TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Ahaa
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Pe Loka 11, 2019 12:52 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Ahaa »

Kuolemannaakka kirjoitti:
Ti Marras 05, 2019 11:02 am

Anneli siis vastaa tytön kysymykseen toisella kysymyksellä?
- Mitä mä sanon?
- Mä soitin poliisille, sieltä sanottiin et mitenmä pääsen linjoil?

Oliko nyt looginen keskustelu? Tai ylipäätään looginen lause tai tilanteeseen sopiva?
Olet kyllä logiikan kukkaistalo! Et oman kertomuksesi mukaan kykene kuuntelemaan nauhaa. Silti työnnät käärmettä piippuun ja väität lonkalta, mitä kukin sanoo, kun argumentit ei muuten sovi jankutuskyhäelmääsi (="kirja").

0:24 Häke: Kuka siellä hakkaa puukolla?
0:26 Epäilty: Heti.

2:56 Häke: Joo, onks hän siel paikal viel?
2:58 Epäilty: Mä olen tääl, mä juoksin äske


Loogista on, että ihminen välillä mutisee ääneen ajatuksia, joissa ei kuulijan kannalta ole mieltä. Pollassa kun on pyöriny 1:tä ja 11:sta.

Mitä tässä on niiiin vaarallista, ettei totuus kelpaa:
https://aijaa.com/1aFksI

Ahaa
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Pe Loka 11, 2019 12:52 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Ahaa »



Miksi juuri tämän lauseen pitää olla looginen?

Piiitkä lainaus korvattu nuoliviittauksella. Lainaa vain se kohta mihin haluat kommentoida
-NILS-

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9108
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »



Kuuntelin vaihteeksi häketallennetta ja olen edelleen samaa mieltä kanssasi siitä, että kyseenalaisessa kohdassa nainen kysyy: "Miten mä pääsen linjoil?". Voisiko tuo kysymys sittenkin kuulua häken päästä? Tuossa tilanteessa Anneli ja hänen tyttärensä vaihtavat luuria kädestä toiseen, joten en pysty täysin hahmottamaan, millaiselta Tähtisentien äänimaailma mahtaa kuulostaa häkevirkailijan suuntaan luurin toiselle antohetkellä.

Minusta Annelin suuren hädän pystyy hyvin aistimaan, kun kuuntelee hänen hengitystään ja puhettaan hätäkeskustallenteelta. Anneli on ollut aivan paniikissa ja kauhuissaan, mitä tappaja on hänen miehelleen tekemässä ja on hän pelännyt myös lastensa puolesta.

Kyllä minä omasta sydämestäni toivon, että Ulvilan tappajassa olisi sen verran miestä, että hän kävisi tunnustamassa tekonsa. Hän on minusta tunnustamisensa velkaa monelle syyttömästi kärsimään joutuneelle henkilölle. Valheessa ei ole kenenkään hyvä elää. Hän voisi tunnustamisensa kautta edes hieman korjata niitä asioita, jotka lähtivät menemään pieleen yhden ajattelemattoman kostonhimossa tehdyn katkeran miehen teon tähden.

Lainaus korvattu nuoliviittauksella
-NILS-
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja CSI »

Pieni liekki kirjoitti:
Ti Marras 05, 2019 8:25 pm
Minusta Annelin suuren hädän pystyy hyvin aistimaan,...
Ihminen kuulee herkästi sen, mitä haluaa kuulla.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10803
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Ahaa kirjoitti:
Ti Marras 05, 2019 5:22 pm
Kuolemannaakka kirjoitti:
Ti Marras 05, 2019 11:02 am

Anneli siis vastaa tytön kysymykseen toisella kysymyksellä?
- Mitä mä sanon?
- Mä soitin poliisille, sieltä sanottiin et mitenmä pääsen linjoil?

Oliko nyt looginen keskustelu? Tai ylipäätään looginen lause tai tilanteeseen sopiva?
Olet kyllä logiikan kukkaistalo! Et oman kertomuksesi mukaan kykene kuuntelemaan nauhaa. Silti työnnät käärmettä piippuun ja väität lonkalta, mitä kukin sanoo, kun argumentit ei muuten sovi jankutuskyhäelmääsi (="kirja").

0:24 Häke: Kuka siellä hakkaa puukolla?
0:26 Epäilty: Heti.

2:56 Häke: Joo, onks hän siel paikal viel?
2:58 Epäilty: Mä olen tääl, mä juoksin äske


Loogista on, että ihminen välillä mutisee ääneen ajatuksia, joissa ei kuulijan kannalta ole mieltä. Pollassa kun on pyöriny 1:tä ja 11:sta.

Mitä tässä on niiiin vaarallista, ettei totuus kelpaa:
https://aijaa.com/1aFksI
Miten niin "en kykene kuuntelemaan nauhaa"?? Kykenen vaikka oitis ja useampaa versiota.

Tottakai mulle sopii ihan mitä vaan, kun eihän tuolla kohdalla ole mitään merkitystä minkään suhteen. Mielestäni vain outo vastaus tytölle, varsinkin kun tyttö tuntuu vastaukseen tyytyvän, ja Annelinhan PITÄISI selittää, että heitä pyydettiin jäämään linjoille, kun kerran pyydettiin. Selitys tytölle, joka asiaa kysyy. Hänen itsensä ei pitäisi päästä minnekään linjoille (saati,että "poliisi" olisi sanonut, kuinka Anneli pääsisi linjoille), joten tuntuu erikoiselta, että hän tällaista tytölle tai ylipäätään sanoisi. Yleensä kysymyksiin vastataan. Mutta voihan sitä ihminen mitä vain sanoa, seota sanoissaan vaikka. Huomio oli varmasti muualla kuin tytön kysymyksessä, se on selvää.
Että ihan vapaasti saa kuulla kuka mitä vaan. Tapahtumiinhan se ei mitään vaikuta.

Loppulause kuuluu sen takia hiljaa, koska luuri kääntyy pois päin Auerista kun tyttö nostaa sen korvalleen.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Avatar
myrskylyhty
Harjunpää
Viestit: 320
Liittynyt: To Kesä 28, 2018 4:01 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja myrskylyhty »

Uskomatonta ettei tänäkään päivänä nuo hätäpuheluiden nauhoitukset ole kaksi kanavaisia jolloin ne voitaisiin erottaa soittaja yhdeksi nauhaksi ja hätäkeskus toiseksi.

On kaikenlaista robottiautoa ja älysähköä, mutta tietyissä asioissa säästellään. Tulee kalliiksi sitten vuosikymmeniä vatvoa oikeudessa kun johtavat tutkijatkaan (viittaan aakkosiin) ei ota selkoa nauhasta.
"Olin sitä mieltä, että ketään ei tapeta, asiat pitää selvittää muuten." -Metsuri

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10803
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Annelin kuulustelu 2.12.2006:
Ee, ja sit hän pyys, et jää tähä linjoille. Ja mä siinä tyhmänä seisoin sit puhelin kädessä, ja sielt ei mittää kuulunu, ja sielt makuhuoneest edelleenkin sielt koko ajan sitä ääntä kuului.


Eli kun nyt väitetään, että Anneli tuskaili itsekseen äänettömästi, miten hän pääsee linjoille, niin ainakin taitavasti asian muisti selittää "oikein" seuraavana päivänä kuulusteluissa.

häke-tallenteesta:
Amanda: Mitä mä sanon?
Anneli: mä soitin poliisille, siel pyydettiin et... [ja jotain linjoista]
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10803
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Tää oli pakko tuoda tähän ketjuun, kun osui kohdalle:

alpo holisti 20.9.2011:
"En suhtaudu AA:han tai sinuun vihamielisesti. Hän on syytön!

Mun todella vaikea uskoa tätä uusintakaan käännettä, nauhuria ja pedofiilia...
Tähän on löydyttävä jo melkoinen todiste arsenaali tai muuten on uskottava poliisin
turhaumaan aiheen tiimoilta."
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3967
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Mielestäni oli naurettava idea väittää minkään nauhan soivan taustalla tarkoituksellisesti. Anneli Auer ei vaikuta idiootilta, ei edes yksinkertaiselta. Saatan toki olla jäävi arvioimaan sellaisia asioita.

Hieman mahdollisemmin taustalla soi vahingossa jokin, joka yhdistyy reaaliaikaisiin live-ääniin.

En osaa sanoa, mikä äänite tai lähetys voisi olla.

Typerä lienee siis viestini.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

Avatar
Skloddi
Michael Knight
Viestit: 4184
Liittynyt: Ma Elo 26, 2019 12:20 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Skloddi »

LexVeritas kirjoitti:
Ma Marras 01, 2021 8:52 pm
Mielestäni oli naurettava idea väittää minkään nauhan soivan taustalla tarkoituksellisesti. Anneli Auer ei vaikuta idiootilta, ei edes yksinkertaiselta. Saatan toki olla jäävi arvioimaan sellaisia asioita.

Hieman mahdollisemmin taustalla soi vahingossa jokin, joka yhdistyy reaaliaikaisiin live-ääniin.

En osaa sanoa, mikä äänite tai lähetys voisi olla.

Typerä lienee siis viestini.
Pohjimmiltaan viaton ihminen haluaa kamaluuksiin erehdyttyään usein puhua totta.

"Syyttäjien mukaan Anneli Auer otti itse murhan äänittämisen esille, ennen kuin sitä osasi ajatella. Auer sanoi Iltalehden haastattelussa viime syyskuussa, että hänen olisi täytynyt nauhoittaa äänet etukäteen, koska hätäpuhelun aikana hän ei olisi ehtinyt tehdä surmaa."

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/syy ... #gs.emykv4

Hipattaja666
Harjunpää
Viestit: 290
Liittynyt: Ma Heinä 12, 2021 1:05 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Hipattaja666 »

Voi hyvänen aika. Tapaus on ollut jo vuosia täysin selvä. Laittakaa mappiin ja unohtakaa koko hassuttelu.

Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5032
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Hipattaja666 kirjoitti:
Ma Marras 01, 2021 10:01 pm
Voi hyvänen aika. Tapaus on ollut jo vuosia täysin selvä. Laittakaa mappiin ja unohtakaa koko hassuttelu.
SInähän se tässä hassuttelet? Murhaajaa ei ole saatu vastaamaan teostaan oikeuden eteen. Tämä murhasi kuitenkin neljän lapsen isän ja aviomiehen.

Avatar
Päämiäs
Neuvoja-Jack
Viestit: 525
Liittynyt: Su Huhti 13, 2014 3:25 pm
Paikkakunta: Ei voi virkavaltaa muuten opettaa kuin viedä saunan taakse ja lopettaa
Viesti:

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Päämiäs »

Kuolemannaakka kirjoitti:
Ke Marras 13, 2019 1:02 am
häke-tallenteesta:
Amanda: Mitä mä sanon?
Anneli: mä soitin poliisille, siel pyydettiin et... [ja jotain linjoista]
Hyvä vertailukohta: vuotta aiemmin saman ikäinen tytär soitti aamulla tädilleen, että äiti ei herää.
Voi vain kuvitella sitä pelon, ahdistuksen, epätoivon, surun ja trauman määrää molemmilla lapsilla.
Jo 12v ympäri netin kiimalynkkarit ja vajacit VIRANOMAISET ovat vainonneet viatonta tytärtä. NYT JATKAVAT VAINOAAN.
sisko muistelee lehdessä, kuinka hän oli sopinut Kikan kanssa yhteisen viikonlopun vieton joulukuussa 2005. Vain muutama viikko aiemmin Kikka oli kotiutunut vieroitushoidosta.
Vierailua edeltävänä iltana sisko sai Kikalta hysteeristä itkua sisältävän puhelun, joka jäi siskosten viimeiseksi. Puhelussa Kikka kiitti siskoaan yhteisistä hetkistä ja muisteli lapsuutta.
Aamulla Kikan 9-vuotias Sanni-tytär soitti hätääntyneenä, ettei hänen äitinsä herää.
Sisko on lukenut viime aikoina Kikan lääkärinlausuntoja ja kirjeitä. Dokumenteista käy ilmi, että 41-vuotiaana kuolleen Kikan kuolinsyyksi on kirjattu ”monen eri lääkkeen käytön aiheuttama yhteismyrkytys”.
PERU_Viimeinen_virhe_turha_F35romut_HX-maanpetos=35mrd_ikivelkaorjuutemme._-Kaikki_blogistit_tietää_Auer_syytön
anneliauerkirjoittaa.blogspot.fi
seppo-isotalo
RadioRockKorporaatio-tenttaus._Suomiareena_pätkä:
youtube.com/watch?v=FH9CGJFLoMk
Syyttömien_KKOikeusmurhat_valeraiskauksista
areena.yle.fi/1-3719531
2298417
2104198
mtv.fi/katso/20618268
Syytön_taksikuski_10v_vankilaa_raiskausvalheista
anneliauer.com
mikkoniskasaari.fi
puheenvuoro.uusisuomi.fi/?s=auer
fi.wikipedia.org/wiki/Ulvilan_surma
Salasana_ulvila_Lataa_ILMAISEKSI_Faktakirja2_Miten_poliisi_väärensi_Auerin_murhaajaksi

ässähai
Adrian Monk
Viestit: 2890
Liittynyt: Pe Heinä 03, 2020 9:48 pm
Paikkakunta: Haihiha

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja ässähai »

Päämiäs kirjoitti:
Ke Kesä 07, 2023 11:22 am
Kuolemannaakka kirjoitti:
Ke Marras 13, 2019 1:02 am
häke-tallenteesta:
Amanda: Mitä mä sanon?
Anneli: mä soitin poliisille, siel pyydettiin et... [ja jotain linjoista]
Hyvä vertailukohta: vuotta aiemmin saman ikäinen tytär soitti aamulla tädilleen, että äiti ei herää.
Voi vain kuvitella sitä pelon, ahdistuksen, epätoivon, surun ja trauman määrää molemmilla lapsilla.
Jo 12v ympäri netin kiimalynkkarit ja vajacit VIRANOMAISET ovat vainonneet viatonta tytärtä. NYT JATKAVAT VAINOAAN.
sisko muistelee lehdessä, kuinka hän oli sopinut Kikan kanssa yhteisen viikonlopun vieton joulukuussa 2005. Vain muutama viikko aiemmin Kikka oli kotiutunut vieroitushoidosta.
Vierailua edeltävänä iltana sisko sai Kikalta hysteeristä itkua sisältävän puhelun, joka jäi siskosten viimeiseksi. Puhelussa Kikka kiitti siskoaan yhteisistä hetkistä ja muisteli lapsuutta.
Aamulla Kikan 9-vuotias Sanni-tytär soitti hätääntyneenä, ettei hänen äitinsä herää.
Sisko on lukenut viime aikoina Kikan lääkärinlausuntoja ja kirjeitä. Dokumenteista käy ilmi, että 41-vuotiaana kuolleen Kikan kuolinsyyksi on kirjattu ”monen eri lääkkeen käytön aiheuttama yhteismyrkytys”.

Nyt eletään vuotta 2023. Jokos on himmeillä ajelevalla syyttäjälläkin välähtänyt korvien välissä, että mitä sitä oikein tulikaan kuultua siltä yheltäkin tallenteelta, HÄH! Joko on syyttäjä tajunnut että syyttäjän on tehtävä mitä syyttäjän on tehtävä - HÄH!

Vai vieläkös valkotakkikansan natsahtava rupusakki saa olla noudattamatta Suomen lakia, ja pahoinpidellä kemiallisesti potilaitaan niin että kertomansa mukaan tekevät sitä potilaidensa luvalla eli yhteisymmärryksessä, kuten nuo päin persettä potilaitaan diagnosoivat ja hoitavat lääkärit tekojaan selittävät potilaskertomuksissaan, että on yhteisymmärryksessä sovittu...

Milloin oikeusvaltio Suomi pystyy katsomaan totuutta silmiin :evil: :twisted: ...

muokattu
Kolme loogikkoa meni baariin. Baarimikko kysyi:
Laitetaanko kaikille olutta?
Ensimmäinen vastaa:
En tiedä.
Toinen vastaa:
En tiedä.
Kolmas vastaa:
Kyllä!

Vastaa Viestiin