olivia Benson
Viestit: 715
Liittynyt: Pe Marras 25, 2022 11:46 am

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Mc Mafia »

^^
Minäpä veikkaan että puhelinkortti tietää mistä puhuu.
Best,
Mäk

You gotta be—”
sikajoakim
Neuvoja-Jack
Viestit: 566
Liittynyt: To Loka 20, 2022 12:54 am

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja sikajoakim »

TucoRamirez kirjoitti: Su Joulu 04, 2022 12:59 am Tiedätkö mistä saa ostaa sianpäitä? Voisin ostaa yhden ja viedä Kokko grillille muistoksi.
Sieltä mistä saa ostettua kokonaisen siankin. Kannattaa nyt alkukuusta toimia, kun avustukset on tulleet tilille :wink:
Kurdian lives matters.
Avatar
Anti-Bini Laden
Jack Bauer
Viestit: 943
Liittynyt: Pe Kesä 07, 2013 8:49 pm
Paikkakunta: Pakistan
Viesti:

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Anti-Bini Laden »

Eiköhän solttu ole ihan itse tyrinyt kiinni jäämisensä, kun oli ”reissussa”. Vasikoinnit paska puhetta.
Rahasta tullut riitaa. Keksittyä velkaa yritetty pistää väärän miehen niskaan, kera uhkailujen.
Raudat ollut molemmilla mukana. Veijola sattui nyt vaan keretä ensin vetäseen liipasimesta. Ei ole Veijola mikään keltanokka joojoo mies mitä nämä nuoremmat luulivat.
Kokonaisuus kertoo vain siitä yksinkertaisuudessaan, että ketä näitä huutovelkoja keksii, ei osaa itse sitä rahaa tehdä.

Tappona tulee menemään. Veijolalla JR leima niin ei varmaan avolle heti asiaa. Toivottavasti tästä osaavat jotkut ottaa esimerkkiä, että kannattaa jättää perheiden uhkailut pois.
" Paha asettaa tekijän mytologiseen narratiiviin joka on
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
Gentle
Theo Kojak
Viestit: 1152
Liittynyt: To Maalis 12, 2020 3:19 pm

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Gentle »

Edelleen ihmettelen miten ketjusta on tullut erään, peniksistä selkeästi viehättyvän, kirjoittelijan homofantasiaketju. Eikö teille vähemmistöille olisi oma palsta tuoda julki seksuaalisia himojanne?

Veijola joutuu linnaan ja toinen joutui multiin, se on varma. Harvemmin perintähommissa näin päin käy, mutta aina se vaara on.
En kyllä ymmärrä missä mielikuvitusmaailmassa nämä rikolliset elävät, jos oikeasti kyseessä on jonkun toisen rikollisen määräämä "sakko". Jos näin on, että tollasta lähdetään perimään niin ei voi kuin nauraa.
veniard
Harjunpää
Viestit: 326
Liittynyt: La Joulu 29, 2012 11:18 pm

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - murhana tutkitaan

Viesti Kirjoittaja veniard »

Mielenkiintoista kuulla mitä loppu hetkellä tapahtu. Oliko tosiaan molemmilla ase hallussa. Pitkä aikainen uhkailu ja siitä seurannut paine yhdistettynä halukkuuteen selvittää asiaa viranomaisten kanssa. Veikkaan 10v tuomiota. Olen kyllä perin huono veikkaamaa...
Vastaa Viestiin