Ulvila KUVIA (ketju 2)

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

^ Tara :mrgreen:

Tässä olis kyllä oikeesti vahva bisnessauma. :idea: Ajankohta on niin kuuma, että kiinteistön hinnan saisi pian kuoletettua (viittaan aiempaan mainintaani kerralla rajoitetulle osallistujamäärälle tarkoitetusta korkeahkosta kauhuseikkailun hinnasta). Harrastuksen nimissä voisi henkilöstökulut pitää aluksi pienenä... :P
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)

poepporoo
Theo Kojak
Viestit: 1121
Liittynyt: Su Touko 05, 2013 10:22 am

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja poepporoo »

:) Piha-alue tarvitsee jonkinlaisen esiintymislavan, missä noita Taran mainitsemia kilpailuja voidaan järjestää? Miksei siihen oheen myös teeman mukaiset onnenpyörä ja narunveto, kaikkihan eivät kuitenkaan mahdu sisälle saman aikaisesti. Ja sisällä talossa liikkuva ryhmä on syytä pitää tosiaan pienenä, koska se on se pääelämys. En näe tässä bisnesideassa kyllä mitään rajaa, edes sitä taivasta. Toiminnan kasvaessa, olemme valmiita lunastamaan naapuritontit, ehkä koko asuinalueen, hotelli-, ja leirialue toimintaan?

No, nyt tarvitsee jonkun vain olla se rohkea, ja tehdä ensimmäinen siirto ja mennä sinne näyttöön..itse en valitettavasti pysty, kun lähden (bisnestapaamiseen) Tallinaan. :wink:
How do you hold a moonbeam in your hand?

-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-

Köökisykolooki

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Köökisykolooki »

Olenkohan huumorintajuton tosikko ja ilonpilaaja, kun ei yhtään naurata tämä ilonpito ja show Tähtisentien talosta? Melkein hävettää kirjoittajien puolesta. :oops:

Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Köökisykolooki kirjoitti:Olenkohan huumorintajuton tosikko ja ilonpilaaja, kun ei yhtään naurata tämä ilonpito ja show Tähtisentien talosta? Melkein hävettää kirjoittajien puolesta. :oops:
Mahdollisesti. Muiden puolesta häpeäminen on kuitenkin ihan turhaa, sitä ei kukaan sinulta ole pyytänyt, vaatinut tai odottanut. Jokainen vastaa itse omista sanomisistaan ja tekemisistään.
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)

Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

poepporoo kirjoitti::) Piha-alue tarvitsee jonkinlaisen esiintymislavan, missä noita Taran mainitsemia kilpailuja voidaan järjestää? Miksei siihen oheen myös teeman mukaiset onnenpyörä ja narunveto, kaikkihan eivät kuitenkaan mahdu sisälle saman aikaisesti. Ja sisällä talossa liikkuva ryhmä on syytä pitää tosiaan pienenä, koska se on se pääelämys. En näe tässä bisnesideassa kyllä mitään rajaa, edes sitä taivasta. Toiminnan kasvaessa, olemme valmiita lunastamaan naapuritontit, ehkä koko asuinalueen, hotelli-, ja leirialue toimintaan?

No, nyt tarvitsee jonkun vain olla se rohkea, ja tehdä ensimmäinen siirto ja mennä sinne näyttöön..itse en valitettavasti pysty, kun lähden (bisnestapaamiseen) Tallinaan. :wink:
Koska kauhuelämysseikkailu on aluksi tarjolla vain hyvin pienelle (ja erittäin maksukykyiselle) porukalle kerrallaan, ei sirkuksen pyörittäminen pihassa ole tarpeen, pilaa vain kauhutunnelman. Ensimmäisessä aallossa kerätään rahat pois varakkaimmalta porukalta. Sitten, kun kiinteistön hinta on kuoletettu ja hc-kauhuharrastajat rahastettu, voidaan kohderyhmää aikanaan laajentaa ja liikeideaa muuttaa enemmän tavisten suuntaan. Mutta halvalla ei aluksi mennä.

Rohkeudesta tai sen puutteesta ei näyttöön lähdössä ole kyse, vaan harmi kun itselläni ei ole riittävää määrää ylimääräistä nappulaa... :(
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)

poepporoo
Theo Kojak
Viestit: 1121
Liittynyt: Su Touko 05, 2013 10:22 am

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja poepporoo »

Ei tainnut meidän bisnesideasta sitten tulla mitään, harmillista. Kiitos kuitenkin ideoinnista. Kaikki kiva päättyy aikanaan ja pitänee mun lopettaa viesteily tähän ketjuun, kun eihän aihe liity varsinaisesti otsikkoon mitenkään. Eipäkä tarvitse kenenkään kärvistellä myötähäpeän tunteissa. 8)
How do you hold a moonbeam in your hand?

-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-

Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

Asiapitoinen kuva:

Kuva
poepporoo
Paskanpuhumiskilpailuahan voidaan käydä myös täällä. Siltä ainakin näyttää. Minun suosikistani ei liene epäselvyyttä. Mitä väliä.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...

Nicht schuldig
Adrian Monk
Viestit: 2535
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2014 2:19 pm

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Nicht schuldig »

Tara kirjoitti:Asiapitoinen kuva:

Kuva
poepporoo
Paskanpuhumiskilpailuahan voidaan käydä myös täällä. Siltä ainakin näyttää. Minun suosikistani ei liene epäselvyyttä. Mitä väliä.
Syyttäjä on valinnut ilmeisesti kaikkein epätodennäköisimmän vaihtoehdon teon motiiviksi:

sanaharkka/riita 1 %

matahari
Jack Bauer
Viestit: 932
Liittynyt: Ke Tammi 07, 2009 11:29 am
Paikkakunta: Pori

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja matahari »

Nicht schuldig kirjoitti:
Tara kirjoitti:Asiapitoinen kuva:

Kuva
poepporoo
Paskanpuhumiskilpailuahan voidaan käydä myös täällä. Siltä ainakin näyttää. Minun suosikistani ei liene epäselvyyttä. Mitä väliä.
Syyttäjä on valinnut ilmeisesti kaikkein epätodennäköisimmän vaihtoehdon teon motiiviksi:

sanaharkka/riita 1 %
Kyllä tämä keissi menee tuohon suurimpaan kategoriaan, yhdistettynä tuohon toiseksi suurimpaan.

Nicht schuldig
Adrian Monk
Viestit: 2535
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2014 2:19 pm

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Nicht schuldig »

matahari kirjoitti:
Nicht schuldig kirjoitti:
Tara kirjoitti:Asiapitoinen kuva:

Kuva
poepporoo
Paskanpuhumiskilpailuahan voidaan käydä myös täällä. Siltä ainakin näyttää. Minun suosikistani ei liene epäselvyyttä. Mitä väliä.
Syyttäjä on valinnut ilmeisesti kaikkein epätodennäköisimmän vaihtoehdon teon motiiviksi:

sanaharkka/riita 1 %
Kyllä tämä keissi menee tuohon suurimpaan kategoriaan, yhdistettynä tuohon toiseksi suurimpaan.
Faktojen mukaan ei mene. Ainut fakta on se, että syyttäjä on sanonut, että tekoa edelsi riita tai sanaharkka, joka eskaloitui.

matahari
Jack Bauer
Viestit: 932
Liittynyt: Ke Tammi 07, 2009 11:29 am
Paikkakunta: Pori

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja matahari »

Riita ja sanaharkka voi nimenomaan liittyä parisuhdeongelmiin ja mahdolliseen lapsen kaltoin kohteluun.
Ei kukaan laita puolisoaan kylmäksi joutavan sanaharkan takia, taustalla on aina myös muuta.
Juopot, mielenterveysongelmaiset tms. tekevät niin.

Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

Annelistit jaksavat vuodesta toiseen toistella vääristeltyä tietoa, että poliisi ensin, sitten syyttäjä, olisi valehdellut lasten kertoneen riidasta Auerille ja vasta sen jälkeen Auer olisi alkanut tunnustuskertomuksensa.

Näin se meni:
Tara kirjoitti:
Auerilta on kysytty oliko riitaa, ei väitetty niin ennen kuin Auer itse alkoi riitelystä kertoa.

21.9.2009 poliisi oli kysynyt oliko hänellä ollut riitaa Jukan kanssa ennen surmaa, ja Auer oli vastannut, että mitään riitaa ei ollut, eikä poliisi jatkanut asiasta tässä vaiheessa. Se siitä painostuksesta ja johdattelusta.
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=320144#p320144

Suora lainaus:
K: Riitelitkö 30.11. - 01.12. 2006 illalla taikka yöllä Jukka Lahden kanssa?

V: Meillä ei ollut mitään riitaa.


24.9.2009 Auer muutti kertomustaan, riitelyä olikin ollut. Lasten 'kuulemasta riitelystä' ei poliisi kuitenkaan ollut tässä vaiheessa vieläkään puhunut mitään. Vasta kuulustelujen edetessä, kun Auer oli kertonut riidasta useaan kertaan + yhä uusia yksityiskohtia, poliisi sanoi jossakin vaiheessa että tytär on kuullut riitelyn jne..

suora lainaus:
K: Olet aikaisemmassa kuulustelussa maininnut, että silloin, kun olit puhelimessa ja puhuit hätäkeskukseen, kuulit makuuhuoneesta kamppailun ääniä, tappelun ääniä, hakkaamisen ääniä ja olet käyttänyt toistuvasti sanoja "sellaista mäiskettä". Olet kertonut, että äänet kuuluivat selvästi talon eteiseen ja tuulikaappiin asti. Tyttäresi Axxxx ja poikasi Axxxx kertovat puhutteluissa, etteivät he ole puhelun aikana tai ennen puhelua kuulleet kuin sinun ja miehesi Jukan äänet. Krp:n lausunnon mukaan myös ulkopuolisia ääniä ei kuulu.
Miten selität tämän?
... vähän myöhemmin samassa kuulustelussa, poliisi kysyy riidasta oliko sellaista, ei väitä että oli tai että lapset olisivat nimenomaan riitelystä kertoneet:
kuulusteluu 24.9.2009, jatkoa:
K: Onko sinun ja Jukan välillä ollut to 30.11.2006 ja 01.12.2006 yöllä riitaa ja jos on, niin mistä se on johtunut?

V: Minulla on sellainen muistikuva, että olen ehkä suuttunut Jukalle Axxxx:n, vanhimman tyttäremme, joka oli silloin 9,5 v, huonosta kohtelusta. Muistan, että olen ehkä huutanut Jukalle yöllä tästä asiasta. Muistan lisäksi, että olen ehkä ollut aikeissa alkaa pakata olohuoneessa olevia matkalaukkuja. Matkalaukut olivat muistaakseni jääneet olohuoneeseen viimeisen ulkomaan matkamme jäljiltä. Olimme olleet Espanjassa ja palasimme kotiin 30.10.2006.
Jukka inhosi itsekkäitä ihmisiä ja tyttäreni Axxxx on ehkä sellainen. Tapahtumayönä minun ja Jukan kanssa on ollut jotain sanomista ja ilmeisesti Axxxx on tullut paikalle ja mahdollisesti sanonut Jukalle jotain tai Jukka Axxxx:lle. Olen ilmeisesti tästä alkanut huutamaan Jukalle ja sanonut, että hän kohtelee Axxxx:aa tosi huonosti.
Tällä hetkellä en saa näistä tapahtumista enempää irti... jne..

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=321962#p321962
Vasta 30.9. 2009 kuulustelussa poliisi käyttää ilmaisua lapset ovat kertoneet riitelystä, mutta tähän mennessä Auer on itse kertonut riidasta monenmoista - mutta annelisti väittävät, että se on kaikki poliisin hänelle syöttämää, että hän keksi tarinan riidasta yhdessä poliisin kanssa. Lukekaan hitsi vieköön nuo kuulustelut itse! Poliisiko keksinyt kaikki Auerin kertomat yksityiskohdat?? Ne voi lukea itse ja miettiä sitten onko poliisi keksinyt yksityikohtaisen kertomuksen riidasta yhdessä Auerin kanssa..
...

..viimeksi eilen ollut tämä asia esillä.

...pari kk sitten Kuolemannaakka esitti jälleen kerran tuon monesti korjatun väitteen 'poliisin valehtelemisesta' kuulusteluissa 2009. En jaksanut silloin asiaa enää oikaista, kun ei se menisi perille kuitenkaan - mikä taas tänään jo nähtiinkin.


Tarkista itse Syksyn 2009 kuulustelut ketjusta missä järjestyksessä puhe riidasta eteni, kuka kysyi riidasta, kuka alkoi puhua riidasta itse, minkä jälkeen poliisi puhui siitä myös! Isän ja äidin kiljunnan, josta lapset olivat kertoneet, tulkitseminen riitelyn ääniksi ole kaukaa haettua eikä valehtelua, kun lisäksi ainuttakaan vieraan miehen ääntä ei kukaan paikalla ollut kuullut.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...

Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

poepporoo kirjoitti:Ei tainnut meidän bisnesideasta sitten tulla mitään, harmillista. Kiitos kuitenkin ideoinnista. Kaikki kiva päättyy aikanaan ja pitänee mun lopettaa viesteily tähän ketjuun, kun eihän aihe liity varsinaisesti otsikkoon mitenkään. Eipäkä tarvitse kenenkään kärvistellä myötähäpeän tunteissa. 8)
Älä nyt vielä luovuta! :P Ties vaikka tulisi lottovoitto jo ensi lauantaina ja saatas ihan pikkuhiluilla ostettua tuo Ulvilan mansion. Juu, aihe taisi mennä ohi tämän ketjun, jatketaan mahdollisesti muualla, mutta hävetä ei tosiaan tartte, häpeäjät saa mennä puskaan keskenään häpeämään. :mrgreen:

Mitähän sitä keksis kuvista sanottavaa tähän ketjuun, ettei menis ihan off topiciksi... Sanotaan nyt vaikka, että jos ei niitä miljoonia tule, niin siinä tapauksessa tuo horror house on kyllä kuntoonsa, sijaintiinsa ja historiaansa nähden aika kallis, kuvien perusteella tosiaankin aika lailla 'tyydyttävässä' kunnossa...
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)

Nicht schuldig
Adrian Monk
Viestit: 2535
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2014 2:19 pm

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Nicht schuldig »

Tara kirjoitti:
kuulusteluu 24.9.2009, jatkoa:
K: Onko sinun ja Jukan välillä ollut to 30.11.2006 ja 01.12.2006 yöllä riitaa ja jos on, niin mistä se on johtunut?

V: Minulla on sellainen muistikuva, että olen ehkä suuttunut Jukalle Axxxx:n, vanhimman tyttäremme, joka oli silloin 9,5 v, huonosta kohtelusta. Muistan, että olen ehkä huutanut Jukalle yöllä tästä asiasta. Muistan lisäksi, että olen ehkä ollut aikeissa alkaa pakata olohuoneessa olevia matkalaukkuja. Matkalaukut olivat muistaakseni jääneet olohuoneeseen viimeisen ulkomaan matkamme jäljiltä. Olimme olleet Espanjassa ja palasimme kotiin 30.10.2006.

Jukka inhosi itsekkäitä ihmisiä ja tyttäreni Axxxx on ehkä sellainen. Tapahtumayönä minun ja Jukan kanssa on ollut jotain sanomista ja ilmeisesti Axxxx on tullut paikalle ja mahdollisesti sanonut Jukalle jotain tai Jukka Axxxx:lle. Olen ilmeisesti tästä alkanut huutamaan Jukalle ja sanonut, että hän kohtelee Axxxx:aa tosi huonosti.
Tällä hetkellä en saa näistä tapahtumista enempää irti... jne..
Ehkä, ehkä, ilmeisesti, mahdollisesti....

Ei oikein kuulosta siltä, että kertoja kertoo autenttisia tapahtumia. Näistä "tunnustuksista" kannattaisi tehdä jonkinlainen tutkimus, mikä on oikeasti tunnustus.

1 % on siis riita/sanaharkka ilman suurempaa motiivia, esim. kapakassa voisi miettiä vaikka riitaa tuhkakupista, jonkun tuntemattoman kanssa. Tällaisia sitten tekisivät juopot ja mielenvikaiset naiset. Miten tähän sopii itseään tavallisena ja tylsänä pitävä perheenäiti?
Tarkoitusta tälle teolle ei ole voitu löytää tästä Terttu Utriaisen esille tuomasta "perheen sisäisestä dynamiikasta". Eroaikeita etsittiin, rahatilanne selviteltiin, avioliiton ulkopuoliset suhteet selvitettiin, mielenterveyden ongelmia etsittiin.

Ei jäänyt käteen muuta kuin hieman epäjärjestyksessä oleva huusholli ja vuoden 2009 kuulusteluissa kerrotut jutut, joissa ylhäällä on katkelma. Siellä se tavallinen tylsä perheenäiti näyttäisi sitten olevan näitten "juoppojen ja mielenvikaisten" naisten seurassa, jotka ilman järjellistä syytä tappavat jonkun.

Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

NS tulit sitten jatkamaan ja jauhamaan moottorisahan ja naakan hellimiä detaljeja...

Et sitten ole koskaan törmännyt rikoksesta paljastuneen läheisten tai tämän tunteneitten kommentteihin jälkeenpäin: kukaan ei olisi koskaan uskonut jne! Lisäksi myös Lauerma on todennut, että on tapauksia, jotka läpäisevät MTT seulan, etenkin naisten kohdalla (Lauerman sanoin tunnin esitelmässään, jonka löytää yoututubesta): ...Naisten psykopatia on harvinaista, mutta se saattaa johtua yksikertaisesti siitä, että naiset ovat ovelampia kuin miehet, ..videolla kohta 54:55..
Lauerma: Yleisoluento - Pahuus, hulluus ja psykopatia


Naakan valheet ja törkeä trollifeikkalu foorumilla ja ties missä kaikkialla ovat siis aivan uskomattomia.

Esimerkkejä naakan törkeimmistä valheista:
Valhe: Matkalaukut avattiin ja tarkistettiin

Matkalaukkujen sisältöä ei tarkistettu, vaikka naakka sellaisia höpötteli että kyllä ne avattiin ja tarkistettiin jne, siis valehteli. Vaati sitten muilta perustelua sille, että laukkuja ei todellakaan tutkittu, kun hän 2015 ihan pokkana esitti, että matkalaukut avattiin ja että niitten sisällä oli kesälomakamoja. Perustelujen sille ettei laukkuja tutkittu, olisi naakan vaatimusten mukaan pitänyt löytyä etp:stä!

Muita naakan toistamia valheita on mm väite, että ''41 kuitunäytettä otettiin kaikkialta talosta''. Naurettavaa...
Kaikkialta talosta: huutonaurua tähän.

Vielä yksi: valtavilla spekuloinneilla antaa ymmärtää, että uhria elvytettiin jopa 15 minuuttia: emävalhe. Perusteluksi hän copipasteaa tänne sivukaupalla jotain yleisiä ohjeita elvytyksestä

Ja vielä yksi, perustelu samaa tyyliä kuin edellä mainitussa: lääkäri oli paikalla ja vahvisti uhrin kuolleeksi. Perusteluna kilometrikaupalla spekulointeja.

Tuossa nyt oli vain murto-osa naakan röyhkeimmistä vedätysyrityksistä. Tyypillä on epämääräistä, mutta muusta keskustelusta piittaamatonta, erittäin päällekäyvää ''itsekseen jutustelua'' mielettömät määrät, hullukaan ei niitä kaikkia olisi voinut kommentoida hänen mammuttipostauksistaan.
---
Ihan turhaa. Matti Mainion johdolla murhatutkimus meni niin perusteellisesti hakoteille, että mies jää historiaan! Matti Mainio tunki itsensä joka paikkaan sössimään, mm tekemään tulkintoja ja johtopäätöksiään, jotka eivät hänelle rikospaikkatutkijana olisi edes kuuluneet!

Huijarit piru periköön.

trollitehtailijoitten takia tämä foorumi yhtä tyhjän kanssa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...

Vastaa Viestiin