Törkeä pahoinpitely Oulun Kaakkurissa 1.3.2024 - uhri kuoli 6.3.

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Nissan Markkanen
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Su Maalis 10, 2024 4:03 pm

Re: Törkeä pahoinpitely Oulun Kaakkurissa 1.3.2024 - uhri kuoli 6.3.

Viesti Kirjoittaja Nissan Markkanen »

Nipanen kirjoitti: Ke Maalis 20, 2024 9:21 pm
Nissan Markkanen kirjoitti: Ke Maalis 20, 2024 7:58 pm
Vaikka koko juttu on surullinen, niin sä teet siitä farssin… kommenteistasi tietää et todellakaan oo kartalla mitä on tapahtunu. Paa korkki kii ja vältä pameja👍
Mitäs jos sä kertoisit meille miten hommat meni, niin oltais muutki kartalla?
Hyvin lyhyesti. Tuparit, mistä koostui ihmiset jotka eivät sulkeneet kuppiin.. reippaasti holia ja sama kaava et tyyppi, joka saa viinaa riittävästi alkaa huolella vittuilemaan muille ( tän voit tarkastaa kaikilta et uhri oli kännissä todella raskas ja hankala tyyppi). Huitaisi Anttia johon Antti vastas lyönnillä/töytäisyllä). Porukka vei tyypin rappukäytävään ja Antti lähti pois koska meni hermot kivoista tupareista. Kukaan ei täs vaiheessa tiennyt miten pahasti oli käynyt ja uhri unohtui muiden känniläisten osalta rappukäytävään… siinäpä tärkeimmät tapahtuman osalta. En tiedä kuka on soittanut häkeen, mutta soittaa ois voinut aikaisemminkin, mikäli joku paikalla olijoista olis ollut edes jollakin tapaa kartalla. Niinkuin olen sanonut jo aika moneen kertaan, niin ihan onneton lopputulos. Kaikki Antin tuntevat tietävät et Antti on heikompien puolella. Kuppi vaan meni nurin kännisen riidan takia ja sillä ei oo mitään tekemistä et uhri ois ollut heikompi yms. shaissee. Moni on sanonut et oli ajan kysymys millon uhrin vittuiluun joku puuttuu oikeesti fyysisesti.. ei mitään draamaa vasn läntisten tappelun surullinen lopputulos. Itsekkin toivon et josko nyt ottais koppia ja kääntäisvuuden sivun… sitä varmaan monet Antin tuntevat ovat toivoneet jo kauan. Vastuu silti pitää hölmöilystä kantaa. Se on selvää!!
Huutaja Jaana
Vic Mackey
Viestit: 1962
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Törkeä pahoinpitely Oulun Kaakkurissa 1.3.2024 - uhri kuoli 6.3.

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Kyllä lyöntiin voi lyönnillä vastata. Nykyään on tasa-arvo ja mitään nais-, kääpiö- tai separialennuksia ei saa jos käy itse toisen kimppuun.

Jos toinen lyö sitten kovempaa takaisin voi itkeä vaikka äidille siellä taivaan kodissa, mikäli äitikin on jo siellä. Tässä tapauksessa luulen että on...
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
aumari
Vic Mackey
Viestit: 1998
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: Törkeä pahoinpitely Oulun Kaakkurissa 1.3.2024 - uhri kuoli 6.3.

Viesti Kirjoittaja aumari »

Huutaja Jaana kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:55 am Kyllä lyöntiin voi lyönnillä vastata. Nykyään on tasa-arvo ja mitään nais-, kääpiö- tai separialennuksia ei saa jos käy itse toisen kimppuun.

Jos toinen lyö sitten kovempaa takaisin voi itkeä vaikka äidille siellä taivaan kodissa, mikäli äitikin on jo siellä. Tässä tapauksessa luulen että on...
No mutta jaana, ei pidä ihan noin! Se on kyllä totta, että ei kaikkea tarvitse ottaa vastaan, jos toinen lyö. Tapauksen tutkijoilla mielenkiintoista hommaa tupariväen kuulemisessa. Sairaalalääkärit ja oikeuslääkäri tekevät omat päätelmänsä uhrin tuoreista vammoista. Jos niitä on paljon ja eri puolilla kehoa, niin on tapahtunut muutakin kuin Antin lyönti tai töytäisy. Kaatumisen ja kompuroinninkin jäljet ammattilaiset osaavat tunnistaa. Ikävä juttu kaikkinensa koko tapahtuma seurauksineen.
Huutaja Jaana
Vic Mackey
Viestit: 1962
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Törkeä pahoinpitely Oulun Kaakkurissa 1.3.2024 - uhri kuoli 6.3.

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Jää tosiaan nähtäväksi miten tää on.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
VrumVrum
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Pe Kesä 26, 2020 1:43 am

Re: Törkeä pahoinpitely Oulun Kaakkurissa 1.3.2024 - uhri kuoli 6.3.

Viesti Kirjoittaja VrumVrum »

Antista sanottu paljon ja aika moni vastaa sitä kuvaa mikä itsellänikin on, mukava seuramies ja kaikkien kaveri, laaja tuttavapiiri kaikista yhteiskuntaluokista. Eihän se yllätyksenä ikävä kyllä tule että noissa ryyppyremmeissä läikkyy yli ja joku saa maksaa siitä hengellään oli se sitten tarkoituksena tai ei.

Paljon huhuja yhdestä lyönnistä siihen että uhri oli hakattu kunnolla ja naama oli ihan paskottu, mikä on totuus niin se on vaikea sanoa, molemmilla puolilla on omat syynsä levittää tarinaa mikä sopii agendaan paremmin.

Vaikka Antista on maalailtu kuvaa mukavana heppuna(mikä sinänsä pitää paikkaansa) niin ilmeisesti sieltä löytyy myös toinen pimeämpi puoli koska kyllähän näitä lyöntejä tai hakkaamisia on viime vuosina kertynyt hänen kontolleen useampia, ihan lähipiiriä myöden minkä takia välit ovat esimerkiksi velipoikaan viilenneet.

Halvalla lähtee nykypäivänä ihmishenki kun tässäkään tapauksessa ei tekijä välttämättä vietä kivitalossa päivääkään.
Lumipallo1
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Pe Maalis 22, 2024 1:29 am

Re: Törkeä pahoinpitely Oulun Kaakkurissa 1.3.2024 - uhri kuoli 6.3.

Viesti Kirjoittaja Lumipallo1 »

Antin äiti täällä.
Uhrin omaisille suruvalitteluni, se ei kuitenkaan poista tuskaanne mutta nyt en voi muuta.
Joku oli laittanut kommentin että toivottavasti minä olen jo taivaassa; en ole.
Tunnen tuskaa mutta olen elossa.
Hirveä tapaus; jokainen kantaa vastuunsa teoistaan.
Antti on Hyvä ihminen ja niinkuin monet ovat kommentoineet, aina huonompiosaisten puolella.
Muistakaa, asioilla on kaksi puolta.
Alkoholi, päihteet, väärinkäsitykset, oma mielentila,ärtymys toisesta ja halu haastaa riitaa johtaa pahaan.
En ala nyt selvittämään kuinka olen vuosien varrella yrittänyt; se on turhaa.
Haluan että lopetatte asian puimisen ja kommentoinnin, virkavalta on koulutettu siihen ja spekulaatiot sikseen.
Kiitos Päivi Jalasvaara
Dr.Phil
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Helmi 14, 2024 4:32 pm

Re: Törkeä pahoinpitely Oulun Kaakkurissa 1.3.2024 - uhri kuoli 6.3.

Viesti Kirjoittaja Dr.Phil »

Kaksi puolta? Toinen kuollut ja toinen elää?
JuristiKö
Susikoski
Viestit: 44
Liittynyt: La Helmi 24, 2024 2:39 am

Re: Törkeä pahoinpitely Oulun Kaakkurissa 1.3.2024 - uhri kuoli 6.3.

Viesti Kirjoittaja JuristiKö »

Lumipallo1 kirjoitti: Pe Maalis 22, 2024 3:45 am Haluan että lopetatte asian puimisen ja kommentoinnin, virkavalta on koulutettu siihen ja spekulaatiot sikseen.
Tämä on ikävä kyllä koko tämän foorumin tarkoitus.
Sienisalaatti
Vic Mackey
Viestit: 1952
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2021 5:34 pm

Re: Törkeä pahoinpitely Oulun Kaakkurissa 1.3.2024 - uhri kuoli 6.3.

Viesti Kirjoittaja Sienisalaatti »

Lumipallo1 kirjoitti: Pe Maalis 22, 2024 3:45 am Antin äiti täällä.
Uhrin omaisille suruvalitteluni, se ei kuitenkaan poista tuskaanne mutta nyt en voi muuta.
Joku oli laittanut kommentin että toivottavasti minä olen jo taivaassa; en ole.
Tunnen tuskaa mutta olen elossa.
Hirveä tapaus; jokainen kantaa vastuunsa teoistaan.
Antti on Hyvä ihminen ja niinkuin monet ovat kommentoineet, aina huonompiosaisten puolella.
Muistakaa, asioilla on kaksi puolta.
Alkoholi, päihteet, väärinkäsitykset, oma mielentila,ärtymys toisesta ja halu haastaa riitaa johtaa pahaan.
En ala nyt selvittämään kuinka olen vuosien varrella yrittänyt; se on turhaa.
Haluan että lopetatte asian puimisen ja kommentoinnin, virkavalta on koulutettu siihen ja spekulaatiot sikseen.
Kiitos Päivi Jalasvaara
Jaksamista myös sinulle, varmasti tahtomattasi saat osasi tästä, vaikka koko tapahtunut ei ole tippaakaan sinun vastuullasi. Varmasti Antin tuntevat ja tietävät tietää, millainen tyyppi hän on, samoin uhrin tunteneet ja tietäneet, sekä tapahtumapaikalla olleet tietävät tapahtuman kulun. Asioista tietävät osaavat muodostaa omat käsityksensä niiltä pohjilta, ja pitkälti tuulesta temmattu spekulointi ja ihmettely jää sitten meille muille tänne internetin ihmemaailmaan. Se ei valitettavasti tule poistumaan, joten ehkä en suosittelisi tätä foorumia enempää seuraamaan, oman hyvinvointisi kannalta.
Oikeudesta viis, kunhan laki säilyy! Eikä mitään henkilökohtaista ketään kohtaan, asiat vain asioina täällä.
aumari
Vic Mackey
Viestit: 1998
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: Törkeä pahoinpitely Oulun Kaakkurissa 1.3.2024 - uhri kuoli 6.3.

Viesti Kirjoittaja aumari »

Dr.Phil kirjoitti: Pe Maalis 22, 2024 7:43 am Kaksi puolta? Toinen kuollut ja toinen elää?
Joo joo, tiedät varmaan, mitä äiti tarkoitti, mutta pitipähän päästä sivaltamaan.
Täytekakku Koskinen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Ti Huhti 12, 2022 6:55 pm

Re: Törkeä pahoinpitely Oulun Kaakkurissa 1.3.2024 - uhri kuoli 6.3.

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

aumari kirjoitti: Pe Maalis 22, 2024 12:36 pm
Dr.Phil kirjoitti: Pe Maalis 22, 2024 7:43 am Kaksi puolta? Toinen kuollut ja toinen elää?
Joo joo, tiedät varmaan, mitä äiti tarkoitti, mutta pitipähän päästä sivaltamaan.
Mikään ei kuitenkaan muuta sitä, että toinen osapuoli on kuollut. Äidin vika se ei tietenkään ole.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
NImur
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: To Maalis 07, 2024 9:30 am

Re: Törkeä pahoinpitely Oulun Kaakkurissa 1.3.2024 - uhri kuoli 6.3.

Viesti Kirjoittaja NImur »

aumari kirjoitti: Pe Maalis 22, 2024 12:36 pm
Dr.Phil kirjoitti: Pe Maalis 22, 2024 7:43 am Kaksi puolta? Toinen kuollut ja toinen elää?
Joo joo, tiedät varmaan, mitä äiti tarkoitti, mutta pitipähän päästä sivaltamaan.
Ilmeisesti sillä ei oo väliä että uhrilla jäi käsittääkseni lapsi, joka menetti vanhempansa, Antin äiti ei kuitenkaan menettänyt poikaansa.
NImur
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: To Maalis 07, 2024 9:30 am

Re: Törkeä pahoinpitely Oulun Kaakkurissa 1.3.2024 - uhri kuoli 6.3.

Viesti Kirjoittaja NImur »

Nissan Markkanen kirjoitti: Ke Maalis 20, 2024 10:19 pm
Nipanen kirjoitti: Ke Maalis 20, 2024 9:21 pm
Nissan Markkanen kirjoitti: Ke Maalis 20, 2024 7:58 pm
Vaikka koko juttu on surullinen, niin sä teet siitä farssin… kommenteistasi tietää et todellakaan oo kartalla mitä on tapahtunu. Paa korkki kii ja vältä pameja👍
Mitäs jos sä kertoisit meille miten hommat meni, niin oltais muutki kartalla?
Hyvin lyhyesti. Tuparit, mistä koostui ihmiset jotka eivät sulkeneet kuppiin.. reippaasti holia ja sama kaava et tyyppi, joka saa viinaa riittävästi alkaa huolella vittuilemaan muille ( tän voit tarkastaa kaikilta et uhri oli kännissä todella raskas ja hankala tyyppi). Huitaisi Anttia johon Antti vastas lyönnillä/töytäisyllä). Porukka vei tyypin rappukäytävään ja Antti lähti pois koska meni hermot kivoista tupareista. Kukaan ei täs vaiheessa tiennyt miten pahasti oli käynyt ja uhri unohtui muiden känniläisten osalta rappukäytävään… siinäpä tärkeimmät tapahtuman osalta. En tiedä kuka on soittanut häkeen, mutta soittaa ois voinut aikaisemminkin, mikäli joku paikalla olijoista olis ollut edes jollakin tapaa kartalla. Niinkuin olen sanonut jo aika moneen kertaan, niin ihan onneton lopputulos. Kaikki Antin tuntevat tietävät et Antti on heikompien puolella. Kuppi vaan meni nurin kännisen riidan takia ja sillä ei oo mitään tekemistä et uhri ois ollut heikompi yms. shaissee. Moni on sanonut et oli ajan kysymys millon uhrin vittuiluun joku puuttuu oikeesti fyysisesti.. ei mitään draamaa vasn läntisten tappelun surullinen lopputulos. Itsekkin toivon et josko nyt ottais koppia ja kääntäisvuuden sivun… sitä varmaan monet Antin tuntevat ovat toivoneet jo kauan. Vastuu silti pitää hölmöilystä kantaa. Se on selvää!!
Naapuri soitti, sanotaan lehdessäkin. Miksi lyöjä jättää ihmisen käytävään eikä tässä kohti huolehdi, eikö tässä kohti olisi vaikka itse voinut soittaa häkeen, jos huomaa "mokanneensa" ja lyöneensä vähän turhan kovaa.
NImur
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: To Maalis 07, 2024 9:30 am

Re: Törkeä pahoinpitely Oulun Kaakkurissa 1.3.2024 - uhri kuoli 6.3.

Viesti Kirjoittaja NImur »

Huutaja Jaana kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:55 am Kyllä lyöntiin voi lyönnillä vastata. Nykyään on tasa-arvo ja mitään nais-, kääpiö- tai separialennuksia ei saa jos käy itse toisen kimppuun.

Jos toinen lyö sitten kovempaa takaisin voi itkeä vaikka äidille siellä taivaan kodissa, mikäli äitikin on jo siellä. Tässä tapauksessa luulen että on...
En tiedä mikä ihmisperse sä oot, kun toivot toisen ihmisen olevan kuollut, mutta uhrin äiti on elossa - onneksi tietojeni mukaan semmn verran jo huobissa kunnossa, että hänen ei tarvitse käsitellä lapsen menettämistä henkirikokselle.
Huutaja Jaana
Vic Mackey
Viestit: 1962
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Törkeä pahoinpitely Oulun Kaakkurissa 1.3.2024 - uhri kuoli 6.3.

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Ihmisperse olen kyllä mutta en ole kenenkään kuolemaa toivonut, mietin vaan että uhri oli sen verran iäkäs että äitinsä on varmaan kuollut jo tässä vaiheessa.

Täysin turha ja typerä viesti, olen siitä pahoillani. Mutta ehkä teidän omaisten ei kannattaisi täällä Minfolla notkua koska keskustelu ja spekulaatio käy varmasti tunteisiin. Antakaa oikeuden ratkaista asia, vaikka mitään kovaa tuomiotahan sieltä ei ole tulossa mikä saattaa toki tuntua epäoikeudenmukaiselta eikä taatusti tuo kuollutta takaisin.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Vastaa Viestiin