Kuntavaaliehdokas runkkasi kulttuurijärjestön nettikoulutuksen palaverin aikana

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Rapsuttaja
Lauri Hanhivaara
Viestit: 125
Liittynyt: La Maalis 26, 2022 1:24 pm

Re: Kuntavaaliehdokas runkkasi kulttuurijärjestön nettikoulutuksen palaverin aikana

Viesti Kirjoittaja Rapsuttaja »

MInulle tuli heti mieleen eräs kulttuuripiireissä vaikuttava mies, joka pystyy runkkailemaan vaikka tapettujen kissojen päälle.
Syntymässä komeaksi ja älykkääksi määritelty vastoin parempaa tietoa.

Flame
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Joulu 01, 2015 10:59 pm

Re: Kuntavaaliehdokas runkkasi kulttuurijärjestön nettikoulutuksen palaverin aikana

Viesti Kirjoittaja Flame »

meitzi kirjoitti:
Ma Helmi 06, 2023 12:23 am
Flame kirjoitti:
Su Helmi 05, 2023 11:14 pm
Voin kuvitella että Pertti 75 vee jämijärveltä ei ehkä sen tekniikan kanssa ole täysin sujut...
Pertti 75 vee jämijärveltä ehkä ole tekniikan kanssa sujut, mutta noin yleensä oman nimen kirjoittamiseen ei paljon tekniikkaa tarvita.
Onkohan zoom se johon saa itse kirjoittaa nimensä, voihan siihen laittaa vaikka joulupukki. Jos on vitzikkäällä tuulella.

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Kuntavaaliehdokas runkkasi kulttuurijärjestön nettikoulutuksen palaverin aikana

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Flame kirjoitti:
Ma Helmi 06, 2023 8:54 pm
meitzi kirjoitti:
Ma Helmi 06, 2023 12:23 am
Flame kirjoitti:
Su Helmi 05, 2023 11:14 pm
Voin kuvitella että Pertti 75 vee jämijärveltä ei ehkä sen tekniikan kanssa ole täysin sujut...
Pertti 75 vee jämijärveltä ehkä ole tekniikan kanssa sujut, mutta noin yleensä oman nimen kirjoittamiseen ei paljon tekniikkaa tarvita.
Onkohan zoom se johon saa itse kirjoittaa nimensä, voihan siihen laittaa vaikka joulupukki. Jos on vitzikkäällä tuulella.
Saiskohan kutakuinkin kaikissa, ja kyllä siellä varmaan on taustalla nimenomaan joku sellainen, joka on ollut vitzikkäällä tuulella, eikä suinkaan esim. ehdokas Pertti 75 vee jämijärveltä.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7396
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Kuntavaaliehdokas runkkasi kulttuurijärjestön nettikoulutuksen palaverin aikana

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Siinä pitää olla ihan äärivihreä, jos tumputtaa Rosa Meriläiselle.
Mutta voihan kyseessä olla nainenkin. Onko Iiris Suomela laskettu pois epäiltyjen joukosta?

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Kuntavaaliehdokas runkkasi kulttuurijärjestön nettikoulutuksen palaverin aikana

Viesti Kirjoittaja palokirves »

holmesin haamu kirjoitti:
Ti Helmi 07, 2023 2:15 am
Siinä pitää olla ihan äärivihreä, jos tumputtaa Rosa Meriläiselle.
Mutta voihan kyseessä olla nainenkin. Onko Iiris Suomela laskettu pois epäiltyjen joukosta?
Persu tuo on ollut. Niiltä onnistuu eläimiin sekaantuminenkin.
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

Avatar
Fire
Rico Tubbs
Viestit: 1207
Liittynyt: Ti Maalis 19, 2019 10:20 pm

Re: Kuntavaaliehdokas runkkasi kulttuurijärjestön nettikoulutuksen palaverin aikana

Viesti Kirjoittaja Fire »

Rapsuttaja kirjoitti:
Ma Helmi 06, 2023 2:19 pm
MInulle tuli heti mieleen eräs kulttuuripiireissä vaikuttava mies, joka pystyy runkkailemaan vaikka tapettujen kissojen päälle.
SDP:n Mikkel Näkkäläjärvi?

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Kuntavaaliehdokas runkkasi kulttuurijärjestön nettikoulutuksen palaverin aikana

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Fire kirjoitti:
Ti Helmi 07, 2023 4:04 am
Rapsuttaja kirjoitti:
Ma Helmi 06, 2023 2:19 pm
MInulle tuli heti mieleen eräs kulttuuripiireissä vaikuttava mies, joka pystyy runkkailemaan vaikka tapettujen kissojen päälle.
Sdp:n Mikkel Näkkäläjärvi?
Oliks Mikkel runkannut tilanteessa? Mulle tuli mieleen vähän vanhempi persutempaus, eli teemu mäki

https://teemumaki.com/essayskissa.html
1.
Eläinrääkkäys, johon kissan tappaessani oikeuden mukaan syyllistyin, ei ollut tahallista.

2.
Mitään erillistä "kissantappovideota" ei ole. Puolitoistatuntisessa teoksessa on kissamateriaalia yksi minuutti, josta rääkkäyksenä pidetty kissantappokohtaus vie kuusi sekuntia.

3.
Kissan tappamisen jälkeen masturboin kuolleen eläimen päälle. En kuitenkaan nauttinut kissan tappamisesta, enkä kissanraadon päälle masturboimisesta – päinvastoin, minun oli vaikeaa pystyä niihin, sekä fyysisesti että henkisesti.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

Avatar
Fire
Rico Tubbs
Viestit: 1207
Liittynyt: Ti Maalis 19, 2019 10:20 pm

Re: Kuntavaaliehdokas runkkasi kulttuurijärjestön nettikoulutuksen palaverin aikana

Viesti Kirjoittaja Fire »

Mäki on omien sanojensa mukaan moraalirelativisti, ateisti ja sosialisti.
Taitaa olla SDP:n Näkkäläjärven aatetovereita tämäkin.

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Kuntavaaliehdokas runkkasi kulttuurijärjestön nettikoulutuksen palaverin aikana

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Fire kirjoitti:
Ti Helmi 07, 2023 5:01 am
Taitaa olla SDP:n Näkkäläjärven aatetovereita tämäkin.
Ihan kaikki paha on persua, kysy vaikka vasemmalta jos et usko.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

Tessu
Christopher Lorenzo
Viestit: 1530
Liittynyt: La Tammi 05, 2013 2:51 am

Re: Kuntavaaliehdokas runkkasi kulttuurijärjestön nettikoulutuksen palaverin aikana

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Hieno homma etänä kaikki mahdollista!
Tämmöseksi on maailma nykyään sit menny,kukapa tietää vaikka olis ihan tsoukki koko juttu,otettu jostai netin syövereistä joku runkkuvideo joka sitten jaetaan tuonne?
Ei mikään ihme tänäpäivänä, eikä mitään riskiä ole kiinni jäämiseen ja mitäpä se edes hyödyttäiskään kun kaikki muutettu eikä pikku juttuja kukaan enää tutki.

holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7396
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Kuntavaaliehdokas runkkasi kulttuurijärjestön nettikoulutuksen palaverin aikana

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

meitzi kirjoitti:
Ti Helmi 07, 2023 4:07 am
Fire kirjoitti:
Ti Helmi 07, 2023 4:04 am
Rapsuttaja kirjoitti:
Ma Helmi 06, 2023 2:19 pm
MInulle tuli heti mieleen eräs kulttuuripiireissä vaikuttava mies, joka pystyy runkkailemaan vaikka tapettujen kissojen päälle.
Sdp:n Mikkel Näkkäläjärvi?
Oliks Mikkel runkannut tilanteessa? Mulle tuli mieleen vähän vanhempi persutempaus, eli teemu mäki

https://teemumaki.com/essayskissa.html
1.
Eläinrääkkäys, johon kissan tappaessani oikeuden mukaan syyllistyin, ei ollut tahallista.

2.
Mitään erillistä "kissantappovideota" ei ole. Puolitoistatuntisessa teoksessa on kissamateriaalia yksi minuutti, josta rääkkäyksenä pidetty kissantappokohtaus vie kuusi sekuntia.

3.
Kissan tappamisen jälkeen masturboin kuolleen eläimen päälle. En kuitenkaan nauttinut kissan tappamisesta, enkä kissanraadon päälle masturboimisesta – päinvastoin, minun oli vaikeaa pystyä niihin, sekä fyysisesti että henkisesti.
Teemu Mäki on ollut tosin Vasemmistoliiton taustalla aina Paavo Arhinmäen kampanjassa.
Muistelen kuin oli myös Ylellä jossain ohjelmassa viime aikoina, en ole varma.

Vaikka nuo sekoilut ovat olleet omaa tasoaan, niin ehkä tässä on annettu liian suuri painoarvo sekavalle käytökselle. Paljon pahempaa on tapahtunut monien muiden toimesta, mutta tuo oli moraalisesti niin kyseenalaista, että sen takia se herättää edelleen huomiota.

Vastaa Viestiin