Lasten kertomukset

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Avatar
Susku London
Roger Murtaugh
Viestit: 893
Liittynyt: La Huhti 29, 2017 2:35 pm
Paikkakunta: Lontoo
Viesti:

Re: Lasten kertomukset

Viesti Kirjoittaja Susku London »

CSI ei tiedä, että murha tapahtui takkahuoneen perällä, eikä rikotun ovi-ikkunan edessä, jossa lasimurskaa oli. Lisäksi tämä asia on käsitelty häke-ketjussa moneen kertaan. NiceLog järjestelmä ei tallentanut korkeita ääniä. Tämä näkyy tietokoneen näytöllä. Ääniaallon huiput ovat poikki.

CSI on hyvä ja siirtyy keskustelemaan oikeaan ketjuun, ettei tarvitse painella käräytys-nappia. Kiusaus oli kova. Antaa mennä vapun piikkiin.
Susku London, korruption vastustaja
Lataa Naakan kirja Ulvilan surmasta! (Salasana on ulvila) https://drive.google.com/file/d/1VxnVEZ ... 3n6mH/view
BLOGI:
http://anneliauer.com
LIITY seuraajakseni:
http://twitter.com/SuskuLondon
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Lasten kertomukset

Viesti Kirjoittaja CSI »

Susku London kirjoitti:CSI ei tiedä, että murha tapahtui takkahuoneen perällä, eikä rikotun ovi-ikkunan edessä, jossa lasimurskaa oli. Lisäksi tämä asia on käsitelty häke-ketjussa moneen kertaan. NiceLog järjestelmä ei tallentanut korkeita ääniä. Tämä näkyy tietokoneen näytöllä. Ääniaallon huiput ovat poikki.
Tietää toki, mutta murhaajan on ollut pakko liikkua lasimurskan päälläkin. NiceLog järjestelmä tallentaa kyllä korkeatkin äänet mutta mitä se tähän liittyy?
Susku London kirjoitti: CSI on hyvä ja siirtyy keskustelemaan oikeaan ketjuun, ettei tarvitse painella käräytys-nappia. Kiusaus oli kova. Antaa mennä vapun piikkiin.
No, itse sinä kyllä Kuolemannaakasta kommentin täällä avasit, johonka vastasin lyhyesti.

Tuossa yllä itselläsi on paljon pidempi offtopic lasimurskasta, joten miksi et ITSE mennyt sinne oikeaan paikkaan käymään sitä keskustelua lasimurskasta? Sopii ihmetellä.

Paina vain käräytys-nappia. Silloin myös minä käyn painelemassa, koska a) sinä aloitit b) kirjoitit paljon paljon enemmän. Joten kaikenjärjen mukaan saat bannia kyllä itsekin, luultavasti 2x enemmän kuin minä koska olit aloittaja ja kirjoitit paljon pidemmästi vaikka tiesit vääräksi paikaksi.

Ei ehkä kannata heitellä niitä kiviä, jos asuu itse lasitalossa?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Öppnas Här
Harjunpää
Viestit: 337
Liittynyt: Pe Loka 24, 2014 9:41 pm

Re: Lasten kertomukset

Viesti Kirjoittaja Öppnas Här »

Toivoa sopii, että JLn aikuistuvat lapset kirjoittaisivat omat muistelmansa lapsuudestaan. Lapsilla on nyt hyvä koti ja vanhemmat, mikä sallii kertomusten kirjoittamisen. Lasten kertomusten julkaisu olisi joka suhteessa toivottavaa.
Asialinjalla alati. Pohjolan poliisi. Varo vaaraa. Kavahda konnaa. Pakene pedofiilia. Ikuinen isä. Salainen sopimus. Hallitse halusi.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Lasten kertomukset

Viesti Kirjoittaja CSI »

Öppnas Här kirjoitti:Toivoa sopii, että JLn aikuistuvat lapset kirjoittaisivat omat muistelmansa lapsuudestaan. Lapsilla on nyt hyvä koti ja vanhemmat, mikä sallii kertomusten kirjoittamisen. Lasten kertomusten julkaisu olisi joka suhteessa toivottavaa.

Mitäänhän ne eivät tule muuttamaan. Riippumatta niiden sisällöstä. Annelistit eivät niitä usko (Ari Auerin "manipuloimia lapsia"). Muunlaista kantaa edustaville ne taas kelpaavat tai ei kelpaavat.

Jutun oikeudelliseen puoleen muistelmat eivät vaikuta mitään.

Jos itse olisin kyseinen lapsi, jättäisin kyllä muistelmat muistelematta, vaihtaisin nimeni ja keskittyisin elämään omaa elämääni kaiken paskan jälkeen.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10836
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Lasten kertomukset

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

CSI kirjoitti:
Niinkö? Taidat antaa väärää todistusta KN:sta, koska hän on sinulle mieleisen narratiivin jauhattaja.

Eipä tuo kehumasi KN vielä ainakaan ole saanut korjattua virheellistä väittämäänsä, että lasimurskan ääni ei tallentuisi puhelinlinjan yli Nicelogille.

Vaatisi tietysti sen ylistetyn nettikirjan muuttamista. Kovin tuntuu olevan vaikeaa.
Miksi sä jauhat tätä samaa asiaa, kun olen sulle vastannut varmaan kolme kertaa jo? Voisitko lukea ne vastaukset, onko mahdotonta?

En oo missään väittänyt, ettei lasimurskan ääni tallentuisi. Olen väittänyt, kuten Risto Hemmi, että ääni muuttuu erilaiseksi. Se ei kilise ja helise, koska äänen korkeimmat huiput leikkautuvat pois. Se kuuluu ehkä napseena.

Ja yritä nyt äkätä se, ettei se tappelu tapahtunut missään lasikasassa puhelun aikana. Siellä sängyn takana ei ole lasia, ihan muutamia hajasiruja on, joita jäi esim Jukan selän alle, kun häntä riepoteltiin lattialla.

Poistuessa surmaaja astui lasien päälle, siellähän on runsaasti jälkiäkin. Meinasipa liukastuakin. Erilaisia napsahduksia on äänite täynnä, ja tytön kirkaisun aikaan kuuluu joku napsahdus, jota monet ovat pitäneet jalan alla hajoavan lasin äänenä. Minä en tiedä mikä se on, kun en ole edes kuullut sitä.

Eihän nyt ikkunalasin palasen päälle astumisesta mitään ihmeellisiä kilinöitä kuulu. Nauhalle kilinöitä kuuluu vielä vähemmän, kun ne korkeat äänet ei sinne mene.


Hemmin todistus 2013 lasinpalojen päälle astumisen aiheuttamista äänistä:

Syyttäjä (Valkama, Kulmala?): Sanoitte tuossa että mitä sielt on mahdollisesti sitniiku jäänyt pois ylä-ääniä ja alaääniä, sanoitte että tämmöset niinku lasin äänet tai oliksse lasin kilinät tai tällaset olis voinut jäädä pois niin. Tos nyt tekin viittasitte tohon rekonstruktioon mikä on tehty siel niin siel nyt kuulee kuitenkin, tällaset lasinpalojen napsahdukset kuuluu että...

Hemmi: Joo niin tossa niinku näki että tommonen 2,5 kilohertsiä eli 2500 viel kuulu mutta sieltäkin se kaikki yläkilinä ja -helinä puuttuu eli tota tässä ei niinkun oo sitä että se joko mahdollisesti jää pois vaan se jää pois koska se systeemi ei voi sitä tallentaa, se kuuluu....

Syyttäjä: Et kilinä sinänsä kuuluu mutta se sellaisena se ei niinkun kuulu mikä se on se ääni... siit kuuluu jotain

Hemmi: Siit saattaa kuulua jotain pientä napsetta tai muuta mutta tosiaan niin se äänen luonteenomaisuus niinku katoaa.

Syyttäjä: Selvä.


Hovi 2015: Tämä Jukka Lahden ruumiin rintamasuunnasta katsoen vasemmalla puolella olohuoneeseen päin ollut verestä sotkeutunut alue viittaa siihen, että Jukka Lahti on väkivallan aikana seisonut tässä kohdin ja tällä alueella on käyty kamppailua Jukka Lahden ja hänen surmaajansa välillä. Tällä alueella on vain muutama yksittäinen lasinsiru.



Joko nyt selvisi? En meinaa postailla näitä enää kovin monta kertaa. Ihan tyhmää tämmönen jankkaaminen.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Lasten kertomukset

Viesti Kirjoittaja CSI »

Tämän keskustelun otsikko on "Lasten kertomukset".

Koska viimeaikaiset postaukset koskevat pikemminkin ketjua "Häkenauhan äänet", vastaan Kuolemannaakalle kyseisessä ketjussa hänen viimeisimpään viestiinsä tässä ketjussa. Keskustelu häkenauhassa jatkuu siis oikeassa ketjussa ja ylläolevaan KN:n viestiin löytää minun kommenttini paikasta https://murha.info/phpbb2/viewtopic.php ... 45#p941445

Siis viesti nro p941445
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9157
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Lasten kertomukset

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Tuli katsottua tänään TV5:lta "Rikoksen anatomia"-ohjelmasarjan jakso, joka kertoi 8-vuotiaana surmansa saaneesta Vilja Eerikasta ja siitä kuinka lapsen hätää ei saatu riittävästi kuuluviin, ennen kuin oli jo liian myöhäistä. Kävi ilmi, että Vilja Eerikalle ei kukaan ammattiauttajista ollut esittänyt kysymystä, pahoinpidelläänkö sinua kotona.

Mietin, onko kukaan ammattiauttajista esittänyt Auerin lapsille vuosien 2009-2012 aikana kysymystä, kaipaatteko isäänne ja äitiänne. Tai onko kolmelta nuoremmalta lapselta kysytty kevään 2010 jälkeen, kaipaatteko isosiskoanne tai isovanhempianne?

Auerin vanhin tytär on näkymätön - vähän niin kuin Vilja Eerika. Hän on yrittänyt kertoa isänsä tappaneesta murhamiehestä ja äitiinsä kohdistuneista vääristä syytöksistä. Lisäksi hän on yrittänyt saada äänensä kuuluviin kertomalla, ettei häntä ole kaltoinkohdeltu äitinsä tai tämän entisen miesystävän taholta. Mielestäni on henkistä pahoinpitelyä jättää kuuntelematta lasten hätää. Suurin hätä Auerin lapsilla on ollut isänsä murhan jälkeen se, että heidän äitinsä pidätettiin ja heidät huostaanotettiin.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Lasten kertomukset

Viesti Kirjoittaja CSI »

Pieni liekki kirjoitti: To Loka 24, 2019 11:02 pm Tuli katsottua tänään TV5:lta "Rikoksen anatomia"-ohjelmasarjan jakso, joka kertoi 8-vuotiaana surmansa saaneesta Vilja Eerikasta ja siitä kuinka lapsen hätää ei saatu riittävästi kuuluviin, ennen kuin oli jo liian myöhäistä. Kävi ilmi, että Vilja Eerikalle ei kukaan ammattiauttajista ollut esittänyt kysymystä, pahoinpidelläänkö sinua kotona.

Mietin, onko kukaan ammattiauttajista esittänyt Auerin lapsille vuosien 2009-2012 aikana kysymystä, kaipaatteko isäänne ja äitiänne. Tai onko kolmelta nuoremmalta lapselta kysytty kevään 2010 jälkeen, kaipaatteko isosiskoanne tai isovanhempianne?

Auerin vanhin tytär on näkymätön - vähän niin kuin Vilja Eerika. Hän on yrittänyt kertoa isänsä tappaneesta murhamiehestä ja äitiinsä kohdistuneista vääristä syytöksistä. Lisäksi hän on yrittänyt saada äänensä kuuluviin kertomalla, ettei häntä ole kaltoinkohdeltu äitinsä tai tämän entisen miesystävän taholta. Mielestäni on henkistä pahoinpitelyä jättää kuuntelematta lasten hätää. Suurin hätä Auerin lapsilla on ollut isänsä murhan jälkeen se, että heidän äitinsä pidätettiin ja heidät huostaanotettiin.
Ketään ei kiinnosta, PiLi.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: Lasten kertomukset

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

PiLi älä nyt viitsi, tiedät itsekin miten se oikeasti meni. Amanda ei ollut mikään uhri, kolme muuta nuorempaa (ne joita oli viillelty) olivat.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10639
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Lasten kertomukset

Viesti Kirjoittaja damfin »

Niin, lasten kertomusten mukaanhan tuo silloin 10 vuotias oli itse mukana pyörittämässä orgioita, varmaan oli ne itse suunnitellut ja järjestänytkin :lol: onnistui vielä kaikkien orgioiden jälkeen kasvattamaan immenkalvonsakin umpeen :mrgreen:
Rikosväite perustuu kolmen lapsen kertomaan. Väitettyjen tekojen alkaessa he olivat 3-8 -vuotiaita. Lasten jossain määrin varioivien kertomusten ydin on Anneli Auerin, Jens Kukan ja vanhimman, tekohetkellä 10-vuotiaan tytön taajaan harrastama ryhmäseksi, jota nuoremmat lapset joutuivat katselemaan. Toisinaan heitä olisi pakotettu mukaan, ja käytetty myös muulloin hyväksi. Kukan väitetään olleen myös toisen, tekohetkellä viisi vuotiaan tytön kanssa sukupuoliyhdynnässä ainakin kahdesti.
Kertomusten mukaan lapsiin olisi kohdistettu myös raivokasta väkivaltaa. Kolmevuotiasta lasta olisi paiskottu pitkin seiniä ja lattioita "niin että veri lensi". Toista lasta olisi raahattu pippelistä kiinni pitäen pitkin portaita "niin että pää hakkasi portaisiin". Kuvattu väkivalta on niin rajua, että siitä olisi pitänyt jäädä jälkiä. Magneettikuvauksissa väkivallasta ei löytynyt mitään merkkejä.
Rajua on ollut touhu, paiskotaan pitkin seiniä niin että veri lentää, ja toisen poloisen pippelistä on saatu niin pitävä ote että siitä kiinni pitäen on vedelty poikaa pitkin portaita niin että pää hakkaa portaisiin... on siinä ollut pippeliparka kovilla :shock:
Onneksi ei sentään lapsiparkoihin minkäänlaisia fyysisiä jälkiä jäänyt moisesta kohtelusta, eivätkä itsekkään sitä muistaneet ennen kuin joku onneksi heidän mieliinsä palautti että eikö ollutkin niin että näinhän teille tehtiin.

Minua oikeasti säälittää noiden lapsien tulevaisuus, koska jossain vaiheessa he tulevat siihen ikään että alkavat itse ymmärtää kertomustensa järjettömyyden, ja mahdollisesti huomaavat että heidän muistissaan ei oikeasti olekaan tuollaisia tapahtumia lapsuudesta, traumat ja itsesyytökset ovat siinä vaiheessa todennäköisesti melko pahat ja saattavat aiheuttaa köyden tai päihteiden etsintää, mutta onhan tuo "sijaisperhe" onneksi jo siinä vaiheessa kerennyt tienata sievoiset tulot joilla voi sitten teineille karkkipussit ostaa lohtua tuomaan.
kaarmis
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: To Tammi 10, 2019 5:21 pm

Re: Lasten kertomukset

Viesti Kirjoittaja kaarmis »

PiLi älä nyt viitsi, tiedät itsekin miten se oikeasti meni. Amanda ei ollut mikään uhri, kolme muuta nuorempaa (ne joita oli viillelty) olivat.
Mulla taitaa olla hyvin sairas ja musta huumorintaju, kun nauroin kommentillesi tajutessani että kirjoittelet tällaisia ihan vakavissasi.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Lasten kertomukset

Viesti Kirjoittaja CSI »

Susku London kirjoitti: To Touko 02, 2019 1:46 am CSI ei tiedä, että murha tapahtui takkahuoneen perällä, eikä rikotun ovi-ikkunan edessä, jossa lasimurskaa oli. Lisäksi tämä asia on käsitelty häke-ketjussa moneen kertaan. NiceLog järjestelmä ei tallentanut korkeita ääniä. Tämä näkyy tietokoneen näytöllä. Ääniaallon huiput ovat poikki.

CSI on hyvä ja siirtyy keskustelemaan oikeaan ketjuun, ettei tarvitse painella käräytys-nappia. Kiusaus oli kova. Antaa mennä vapun piikkiin.

Kuitenkin sinä itse käyt ja JATKAT keskustelua täällä VÄÄRÄSSÄ paikassa? Mitä ihmeen touhua se tuollainen on?

Paina vain käräytys-nappia, mutta silloin YP:n kuuluu rangaista vähintään sinua, koska sinähän se derailaat keskustelua täällä väärille urille. Olisit aivan hyvin voinut mennä sinne oikeaan ketjuun kertomaan tuota (joka on muuten vale)

Olen siellä oikeassa ketjussa nimittäin osoittanut, että vaikkei korkeat äänet tallennukkaan, niin lasimurska ei ole pelkkää korkeita ääniä vaan sillä on ääniprofiili, jonka aivomme tunnistavat murskahelinäksi vaikka korkeat äänet leikattaisiin poiskin. Hus sinne kuuntelemaan ne ääninäytteet. Kiitos jo etukäteen.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Lasten kertomukset

Viesti Kirjoittaja CSI »

damfin kirjoitti: Pe Loka 25, 2019 11:46 pm Minua oikeasti säälittää noiden lapsien tulevaisuus, koska jossain vaiheessa he tulevat siihen ikään että alkavat itse ymmärtää kertomustensa järjettömyyden,
Mitä hourit? Poikahan on kohta kolmellakymmennellä menevä nuorimies. Eiköhän nuo kaikki nuorintakin pilttiä myöten jo käsitä aika paljonkin asioista.

Ihme hourintaa puhua vuodesta toiseen noista lapsista ikäänkuin ne olisivat pikkulapsia.

Nuorinkin lapsista on jo MURKKU! Siis murrosikäinen teini. RIPPIKOULUIÄSSÄ JO, -kele teidän kanssanne miten kehtaattekin? Poikahan on myös jo aikuinen ja vanhin tytär ollut ajat sitten ja omillaan asumassakin jo vuosikaudet.

Pedofiilien rinki täällä vaan jauhaa shaibaa vuodesta toiseen ikäänkuin Auerin lapset olisivat edelleen pikkulapsia.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9157
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Lasten kertomukset

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

CSI kirjoitti: Ma Loka 28, 2019 12:20 am
damfin kirjoitti: Pe Loka 25, 2019 11:46 pm Minua oikeasti säälittää noiden lapsien tulevaisuus, koska jossain vaiheessa he tulevat siihen ikään että alkavat itse ymmärtää kertomustensa järjettömyyden,
Mitä hourit? Poikahan on kohta kolmellakymmennellä menevä nuorimies. Eiköhän nuo kaikki nuorintakin pilttiä myöten jo käsitä aika paljonkin asioista.

Ihme hourintaa puhua vuodesta toiseen noista lapsista ikäänkuin ne olisivat pikkulapsia.

Nuorinkin lapsista on jo MURKKU! Siis murrosikäinen teini. RIPPIKOULUIÄSSÄ JO, -kele teidän kanssanne miten kehtaattekin? Poikahan on myös jo aikuinen ja vanhin tytär ollut ajat sitten ja omillaan asumassakin jo vuosikaudet.

Pedofiilien rinki täällä vaan jauhaa shaibaa vuodesta toiseen ikäänkuin Auerin lapset olisivat edelleen pikkulapsia.
Jos Auerin poika hakeutuisi seuraasi ja toteaisi sinulle tietävänsä, ettei häntä ole koskaan raiskattu äitinsä tai tämän miesystävän toimesta, ja pyytäisi sinua auttamaan totuuden julkituomisessa, niin mitä vastaisit tälle nuorelle miehelle.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Avatar
Susku London
Roger Murtaugh
Viestit: 893
Liittynyt: La Huhti 29, 2017 2:35 pm
Paikkakunta: Lontoo
Viesti:

Re: Lasten kertomukset

Viesti Kirjoittaja Susku London »

CSI kirjoitti: Ma Loka 28, 2019 12:17 am
Susku London kirjoitti: To Touko 02, 2019 1:46 am CSI ei tiedä, että murha tapahtui takkahuoneen perällä, eikä rikotun ovi-ikkunan edessä, jossa lasimurskaa oli. Lisäksi tämä asia on käsitelty häke-ketjussa moneen kertaan. NiceLog järjestelmä ei tallentanut korkeita ääniä. Tämä näkyy tietokoneen näytöllä. Ääniaallon huiput ovat poikki.

CSI on hyvä ja siirtyy keskustelemaan oikeaan ketjuun, ettei tarvitse painella käräytys-nappia. Kiusaus oli kova. Antaa mennä vapun piikkiin.

Kuitenkin sinä itse käyt ja JATKAT keskustelua täällä VÄÄRÄSSÄ paikassa? Mitä ihmeen touhua se tuollainen on?

Paina vain käräytys-nappia, mutta silloin YP:n kuuluu rangaista vähintään sinua, koska sinähän se derailaat keskustelua täällä väärille urille. Olisit aivan hyvin voinut mennä sinne oikeaan ketjuun kertomaan tuota (joka on muuten vale)

Olen siellä oikeassa ketjussa nimittäin osoittanut, että vaikkei korkeat äänet tallennukkaan, niin lasimurska ei ole pelkkää korkeita ääniä vaan sillä on ääniprofiili, jonka aivomme tunnistavat murskahelinäksi vaikka korkeat äänet leikattaisiin poiskin. Hus sinne kuuntelemaan ne ääninäytteet. Kiitos jo etukäteen.
Täh?

Kiukuttelet mulle lähes kuuden kuukauden takaisesta kommentistani, vaikka olet itse painanut viime kesän aikana banni-nappia ahkerasti. Toisekseen, olet jo vastannut aiemmin tuohon samaan kommenttiini, joka oli vastaus valheelliseen väitteeseesi. Kuolemannaakkakin on sulle jo aikoinaan vastannut, joten onko levy jäänyt sulla jumiin?

Kerro ihmeessä miten olen jatkanut keskustelua täällä, kun en ole tähän ketjuun kirjoittanut yhtään kommenttia Vapun jälkeen.

Ja ihan tiedoksesi:

Poika oli 12-vuotias keksiessään epätodet tarinat Jensistä ja Annelista. Siitä on nyt kahdeksan vuotta, joten hän lienee 20-vuotias. Mikä tarve sinulla on vääristellä asioita?
Susku London, korruption vastustaja
Lataa Naakan kirja Ulvilan surmasta! (Salasana on ulvila) https://drive.google.com/file/d/1VxnVEZ ... 3n6mH/view
BLOGI:
http://anneliauer.com
LIITY seuraajakseni:
http://twitter.com/SuskuLondon
Vastaa Viestiin