Karkasko mopo tutkijoilta

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
specialhousingunit
Neuvoja-Jack
Viestit: 530
Liittynyt: La Loka 13, 2007 10:06 pm

Karkasko mopo tutkijoilta

Viesti Kirjoittaja specialhousingunit »

Onko moni miettiny tätä, että Anneli kirjoitta ihan lapsilleen normaalin kirjeen ja maikkarin sivuilla näkyi osa siitä. "Hellou kullat. Äiti lainasi täällä yhdeltä tädiltä tatuointi lehtiä" Vieressä kuva tatskasta, joka varmaan oli lehdestä kopsattu. Tutkijoille se on saatananpalvontaa..heh. Aikoinaan olin itse liikennevahingossa saadun vamman vuoksi työklinikalla uudelleen ammattiin koulutukseen arvioinnin tutkimuksessa. Eräänä aamuna huomasin lehdessä ilmoituksen, että helikopterilentäjän koulutus maksaisi silloin 400.00 markkaa. Samoihin aikoihin joku F1 kuski lopetti myös ajamisen ja olin itse autokuskina tuolloin. Työklinikalla oli tuolloin aamuisin yhteinen kahvihetki, jossa turistiin niitä näitä. Mainitsin, että kustantaiskohan vakuutusyhtiö minulle helikopterin lentäjän kolutuksen, ei maksas kun 400.000 mk. Toinen aamu taas sanoin, että se ja se formula kuski lopettaa, pitäisköhän lähettää hakemus, kun työtön autokuski oon. Psykologi oli sitten laittanut vakuutusyhtiöön lausunnon, että haaveilen epärealistisista ammateista, kuten helikopterilentäjän ja F1 kuljettajan ammateista ???? HALLLOOO...tais löytyä enemmän huumorintajua lotto arvonnasta, kuin siitä psykologista. Oisko sama nyt tuossa saatanan palvonnassa.
specialhousingunit = SHU = aika paska paikka
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Karkasko mopo tutkijoilta

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Voimme tietysti olla montaa mieltä siitä, oliko se normaali kirje.
All is pretty.
- Andy Warhol
specialhousingunit
Neuvoja-Jack
Viestit: 530
Liittynyt: La Loka 13, 2007 10:06 pm

Re: Karkasko mopo tutkijoilta

Viesti Kirjoittaja specialhousingunit »

Tietysti voi montaa mieltä olla, mutta miten mahdollista on, että normaalista löydetään poikkeavaa, jos oikein alkaa asiaa ajattelemaan. Minun tapauksessa näin kävi ja minua ei oikein vakuuta tuon kirjeen selitys saatananpalvontaan liittyvine vuohenpää tatskoineen. Ihan oli ollut tutkijoiden asiantuntija, joka tribaalissa näkee vuohenpäät. Itse en niitä näe, mutta näin mustetahroissa paljon muuta ja kysyinkin psykologilta, että miks näytät koko ajan rivoja kuvia :D
specialhousingunit = SHU = aika paska paikka
Florence86
Poliisikoira Rex
Viestit: 258
Liittynyt: Ke Tammi 20, 2010 6:14 pm

Re: Karkasko mopo tutkijoilta

Viesti Kirjoittaja Florence86 »

Syyttäjillä on muutakin näyttöä Aueria vastaan, kuin yksinomaan tämä maaliskuun 2010 kirje.
Clear water has no fish.
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Karkasko mopo tutkijoilta

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

No tokko kirje yksistään kovin kummoinen olisi. Mutta yhdistettynä muihin esiintulleisiin niin kait se sitten rupeaa jo tarinaa kertomaan. Tylyä tarinaa.
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10846
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Karkasko mopo tutkijoilta

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Se minuakin on näissä "tutkimuksissa" ja täällä palstallakin eniten ärsyttänyt, että tavalliset asiat väännetään väkisin. Mitä ihmeellistä tuossa tatuoinnissakaan on?=)) Näitä on kaikki paikat täynnä ja yleensä niitä otetaan, kun tykätään, että se on kaunis kuva. Siis OIKEASTI täytyy olla jotenkin arkielämästä irtaantunut, että tuostakin kirjeestä kaivaa jotain varoituksia tai palvontoja. Pitää olla päässä vikaa.

Ja kaikessa semmonen lapsellinen "apua kamalaa saatananpalvontaa"-asenne, niinkuin nyt edes oikean baphometin tai pentagrammin tatuointi kertoisi yhtään mistään palvonnoista mitään=)) On se hemmetin hyvä, ettei poliisi ole alkanut minun toimiani ja kotiani tutkia. Löytyisi black ja death metallia ihan arkikäytöstä, työmatkamusiikkina, on joskus kämpässä sekaistakin, enkä edes kuulu kirkkoon. Hui kamalaa, on pari bändipaitaakin! Minulla on myös tapana piirrellä pentagrammeja esim kokouspapereihin ajankuluksi :lol: Kyllä olenkin pelottava saatananpalvojaritualisti, hui hirveä sentään.
Mutta luojan kiitos, ei ole tatuointeja. Ilmankos vielä olen vapaalla jalalla.

AA:n vakaumus ei ilmeisesti ollut kovin vahva, mikäli hän kuului kirkkoon=) En tiedä, tästä ei ole kerrottu kyllä.


Eli pointti on se, että jos halutaan asiat nähdä pahantahtoisesti, voidaan kuka tahansa ihminen nähdä epäilyttävässä valossa. Ja aivan samoin: esitettiin Auerista mitä vain, vaikka yhteydet al-qaidaan, niin suuri osa ihmisistä näköjään uskoo. Ei tunnu olevan mitään kritiikkiä tai omia ajatuksia. Juuri nämä samat ihmiset uskoivat keskiajalla, että noidat ja juutalaiset myrkyttivät kaivoja ja loitsivat karjaa, ja menivät sitten innokkaina katsomaan mestausta ja sylkemään jalkapuussa olevaa saatananpalvojaa.

Syyttäjän kautta linjan viljelemä lapsellisuus on minua ihmetyttänyt, ja olen kirjoittanut siitä paljon ennen kuin tämä viimeisin "paljastus" tuli julki. Ikäänkuin he tekisivät tarinoita joillekin pikkulapsille tai tynnyrissä eläneille ja maailmaa pelkääville mummoille. Että katsokaa nyt kaikki: kyllä se NIIIIIN paha ihminen on ollut! Ihan amerikanmeininkiä suorastaan. Hirveetä yliampumista ja alleviivaamista koomisuuteen asti. Aivan samoin, kuin esimerkiksi vihollismaiden johtajien demonisointi: tehdään aina tyhmimmän kadunmiehen asteikon mukaan, että varmaan kaikki nyt ymmärtävät, että tämä mies on paha ja siksi meidän täytyy pelastaa sen kansa pommittamalla heitä.

Ihan oikeasti: eihän nyt joku kymppitonnin kuussa saava ammattimainen, varmaankin lakimiestutkinnon suorittanut, ellei sitten joku vallan varatuomari VOI tämmöisiä tribaaleja ja kirjeitä ja "rituaaleja" selittää vakavalla naamalla oikeuden edessä?
Jos minä olisin tuomari, käsittelisin asiaa oikeuden halveksimisena.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Karkasko mopo tutkijoilta

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Kovasti syyttäjien puheet saavat kriittistä vastakaikua, mm Saatananpalvontaa Ulvilassa? ja kyseisen kirjoituksen kommenttiosion linkkinä Auer-syyttäjille nauravat naurismaan aidatkin. Toisaalta luulisi syyttäjien tiedossa olevan historian pedofilia-saatananpalvonta-flopit.

Vankilasta kirjoitetusta kirjeestä: Itse äitinä ja äidin lapsena ymmärrän täysin, että ankeina aikoina (tässä tapauksessa vankeudesta) laitellaan lapsille mieluummin rohkaisevia ja vitsailevia "kaikki hyvin"-kirjeitä kuin valitusta ja tulevaisuuden surkuttelua sisältäviä. Mutta voi kirjeen toki nähdä niinkin, että siinä lapsia uhkaillaan pedon merkillä. Jos haluaa. Aika monella täällä on valmis mielipide asioiden laidasta ja kaikki nähdään siitä vinkkelistä, mikä tietysti on inhimillistä.

Itse otsikon kysymykseen: Siltä vähän vaikuttaa.
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Karkasko mopo tutkijoilta

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Mariacka kirjoitti: Vankilasta kirjoitetusta kirjeestä: Itse äitinä ja äidin lapsena ymmärrän täysin, että ankeina aikoina (tässä tapauksessa vankeudesta) laitellaan lapsille mieluummin rohkaisevia ja vitsailevia "kaikki hyvin"-kirjeitä kuin valitusta ja tulevaisuuden surkuttelua sisältäviä. Mutta voi kirjeen toki nähdä niinkin, että siinä lapsia uhkaillaan pedon merkillä. Jos haluaa. Aika monella täällä on valmis mielipide asioiden laidasta ja kaikki nähdään siitä vinkkelistä, mikä tietysti on inhimillistä.

Itse otsikon kysymykseen: Siltä vähän vaikuttaa.
Hei lapset. Äiti on nyt linnassa. Ajattelin ruveta näyttämäänkin linnassa olevalta joten mitäs lapset tykkäisitte tämmöisestä tatsasta?

Ei minä tuota viestiä ihan tervepäisenä pidä.
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10846
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Karkasko mopo tutkijoilta

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Valhalla kirjoitti: Hei lapset. Äiti on nyt linnassa. Ajattelin ruveta näyttämäänkin linnassa olevalta joten mitäs lapset tykkäisitte tämmöisestä tatsasta?

Ei minä tuota viestiä ihan tervepäisenä pidä.
Ovatko ihmiset, joilla on tatuointi, mielestäsi jotenkin päästään sekaisin? Vanhako olet?
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Karkasko mopo tutkijoilta

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Kuolemannaakka kirjoitti:
Valhalla kirjoitti: Hei lapset. Äiti on nyt linnassa. Ajattelin ruveta näyttämäänkin linnassa olevalta joten mitäs lapset tykkäisitte tämmöisestä tatsasta?

Ei minä tuota viestiä ihan tervepäisenä pidä.
Ovatko ihmiset, joilla on tatuointi, mielestäsi jotenkin päästään sekaisin? Vanhako olet?
Sullako on kokemusta linnassa otetusta taskasta? Ainakaan omat lapset ei ylpeilisi jos äiti kirjoittelisi kiven sisästä, että täällä kaikilla on tatuointeja tiedättehän. Sopisiko äitskälle tämä.
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10846
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Karkasko mopo tutkijoilta

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Valhalla kirjoitti:
Sullako on kokemusta linnassa otetusta taskasta? Ainakaan omat lapset ei ylpeilisi jos äiti kirjoittelisi kiven sisästä, että täällä kaikilla on tatuointeja tiedättehän. Sopisiko äitskälle tämä.

Että vapaalla jalalla sopii ottaa, mutta vankilassa ei?
Minulla ei ole kokemusta minkäänlaisista tatuoinneista, eikä vankiloista liioin. Mutta tatuoinnit ovat kovasti muotia, tai oikeastaan jo hiukan vähenemään päin. Olen tuntenut monta ihmistä, joilla on tatuointi, naisiakin. Ovat ihan tervepäisiä, ja monilla on lapsiakin.

Pitäisiköhän tämän ketjun otsikko muutttaa muotoon: karkasiko Valhallalta mopo käsistä?
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Karkasko mopo tutkijoilta

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

^^Minusta muutamasta julkaistusta sanasta yhden kirjeen alussa ei voi tehdä pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Ei myöskään voida sanoa, miten vankilasta pitäisi lapsilleen kirjoittaa - siitä ei varmaan ole paljon henkilökohtaisia kokemuksia.

Kommenttini pointti oli se, että kukin tulkitsee kirjeen aloituksen omalla tavallaan. Ne, joiden mielestä Auer ei ole tervepäinen, löytävät taas yhden todisteen mielipiteensä vahvistamiseen muutamasta sanasta (kuten aiemmin kampauksesta, puseron kaula-aukosta, silmämeikistä ja ties mistä).
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Karkasko mopo tutkijoilta

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Kuolemannaakka kirjoitti:
Valhalla kirjoitti:
Sullako on kokemusta linnassa otetusta taskasta? Ainakaan omat lapset ei ylpeilisi jos äiti kirjoittelisi kiven sisästä, että täällä kaikilla on tatuointeja tiedättehän. Sopisiko äitskälle tämä.

Että vapaalla jalalla sopii ottaa, mutta vankilassa ei?
Minulla ei ole kokemusta minkäänlaisista tatuoinneista, eikä vankiloista liioin. Mutta tatuoinnit ovat kovasti muotia, tai oikeastaan jo hiukan vähenemään päin. Olen tuntenut monta ihmistä, joilla on tatuointi, naisiakin. Ovat ihan tervepäisiä, ja monilla on lapsiakin.

Pitäisiköhän tämän ketjun otsikko muutttaa muotoon: karkasiko Valhallalta mopo käsistä?
Naakka ei nyt taas käsitä lainkaan. Enhän minä tatuointeja sinällään paheksunut. Niitä nyt on jo joka kolmannella. Puhuin vankilatatskoista - joista et ilmeisesti tiedä mitään. Niitä on pääosin surkeilla luusereilla ja nisteillä.

Pyristelepä naakka taas kotipesälle vaikka tosta:
https://publications.theseus.fi/bitstre ... sequence=1
Muutamille tatuointeja oli tehnyt ammattitatuoija. Suurin osa oli ottanut tatuointinsa harrastelijalta, osalle kaikki tatuoinnit oli tehnyt harrastelija. Lisäksi monet olivat myös itse tehneet itselleen tatuointeja. Monille tatuointeja oli tehnyt sekä ammattilainen ja harrastelija että vanki itse. Useimmat olivat tehneet tai yrittäneet tehdä itselleen ainakin yhden tatuoinnin.
8. Millaisilla välineilla tatuoinnit on tehty?
Itse tehdyillä sekä oikeilla tatuointikoneilla (kuitenkin nimenomaan vankilassa), partakoneella ja musteella, nokiväreillä, tulostinmusteella, kangasväreillä, hyönteisneuloilla,
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Karkasko mopo tutkijoilta

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Muistetaanhan,että satanismi on elämäntapa,ideologia.Eipäs tässä sitten sekoiteta 15-v kiljupöhnässä olevia haudan kaatajia :twisted: .Yhet sille.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Sippura
Neuvoja-Jack
Viestit: 556
Liittynyt: Pe Tammi 22, 2010 3:12 pm

Re: Karkasko mopo tutkijoilta

Viesti Kirjoittaja Sippura »

Luulisi, että Auerilla jo olisi tatskoja jos olisi harrastanut stnpalvontaa.

Ottamatta kantaa siihen onko Auer syyllinen vai syytön, täytyy todeta, että viimeaikaiset käänteet jutussa menevät jo naurettavuuksiin. Lieköhän missään ollut vastaavaa keissiä kuin tämä.
~ Even a clock that is not going is right twice a day ~
Vastaa Viestiin